97a Passat 1.8 92kw-käigukasti õli vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
97a Passat 1.8 92kw-käigukasti õli vahetus
Tere!
Otsisin, kuid ei leidnud sarnast teemat. Seepärast teen uue teema.
Nimelt, palun andke juhiseid, kuidas käigukasti õli vahetamine toimub - step-by-step (DIY rubriigist ei leidnud). Kanal on olemas, kuid milliseid abivahendeid peaks muretsema, et tööga edukalt hakkama saada. Usun, et miskit keerulist pole, kuid pole kunagi vahetanud ja oleks hea, kui mõni, kes varem teinud, juhendaks veidi.
Käigukasti tüübiks DHC (012) ja õliks G052911A2 (VW orig)
Soovin ise vahetada, kuna ei usalda anda kallist õli teeninduses vahetamiseks. Juures passida ei lubata vist eriti ja ei tea ju, mida nad panevad sinna.
ette tänades
Otsisin, kuid ei leidnud sarnast teemat. Seepärast teen uue teema.
Nimelt, palun andke juhiseid, kuidas käigukasti õli vahetamine toimub - step-by-step (DIY rubriigist ei leidnud). Kanal on olemas, kuid milliseid abivahendeid peaks muretsema, et tööga edukalt hakkama saada. Usun, et miskit keerulist pole, kuid pole kunagi vahetanud ja oleks hea, kui mõni, kes varem teinud, juhendaks veidi.
Käigukasti tüübiks DHC (012) ja õliks G052911A2 (VW orig)
Soovin ise vahetada, kuna ei usalda anda kallist õli teeninduses vahetamiseks. Juures passida ei lubata vist eriti ja ei tea ju, mida nad panevad sinna.
ette tänades
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Kui tuled mustamäe tee saksa autosse võin sulle isiklikult garanteerida, et sinu ostetud õli läheb käigukasti ja see mis üle jääb, pannakse sulle kaasa. Pane mulle ps'sse kirja mis päevaks sa aja saad, kuigi ma arvan, et see vist vahetatakse sul kohe ära kuna järjekordi pole.
Samas võid ise ära teha, käi tööriista poed läbi ja leia sobiv komplekt. Jutust olen aru saanud et sellist padrunit läheb vaja http://www.uustarvik.ee/?id=2&cat_id=180&product_id=887" onclick="window.open(this.href);return false; ?
[Muudetud: 9-2-2010 Corra]
Samas võid ise ära teha, käi tööriista poed läbi ja leia sobiv komplekt. Jutust olen aru saanud et sellist padrunit läheb vaja http://www.uustarvik.ee/?id=2&cat_id=180&product_id=887" onclick="window.open(this.href);return false; ?
[Muudetud: 9-2-2010 Corra]
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
On just see auguga tähik, seda võtit peaks olema müügil nii forsis, kui fiksuses. Mujale ei oska soovitada.
Kusjuures see teenindusse minek on kah kahe otsaga teema. Ma aastake tagasi käisin kastiõli vahetuses. Eelnevalt küsisin teenindusest, kas neil on spets võti 98 a passati käimakasti jaoks. Vastus oli selge jah.
Kui mõne kuu pärast tõstukile ajasin auto ja käimakasti vaatasin, siis õlikork oli nn jõuvõtetega lahti muugitud. Seega teenindusel ja teenindusel on vahe, kui lähedki teenindusse, siis kontrolli võtme olemasolu
:lol:
Kusjuures see teenindusse minek on kah kahe otsaga teema. Ma aastake tagasi käisin kastiõli vahetuses. Eelnevalt küsisin teenindusest, kas neil on spets võti 98 a passati käimakasti jaoks. Vastus oli selge jah.
Kui mõne kuu pärast tõstukile ajasin auto ja käimakasti vaatasin, siis õlikork oli nn jõuvõtetega lahti muugitud. Seega teenindusel ja teenindusel on vahe, kui lähedki teenindusse, siis kontrolli võtme olemasolu

Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
õli ongi Saksa autost ostetud, mujalt seda ei leidnud, sel nädalal pidavat kätte saama.
Nojah, teenindused on tõesti väga erinevad. Ühes kohas lasin kah eelmisel aastal auto põhjalikult üle kontrollida (pärast ostu), ei leitud midagi viga olevat, öeldi veel, et nii hästi hoitud auto. Läks kuuke mööda ja jahutusvedelik hakkas kaduma. Teises kohas öeldi, et radikas vaja ära vahetada, sest auto olla millalgi mingi müksu saanud ja radikas lömmis, roostes ja lekib.... ja seda oli ilusti alt visuaalselt näha. Viga võis ka minus olla, sest ei täpsustanud, mida see üldkontroll sisaldab, kuigi nad ütlesid, et kontrollivad sillad ka üle ja teevad mingit "vibratsioonitesti". See näitab muidugi seda, et silmad olid seega ainult kontrollitaval sõlmel ja 10...20cm kaugemale ei vaevutud vaatama, noh vähemalt oleks ju võind siiski seda mainida, kui märgati....
Aga teemasse. Tegelt ei tahaks ka raha raisata terve komplekti peale. Ma küll ei tea, palju õlivahetus Saksa autos maksma läheks, teab keegi???? Kuid selge on see, et ostes terve komplekti võtmeid, millest ainult ühte tarvis läheb + aeg ise vahetamiseks, läheb ilmselt kulukamaks, kui lasta vahetada.
Aga teadjamad võiksid siiski postitada siia või teha eraldi DIY teema, kuidas see kastiõli vahetus peaks välja nägema, et kel vajadust ja tahtmist ise vahetada, saaksid sellega hakkama.
Nojah, teenindused on tõesti väga erinevad. Ühes kohas lasin kah eelmisel aastal auto põhjalikult üle kontrollida (pärast ostu), ei leitud midagi viga olevat, öeldi veel, et nii hästi hoitud auto. Läks kuuke mööda ja jahutusvedelik hakkas kaduma. Teises kohas öeldi, et radikas vaja ära vahetada, sest auto olla millalgi mingi müksu saanud ja radikas lömmis, roostes ja lekib.... ja seda oli ilusti alt visuaalselt näha. Viga võis ka minus olla, sest ei täpsustanud, mida see üldkontroll sisaldab, kuigi nad ütlesid, et kontrollivad sillad ka üle ja teevad mingit "vibratsioonitesti". See näitab muidugi seda, et silmad olid seega ainult kontrollitaval sõlmel ja 10...20cm kaugemale ei vaevutud vaatama, noh vähemalt oleks ju võind siiski seda mainida, kui märgati....
Aga teemasse. Tegelt ei tahaks ka raha raisata terve komplekti peale. Ma küll ei tea, palju õlivahetus Saksa autos maksma läheks, teab keegi???? Kuid selge on see, et ostes terve komplekti võtmeid, millest ainult ühte tarvis läheb + aeg ise vahetamiseks, läheb ilmselt kulukamaks, kui lasta vahetada.

Aga teadjamad võiksid siiski postitada siia või teha eraldi DIY teema, kuidas see kastiõli vahetus peaks välja nägema, et kel vajadust ja tahtmist ise vahetada, saaksid sellega hakkama.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
vaja peaks olema mitte emast vaid isast võtit, midagi sellist:
http://www.uustarvik.ee/?id=2&cat_id=178&product_id=885" onclick="window.open(this.href);return false;
lisaks peab võtmel olema auk otsas kuna õlipunnil on tihvt korgi küljes.
http://www.uustarvik.ee/?id=2&cat_id=178&product_id=885" onclick="window.open(this.href);return false;
lisaks peab võtmel olema auk otsas kuna õlipunnil on tihvt korgi küljes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Fixuse kataloogis selline komplekt täitsa olemas. Õhtul lähen käin läbi sealt ja uurin, kas Huligaani pakutud otsik o seal olemas. Muidugi 325 eeku selle komplekti eest:(
Samas on emotsionaalne huvi ise vahetada ka täiesti olemas.
Mingeid juhiseid ma küll surfates leidsin ja tundub, et ainus kunst on leida üles õli taseme kontrollnippel, mille kaudu õli lisada. Seda ma muidugi ei tea, kus see asub. Loogika ütleb, et kuskil küljepeal, kuid kuidas sellisel juhul õli juurde valada? Kas peab olema mingi voolik ja pump, millega allpool õliniplit asuvast õlipotsikust õli pumbata?
Kas saab ka kuidagi teistmoodi?
Kui kaua peaks ootama, et see õli sealt välja voolab ning kas kastil ka mingi filter eksisteerib?
Samas on emotsionaalne huvi ise vahetada ka täiesti olemas.
Mingeid juhiseid ma küll surfates leidsin ja tundub, et ainus kunst on leida üles õli taseme kontrollnippel, mille kaudu õli lisada. Seda ma muidugi ei tea, kus see asub. Loogika ütleb, et kuskil küljepeal, kuid kuidas sellisel juhul õli juurde valada? Kas peab olema mingi voolik ja pump, millega allpool õliniplit asuvast õlipotsikust õli pumbata?
Kas saab ka kuidagi teistmoodi?
Kui kaua peaks ootama, et see õli sealt välja voolab ning kas kastil ka mingi filter eksisteerib?