kahetaktilist õli diisli sisse

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
antenn
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2010, 11:52
Asukoht: Tartu

kahetaktilist õli diisli sisse

Lugemata postitus Postitas antenn »

Kuulsin (naised saunas rääkisid) ,et paagi kohta 1L kahetaktilist õli lisada, pidavat puhastama ja tegema tööd paremaks pumptüüsidel ?
Paluks praktiliste kogemuste kommentaare, mitte teoreetilist teadmist.

Urmet
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 02 Juul 2005, 18:24
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Urmet »

Sellest palju räägitud, et pumppihustitega mootoriga autosse ei tohi panna isei kütuselisandeid õlist rääkimatta.
Samuti kooliajal rääkis professor Naams , et tavaline 2 taktiline õli ei ole hea kuna see seob ka mingil määral vett.
Kui kasutada, siis paadimoororitel kasutatavat 2 taktilist õli.
Aga jah osta korralikust kohast kütet ja vaheta korralikult filtrit ning ei ole muret, et peaksid mingit jama paaki valama.
Mina igatahes ei julge seda soovitada.

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

ära parem pane ! ei määri ta seal midagi . suitsema hakkab ainult :smilegrin: mul vähemalt hakkas. sai kah korra proovitud.

kõik need õlid ja lisandid pihustid ära peedistavadki. naised saunas räägivad kõik :smilegrin:
aga noh ega enne täpselt teada ju ei saagi kui ära pole proovinud :) aga 1 L ikka paagile oleks ikke väga liig :lol:

eile üks professor ütles et suhkur pidi bensukat kah veits erksamaks tegema :bigsmile: see oli kah kindlasti loll nali :dork:

[Muudetud: 5-2-2010 sax82]

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

1L Palju aga mina lisasin ca.3-400ml paagile. PD-mootor. Ei puhasta, kuigi määrib ehk. Nüüd läksin üle Karla Auto diislikütuselisandi peale (puhastab) ja müüja sõnul lausa peab lisama PD mootorile .... :smilegrin:

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

ükskõik kuhu poodi lähed öeldaks et ilma meie lisanditta auto saab kohe otsa. :lol: Karla Auto lisandit olen kuulnud kõige rohkem et soovitavad isegi töökojad, too vast midagi isegi mõikab. :) Automaailm pakkus suvel Bio diisli lisandit . ostsin ära ja natuke kasutasin aga jäi siis garaasi vedelema , ja nüüd ükspäev leitsin just selle pudeli aga sisu oli täiesti jää kamakas :smilegrin: oleks toda ma talvel pand siis vist oleks kõik filtrid kah kinni.
ühesõnaga kuskilt autokauplusest ei saa küsida mis oleks hea, kõikidel on oma kaup mida peavad maha müüma :)

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Lutz »

Palun väga, puust ja punaseks !

http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid302304


.

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Gee60 »

mida te topite neid asju sinna. ma pole peale diisli seal august midagi sisse pand ja pole midagi juhtunud. õli- ja filtri vahetused õigel ajal ja pole häda miskit. kui kõik korras siis miks jamada üldse?

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Lutz kirjutas:Palun väga, puust ja punaseks !

http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid302304


.
Mis asi on seal puust ja punaskeks ??? :lol::lol::lol::smilegrin:

Ainuke asjalik postitus ivar80, kuupäevaga postitati 20-9-2008 07:53 PM

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna :)
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Vader kirjutas:hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna :)
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
selle pärast mulle see vanakooli diisel meeldibki:lol:, st pump, mis kõige kallim, maksab sama palju kui üks pumppihusti;)
Diesel Power KEEPS ME GOING

sax82
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
Auto: Passat 96kw Primera Sri
Asukoht: Trtu

Lugemata postitus Postitas sax82 »

copilot kirjutas:
Vader kirjutas:hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna :)
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
selle pärast mulle see vanakooli diisel meeldibki:lol:, st pump, mis kõige kallim, maksab sama palju kui üks pumppihusti;)
:thumbup: isegi tahaks vanakooli diislit. sõpradel 700 000 läbisõit ja põletavad kõike mis kätte saab ja midagi viga pole. aga pumptüüs juba teise tankla kütet saab sis surnud :mad:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

sax82 kirjutas:
copilot kirjutas:
Vader kirjutas:hmm see õli teema on ka juba vanateema
aga palju odavam tuleb selline asi kui tankida pidevalt ühest samast tanklaketist märkida ülesse läbisõit
ja kui midagi juhtub siis teha kaebus tanklale kui suudad tõestada et kusagilt mujalt tankinud ei ole maksavad remondi kinni(juhul kui on halvast küttest põhjustatud viga)
ja kõik lisandi ja õli rahad võib panka intressi koguma panna :)
aa ja veel kui saate kütust naabri volli käest(näiteks Ämbriga) siis ei aita ka see kui ainult lisandiga sõita või lisandi ja õli seguga nii 1:1 pees on moto igaljuhul
(kui on moto tavapihustitega siis kallake või masuuti sisse)
selle pärast mulle see vanakooli diisel meeldibki:lol:, st pump, mis kõige kallim, maksab sama palju kui üks pumppihusti;)
:thumbup: isegi tahaks vanakooli diislit. sõpradel 700 000 läbisõit ja põletavad kõike mis kätte saab ja midagi viga pole. aga pumptüüs juba teise tankla kütet saab sis surnud :mad:
jah, noh, päris kõike ikka sisse ei tasu kah kallata, kuid siiski, ei ole selle eesti kütte koha pealt nii kapriisne, ja kui seda odavamat kütet kuskilt mujalt õnnestub saada(mõtlen ikka valget, mida ise olen mitmel korral saanud) siis paar korgitäit 30L kankule hulka ja sisse(muidugi vaatan kah et päris kankut lõpuni kalla, et vb põhja settunud sodi paaki ei läheks ja millega siis hea lõkke tuld alustada:lol:). Ja ei suitse midagi rohkem, pigem käib sutsu vaiksemalt pump. Ja rääkides si** põletamisest, siis endise G2 1,6D sai sisse kallatud ka vana petrooli või siis igivana bena(oli nii valge lihtsalt ja lõhnast ei saanud aru mis ta õieti oli olnud, 2 takti õli hulga ja lendas paremini tunduvalt kui tankla solgiga...ja moto käib tänaseni ka -20c juures)
Kuid seda punast, ehk siis ahjukütet ei soovitaks ikkagi sisse panna, ka koos õliga(kes tahavad odavaid kilomeetreid) sest selle masuudi kütteväärtus ja muud näitajad teised kui sellel nn sinisel(rohelisel) ja valgel(mis mõlemad siis samad).

üldiselt väike tilk tavalise pumbaga moto puhul teeb vaid head(st määrib pumba), pumpihusti kohta ei oska öelda. Liiga palju siis kindlasti hakkab ka tavalistele pihustitele.
vaata mis juhtub, kui saepensule seda normist rohkem pena hulka kallad, selline sinine vine järgi ja tööd teha võimatu, sest see ving hakkab kopsudele ja silmadele pika peale. Et aimata võid, mis jääkidega ta põleb.


[Muudetud: 10-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”