K: Kui väljalase on hõre
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Kui väljalase on hõre
Kuna ise pole automeh. õppinud siis tahaks teada et kui väljalase on kohe peale kollektorit hõre(sukk ribadeks) kuidas see mõjutab mootori tööd, osad räägivad et jõudu tuleb juurde, osad jälle vastupidist ja kindlasti on seos ka küttekuluga...
Pluss on massis, kõik on sassis !
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Küttekulu tõuseb vist ainult siis, kui sul on lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur pärast sukka. Arvatavasti sul on nii.
Jõudu võib ainult kopikatega juurde tulla, kuna katalüsaator ja muud summuti pütid on ikka mingil määral õhu liikumise takistuseks.
Tee igal juhul korda, on vaiksem sõita ja küttekulu ka parem.
Jõudu võib ainult kopikatega juurde tulla, kuna katalüsaator ja muud summuti pütid on ikka mingil määral õhu liikumise takistuseks.
Tee igal juhul korda, on vaiksem sõita ja küttekulu ka parem.
4 taktiline mootor tahab normaalseks tööks saada kerget vastusurvet väljalaskest.
kui seda netu siis pole ka mootoril õiget minekut ega jõudu. Lisaks kipub bensiini ka rüüpama hakkma.
Ja no igasugune heitgas põhja all on igastahes "saatanast"
juba vingumürgituse vältimiseks on mõistlik asi ära lappida.
[Muudetud: 16-2-2010 Md-Dog]
kui seda netu siis pole ka mootoril õiget minekut ega jõudu. Lisaks kipub bensiini ka rüüpama hakkma.
Ja no igasugune heitgas põhja all on igastahes "saatanast"
juba vingumürgituse vältimiseks on mõistlik asi ära lappida.
[Muudetud: 16-2-2010 Md-Dog]
Endal kunagi Ventol oli sukk katki, siis tegi auto selliseid asju mida ei oska uneski näha. Puterdas nii, et ei saanud gaasigi vajutada, kütusekülust ärme räägimegi. Keegi ei osanud viga alguses õelda, kõige õudsam diagnoos oli vist see, et üks kolb on sisse ära põlenud:D Kuid peale suka vahetust saabus rahulolu, et kõik vead olid hetkega kadunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Mul millagil Passatil kukkus suka juurest flantsist pooleks sumpa, lärmi oli palju ja peavalu sellest garanteeritud, aga mulle nagu tundus, et mootor läks paremini pöördesse või oli see suurest lärmist tingitud psühholoogiline efekt. Aga vabakäigul ja muidu töötas mootor muidu ilusti ja ühtlaselt nagu peab. Eriti meeldis mulle selle olukorra juures gaasi lahti laskmisel tekkiv paukuv hääl, mis jättis mulje nagu eriti võimsast autost
Ühtlasel sõidul aga meenutas hääl pigem vana GAZ 53-e.
