Golf 3 kas amordipüstakud GTI, GT ja 16v erinevad?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Golf 3 kas amordipüstakud GTI, GT ja 16v erinevad?

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

http://ladu24.ee/et/ladu2/1874/7026,164849,0,1/424022" onclick="window.open(this.href);return false;
infos on kirjas, et need amordid sobivad näiteks 1.8 golfile ja ka 2.0 GT ventole, mis aga peaks olema sama esivedrustusega nagu 2.0 85kw golf 3.
Targad, kas antud amordid sobivad Golf 3 GTI 85kw mudelile?

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Gee60 »

mina ei täheldanud g3 55kW ja gtil visuaalseid erinevusi. kui siis ainult madalus ja jäikus.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Lingil toodud amort sobib Bilsteini enda kataloogi järgi tavalise esisillaga masinale (millel rattad 4 poldiga kinni käivad), GTI-le lähevad B2 seeria amortidest VTE-A402 tähisega isendid. Ma ise võtaks B4-d muidugi.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

pppp, milles nende reaalne vahe seisneb?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

B4-d on gaasikad.

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

pppp, ei, ma mõtlesin, et mis vahe on GTI ja mitte GTI amordil? Mootorite raskuste vahe on minimaalne ju. Kui vedrustus läheb pehmemaks on hea, ei aja taga sportamorti.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Julgeks pakkuda, et silmaga näha olev erinevus VTE-4714 ja VTE-A402 vahel on see, et VTE-A402 amordikorpus on paar cm pikem (sest 5-poldi-silla esiamortidel on korpus just nii palju pikem). Ju nad on erinevate vedrude jaoks pisut teistmoodi häälestatud kah (ma neid lahti lõhkunud ja seestpoolt uurinud ei ole).

Vasta

Mine “Veermik”