Univers. Passat B4 tagumised vedrud surevad ära..

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Univers. Passat B4 tagumised vedrud surevad ära..

Lugemata postitus Postitas vaherna »

2 aastat tagasi vahetasin tagumised vedrud, vajumismärke nägin juba poole aasta pärast. Vahel 2 upitajad, kuid tundub ikka tagant madal. Kas nii peabki olema et iga 2 aasta tagant tuleb vedrusid vahetada? Kui peabki äkki on kellegil kogemusi mingi muu auto vedrude aretamisega sinna vahele? Taga veel ka kumiseb kõvasti konaruste peal, kas see on neist upitajaist tingitud?
Pluss on massis, kõik on sassis !

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

NN upitajad võivad kumisema panna küll, ise proovinud ei ole. Kindlat vastust ei anna nende kohapealt.
Aga äkki proovid uurida poest kangemaid vedrusid? B3 le sai igal juhul taha tugevdatud versioon osta. Originaal vedruga võrreldes oli keerdusid küll vähem, pikkus oli nõks pikem, aga keerdude läbimõõt oli natuke üle kahekorra jämedam. Kindel ei ole, et kas B4 le liigub, aga küsida ikka võib.

[Muudetud: 5-2-2010 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Uurisin tsipa ja leidsin siukse valiku...
1.Heavy Duty/Variant Standard
2.Variant Heavy Duty

Ja all peaks olema siukest laadi isendid:
Variant

Milliseid ja kas üldse neist 2 oleks käsitletavad?.. kuna masu ei tahaks huupi kah jälle osta..

[Muudetud: 5-2-2010 vaherna]
Pluss on massis, kõik on sassis !

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Ise kaldun nende poole
Sinu teine valik
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Kui stipi saan või rahad liikuma hakkavad siis tuleb vist kuskilt need kanged siis ära osta, enda lollus et lasin kuangi need kallid pähe määrida
Pluss on massis, kõik on sassis !

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Mõõtsin täna vedru kõrguse ära. Paigalseistes kõrgus oli siis ~27cm, 38 on tegelik kõrgus, see ikka liiga suur ju? Kumisemise kohapealt vaatsin seda et need amordi põhjalöögi leevendid mis said vedrudega koos pandud on kah liiga pikad, kohapeal seistes oli amordi käik kuskil 5 cm ainult, (mõtlesin juba pannes et peaks lühemaks tegema aga jätsoin igaks juhuks õigesse mõõtu ~15-20 cm), lõikasin sealt kah ühe zetooni võrra vähemaks.
Pluss on massis, kõik on sassis !

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Küsiks vahele nende Heavy Duty vedrude kohta. Kas need ainult tõstavad masina kõrgemaks, või on mõeldud suuremale koormusele?
Ja kas amorte ei pea siis nagu teiste vastu vahetama? Golf 2-l kunagi uurisin seda asja, siis näitas kataloog ka teisi amorte kokku nende HD vedrudega?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Mul olid all gaasidega. Ei olnud midagi aru saada, amordid töötavad siiani veel, küll teise auto all, aga ikkagi.
Ja jah, need mis ma endale manustasin, jämedama keeru ja väiksema keerdude arvuga, olid mõeldud just suurema koormuse jaoks.
Ja seda siis kõik universaal Passati all.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Küsiks nüüd tagasilla pukside kohta kah, on neid koduste vahenditega keeruline vahetada?
Pluss on massis, kõik on sassis !

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Eriti lihtne ei ole. Eriti tungraua peal.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

riaak
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 21 Nov 2008, 20:56
Auto: VW
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas riaak »

Esimesel korral soovitatav vähemalt tubli pool päeva varuda. Kanal on selleks tööks üsna kasulik.
Üks asi on pukside alt saamine, teine uute sisse surumine. Uute sisse saamiseks on midagi tõmmitsa taolist vaja.
Foori taga näeme, raisk!

vaherna
Huviline
Postitusi: 198
Liitunud: 09 Juul 2009, 16:01
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas vaherna »

Ühesõnaga on targem siis töökotta viia, loodan nende vahetusega autos kuminat vähendada, olen õigel teel?
Pluss on massis, kõik on sassis !

riaak
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 21 Nov 2008, 20:56
Auto: VW
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas riaak »

No mina sain ise hakkama. Jamamist oli, aga vahetatud nad said. Teine kord läks juba rutem kuna siis sai juba õigest kohast lahti võetud.
Sellest vahetusest igatahes mul küll midagi ei muutunud. ÜV jaoks igaks juhuks vahetasin, vanad olid suht katkised. :smilegrin:

[Muudetud: 13-2-2010 riaak]

[Muudetud: 13-2-2010 riaak]
Foori taga näeme, raisk!

Vasta

Mine “Veermik”