hmm, vaatasin huvi pärast omal ka järgi, äärmised on 20, sisemised 17,5.
äärmised on pool aastat tagasi ostetud Autopal toodang, sisemised originaal Hella omad.
tundub et järelturu omad on kangemad.
H4 tavaliselt tehase andmetel 60/55,võimsamad võid ju panna, aga siis hakkad põletama liialt reflektoreid ja asjatult palju koormust hakkab sul kohe saama tulede lüliti.
Kui tahad valgusvihku saada valgemaks/ tugevamaks, siis pane kas:
a) tuledele releed vahele.
b) osta esijalgu uued tuled.
Releed vahele ning uued juhtmed kaasa arvatud korralik mass, klaasid ja reflektorid korda, originaal Hella või siis korralikud "tuning" cristal clear pole kah mitte paha, eriti hea on näiteks veel kõvade pirnidega (üks kasutaja müüs siin Narva pirne, pole vaja üle 55/50w või mis too mõeldud on, sisse toppida.) Ning lõpuks lasta ära reguleerida.
Käisin nüüd kord tegin tiiru ja olen uue tuledeprobleemi ees. Nimelt päevatuledega on kõik normis. Kui kaugtüled (täistuled) peale lülitan siis juhipoolne toimetb kenasti, aga kundepoolne esituli lähb hoopis park tule peale:thumbdown: Kuskil lühis?
Käisin nüüd kord tegin tiiru ja olen uue tuledeprobleemi ees. Nimelt päevatuledega on kõik normis. Kui kaugtüled (täistuled) peale lülitan siis juhipoolne toimetb kenasti, aga kundepoolne esituli lähb hoopis park tule peale:thumbdown: Kuskil lühis?
Enne kontrolli pirni korrasolekut,kui see korras siis täistule kaitset rooli all.
Käisin nüüd kord tegin tiiru ja olen uue tuledeprobleemi ees. Nimelt päevatuledega on kõik normis. Kui kaugtüled (täistuled) peale lülitan siis juhipoolne toimetb kenasti, aga kundepoolne esituli lähb hoopis park tule peale:thumbdown: Kuskil lühis?
Enne kontrolli pirni korrasolekut,kui see korras siis täistule kaitset rooli all.
pirnid vahetasin mõlemad just ära. ei usu, et ma kohe ära lõhkusin uue pirni. Tulede kaitsmekarp on rooli all?? Kuidas sinna ligi saab?
otsest viga ei teagi. Remonditöökojast öeldi, et see isearetatud releede ja juhtmete süsteem on eluohtlik. Lasin kogu lisakrempli maha võtta ja juhtmed vedada nii nagu algselt peaks. Töötab ka sedasi kõik ilusti. Kuna mingi pluss juhe oli veetud radika eest, mööda keret teisele poole, siis selle isolatsiooni katkimineku oleks terve auto maha võin põleda. Samas jääb küsimus, miks ikkagi selline aretis sinna tehtud oli? Mingil hetkel pidi see vajalik olema?:crazy:
Nüüd aga istun uue probleemi ees. Pimedas sõites on VÄGA VÄIKE erinevus, kas kasutan täis- või pooltulesi. Miks ma neil erilist vahet ei märka? Kuidas saaks täistuledele suurema effekti? Reflektorid?