Sharani kütusekulu tühikäigul natuke suur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Sept 2008, 09:24
- Telefon: 5174662
- Auto: VW Sharan 1,9 TDI PD 85KW
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Sharani kütusekulu tühikäigul natuke suur
Tere! Sharan 1,9 tdi pd 85kw on tühikäigul kütusekulu tõusnud. Enne näitas kompuuter 0,6 l/h nüüd aga 0.8-0,9 l/h. Kas see on normaalne või on tegemist probleemiga. Palju teil sellise mootoriga isendid tühikäigul kütust kulutavad.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Sharan mootor on sama mis Passatil ja tehase näitajad peavad olema kuskil 0,5-0,6L/tunnis. Minu Passatil 1,9 96 kw 2002.a. oli see samuti 0,8-0,9 L/tunnis ja olen kuulnud , et mõnel lausa 1,1 L/tunnis. Palju sul keskmine küttekulu ka on. Samas kui see on normaalne, siis ära vaata seda tühikäigu küttekulu. Olen samuti uurinud aga vastust saanud ei ole. Panin power boxi peale ja sain 0,9L/tunnis asemele 0,5-0,6 L/tunnis aga ei tea kas see ka õige on või nagu väidetakse, et kompuuter hakkab jamama.!?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Tegelikult võiksid täpsustada, et enne mida võttis kütet 0,6l/h. Äkki mõtled sooja ilmaga? Kui nii siis soojaga ongi näitajad väiksemad.jargo5 kirjutas:Tere! Sharan 1,9 tdi pd 85kw on tühikäigul kütusekulu tõusnud. Enne näitas kompuuter 0,6 l/h nüüd aga 0.8-0,9 l/h. Kas see on normaalne või on tegemist probleemiga. Palju teil sellise mootoriga isendid tühikäigul kütust kulutavad.
See 0,9-1,1/h on täiesti normaalne kompu järgi. Kui kütsekulu on korras siis ei tasu väga muret tunda.
Kõik rahvusvahelised veod üle Euroopa! Transport*rent*transfeer
http://www.autostradarent.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autostradarent.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Oma massinal on nii, et kui kone töösoe siis käik sees näitab 0,8-0,9 kui valits parkingu peal siis 0,7-0,8 aga kui mootor alles soeneb, ehk kui osuti on kuskil veerandi peal, siis näitab, olenematta kas käik on sees või mitte, 0,6.
Hetkel massina keskmine küttekulu ehk kuhugi sinna kaheksa kanti. Muidugi autu tiksub ka ommikutti suht palju, kui käima saan:P
Hetkel massina keskmine küttekulu ehk kuhugi sinna kaheksa kanti. Muidugi autu tiksub ka ommikutti suht palju, kui käima saan:P
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Mul sama mootoriga golf (1.9l 85kW). Mul kompuuter seistes ei näita kütusekulu tunnis, jääb hetke kulu peale, kuid viimati suvel VAG-COMiga vaadates, näitas külma mootoriga kütte kulu tunnis 0,8, mõne ajapärast langes 0,6 peale. Ja kui pikema otsa olin teinud ning mootor korralikult soe, siis näitas ka 0,4 l/h.
(PS! Mis tähendab sõna kone? Eestikeelne väljend? Mu teada mitte. Ajage oma soome keelt kuskil mujal! Juba mitmes kord pean seda siit foorumist lugema! Foorumi keel on EESTI KEEL ja släng ei ole samuti teretulnud)
(PS! Mis tähendab sõna kone? Eestikeelne väljend? Mu teada mitte. Ajage oma soome keelt kuskil mujal! Juba mitmes kord pean seda siit foorumist lugema! Foorumi keel on EESTI KEEL ja släng ei ole samuti teretulnud)
psiiaaaooooo
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
mehed mis te teete tühjast probleemi
see kas su auto tunni küttekulu on 0,5 või 1,5 oleneb ju sajast asjast
palju tarbijaid järgi on mis temperatuur on kui kaua on töödanud kas on manuaal või automaat kast
jne.
oluline on kuidas auto sõidab ja palju ta siis kütet võtab
see kas su auto tunni küttekulu on 0,5 või 1,5 oleneb ju sajast asjast
palju tarbijaid järgi on mis temperatuur on kui kaua on töödanud kas on manuaal või automaat kast
jne.
oluline on kuidas auto sõidab ja palju ta siis kütet võtab

vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
niih, endal hakanud samuti auto järsku rohkem kütet võtma, ei tea kas seos õlivahetusega(kuigi ei usu, uus õli peaks just vähenda pigem kuid sedagi ainult sutsu), kasutan siis täissünti. Samuti nv kui ennemalt oli töösooja motoga kulu nii 0,39L/h siis nüüd 0,78L/h, ja näiteks täna linnas sõites(ka püsikaga) 4 käik 50km/h siis vahepeal tõusis hetke keskmine isegi 5,9l/100km, ennemalt oli ikka nii poolteist litra vähem ja seda ka külma motoga. samuti üleüldine keskmine oli nüüd 7,1 ennemalt täna läbi vuratud teekonna ja liiklusolude peale ikka sinna liiter kuni poolteist vähem. samuti kui kiirendada, siis näiteks kui hetkeks anda teisega lappi, siis külma motoga näitas isegi kulu 50l/100km , mida pole kunagi varem olnud. Tunda on nagu ka seda, et auto veits äkilisem kui ennemalt(vb sp et pidamine hetkel linnas parem ja rattad ei käi nii palju tühja kiirendades. Et millest alustada? lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ei tohiks vist rolli mängida selle moto puhul? Jah, geomeetria arvatavasti kinni(mis pidavat kah kulu tõstma, kuid oli seda juba enne kui kulu tõusis, kuid kulu muutumine on toimunud järsku. õhulugeja järsku otsad andnud, kuigi siis ei oleks minekut üldse ja viimati vag com i abil seda kontrollides tundus asi ok olevat.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
või on asi kütuses, samas pole vahepeal juurde tankinud, panin kuu alguses paagi täis ja asi oli korras, isegi kui raskus peal, nüüd nii veerand paaki ja kulu tõusnud, samuti küttefilter vahetatud enne talve saabumist. pole nagu midagi näppinud kah(pistikuid moto küljest või õhulõdvikuid vms). ingel, jama et pole endal läpakat, et vaadata mis vag com näitab. Samas, enne kui sai õli ja õlifilter vahetatud, turtsus veidi moto nii 5 sec, nüüd käivitub kergemini veits ja ei lonka nii kaua preaguste külmadega.
mõni pihusti õhtal? samas kui moto mõned secid töötanud ei mingit suitsu(ainult külma motoga siis kui veidi turtsub ja põlemata kütuse suitsu veidi tagant viskab), soojalt andes koha peal lappi 3000rpm ini ei viska isegi musta kübetki välja tagant rääkimata muust
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
mõni pihusti õhtal? samas kui moto mõned secid töötanud ei mingit suitsu(ainult külma motoga siis kui veidi turtsub ja põlemata kütuse suitsu veidi tagant viskab), soojalt andes koha peal lappi 3000rpm ini ei viska isegi musta kübetki välja tagant rääkimata muust
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
See on ju ikkagi kompuutri pealt vaadatud kulu sul, reaalse kulu muutumist sa arvatavasti veel mõõta ei ole jõudnud. Kuigi, ega kompuuter ka üleöö rohkem näitama ei hakka. Linnasõidul on muidugi väga keeruline ka saavutada samasuguseid tingimusi nagu olid eile või üleeile- liiklus, ilm, jala raskus jne jne. Kui satud maanteele, siis saad reaalse pildi, kas auto on hakanud poolteist liitrit sajale rohkem kaanima või mitte. Ja kui on, siis mõtleb juba edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
kusjuures, kui maalt tulin, juba siis näitas kompu keskmise kulu suurust nii liiter suuremana kui tavaliselt, kusjuures moto oli korralikult töösoe. et enamvähem üle öö ikka liiter poolteist otsa kahtlane. ja seni ikka kompu suht täpselt keskmise kulu näidanud. muidu vahepeal lugesin et vigadeks võib olla ummistunud EGR, EGR cooler ja sisselaskekolle.samuti kui cat jama täis. või siis pihustite otsad. kuid ikkagi selliste numbrite näitamine üle öö küll naljakas, isegi 70km/h püsikaga 5. käik ennemalt selliste teedega ja isegi poolsooja motoga kukkus hetke keskmine alla 4L nii 3,6 ja suts peale, täna alla 4,5 ei vajunud.tobimarg kirjutas:See on ju ikkagi kompuutri pealt vaadatud kulu sul, reaalse kulu muutumist sa arvatavasti veel mõõta ei ole jõudnud. Kuigi, ega kompuuter ka üleöö rohkem näitama ei hakka. Linnasõidul on muidugi väga keeruline ka saavutada samasuguseid tingimusi nagu olid eile või üleeile- liiklus, ilm, jala raskus jne jne. Kui satud maanteele, siis saad reaalse pildi, kas auto on hakanud poolteist liitrit sajale rohkem kaanima või mitte. Ja kui on, siis mõtleb juba edasi.
ja üks kahtlane asi ka seegi, et ennem maale minekut oli peal 4 valuvelge koos rehvidega+muud nodi, kokku nii 100 kg, nüüd isegi kahekesi sõites ilma selle nodita kulu näit nii suur.
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
samuti kui süüde on hiline pidi rohkem kütet võtma. kuid samas -8 ja käivitub normaalselt, va see veidi turtsumine. kui juba korra käima pandud moto siis paugupill ja ei mingit turtsumist. ise kahtlustan pihusteid, arvestades turtsumist ja esimestel nii 5-10 seci põlemata kütuse suits olenevalt välistemperatuurist(kui mõni eelsüütekas oleks järsku surnud siis nii kaua ei turtsuks ja poolteist kuud tagasi kontrollides olid kõik ok). et mõni pihusti vb kuseb. Naljakas, et 50km/h püsikaga sõites, kui tavaliselt kulu näit alla 5l/100km tõuseb iga paari seci tagant 0,1L ja kuni 6 lidrani välja kuigi tõuse pole ja tee hea.
et kus oleks käige odavam lasta neid kontrollida ja ka kõige odavam osta? Diislikeskus vist kõige odavam koht pole?
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
et kus oleks käige odavam lasta neid kontrollida ja ka kõige odavam osta? Diislikeskus vist kõige odavam koht pole?
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
[Muudetud: 17-2-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING