VW Passat 1,9TDI 96 kw 2002.a chiptuning

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

VW Passat 1,9TDI 96 kw 2002.a chiptuning

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Mõte oma Passatile chip peale panna. Kuuldatavasti pidi 96kw 310Nm saama 115kw 359Nm peale. Kas keegi oskab ka midagi täpsemalt soovitada ja nõu anda. Ma mõtlen konkreetselt isikuid kes seda ka katsetanud on.Olen kuulnud igasuguseid jutte ja seda on maha laidetud. Räägivad halba põhiliselt need kes seda ise katsetanud ei ole. Autol on mul äsja ära vahetatud terve sidur ja mul on võimalus katsetada. Võibolla on kellelgi kasutatud asi müügiks pakkuda!?

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

erki1974 kirjutas:Mõte oma Passatile chip peale panna. Kuuldatavasti pidi 96kw 310Nm saama 115kw 359Nm peale. Kas keegi oskab ka midagi täpsemalt soovitada ja nõu anda. Ma mõtlen konkreetselt isikuid kes seda ka katsetanud on.Olen kuulnud igasuguseid jutte ja seda on maha laidetud. Räägivad halba põhiliselt need kes seda ise katsetanud ei ole. Autol on mul äsja ära vahetatud terve sidur ja mul on võimalus katsetada. Võibolla on kellelgi kasutatud asi müügiks pakkuda!?
Kasutatud programmi müügiks? Kui sa mõtled "chippimist" ikka selle tähendusega, et ajus kirjutatakse programm üle või aju asendakse siis sellel mootoril (96kW PD) käis see aju numbri järgi ja katsetamiseks anda MTM "chippi" on suhteliselt võimatu.
Mul on sama mootor Golf IV peal, nö. chipitud (MTM) ja mina olen küll rahul. Kütusekulu ei tõusnud, võimsus kasvas pisut jne. Dünograafikud on minu auto teema all:
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=8920" onclick="window.open(this.href);return false;

baster
Huviline
Postitusi: 133
Liitunud: 21 Nov 2009, 11:33
Auto: vw passat B6
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas baster »

disladele ei soovitata aga eks ise tead
http://www.autonet.ee/foorum/60/read.php?t=1003" onclick="window.open(this.href);return false;
loe kommentaare

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Min kasutasin boral chippi 30tkm vana 200tkm sõitnud autole panin peale ja midagi ei remontinud. Ei teinud ja sõideti veel 40tkm pole mootor siiani laiali läinud edasi käis nagu loom mulle väga meeldis. Üldiselt sõltub palju sa vajutad kui kogauaeg tallud lüheneb iga, kui vahel siis ok. Aga noh vw tahab saalede vahetust nagunii enne 250tk eriti turbo mootoritel.

[Edited on 23-12-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Minnakse väga palju välja ,,nn, chipsidele,mootori lisa võimsustele. Elektroonika. Kust kohast tuleb võimsus mitte millestki? Kas tehase seade annab vähem võimsust? Loomulikult. Garantiid ka vaja saada.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Panin oma VW Passatile 1,9 96 kw 2002.a. peale power boxi mis käib kütte temperatuuri anduri vahele. Varem oli nii, et peale uue turbo paigaldamist oli 800-1700 pöördeni suht uimane minek kuid nüüd peale power boxi paigaldust on uimasus kadunud ja minek ka hoopis parem. Ma ei ole muidugi jõudnud hirmsasti piitsa anda kuid kevadel proovin ära mis näitajad on ilma ja koos boxiga. Ma mõtlen ülevaatusel andmete võrdlust ja samas ka trassi peal minekut.Enne oli tühikäigu pööretel kompuutri järgi 0.8-0,9 L/tunnis kuid nüüd on see näitaja koos boxiga 0,5-0,6L/ tunnis ja seda koos tulede ja kliimaga töötades. Olen isegi saanud vahel 0,4L/tunnis. Ostsin selle power boxi jõhvist http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ja maksis 900 krooni. Küsimus nüüd järgmine. Kas leidub veel isikuid kes selle power boxi oma autole peale on pannud ja kuidas näitajad on ja kas kurdate ka millegi üle!? Lisan igaks juhuks ka oma mobla nr. kui kellegil huvi on 56458883.

Kirs
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kirs »

erki1974 kirjutas:Panin oma VW Passatile 1,9 96 kw 2002.a. peale power boxi mis käib kütte temperatuuri anduri vahele. Varem oli nii, et peale uue turbo paigaldamist oli 800-1700 pöördeni suht uimane minek kuid nüüd peale power boxi paigaldust on uimasus kadunud ja minek ka hoopis parem. Ma ei ole muidugi jõudnud hirmsasti piitsa anda kuid kevadel proovin ära mis näitajad on ilma ja koos boxiga. Ma mõtlen ülevaatusel andmete võrdlust ja samas ka trassi peal minekut.Enne oli tühikäigu pööretel kompuutri järgi 0.8-0,9 L/tunnis kuid nüüd on see näitaja koos boxiga 0,5-0,6L/ tunnis ja seda koos tulede ja kliimaga töötades. Olen isegi saanud vahel 0,4L/tunnis. Ostsin selle power boxi jõhvist http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ja maksis 900 krooni. Küsimus nüüd järgmine. Kas leidub veel isikuid kes selle power boxi oma autole peale on pannud ja kuidas näitajad on ja kas kurdate ka millegi üle!? Lisan igaks juhuks ka oma mobla nr. kui kellegil huvi on 56458883.
Vaatasin ka seda Jõhvi powerit.Audi foorumis on ka sellest juttu,algul suht skeptiline suhtumine,aga müüja lubab 20 päeva kasutada,kui ei meeldi ostab tagasi.Kas käisid ise kohapeal seda ostmas ja kas ise panid peale ka?See pealepanek ju pole midagi ainult pistiku vahele ja kogu moos.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Lasin endale arve saata ja peale maksmist saadeti see mulle postiga koju. Postikulu oli 50 krooni. tahan tulevikus dünotesti ära teha ja kui selgub, et see ei anna midagi siis viin tagasi selle. Kodus paigaldasin selle power boxi ise peale.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ylbik »

ingli [VW Bot: "Keel korda!"] hea äri idee on see powerbox, müüd 1 kroonise takisti 900 krooniga maha:thumbup:

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

äkki on seal karbis mitu takistit ja siis ei olegi see takisti nii kallis:lol. Igaljuhul ise ma seda valmis ei oleks teinud ja esialgu paistab, et väänet ikka tuli tublisti juurde.

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Ei seal karbis on 1 takisti, mis petab ajule mootori temperatuuri ja see lisa vääne on sul psüühikas kinni.

Kirs
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Kirs »

ylbik kirjutas:Ei seal karbis on 1 takisti, mis petab ajule mootori temperatuuri ja see lisa vääne on sul psüühikas kinni.
Kes sind keelab proovi ära ja vaata kuidas sinu psüühikaga on,oled samasugune psühh.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2224
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

erki1974 kirjutas:Lasin endale arve saata ja peale maksmist saadeti see mulle postiga koju. Postikulu oli 50 krooni. tahan tulevikus dünotesti ära teha ja kui selgub, et see ei anna midagi siis viin tagasi selle. Kodus paigaldasin selle power boxi ise peale.
Kas sa enne asja paigaldamist käisid dünos? Kui mitte, siis pole sel mõtet, sest ei saa teada ju kui palju juurde tuli. Naiivne on loota tehasenumbreid dünost.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

no mul on teada enamvähem kui palju võib selle boxiga juurde saada ja samuti on teada tuttaval MTM chip andmed. Samas on praegu tunda ,et autol on parem minek ja küttekulu kohta ei oska veel midagi öelda sest sai enne suuri külmasi see box peale pandud. Ja kui keegi väidab et see on mõttetu siis mina oma sõiduki mineku järgi väidan, et selle boxiga olen võimsust juurde saanud. Aga eks rääkijaid on palju ja katsetajaid on vähe. Samas kui see ei tööta siis võtan maha.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767



edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.

[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

ylbik kirjutas:ingli [VW Bot: "Keel korda!"] hea äri idee on see powerbox, müüd 1 kroonise takisti 900 krooniga maha:thumbup:
eks see 899 kr on siis know-how eest...:lol:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Minu autol on Dim Sport aju loputus tehtud ja kütusekulu on nõksu suurem.
jussike on siin foorumis üks väheseid, kellel on kõrvadevahel ka mõtteorgan (tasub lugeda, mis tal öelda on).
Aga kui rahvas tahab, siis ma võin müüa "tuning box-se" takisteid 50 krooniga:lol:

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas vagdiag »

jussike kirjutas:Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767



edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.

[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Nagu näha oled sa lugenud mu kodulehelt asja tööpõhimõtet aga pole väga asjast aru saanud. Kütuse kulu mis kompuuter näitab on tegelik, kuna see arvestatakse pihusti lahtioleku aja ja mootori pöörete järgi, mitte ei võeta arvesse ühtegi temperatuuri andurit kütuse kulu arvestamisel. Temperatuuri andurid võetakse arvesse pihusti lahtioleku aja arvestamisel. Ka ei vasta jutt, et tegelikku temperatuuri ei arvestata, tõele. Powerboxil on sisend temperatuuri andurisse ja väljund mootori arvutisse nii, et tegelikku temperatuuri väärtust pole mitte mingil juhul võimalik ületada. On teatud väärtused millal võib mootori aju kütuse temeratuuri veaks lugeda ja selle pärast ka peab arvestama tegelikku temperatuuri.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas vagdiag »

Küll vastab tõele, et erinevatel mootoritel võib powerbox mõjuda erinevalt, mootori aju erinevalt arvestatavate parameetrite väärtuste tõttu. Sellepärast olen ka andud asjale prooviaja 20 päeva, et kui ei anna soovitud tulemust, siis ostan tagasi. Näiteks 2,0 mootoritel on effekt tõesti väiksem kui 1,9 mootoritel, kuna tehasepoolne seadistus on niigi piisavalt täpseks aetud. Linnas lühemate sõitudega võib tõesti kütuse kogus hoopis tõusta, aga see oleneb ka sõidustiilist. Point ongi selles, et kiirendades suurendatakse kütusekogust ja ühtlasel sõidul vähendatakse.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

vagdiag kirjutas:
jussike kirjutas:Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767



edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.

[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Nagu näha oled sa lugenud mu kodulehelt asja tööpõhimõtet aga pole väga asjast aru saanud. Kütuse kulu mis kompuuter näitab on tegelik, kuna see arvestatakse pihusti lahtioleku aja ja mootori pöörete järgi, mitte ei võeta arvesse ühtegi temperatuuri andurit kütuse kulu arvestamisel. Temperatuuri andurid võetakse arvesse pihusti lahtioleku aja arvestamisel. Ka ei vasta jutt, et tegelikku temperatuuri ei arvestata, tõele. Powerboxil on sisend temperatuuri andurisse ja väljund mootori arvutisse nii, et tegelikku temperatuuri väärtust pole mitte mingil juhul võimalik ületada. On teatud väärtused millal võib mootori aju kütuse temeratuuri veaks lugeda ja selle pärast ka peab arvestama tegelikku temperatuuri.
Sellist juttu võid oma vanaemale rääkida. Uuritud, testitud, ise tehtud ja ostetud jullaga, kõik käitusid ühtemoodi erinevate masinate peal. Seleta siis lollile, kuidas saab kütust vähem minna, kui pihustit hoitakse kauem lahti. Ja miks pole jullal sellel pool, mis anduri külge läheb pistikus klemme. Kui aju saab koguaeg ühesugust infot, et temp on kõrge, siis effekt on saadaval vaid külma kütusega.
Seleta, kus pumpdüüsedel on kõrge rõhk, kus mitte. See andur, mille andmeid võltsitakse ei asu nüüd küll mingis rõhu alas.

See tekst, mis sul seal Power Boxi lehel on, on mõeldud ainult inimestele, kes ei tea autodest mitte s***agi, selliseid on hea huiata ja mitte millegi eest pappi välja petta.

Talvel külmemate ilmadega lööb ka mootori tule põlema, nii et jutt ohutu auto elektroonikale on samuti möga.............


Või ei tea sa isegi, mida sa müüd! :borg:



edit: ja sinu kodulehte nägin alles esimest korda



[Muudetud: 7-2-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas vagdiag »

jussike kirjutas:
vagdiag kirjutas:
jussike kirjutas:Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767



edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.

[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Nagu näha oled sa lugenud mu kodulehelt asja tööpõhimõtet aga pole väga asjast aru saanud. Kütuse kulu mis kompuuter näitab on tegelik, kuna see arvestatakse pihusti lahtioleku aja ja mootori pöörete järgi, mitte ei võeta arvesse ühtegi temperatuuri andurit kütuse kulu arvestamisel. Temperatuuri andurid võetakse arvesse pihusti lahtioleku aja arvestamisel. Ka ei vasta jutt, et tegelikku temperatuuri ei arvestata, tõele. Powerboxil on sisend temperatuuri andurisse ja väljund mootori arvutisse nii, et tegelikku temperatuuri väärtust pole mitte mingil juhul võimalik ületada. On teatud väärtused millal võib mootori aju kütuse temeratuuri veaks lugeda ja selle pärast ka peab arvestama tegelikku temperatuuri.
Sellist juttu võid oma vanaemale rääkida. Uuritud, testitud, ise tehtud ja ostetud jullaga, kõik käitusid ühtemoodi erinevate masinate peal. Seleta siis lollile, kuidas saab kütust vähem minna, kui pihustit hoitakse kauem lahti. Ja miks pole jullal sellel pool, mis anduri külge läheb pistikus klemme. Kui aju saab koguaeg ühesugust infot, et temp on kõrge, siis effekt on saadaval vaid külma kütusega.
Seleta, kus pumpdüüsedel on kõrge rõhk, kus mitte. See andur, mille andmeid võltsitakse ei asu nüüd küll mingis rõhu alas.

See tekst, mis sul seal Power Boxi lehel on, on mõeldud ainult inimestele, kes ei tea autodest mitte s***agi, selliseid on hea huiata ja mitte millegi eest pappi välja petta.

Talvel külmemate ilmadega lööb ka mootori tule põlema, nii et jutt ohutu auto elektroonikale on samuti möga.............


Või ei tea sa isegi, mida sa müüd! :borg:



edit: ja sinu kodulehte nägin alles esimest korda



[Muudetud: 7-2-2010 jussike]
Tee kõigepealt pumpdüüsiga mootori tööpõhimõte selgeks kulla mees. Pumpdüüsi pihusteid avatakse elektriliselt mootori aju poolt vastava pikkusega signaaliga. Signaali pikkus arvestatakse välja väga paljude erinevate andurite kogumi põhjal.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5669
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

See viimane lause on õige küll, kuid kuidas saab kütust vähem minna, kui rohkem peale antakse. Kompu näidu järgi võid aiateibad rihtida, usuksid näitu 4.6-4.8l/100km kiirusel 120 kesmiselt koormatud 2,0 Touran või 2,0 golf raske jalaga juhi käes keskmiseks 4,2? Touran jõi tegelikult boxiga keskmiseks 8,... kanti, ilma 6,.... kanti . Tõestatud ja kinnitatud väide, nii et pole nagu tööpõhimõtet vaja isegi teada (mis siis, et ma seda isegi tean).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas vagdiag »

jussike kirjutas:See viimane lause on õige küll, kuid kuidas saab kütust vähem minna, kui rohkem peale antakse. Kompu näidu järgi võid aiateibad rihtida, usuksid näitu 4.6-4.8l/100km kiirusel 120 kesmiselt koormatud 2,0 Touran või 2,0 golf raske jalaga juhi käes keskmiseks 4,2? Touran jõi tegelikult boxiga keskmiseks 8,... kanti, ilma 6,.... kanti . Tõestatud ja kinnitatud väide, nii et pole nagu tööpõhimõtet vaja isegi teada (mis siis, et ma seda isegi tean).
Et nüüd siis tead järsku kuidas kõik töötab? Miks sa siis lahmid huupi? Ma ju eespool kirjeldasin millal rohkem läheb, millal vähem. Samuti on mul see box mitme auto peal katsetatud ja tulemus on positiivne.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Gee60 »

vagdiag palun ühe lahtivõetud boxi pilti.

vagdiag
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Nov 2009, 14:44
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas vagdiag »

Gee60 kirjutas:vagdiag palun ühe lahtivõetud boxi pilti.
Hakkab pihta. Mis boxi lahti võtmise teema see on, nagu ma ka audi foorumis mainisin, ei kujuta ette, et marsid teleka poodi sisse ja küsid lcd teleka lahti võtmist, kuna kuulduste kohaselt pole seal teab mis kallid jupid sees ja see oleks ka võimalik oomipoest ostetud jubinatega ise kokku panna?
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Diislid”