Sidurikorvide erinevus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Shain
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Sept 2008, 11:01
Asukoht: Lääne-Virumaa

Sidurikorvide erinevus

Lugemata postitus Postitas Shain »

Täna sain remondimehelt kõne,Tegemist siis selle õnnetu mootori vahetusega, et minu vw Sharanil 81 kw on sidurikorv kutu.Seda ma aimasin ka enne,seepärast sai uus korv kaasa antud. Jutust aga selgub, et vanal mootoril mingi 16 poldiga korvi kinnitus. Vist lausa 6 ste poltidega Mees ütles,et sellist pole tema silmad veel näinud. Ehk oskab keegi nõu anda, kas 81 kw aastast 97 lõpp on sidur teise ehitusega, ja kas sinna võib koos hoorattaga teise korvi istutada. 81 kw ei ole ju hullult võimsam kui66 kw. Andestage, kui on loll küsimus, kuid loodan, et suu pihta ei lööda.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

tegemist on seal juba kahemassilise hoorataga ja peaks olema 6 või 8 poldiga täpselt ei mäleta.omal on 97a lõpp sama mootoriga g3 uus hooratas koos korviga ja kettaga koos maksab 5800 :smilegrin: viimati kui mina uurisin seda.aga mis täpsemalt sul selle hoorattaga juhtus siis et vahetust vajab
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe »

Ei peagi hoorattaga midagi juhtuma, lihtsalt saab ta otsa, ei ole eluaegselt kasutatav nagu on ühemassilised. Enda golfil on vahetus läbi käidud, üks hooratas võib kesta siin olenevalt kasutusest 100-200 tuhat km, oleneb siiski väga palju kasutusest nagu elu näidanud on.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

no jahm võimalik küll ei oska vaielda lihtsakt huvitas mis nagu juhtub nende hoorattastega.
kas see pikk vedru sureb ära või see laager või pukks mille peal see siduri südamik seal liigub äkki saaks kah targemaks ja suured vabandused teema algatajale et ta teemat risustan siin :)
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Martti »

mix17 kirjutas:no jahm võimalik küll ei oska vaielda lihtsakt huvitas mis nagu juhtub nende hoorattastega.
kas see pikk vedru sureb ära või see laager või pukks mille peal see siduri südamik seal liigub äkki saaks kah targemaks ja suured vabandused teema algatajale et ta teemat risustan siin :)
üldiselt kulub puks ära ja hooratas läheb tasakaalust välja, tekitab vibratsiooni.
Jooge piima!

Shain
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Sept 2008, 11:01
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas Shain »

Teema siis selles,et minu masinal oli enne mootori linnupuuriks muutumist siiduri pedaal ikka ... raske.Sidur toimis vaid põhjast. Minek algas samuti suht järsult. Kuna tavaka korv oli juba varasemast olemas siis sellest ka plaan uus mootor tavalise hoorattaga panna. Sealt muidugi uus mure, ketast vaja..leevenditega. Aga seda jah,et tegemist nn kaheduumalise hoorattaga. Vibrat ei esinenud, kuid jah kohaltvõtt selline järsk.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

Aa sorry ma ei saanud kohe pihta asjale mis sul mure oli küsimus ennem kui korvi kallale lähed kas sa siduri pea silindrit vahetanud omal on see väsinud sama moodi sidur ei taha väga hästi lahutada.ja kui lahutab siis täiesty põhjast ja nigu pedaali 1cm võrra tõstad siis kohe on vedu taga juba.:)
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada

Vasta

Mine “Diislid”