Asi oli tunduvalt lihtsam. Probleem oli siis õhukoguste vales arvestamises aju poolt, mille põhjustas õhulugeja mittepiisav puhtus. Läksin siis poodi ja ostsin CRC firma vahendit Air Sensor Clean ning pärast õhulugeja eemaldamist loputasin seda ikka korralikult selle aerosooliga. Õhulugeja on muide teeninud aastast 2002 siiani probleemitult.
Pärast õhulugeja korralikku kuivatamist ja tagasipaigaldamist kadusid kõik vead ühe hoobiga. Nüüd ootan ainult suve ja kuiva asfalti, et saaks jälle pedaali suruda mõnuga.

Lisan siia ka sümptomid, mis olid siis automaadi ja mootoriga enna õhulugeja puhastust ja millest nüüd pole enam jälgegi:
1. Käikude vahetus tugeva viivitusega
2. Kohati ei tõusnud kiirus üldse üle 80km/h ega pöörded üle 2200 pöörde.
3. Automaat rapsis vahetevahel käikusi põhjendamatult üles ja alla mitu korda järge.
4. Kohati kadus üldse igasugune kiirendus, niiet näiteks ringteele oli lausa ohtlik välja sõita, kuna ei teadnud kunagi kas on autol üldse mingi kiirendus või mitte.
5. Kohati tegi mootor vägagi poodud häält niikui ei saaks kütust kätte.
Arvestades et see õhulugeja puhastus oli niivõrd lihtne ja ka vahend oli soodsa hinnaga, siis ilmselt tuleks seda õhulugejat hakata regulaarselt vahetevahel puhastama mõeldes mida see suudab mittepuhtana mootoriga korda saata.
[Muudetud: 6-2-2010 HawkHill]
[Muudetud: 6-2-2010 HawkHill]