Sidurikorvide erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Sidurikorvide erinevus
Täna sain remondimehelt kõne,Tegemist siis selle õnnetu mootori vahetusega, et minu vw Sharanil 81 kw on sidurikorv kutu.Seda ma aimasin ka enne,seepärast sai uus korv kaasa antud. Jutust aga selgub, et vanal mootoril mingi 16 poldiga korvi kinnitus. Vist lausa 6 ste poltidega Mees ütles,et sellist pole tema silmad veel näinud. Ehk oskab keegi nõu anda, kas 81 kw aastast 97 lõpp on sidur teise ehitusega, ja kas sinna võib koos hoorattaga teise korvi istutada. 81 kw ei ole ju hullult võimsam kui66 kw. Andestage, kui on loll küsimus, kuid loodan, et suu pihta ei lööda.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
tegemist on seal juba kahemassilise hoorataga ja peaks olema 6 või 8 poldiga täpselt ei mäleta.omal on 97a lõpp sama mootoriga g3 uus hooratas koos korviga ja kettaga koos maksab 5800
viimati kui mina uurisin seda.aga mis täpsemalt sul selle hoorattaga juhtus siis et vahetust vajab

Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
no jahm võimalik küll ei oska vaielda lihtsakt huvitas mis nagu juhtub nende hoorattastega.
kas see pikk vedru sureb ära või see laager või pukks mille peal see siduri südamik seal liigub äkki saaks kah targemaks ja suured vabandused teema algatajale et ta teemat risustan siin
kas see pikk vedru sureb ära või see laager või pukks mille peal see siduri südamik seal liigub äkki saaks kah targemaks ja suured vabandused teema algatajale et ta teemat risustan siin

Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
üldiselt kulub puks ära ja hooratas läheb tasakaalust välja, tekitab vibratsiooni.mix17 kirjutas:no jahm võimalik küll ei oska vaielda lihtsakt huvitas mis nagu juhtub nende hoorattastega.
kas see pikk vedru sureb ära või see laager või pukks mille peal see siduri südamik seal liigub äkki saaks kah targemaks ja suured vabandused teema algatajale et ta teemat risustan siin
Jooge piima!
Teema siis selles,et minu masinal oli enne mootori linnupuuriks muutumist siiduri pedaal ikka ... raske.Sidur toimis vaid põhjast. Minek algas samuti suht järsult. Kuna tavaka korv oli juba varasemast olemas siis sellest ka plaan uus mootor tavalise hoorattaga panna. Sealt muidugi uus mure, ketast vaja..leevenditega. Aga seda jah,et tegemist nn kaheduumalise hoorattaga. Vibrat ei esinenud, kuid jah kohaltvõtt selline järsk.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Aa sorry ma ei saanud kohe pihta asjale mis sul mure oli küsimus ennem kui korvi kallale lähed kas sa siduri pea silindrit vahetanud omal on see väsinud sama moodi sidur ei taha väga hästi lahutada.ja kui lahutab siis täiesty põhjast ja nigu pedaali 1cm võrra tõstad siis kohe on vedu taga juba.

Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada