ecu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
ecu
Mure siis selline et mis asi seal vaakumit tekidab?
Viimasel ajal on nii et kui panen auto käima ja lasen 5-15min töötada ja lähen sõitu siis piturtades on pedaal tuim(raske) ja mingi aeg kaob ära see jama töödab 100%
Peale sõitu on 3ha vaakum ikka olemas.
Seda kontrollin nii et pidurivõimust tulev voolik seal on kummist tihend ja kui voolikud väänan on kuulda.
Ja samas kui sõitan on norm,lahutan siduriga tahab vällja surra?
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
Viimasel ajal on nii et kui panen auto käima ja lasen 5-15min töötada ja lähen sõitu siis piturtades on pedaal tuim(raske) ja mingi aeg kaob ära see jama töödab 100%
Peale sõitu on 3ha vaakum ikka olemas.
Seda kontrollin nii et pidurivõimust tulev voolik seal on kummist tihend ja kui voolikud väänan on kuulda.
Ja samas kui sõitan on norm,lahutan siduriga tahab vällja surra?
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Pidurivedelik on uus ja oma 5 kuud möödas.Corra kirjutas:vaakumit tekitab mootorisse sisseimetav õhk, ehk siis pidurivõimust voolik läheb sisselaskesse. Kontrolli see voolik üle ja vaata et otsad tihedad oleks. Samas võiksid igaks juhuks pidurivedeliku ka ära vahetada.
Kohal seistes kui vajutan piturid pöörded kõiguvad kohe ja kas see on norm?
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
pöörete kõikumine on normaalne, minu G3 käitub ka nii, kui koha peal pidurit mulljun normaalse tugevusega siis hakkavad pöörded üles-alla kõikuma, kuna vaakum on ühendatud sisselaskega siis sellepärast se tekibki, vähemalt mulle töökojas sellepeale nii üteldi. Vaakumvoolik ja ühendused on korras minul, susinaid pole. usun, et ei ole mõtet selle pöörete kõikumise pärast muret tunda
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Kiitus Selge VASTUSE EEST: usun, et ei ole mõtet selle pöörete kõikumise pärast muret tunda.EliteSoldier kirjutas:pöörete kõikumine on normaalne, minu G3 käitub ka nii, kui koha peal pidurit mulljun normaalse tugevusega siis hakkavad pöörded üles-alla kõikuma, kuna vaakum on ühendatud sisselaskega siis sellepärast se tekibki, vähemalt mulle töökojas sellepeale nii üteldi. Vaakumvoolik ja ühendused on korras minul, susinaid pole. usun, et ei ole mõtet selle pöörete kõikumise pärast muret tunda
Täna astus üks inimene ligi ja kuulas kuidas auto töötab ja soovitas aju ära vahedada?Küsimus siis kas meil on võimalik aju kontrollida? Autol olevat segu sassis ja seda ise ei timmi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
See oli mingi selgeltnägija või?!109ase kirjutas:Täna astus üks inimene ligi ja kuulas kuidas auto töötab ja soovitas aju ära vahedada?Küsimus siis kas meil on võimalik aju kontrollida? Autol olevat segu sassis ja seda ise ei timmi.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Laen video ülesse!!! JA neid TEMP ANTUREID on mull 10tk ja ostedud FORSIST see on esimene asi mida lasevad vahetadaGTI kirjutas:Proovi teist temp. andurit mis ajule infot annab.
NII UUED OSAD ON: Küünlad,Juhtmed,Temperatuuriandur,Karburaatori Kummipadi(pritsepea all),Vaakum klapp Õhupuhastis,kütuse filter,Jagaja kaas,Rootor, halliandur ,Aku,Õli,Filter,Õhufilter
Surve on korras 4 silindris, vaakumit hoiab.lambda pidi töötama. Diagnostikas anti paberid kaasa.Aga neid ei oska lugeda.
Ja sumpsist tulev kaas(toss) on suht terav(bensiini hais) ja kogu aeg nii külmalt kui soojalt.

http://www.youtube.com/watch?v=pzbZG2Zq2cc" onclick="window.open(this.href);return false;
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Paluks pisut rõhku õigekirjale!
Mida tähendab: "halli andur oli vist seal sees" Halli andur on eraldiseisev andur, mis asub jagajakorpuses. Muidu halliandur tekitas minul ka kunagi probleeme, seda just sooja mootoriga 70 kraadi ja ülespoole.
Mida tähendab: "halli andur oli vist seal sees" Halli andur on eraldiseisev andur, mis asub jagajakorpuses. Muidu halliandur tekitas minul ka kunagi probleeme, seda just sooja mootoriga 70 kraadi ja ülespoole.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
See sai proovitud tulemus 0Red Fox kirjutas:Siis vaheta jagajat, see juba omadega õhtal
Kas on kellegil olnud jama mono pritseka?
http://www.kfz-tech.de/Bilder/Kfz-Techn" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic01.jpg
nu sihuke isend on mu passati kapotiall mind küll nöökinud.109ase kirjutas: Kas on kellegil olnud jama mono pritseka?
http://www.kfz-tech.de/Bilder/Kfz-Techn" onclick="window.open(this.href);return false; ... onic01.jpg
ühel isendil suri maha pedaali asendi anduri. st tühjalt käis aga gaasi andes suri mootor välja.
teisel kooles pihusti ära. ning ei avanenud enam normaalrõhul (1Bar). kui kütuse tagasivool kinni panna ja süsteemi max rõhk (3bar pumbast) siise lüüa oli nõus käima minema ja liikuma.
hetkel pealolev tundub töötavat.