Kaks küsimust- Led päevasõidutuled ja + 30/50 % pirnid.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kaks küsimust- Led päevasõidutuled ja + 30/50 % pirnid.
Pärast järiekordse Philips Blue Visioni +50% H4 lõppemist(kestavad mul alla poole aasta) tuli mõte paigaldada oma autole Led päevasõidutuled .
Nagunii on suur osa sõite valgel ajal ja suht kallite +50%vms pirnide päevane põletamine suht mõttetu. Samas paari selliste pirnide ja odavamate Led päevasõidutulede hinnavahe pole eriti suur.
On kaasfoorumlastel kokkupuuteid selliste vidinatega? Kuidas kestavad meie kliimas ja teedel jms?
Teine küsimus veel seoses nende ülalmainitud "paremate pirnidega". On kellelgi tähelepanekuid, millistest kaubamärkidest tasub eemale hoida, millised valgustavad hästi, millised mitte, kuidas kestavad jms?
Nagunii on suur osa sõite valgel ajal ja suht kallite +50%vms pirnide päevane põletamine suht mõttetu. Samas paari selliste pirnide ja odavamate Led päevasõidutulede hinnavahe pole eriti suur.
On kaasfoorumlastel kokkupuuteid selliste vidinatega? Kuidas kestavad meie kliimas ja teedel jms?
Teine küsimus veel seoses nende ülalmainitud "paremate pirnidega". On kellelgi tähelepanekuid, millistest kaubamärkidest tasub eemale hoida, millised valgustavad hästi, millised mitte, kuidas kestavad jms?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Kui klaasil tähised "E" ja "RL", siis visaku nemad või hundirattaid, või tantsigu diskot oma vilkurite paistel, aga seaduse silmis on asi legaalne. Eurostandardite järgi sobib ka tähisega "DRL" päevasõidutuli, ja kuna euroliidu seadus on ülemuslik liikmesmaa selliste seaduste suhtes, ei tohiks ka sellistega probleemi tulla.joosep666 kirjutas:Huvitav kas nende led tulede kasutamine on mundrikandjate arvates ka legaalne?
Cruise lite diamonditel väidetavalt DRL tähised(pole veel oma käes hoidnud, et 100% kindlalt väita), kallimatel Auroradel RL tähis.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Annan andeks aga sa peate ikka lisa tuled ostma sobiva tähistusega, mitte pirnid. Ja kui sul pirnid läbi põlevad siis on mingi jama mul on üle aasta ilusti kestnud. Mõõda pinged ja värgid ära mis pirni peale läheb. Mingi kala peab olema või kõigub pinge jubedalt lisa seadmete sisselülitamisel.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Mis puudutab pirne, siis olen varemalt kasutanud philipsi ja osrami erinevaid versioone. +50%, igasuguseid blue ja muid ägedaid. Üldjuhul uuemates autodes, kus elektri süsteemid toimivad. Kogemus näitab, et aastas 2-3 korda tuli neid vahetada. Aasta läbisõit ca 30 000 km. Igatahes parima lahenduse sain tavalise kuid võimsama pirniga. H4 on tavaliselt 50/55w, mina kasutasin 80/100w versiooni. Väidetakse, et ei mõju hästi autole, kuid mina küll mingit kahju tulele/reflektorile või juhtmetele ei märganud.
Kui nüüd rääkida LED päevatuledest, siis hiljaaegu jäi silma see toode. Paraku küll ei tea mis hind on ja kas Eestis keegi neid ka müüb juba. Igatahes olen kindel, et nende tuledega probleeme ei teki. Ka on eluiga pikk.
Kui nüüd rääkida LED päevatuledest, siis hiljaaegu jäi silma see toode. Paraku küll ei tea mis hind on ja kas Eestis keegi neid ka müüb juba. Igatahes olen kindel, et nende tuledega probleeme ei teki. Ka on eluiga pikk.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Jah ja siin ka siis pirni teema. Aga kas mõõtsid temperatuuri erinevused ka ära 50/55w pirnil ja siis 80/100w pirnil? Kas esitulesid on lihtsam vahetada ja odavam, kui aastas kaks korda pirne? Mina isiklikult näiteks ütlen, et need kes neid pirne sisse panevad, on kas pimedad või ei mõtle nad teiste peale üldse. Arva kui hea on kui keegi sulle sellistega vastu tuleb? Päris hästi võtab silma pimedaks.
Minul näiteks juba 17 kuud Osrami Cool blued sees, aastane läbisõit on rohkem kui 30000 km...
Põhimõtteliselt olen nõus samzikuga selle pirnide kiire otsasaamise osas.
Ja LED´de kohapealt on Eesti seadusandlusel omad arvamused jah, aga selle järgi ei tohiks isegi uusi autosid enam müüa, millel LED tuled on... Nii et kui euro tähis peal, siis mina küll ei põeks. Olen juba vaielnud nendega selle üle, mul nimelt pargid LED´id ja ülevaatuse onudele siuke asi ei istunud. Aga sisse nad jäid, oli ainult pool tunnikest seletamist.
Minul näiteks juba 17 kuud Osrami Cool blued sees, aastane läbisõit on rohkem kui 30000 km...
Põhimõtteliselt olen nõus samzikuga selle pirnide kiire otsasaamise osas.
Ja LED´de kohapealt on Eesti seadusandlusel omad arvamused jah, aga selle järgi ei tohiks isegi uusi autosid enam müüa, millel LED tuled on... Nii et kui euro tähis peal, siis mina küll ei põeks. Olen juba vaielnud nendega selle üle, mul nimelt pargid LED´id ja ülevaatuse onudele siuke asi ei istunud. Aga sisse nad jäid, oli ainult pool tunnikest seletamist.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Peab tunnistama, et temperatuuri ma tõesti ei mõõtnud. Peale nende pirnide paigaldust ma alguses kontrolisin, et kas on mingeid kõrvalmõjusi. Ei täheldanud neid ka hiljem (aasta pärast). Selle tee valisin kuna pirne ei ole vaja nii tihti vahetada, pirn oluliselt odavam ja nähtavus oluliselt parem. Kas ta nüüd pimestab? Pimestavad ikka kaugtuled ja valesti reguleeritud tuled. Valgus on jah tugevam, aga kas siis Philipsi +80% ei ole samuti mitte tugevam? Liikluses igatahes keegi ei vilgutanud. Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis tegu oli ka tööautodega, mis kasutuses 3 aastat, seega tule enda pärast palju ei põdenud. See ju vana rahvatarkus, et parim Off-Road auto on ikka tööauto.woody kirjutas:Jah ja siin ka siis pirni teema. Aga kas mõõtsid temperatuuri erinevused ka ära 50/55w pirnil ja siis 80/100w pirnil? Kas esitulesid on lihtsam vahetada ja odavam, kui aastas kaks korda pirne? Mina isiklikult näiteks ütlen, et need kes neid pirne sisse panevad, on kas pimedad või ei mõtle nad teiste peale üldse. Arva kui hea on kui keegi sulle sellistega vastu tuleb? Päris hästi võtab silma pimedaks.
Minul näiteks juba 17 kuud Osrami Cool blued sees, aastane läbisõit on rohkem kui 30000 km...
Põhimõtteliselt olen nõus samzikuga selle pirnide kiire otsasaamise osas.
Ja LED´de kohapealt on Eesti seadusandlusel omad arvamused jah, aga selle järgi ei tohiks isegi uusi autosid enam müüa, millel LED tuled on... Nii et kui euro tähis peal, siis mina küll ei põeks. Olen juba vaielnud nendega selle üle, mul nimelt pargid LED´id ja ülevaatuse onudele siuke asi ei istunud. Aga sisse nad jäid, oli ainult pool tunnikest seletamist.
Ega see muidugi õige asi pole, aga mõne auto tuled kohe on viletsad ja see on üks võimalik lahendus. ja kui vaja oleks, siis paneks need tuled ka isiklikule autole...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ei ole mul seal mingit pinge probleemi- nii toite kui ka laadimispinge stabiilne ja normi piires. Masinal on tulede ahelast igasugused voolukaod ellimineeritud(lisajuhtmestik 2,5mm2 ja topeltreleed). Ilma selleta koormuse all pinge tuledel 10,3V ja pirnid kestavad igaviku... Aku laadimispinge 14,5V ja see jõuab ka praktiliselt 100% tuledeni. Ükski muu pirn peale H4-de pole läbi läinud ja ka aku on tõesti hästi kestnud. Autoks Golf 2, läbisõit aastas ca 40 000 ja sellest arvestatav osa kruusateedel.
Pirnide läbiminekus iseenesest ei näegi probleemi, vaid tahaks nende ressurssi maksimaalselt sihipäraselt ära kasutada, mitte valgel ajal(näiteks suvel ju enamus aega valge) neid asjata põletada.
Erinevate H4-jade võrdlemise huvides huvitaksid selles vallas kaasfoorumlaste kogemused.

Pirnide läbiminekus iseenesest ei näegi probleemi, vaid tahaks nende ressurssi maksimaalselt sihipäraselt ära kasutada, mitte valgel ajal(näiteks suvel ju enamus aega valge) neid asjata põletada.
Erinevate H4-jade võrdlemise huvides huvitaksid selles vallas kaasfoorumlaste kogemused.

-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Sellega ma nõustun jah, et tuled viletsad on mõnel. Pimestamise kohapealt, mul üks sugulane kasutas ka, aga kuna oli uus auto ja korralikud reflektorid, siis oli ikka räige lähituledega vaadata 80 watisesse tulle.
Aga ma Passatil kasutasin ka, aga lõpetasin peale seda, kui sain vahetada reflektorid ja mitu korda põletasin maha tulede lüliti.
Aga jah, valikuid teevad ikkagi kõik ise, ei ole mina ka eriline korravalvur;)
Aga ma Passatil kasutasin ka, aga lõpetasin peale seda, kui sain vahetada reflektorid ja mitu korda põletasin maha tulede lüliti.
Aga jah, valikuid teevad ikkagi kõik ise, ei ole mina ka eriline korravalvur;)
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
led tuled
paar korda on kinni peetud ja üritatud midagi tõestada, aga kuna markeering on peal ei ole enam midagi joriseda.
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... 199&page=2
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... 199&page=2
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Leidisn päevasõidutulede kohta sellise asja:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13050817
Kood 207. Päevatule laternad
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile võib E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ kohaselt paigaldada kaks E-reegli nr 87 kohast päevatule laternat. Päevatule laterna valgusava ülaserv ei tohi asetseda kõrgemal kui 1500 mm ja alaserv madalamal kui 250 mm maapinnast. Laterna valgusava välisserv ei tohi olla kere välisgabariidist kaugemal kui 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vahe ei tohi olla väiksem kui 600 mm (400 mm sõidukite korral, mille laius ei ületa 1300 mm). Haagisele on päevasõidutulede asetamine keelatud;
2) päevatule laternad võivad olla ühitatud teiste tulede laternatega;
3) ühe päevatule valgustugevus peab olema vähemalt 400 cd ja ei tohi ületada 1200 cd. Valgusava pinna suurus peab olema vähemalt 25 cm2 ja ei tohi ületada 200 cm2;
[RTL 2007, 96, 1605 – jõust. 21.12.2007]
4) [Kehtetu – RTL 2007, 37, 636 – jõust. 7.05.2007]
5) lubatud on kasutada või tähisega päevatule laternaid, mille hajutiklaasil peab olema päevatule tähis «RL». Päevatule värvus peab olema valge või valikkollane;
6) peab olema välistatud kasutamine koos lähi-, kaug- ja udutuledega.
Kontrollimine: vaatluse ja luksmeetriga (valgustugevuse suurus arvutatakse luksmeetri näidu järgi).
[RTL 2002, 106, 1575 – jõust. 01.01.2003]
Siit lähtuvalt võib neid paigaldada.
Foorumis on Jyrisoo nimeline, kes pakub neid led päevasõidu tulesi s6 Replicad kus on rl ja e4 tähis peal 1800.- paar vs originaali 1452.- tk
[Edited on 7-2-2010 by samzik]
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13050817
Kood 207. Päevatule laternad
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukile võib E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ kohaselt paigaldada kaks E-reegli nr 87 kohast päevatule laternat. Päevatule laterna valgusava ülaserv ei tohi asetseda kõrgemal kui 1500 mm ja alaserv madalamal kui 250 mm maapinnast. Laterna valgusava välisserv ei tohi olla kere välisgabariidist kaugemal kui 400 mm ja laternate valgusavade siseservade vahe ei tohi olla väiksem kui 600 mm (400 mm sõidukite korral, mille laius ei ületa 1300 mm). Haagisele on päevasõidutulede asetamine keelatud;
2) päevatule laternad võivad olla ühitatud teiste tulede laternatega;
3) ühe päevatule valgustugevus peab olema vähemalt 400 cd ja ei tohi ületada 1200 cd. Valgusava pinna suurus peab olema vähemalt 25 cm2 ja ei tohi ületada 200 cm2;
[RTL 2007, 96, 1605 – jõust. 21.12.2007]
4) [Kehtetu – RTL 2007, 37, 636 – jõust. 7.05.2007]
5) lubatud on kasutada või tähisega päevatule laternaid, mille hajutiklaasil peab olema päevatule tähis «RL». Päevatule värvus peab olema valge või valikkollane;
6) peab olema välistatud kasutamine koos lähi-, kaug- ja udutuledega.
Kontrollimine: vaatluse ja luksmeetriga (valgustugevuse suurus arvutatakse luksmeetri näidu järgi).
[RTL 2002, 106, 1575 – jõust. 01.01.2003]
Siit lähtuvalt võib neid paigaldada.
Foorumis on Jyrisoo nimeline, kes pakub neid led päevasõidu tulesi s6 Replicad kus on rl ja e4 tähis peal 1800.- paar vs originaali 1452.- tk
[Edited on 7-2-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
- Auto: Golf6 TSI DSG 2012
- Asukoht: Põlva - Tartu
Täiesti võimalik, paljud asjad tulevad aastatega kohustuslikuks. nagu lisa stop tuli ja airbag jne jne jne. Igal aastal poogitakse midagi kohustuslikuksolip kirjutas:kõrvust on läbi käinud selline uudis, et aastal 2012 peavad kõigil euroopas toodetud autodel olema led päevasõidutuled! kütuse säästmiseks! ei tea kui tõsi see on?
[Muudetud: 11-2-2010 olip]
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
- Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
100avant kirjutas:Pärast järiekordse Philips Blue Visioni +50% H4 lõppemist(kestavad mul alla poole aasta) tuli mõte paigaldada oma autole Led päevasõidutuled .
Nagunii on suur osa sõite valgel ajal ja suht kallite +50%vms pirnide päevane põletamine suht mõttetu. Samas paari selliste pirnide ja odavamate Led päevasõidutulede hinnavahe pole eriti suur.
On kaasfoorumlastel kokkupuuteid selliste vidinatega? Kuidas kestavad meie kliimas ja teedel jms?
Teine küsimus veel seoses nende ülalmainitud "paremate pirnidega". On kellelgi tähelepanekuid, millistest kaubamärkidest tasub eemale hoida, millised valgustavad hästi, millised mitte, kuidas kestavad jms?
-
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 06 Mai 2007, 21:59
- Auto: Passat 1,9 tdi 96 kw 2001
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www2.nuffi.ee/video/embed/PPsYgDHX9hk.swf" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><embed src="http://www2.nuffi.ee/video/embed/PPsYgDHX9hk.swf" width="425" height="350" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash"></embed></object>
Ehk on abi.
Ehk on abi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Millest siin abi peaks olema? :no:rahvaauto kirjutas:<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www2.nuffi.ee/video/embed/PPsYgDHX9hk.swf" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><embed src="http://www2.nuffi.ee/video/embed/PPsYgDHX9hk.swf" width="425" height="350" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash"></embed></object>
Ehk on abi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....