Bensu näidik?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
- Telefon: 58171382
- Auto: Passat 1.9tdi
- Asukoht: Tallinn
Bensu näidik?
masin siis endiselt passat 1.8T 98 ja mind huvitab mis valemeid see bensu näitur kasutab kui näitab palju bensu veel paagis on.
Lugu selline et kui paak ikka tühjaks põletada ja 15L peale kallata ega siis bensu tuli ära ei kustu. Ja üleüldsem kuidagi kahtlaselt näitab see värk palju paagis bensu on. KUi õhtul tulen sõitmast näitab et peaksin juba 10km tagasi teeääres olema aga hommikul näitab et on poole punase peal. No ja minuarust ebareaalne on sõita põleva bensutulega 180km. Või Hitlerwageni puhul see normaalne nähtus. Tegelt küsimus on ka veel selline et kas peaks hakkama mõtlema selle anduri vahetuse peale seal paagis(kuigi see jama on olnud niikaua kui ma seda masinat olen omanud.)
Lugu selline et kui paak ikka tühjaks põletada ja 15L peale kallata ega siis bensu tuli ära ei kustu. Ja üleüldsem kuidagi kahtlaselt näitab see värk palju paagis bensu on. KUi õhtul tulen sõitmast näitab et peaksin juba 10km tagasi teeääres olema aga hommikul näitab et on poole punase peal. No ja minuarust ebareaalne on sõita põleva bensutulega 180km. Või Hitlerwageni puhul see normaalne nähtus. Tegelt küsimus on ka veel selline et kas peaks hakkama mõtlema selle anduri vahetuse peale seal paagis(kuigi see jama on olnud niikaua kui ma seda masinat olen omanud.)
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Mul sellist sündroomi veel ei ole olnud, paned midagi sisse ja näitab ka seda midagit. Bora 2.0.
Aga eelmisel autol oli küll sündroom, seier miinustesse ja ka siis sai veel Tallinnast Rakverre sõidetud. Ja tankimisel pidid usaldama seda näitu, mis oli tankuril
, seier ei viitsinud täit tõtt rääkida. Siis oli viga tegelikult otsas olevas reostaadis. Passat 93 aasta oli eelmine pill siis.
Aga eelmisel autol oli küll sündroom, seier miinustesse ja ka siis sai veel Tallinnast Rakverre sõidetud. Ja tankimisel pidid usaldama seda näitu, mis oli tankuril

EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Kui teema läheb "minu bensiininäidiku eripärade peale" siis räägiks lügidalt ka enda autost. Minu passat syncro paak + 2.0 85kw Golf 3 pump/andurid ja golf 2 gti näidikute plokk annab kokku sellise koosluse, et lased paagi täis ~65L. siis näitab mulle 300km, et paak on silmeni täis, siis hakkab seier alles langema. Siis langeb suhteliselt kiirelt juba, ning kui seier jõuab punase alguse äärele, oled sa tankimisega suht hiljaks jäänud, mäest enam ülesse ei saa (bensiin põgeneb pumbaeest ära ilmselt
).
Et jah, suht tore on sellisena kõigile selgitada, et mul pole paak täis. Mina (ätt) odomeetri järgi paagiarvestaja

Et jah, suht tore on sellisena kõigile selgitada, et mul pole paak täis. Mina (ätt) odomeetri järgi paagiarvestaja

-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui ta korras on siis selliseid eripärasid ei ole. Mul Golf III-l nöökis sama moodi. Võtsin paagist anduri korduvalt välja, nühkisin saastast puhtaks lahustiga, uurisin ja puurisin, kõik tundus omal kohal, aga ikka tööle ei hakanud. Ostsin foorumikasutajalt 75 krooniga uue andurisüsteemi ja kohe hakkas asi õigesti tööle. Kohe kuidagi meeldivam oli sõita kui võid kütusenäidikut usaldada, siis saab enamvähem kulu arvestada jne. Esiteks võta andur välja (15 min töö) ja vaata üle ja kui seal midagi teha ei anna siis osta romulast uus.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
Mul on ka imesüsteem
golf 3-el gaasi põhja vajutad seier langeb kohe:D
järsult pidurdad lööb pool paaki kütet jälle
kohapeal seistes on õige näit nii kui liikuma hakkata siis kohe vajub punasepeale.
punasega saab ikka jubekaua sõita
aga ära tüütab see värk küll.
kunagi sai täispaak viljandis pandud kurguni täis.
sõitsin tallinasse ca 200 km läks oli paak kurguni täis ikka veel.
tagasisõites oli 10 liitri piiripeal . veits veider värk.

järsult pidurdad lööb pool paaki kütet jälle
kohapeal seistes on õige näit nii kui liikuma hakkata siis kohe vajub punasepeale.
punasega saab ikka jubekaua sõita

aga ära tüütab see värk küll.
kunagi sai täispaak viljandis pandud kurguni täis.
sõitsin tallinasse ca 200 km läks oli paak kurguni täis ikka veel.
tagasisõites oli 10 liitri piiripeal . veits veider värk.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 14 Mär 2007, 18:36
- Skype: rat@pesake.com
- Auto: a6 3.0q
- Asukoht: tallinn
Audidel on sama jama, keegi väitis olevat mingi mitme-anduri teema et loksuva vedeliku kogust võimalikult täpselt mõõta. Aga tundub et see asi ei toimi eriti
Ma ei usalda ammu enam alumist otsa lõpuni sõitakui tuli põlema läheb on esimene asi bentsukasse, sest ma ei tea kunagi kas see on ülemises või alumises asendis punasesse jõudmine -- kui ta on ülemises asendis punasesse jõudmine siis on oht et mingite km pärast kukub alumisse asendisse ja seal on puhas null
Korra ma olen niimoodi töökaaslase bena järgi saatnud, ei vedand omiku tööle välja ... 



-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
- Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
- Asukoht: Jõhvi
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
Nimelt autoks siis 2.0 85 kw mootoriga vento ja bensunäidik on kah natuke imelik, paak täis panna, siis osuti päris ülesse nagu ei tõuse, paar osuti paksust jääb "täis paagist" puudu, kas viga peaks olema näidikus endas või siis tõesti paagis olevas anduris?
[Muudetud: 4-2-2010 Karl][/rquote]
Kas sa oled kindel, et paak sa TÄIESTI täis või jäi sinna loogiline õhuvahe ka? Kui lõpp hästi vaikselt niristada, siis saab paak rohkem täis.
[Muudetud: 4-2-2010 Karl][/rquote]
Kas sa oled kindel, et paak sa TÄIESTI täis või jäi sinna loogiline õhuvahe ka? Kui lõpp hästi vaikselt niristada, siis saab paak rohkem täis.
säästad või saastad?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Volkaril saab ilusti anduri paagist koos pumbasahtiga kätte ja näpu vahel ära proovida kuidas liigutamine kellale armatuuris mõjub, tavaliselt on valesti tagasipandud (kas viltu- pump koos anduriga peab olema täpselt kindlas asendis, selleks on isegi vastavad märgid olemas) või vigastatud anduri teema. On ka juhuseid kus plastpaak on deformeerunud ja seetõttu andur ei tööta korralikult, kas jääb kinni või on viltu. Enda senistel autodel siiani kõik töötavad korralikult, ainuke omapära et täispaagist pooleni kukub näidik kiiremini kui poolest 0-i (näitab mittelineaarselt), seda siis läbisõidu järgi hinnates.
[Muudetud: 6-2-2010 GTI]
[Muudetud: 6-2-2010 GTI]
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Mul ka kui Passatil (B4 94 1.8 55 kW) paak täis lasta, nagu reigo130-l, siis jääb paar seieri laiust puudu sellest, et seier täis paaki näitaks. Lisaks kui on seier nullis, siis saab veel ikka 5-7 liitri eest sõita. Bena tulukest muidugi ei ole. Häiriv on minu jaoks natuke see, et kui maanteel sõita järjest, siis alguses võib-olla seier natukese langeb, siis mingi hetk jääb sisuliselt paigale ja ei lange enam, kui siis auto välja suretada ja uuesti tööle panna, siis näitab eelnevast paigalseisu kohast palju vähem, seda muidugi eeldusel, et ma olen sõitnud vahepeal. Ja kui väiksemate kogustega tankida kütust, siis kütuseseier on pessimistlik ja nii palju kui tankur näitas seieri arvates üldjuhul juurde ei tulnud.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Nagu Jurmola kommenteeris, et "minu bensunöidiku eripärad".... ma olen suht julgelt ikka jälginud bensunäidikut ja siiani pole võssa näidanud ka, kuigi aastast '88 see aparaat. Veits saab alla "0 - seisu" siiski sõita, aga alati ühtemoodi.
Ükskord unustasin peale kooli tankida, kodus näitas punase ala alumisse serva
Isa muutus murelikuks ja pani järgmine hommik kanistriga bensiini kaasa mulle. Ütlesin siis talle, et noh, Türile saab tühja paagiga ka (35km, pluss hommikune soojendamine 15min suure külmaga). Jõudsin kenasti kooli ette, nagu plaanisin. Peale tunde panin auto käima ja 1 minuti pärast suri janusse 
Ehk siis jah - uuemate masinate kohta ma ei tea öelda midagi, aga G2/Jetta puhul peab tasemeandurit kontrollima, kui aiateibaid näitab, sest kui kõik korras, siis peaks ikka õige näit ka olema.
Ükskord unustasin peale kooli tankida, kodus näitas punase ala alumisse serva


Ehk siis jah - uuemate masinate kohta ma ei tea öelda midagi, aga G2/Jetta puhul peab tasemeandurit kontrollima, kui aiateibaid näitab, sest kui kõik korras, siis peaks ikka õige näit ka olema.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Oma ventol sama pull.
Aga peale viimast jama vaatasin järgi
Pakassis on põhja peal 3 kruviga kaas see maha siis tuli pistiklahti võtta voolikud lõigasin läbi ja panin hiljem klamprid.
Siis on ümatgune kaas see tuleb keerates maha siis pane käsi sisse suru sellele pesle ja keera ja ongi käes (muidugi mitte nii lihtsalt kui kirjutasin aga enam vähem)
SIIS on näha seda pensu andurit mis näitab paakis olevat taset
Minul oli ära kulunud see joon või riba mille peal see jookseb ja esimene osa KULUNUD
ENNE KUI SÜÜTET PUUTUD PANE VOOLIKUD KINNI !!! Pesin ental nägu penaga kui pistiku ühendasin:lol:
ok segane värk aga saate vast aru.
Aga peale viimast jama vaatasin järgi
Pakassis on põhja peal 3 kruviga kaas see maha siis tuli pistiklahti võtta voolikud lõigasin läbi ja panin hiljem klamprid.
Siis on ümatgune kaas see tuleb keerates maha siis pane käsi sisse suru sellele pesle ja keera ja ongi käes (muidugi mitte nii lihtsalt kui kirjutasin aga enam vähem)
SIIS on näha seda pensu andurit mis näitab paakis olevat taset
Minul oli ära kulunud see joon või riba mille peal see jookseb ja esimene osa KULUNUD
ENNE KUI SÜÜTET PUUTUD PANE VOOLIKUD KINNI !!! Pesin ental nägu penaga kui pistiku ühendasin:lol:
ok segane värk aga saate vast aru.
Re: Bensu näidik?
92a. disla passatil saab küte otsa kui seier punase kriipsu keskele jõuab.
odomeetri järgi sõita on alati kindlam.. ja küttekulu kah teada..
mingit tulukest ei ole aga paaril korral olen tühjaks sõitnud, kuid seier samas kohas.
aga kui närvid korras on siis võib ju "aurude pealt sõita. mingi 4-5 km rahulikult kuni pensukas ette jääb
odomeetri järgi sõita on alati kindlam.. ja küttekulu kah teada..
mingit tulukest ei ole aga paaril korral olen tühjaks sõitnud, kuid seier samas kohas.
aga kui närvid korras on siis võib ju "aurude pealt sõita. mingi 4-5 km rahulikult kuni pensukas ette jääb
Re: Bensu näidik?
mul viskab ka passatil 95a vahetevahel näidiku nulli .
viga selles et neis bensupaagi rõhuklappides vist kondens sees ja külma ilmaga ta ei tööta.(kinni külmand)
paagi korki maha keerates on bensupaak vaakumis ja rõhu normaliseerudes näitab taas õieti.
nüüd sõidan siis külmal ajal paagi korki sutsu irvakile jättes.
soojal ajal siukest probleemi ei esine.
viga selles et neis bensupaagi rõhuklappides vist kondens sees ja külma ilmaga ta ei tööta.(kinni külmand)
paagi korki maha keerates on bensupaak vaakumis ja rõhu normaliseerudes näitab taas õieti.
nüüd sõidan siis külmal ajal paagi korki sutsu irvakile jättes.
soojal ajal siukest probleemi ei esine.
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 31 Jaan 2009, 14:16
- Auto: vw caravelle vw jetta mk1 83a
- Asukoht: ida virumaa
Re: Bensu näidik?
mul bussil on nii et kui seier näitab punast siis saab veel rahulikult 100km sõita ning kui tangid paagi servani täis saad 300 rahulikult ennem sõita kui seier kuhugi liikuma hakkab
tel 56705278
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
- Telefon: 555 3 444 3
- Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
- Asukoht: Raplamaa
Re: Bensu näidik?
Olen ka valetava bensunäidiku ohver nüüd. seier paneb seinast seina olenemata olukorrast ja ilmast. vahel põhja, vahel nulli, vahel kuskil keskel nillib. ei teagi mis peale hakata.