K: Pumppihustite viga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Pumppihustite viga.
Selline probleem, et mingil 4-5 korda on auto löönud ette pihusti vea. Netist leidsin, et asi võib olla halvas ühenduses või reguleerimisveas. Sai siis lastud teeninduses pihustid üle käia. Öeldi, et olid jah reguleeringust väljas. Lükkasin kaabli taha ja vaatasin, et jälle on seesama viga peale teenindust tagasi. Kuidagimoodi see sõidul tunda ei anna ja mootor ei lonka ega midagi. Samas teeb närviliseks, et taoline viga sees. Ühekaupa ei saa pihusteid ju vahetada ka, pidi teised pihustid tasakaalust välja ajama ja korralikku pumpdüüside remondivõimalust ei pidanud ka Eestis olema. Oskab keegi miskit lahendust pakkuda? Lähimaades remont? Või seni kuni sõitu miski ei sega las loobib vigu?
Sellise teate annab:
Friday,05,February,2010,19:27:25:13314
VCDS Version: Release 908.0
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 HW:
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9970
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00871 461 81654
1 Fault Found:
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
P1261 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 117
Mileage: 127459 km
Time Indication: 0
Date: 2010.02.05
Time: 19:21:45
Freeze Frame:
RPM: 992 /min
Text: 16
Text: Nm
Text:
Text: 4.875
Text: uF
Text:
RPM: 0 /min
Readiness: N/A
Sellise teate annab:
Friday,05,February,2010,19:27:25:13314
VCDS Version: Release 908.0
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 HW:
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9970
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00871 461 81654
1 Fault Found:
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded
P1261 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 117
Mileage: 127459 km
Time Indication: 0
Date: 2010.02.05
Time: 19:21:45
Freeze Frame:
RPM: 992 /min
Text: 16
Text: Nm
Text:
Text: 4.875
Text: uF
Text:
RPM: 0 /min
Readiness: N/A
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Nii VW teenindus kui Autodiagnostika OÜ väitsid ühest suust, et selline ettevõtmine on mõttetu. Öeldi, et uus pihusti viib tasakaalust vanad välja. AD vend ütles, et kui loteriid tahad mängida, siis on veel võimalus lammarist erinevaid proovima hakata, äkki mõni sobib kokku. Seletas veel, et Eestis ei ole pinki, millel saaks pumppihusteid testida ja seetõtu nende remont on samuti ajaraiskamine.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
On kogemus ühe auto pihusti veaga, kus võetid pihusti kontaktid lahti ja painutatid klemmid, ning puhastati pinnad ja viga kadus. See auto jättis juba vahepeal ühe pihusti kuivale ehk töötas 3sil. Nüüd hetkel korras kauaks see painutamine aitab, info puudub. Aga kindlasti kõige odavam alustada sellest.
[Edited on 10-2-2010 by samzik]
[Edited on 10-2-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Kõigepealt vaheta küttefilter ära, oma sharanil hakkas ka pidevalt sama viga sisse taguma ja peale filtri vahetust ok.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 26 Nov 2005, 08:45
- Telefon: 53016625
- Auto: vw passat 1,9tdi 95a,vw golf3 1,9d
- Asukoht: põlvamaa
pumppihusteid saab lasta kontrollida tartus seal on pink olemas.firma nime ei mäleta asus võru tänaval.nelja pihusti kontrolli eest võeti vist 1300.eeki.pakuti veel varianti,et vahetavad otsad ära arve oleks olnud siis 16000.ostsin lammarist kasutatud kaks pihustit numbrid ei sobinud ka veel omavahel.olid lihtsalt sama tüübi ja kw mootori pealt.sõitnud juba 35000 km ja pole probleemi olnud.danny16 kirjutas:Nii VW teenindus kui Autodiagnostika OÜ väitsid ühest suust, et selline ettevõtmine on mõttetu. Öeldi, et uus pihusti viib tasakaalust vanad välja. AD vend ütles, et kui loteriid tahad mängida, siis on veel võimalus lammarist erinevaid proovima hakata, äkki mõni sobib kokku. Seletas veel, et Eestis ei ole pinki, millel saaks pumppihusteid testida ja seetõtu nende remont on samuti ajaraiskamine.
Võru tänaval on Dieselland http://www.empiirauto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; Seda mõtled või? Autodiagnostika vend igatahes hoiatas selle eest.
Kui veakoodi tervikuna vaadata: Regulation Range Exceeded4ratast kirjutas:See rida peaks ju kõik ütlema. Toiteahela lühis. Lühis on .. tekib ja kaob ... kas juhtmestikus või pihustis endas. Kumma vahetus odavam on .. sellest peale hakkadkidanny16 kirjutas: P1261 - 006 - Short to Plus
P1261 - 006 - Short to Plus siis ma pakuks pigem välja, et pihustil on tööulatus diapasoon ja veateade on põhjustatud diapasooni maksimumi ületamisest. Aga võin ka täiesti võssa panna.
Igasugu kontaktide kontroll ja pistikute ülekäimine on tal teeninduses tehtud, samuti reguleerimine.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Kui juhtmestik, mis pistikust pistikuni viib, on lühiseid/katkestusi tekitav, siis kõik muud vead on loomulikud. Pane üks juhe lühisesse ja teisest otsast saadki teada et Regulation Range Exceeded. Katkesta mõni juhe ja saad jälle mõne veakoodi.danny16 kirjutas:Kui veakoodi tervikuna vaadata: Regulation Range Exceeded4ratast kirjutas:See rida peaks ju kõik ütlema. Toiteahela lühis. Lühis on .. tekib ja kaob ... kas juhtmestikus või pihustis endas. Kumma vahetus odavam on .. sellest peale hakkadkidanny16 kirjutas: P1261 - 006 - Short to Plus
P1261 - 006 - Short to Plus siis ma pakuks pigem välja, et pihustil on tööulatus diapasoon ja veateade on põhjustatud diapasooni maksimumi ületamisest. Aga võin ka täiesti võssa panna.
Igasugu kontaktide kontroll ja pistikute ülekäimine on tal teeninduses tehtud, samuti reguleerimine.
Mu point on see, et kui selles samas ahelas mille järgi diagnostika mõõdab pihusti regileeritust, esineb ahela rikkeid, siis see ei tähenda et pihusti on rikkis ... ahel ise ei funktsioneeri nii nagu peab ja diagnostika ütlebki et pihusti on reguleerimata. Ahela rikke saab välistada/kinnitada kui diagnoosida AINULT pihustit. Ehk pihusti test toimub OTSE diagnoosiva seadmega. Praegu toibum kogu diagnoosimine läbi mitmete sõlmede, pistikute ja juhtmekimpude - kui üks sõlmpunkt sellest ahelast on vigane, ütleb üldiselt diagnostika et viga on elemendis mida diagnoosida üritati. Antud juhul siiski suudab diagnostika ütelda, et kuskil selles testitavas ahelas on lühis .. ja see suure tõenäosusega on kuskil diagnoositava elemendi ja diagnoosiva elemendi vahel

PS. lühis ei pea alati tähendama konkreetselt kahe juhtme otsest kokkupuudet. Olenevalt diagnoosiva süsteemi võimest tuvastada voolu lekkeid, võib tegu olla lihtsalt "musta" või lekkiva pistikupesaga kuskil.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
muide ka sellel touranil tehti kliendi soovil esinduses nende pistikute nn. üle pigistamine aga kuna seda tegi kliendile tuttav töömees siis mainis ära, et see suht tühi töö ja varem või hiljem tuleb need juhtmed siiski vahetada ja mida ka nädal hiljem tehti.
Seda enam sellisel juhul kui teema algataja ei näe mootori käigus ega minekus mingeid tõrkeid siis oleks küll päris tobe hakata lambist pihusteid vahetama, mis ole just kõige odavamad. See katkestus võib tekkida suva hetkel ja murdosa sekundist kui juba aju salvestab ühenduse vea
[Muudetud: 14-2-2010 alts20]
Seda enam sellisel juhul kui teema algataja ei näe mootori käigus ega minekus mingeid tõrkeid siis oleks küll päris tobe hakata lambist pihusteid vahetama, mis ole just kõige odavamad. See katkestus võib tekkida suva hetkel ja murdosa sekundist kui juba aju salvestab ühenduse vea
[Muudetud: 14-2-2010 alts20]
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Kas keegi teab mis vahe on seat leoni 110kw ja golfi 110kw pihustite vahe ? Asi siis selles et seati 110kw pumppihusteid ei pidanud keegi eestis remontima ega kontrollima. Uued pihustid on aga jube kallid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Kas nendel pihustitel ainult otsasi ei saa vahetada? e-buys on ainult otsad ka olemas aga ei tea kas keegi neid eestis ka vahetaks
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: K: Pumppihustite viga.
Hinnakirjas vähemalt on:freeser kirjutas:Kas nendel pihustitel ainult otsasi ei saa vahetada? e-buys on ainult otsad ka olemas aga ei tea kas keegi neid eestis ka vahetaks
"Pumppihusti (Unit injector UIS mootor PDI) pihustite remont. Sisaldab pihustiotste, tihendite, ja pihusti aluse vask tihendi vahetust. (ei sisalda pihusti autolt eemaldamist ja tagasi panekut) 1200 krooni tk "
Isiklik kogemus selle kontoriga praktiliselt puudub (kunagi väga ammu sai töö pirukaga millegipärast käidud), seega töö kvaliteeti ei oska kommenteerida
http://www.diislikeskus.ee/firma1.html
Re: K: Pumppihustite viga.
Selgitus siis minu case kohta. Ehk on kellegile abiks. Iseenese tarkusest mõtlesin ikka esimese asjana vigase pihusti välja vahetada. Diagnostikakaabli nädala pärast taha lükates selgus et sama viga on tagasi. Järgmiseks läks ühenduskaabli vahetuseks. Peale seda ei ole enam vigu sisse loopinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
Re: K: Pumppihustite viga.
Kui natuke tagantjärge targutada
,ärge pange pahaks, äkki on kellegile tulevikus abi. Kui selline ühe pihusti viga sees ja huupi midagi ostma hakata ei taha siis võib ju pihusteid ringi tõsta omavahel näiteks esimese silindri pihusti teise silindri pihustiks jne ja jälgida kas viga kolib edasi või jääb sama kohapeale.

vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 21 Mär 2010, 11:09
- Auto: VW Golf 4 1,6 16V 77kw 2003a
- Asukoht:
Re: K: Pumppihustite viga.
Üks küsimus mis mootoriga tegu kas see 96KW või isegi veel võimsamaga?danny16 kirjutas:Selgitus siis minu case kohta. Ehk on kellegile abiks. Iseenese tarkusest mõtlesin ikka esimese asjana vigase pihusti välja vahetada. Diagnostikakaabli nädala pärast taha lükates selgus et sama viga on tagasi. Järgmiseks läks ühenduskaabli vahetuseks. Peale seda ei ole enam vigu sisse loopinud.
Re: K: Pumppihustite viga.
103 kW ja 2.0 diisel.vahelduvool kirjutas:Üks küsimus mis mootoriga tegu kas see 96KW või isegi veel võimsamaga?danny16 kirjutas:Selgitus siis minu case kohta. Ehk on kellegile abiks. Iseenese tarkusest mõtlesin ikka esimese asjana vigase pihusti välja vahetada. Diagnostikakaabli nädala pärast taha lükates selgus et sama viga on tagasi. Järgmiseks läks ühenduskaabli vahetuseks. Peale seda ei ole enam vigu sisse loopinud.