Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.
Moderaatorid: etnies858 , J.Aru , GTI , dellu
Post
Huviline
Postitusi: 401 Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi
Lugemata postitus
Postitas Post » 14 Veebr 2010, 11:43
Kas tava golfil on vajalikud augud-poldid keres ja õõtsades olema, et gti stabikavarrast paigaldada või peab ka õõtsad vahetama jms?
Sama küsimus ka tagasilla kohta.
Kui palju üldse gti veermik erineb tava golfist?
Stuck in the 70's
uku
Huviline
Postitusi: 162 Liitunud: 14 Apr 2006, 12:44
Telefon: 58170885
Auto: Vw CC, Vw Bora
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas uku » 14 Veebr 2010, 13:58
kõikidel ona samasugused õõtsad. Vaja aint neid kõiki kinnitus klambreid. Ühesõnaga ringi ei pea kuskilt midagi tegema.
Post
Huviline
Postitusi: 401 Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi
Lugemata postitus
Postitas Post » 14 Veebr 2010, 14:54
Kiired mehed, tänud igatahes, nüüd siis võiks keegi pakkuda komplektset stabikat.
Stuck in the 70's
pppp
Veteran
Postitusi: 2255 Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda
Lugemata postitus
Postitas pppp » 15 Veebr 2010, 13:49
Orig. õõtsadel võivad stabika klambrite augud ka puududa (aga pole mingi probleem need sinna ise puurida), varuosaõõtsadel on need kõigil olemas.