probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Lasin nädal tagasi Viljandis ühe erategija juures oma auto diagnostist läbi ja tulemused. Tühikäigul oli õhulugeja näitajad suuremad kui peab-sai puhastatud ja läks normi; tühikäigul näitas EGR klapi 4% avatud mida ei tohi olla-seda ma ei ole puhastanud praegu ja arvati, et on vähe seda nõge täis ning ei sulgu täielikult ja tuleks puhastada. Palju sul sealt coolerist ja selle radikast õli välja tuli ja EGR vahel seda nõge? Mis õli praegu sisse panid? Kas sa neid pumppihusti pistikuid klapikambri kaane all ka oled kontrollinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
erki1974 kirjutas:Lasin nädal tagasi Viljandis ühe erategija juures oma auto diagnostist läbi ja tulemused. Tühikäigul oli õhulugeja näitajad suuremad kui peab-sai puhastatud ja läks normi; tühikäigul näitas EGR klapi 4% avatud mida ei tohi olla-seda ma ei ole puhastanud praegu ja arvati, et on vähe seda nõge täis ning ei sulgu täielikult ja tuleks puhastada. Palju sul sealt coolerist ja selle radikast õli välja tuli ja EGR vahel seda nõge? Mis õli praegu sisse panid? Kas sa neid pumppihusti pistikuid klapikambri kaane all ka oled kontrollinud?
hmm, minu teada EGR klapp peakski just tühikäigul olema avatud, kui sa annad lappi, siis ta sulgub ´(ei tea mis pöörete või näitajate pealt). Aga ega puhastamine halba tee. Mismoodi seda coolerit kõige parem puhastada huvitav on? mõtlen vahendeid ja töövõtet. ise plaanin siis, kui need ilmad siin ikka väljas enamvähem normaalset plussi hoiajavad, suurema puhastuse ära teha nii sisselaske koldele, egr klapile kui ka coolerile ja lõdvikud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
EGR on külma mootoriga rohkem lahti ja mootori soojenedes läheb kinnipoole. Töösooja mootoriga tühikäigul võib olla paar % avatud minuteada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Marx0 kirjutas:EGR on külma mootoriga rohkem lahti ja mootori soojenedes läheb kinnipoole. Töösooja mootoriga tühikäigul võib olla paar % avatud minuteada.
The system is regulated by the car's computer to open or close to varying degrees depending on load and other factors. At light load or idle, up to 30% of the intake air flow can be exhaust. At heavier loads, the EGR valve begins to close and at a certain point, the car's computer closes the EGR valve completely. In the newest TDI engines (2009+), the EGR actually opens all the way during a particulate filter regeneration cycle. Since the EGR is opened and closed at various engine loads, the presence or absence of the EGR does not have a significant effect on engine longevity. In theory, it lowers temperatures at lighter loads where there is less fueling and lower cylinder temperatures. In most cars, at heavy loads with more fueling and higher temperatures, the EGR system is closed so it does not reduce peak power at all.
see kas moto soe või külm, see ei puutu asjasse.
ja kui tegu siis elektrooniliselt suletava ja avatava klapiga, siis peaksid olema sel andurid, mis näitavad klapi positsiooni ehk kui lahti/kinni ta on ja kui on väljas parameetritest, peaks ka veakoodi andma.
f the EGR valve works but the system still doesn't work, check the solenoid, electrical connectors, and wiring. A vacuum leak can cause malfunction of the EGR valve. A clogged line can also cause malfunction. If none of these solve your problem, then the computer (ECU or ECM) or other sensor may be faulty.
seega tuleb kõige pealt kindlaks teha kas egr klapp töötab(paha ei tee jah kui vaadata palju seda tahma kogunenud on,2-3 mm pidi veel norm olema), viga võib olla ka kuskil mujal, nagu eelolevas lõigus kirjutatud.
Viimati muutis copilot, 06 Mär 2010, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Pistikud (pihusti pealsed) kontrollisin üle kõik korras!
Cooleri võtsin maha ja leotasin Brake parts cleaneriga ja loputasin niikaua kui vedeliku värvus enam ei muutunud mustaks.
Lasin ilusti ära kuivada ja siis õhuka puhtaks ja külge!
Egr oli ka nõgine.
Õli kasutasin 505.01 standartitele vastava!
Cooleri võtsin maha ja leotasin Brake parts cleaneriga ja loputasin niikaua kui vedeliku värvus enam ei muutunud mustaks.
Lasin ilusti ära kuivada ja siis õhuka puhtaks ja külge!
Egr oli ka nõgine.
Õli kasutasin 505.01 standartitele vastava!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
veljo_v kirjutas:Pistikud (pihusti pealsed) kontrollisin üle kõik korras!
Cooleri võtsin maha ja leotasin Brake parts cleaneriga ja loputasin niikaua kui vedeliku värvus enam ei muutunud mustaks.
Lasin ilusti ära kuivada ja siis õhuka puhtaks ja külge!
Egr oli ka nõgine.
Õli kasutasin 505.01 standartitele vastava!
ok, ei tea kas diisliga puhastada kah ok?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kevadel kui oma Passatil 1,9 96 kw PD, uue turbo peale panin siis puhastasin EGR klapi, ja sisselaske kollektori ära. Sisselaske kollektorist tuli peaaegu 0,5 L purgi täis nõge välja. Järelikult koguneb seda sinna ja EGR klapile pika aja peale päris palju. See 4% EGR lahtiolek oli mul täiesti sooja mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
eks ta ole jah nii, eriti kui veel ökotada kogu aeg ja vahepeal nö torusid puhtaks ei puhu st ei lase töösooja motoga seierit peaaegu punaseni välja kiirendades mõneks ajaks, mõjub turbo puhtusele kah profülaktilises mõttes, ja olen kusjuures proovinu, kui näiteks kuu aega rahulikult sõitnud ja pöördeid sinna üle 3000 ei lase(tavaliselt piisab kuni 2500) ja siis kui ükskord lased ikka 4000 ja rohkem, siis selline lond tagant väljas, teed mõned korrad nii ja ename i tule sealt seda tahma nii palju.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Ma arvan et ikka võib, pea asi et pärast ilusti kuivaks teed!copilot kirjutas:veljo_v kirjutas:Pistikud (pihusti pealsed) kontrollisin üle kõik korras!
Cooleri võtsin maha ja leotasin Brake parts cleaneriga ja loputasin niikaua kui vedeliku värvus enam ei muutunud mustaks.
Lasin ilusti ära kuivada ja siis õhuka puhtaks ja külge!
Egr oli ka nõgine.
Õli kasutasin 505.01 standartitele vastava!
ok, ei tea kas diisliga puhastada kah ok?
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
http://www.youtube.com/watch?v=MFyfI0C-gMg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.youtube.com/watch?v=q1QXD2EG ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis hartsi, 09 Mär 2010, 17:00, muudetud 1 kord kokku.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Proovitud värk see Liqui-Moly. Olen teinud oma VW Passatil pumpdüüs mootoril enamvähem sama moodi kui eelmainitud videodes. Ühendasin paagist filtrisse tuleva ja filtrist paaki minevad voolikud omavahel kokku, siis ühendasin lisandi purki kütust võtva ja tagasivoolu toru ning lasin siis selle küttelisandi siis läbi filtri mootorisse kuid silmnähtavaid tulemusi pihustite töös ei märganud. Lasin enne ja pärast lisandi kasutamist pihustite töö arvutiga ära mõõta. Praegu kasutan Karla Auto diislilisandit ja on tunda, et käivitamine on läinud paremaks veidi.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Sain siis täna külmast mootorist (külma oli väljas10-15 C ) käivitatud ja arvuti oli järele ühendatud. Käivitamisel ei hakanud 1 silindri pihusti korralikult tööle ja näitas +2,99mg/h( pihusti töö piirid -2,8mg/h ja +2,8mg/h vahel diagnosti andmetel) kusjuures teised olid enamvähem üheste näitajatega .Kui mootor käima hakkas siis hakkas see pihusti end nulli poole maha kerima ja jäi siis teiste pihustitega ligilähedaselt käima. Ühesõnaga pihusti jukerdab külmkäivitamisel eriti tundlikult. Samas plokisoojenduse pealt käivitades ei ole midagi tunda. Oskab keegi öelda mis täpselt viga võib olla ja kas seda kuidagi mingi lisandiga paremaks ka saab muuta. Ma ei ole veel Karla Auto spetsidega vestelnud. Linna Autos Viljandis kus seda testi täna tegin, arvati , et viga võib olla pihustinõeltes mis tikuvad kinni jääma kuid ega nad ka täpselt oska öelda. Seda oskavad need kindlasti öelda, kes neid ise torkinud ja puhastand on. Iseasi kas nad avaldavad seda. Lihtsam on ju kliendile enda kaudu uus pihusti müüa ja paigaldada. Kui keegi oskab nõu anda siis olen väga tänulik.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=55935" onclick="window.open(this.href);return false;
Tundub et meil ikkagi ühesugused probleemid!
Kas sul oli 1 silindri pihusti, mul kolmanda silindri!
Tundub et meil ikkagi ühesugused probleemid!
Kas sul oli 1 silindri pihusti, mul kolmanda silindri!
Viimati muutis veljo_v, 16 Mär 2010, 12:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Mul sarnane probleem kuid natuke hullem, nimelt ei ühtlustu pihusti töö sooja mootoriga vaid jääbki +2,99 peale. Ise kaldun arvama et prbleem on pihusti juhtimises mitte kütuse osas, ehk see pihusti sees olev klapp on kinni.erki1974 kirjutas:Sain siis täna külmast mootorist (külma oli väljas10-15 C ) käivitatud ja arvuti oli järele ühendatud. Käivitamisel ei hakanud 1 silindri pihusti korralikult tööle ja näitas +2,99mg/h( pihusti töö piirid -2,8mg/h ja +2,8mg/h vahel diagnosti andmetel) kusjuures teised olid enamvähem üheste näitajatega .Kui mootor käima hakkas siis hakkas see pihusti end nulli poole maha kerima ja jäi siis teiste pihustitega ligilähedaselt käima. Ühesõnaga pihusti jukerdab külmkäivitamisel eriti tundlikult. Samas plokisoojenduse pealt käivitades ei ole midagi tunda. Oskab keegi öelda mis täpselt viga võib olla ja kas seda kuidagi mingi lisandiga paremaks ka saab muuta. Ma ei ole veel Karla Auto spetsidega vestelnud. Linna Autos Viljandis kus seda testi täna tegin, arvati , et viga võib olla pihustinõeltes mis tikuvad kinni jääma kuid ega nad ka täpselt oska öelda. Seda oskavad need kindlasti öelda, kes neid ise torkinud ja puhastand on. Iseasi kas nad avaldavad seda. Lihtsam on ju kliendile enda kaudu uus pihusti müüa ja paigaldada. Kui keegi oskab nõu anda siis olen väga tänulik.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kas oled uurinud spetsidelt , kas seda on võimalik päästa ka või tuleb raha trükkima hakata.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Pole oskand kuskilt otseselt uurida sest PD tegelejaid vähe.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
http://www.vwvortex.com/" onclick="window.open(this.href);return false; tdiclub.com foorumites sellistest probleemidest kindlasti postitusi, lisaks aitab google.com otsing...muidugi kõike seda juhul kui osata teha otsingut inglise keeles antud probleemist. kuskilt isegi olen mööda minnes lugenud seoses pd motodel selliste näitajatega ja veakoodidega pihustite kohta.Marx0 kirjutas:Pole oskand kuskilt otseselt uurida sest PD tegelejaid vähe.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
ma ei tea nüüd nii kiiresti öelda, kas see kehtib ka PD motode kohta, aga liiga suur number, ehk liiga suur +.,.. number peaks tähendama madalat kompressiooni või siis ummistunud pihustit.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
tuttaval on samuti VW Passat PD 1,9TD 96 kw 2002 ja temal oli siis selline probleem 2009 augustis, et kõik pihustid jäid äkki kinni, s.t ei läinud käima ja ei lubanud ka üldse käivitamisel. Käis siis Viljandis Kärmase juures ja 7,5krooni eest tehti sõitvaks s.t. järelikult võeti lahti, puhastati ja pandi uued tihendidpihustite ümber( komplekt 4-le pidi ca. 1400 krooni olema). Sellise raha eest ei saa ju 4 pihusti jaoks rohkem. Nüüd ca. 1 kuu tagasi hakkas tal selline probleem( sai siis sõita 5 kuud nende puhastatud pihustitega), et käima läks ilusti kuid kohapealt liikuma hakates , hakkas mootor puterdama ja seda täiesti sooja mootoriga. Läks siis minu soovitusel jälle Viljandis Linna Autosse ja seal oli töösooja mootoriga 2 pihusti näitajad +2,9 mg/l peal. Nüüd sai ta probleemist jagu s.t. ostis Inglismaalt tulnud autolt garantii peale 4 kasutatud pihustit ja need sai ka kompuutriga kontrollitud ja läks õnneks. Samas on tal praegu soojana samad näitajad mis minu sõidukil soojana. Minul ainult külmana üks pihusti paigast ära ja see läheb 2-3 minuti jooksul normi tagasi. Lõpuks jõuan siis kokkuvõttena öelda ja loota , et äkki saan ma mingi lisandiga selle uuesti liikuma ja probleem äkki leevendub!? Või on see asjatu lootus!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
ei oska öelda kuidas need lisandid nendele pumppihustitele mõjuvad, ise sai hiljuti proovitud enda masina peal üht carlube omat(endal siis tavalised mehaanilised pihustid) kuid ei kaodanud see külma moto turtsumist. isiklikult ei ole väga usku nendesse asjadesse, peab siis ikka olma mingi kallim ja tõesti kvaliteetne kraam.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
olen kuulnud et USA kütuselisand KLEEN-FLO 1,92L- 3000L küttele ( maksab tanklas 346 krooni) läbipaistvas kanistris pidi aitama. Ja juures on selline jutt:• Määrdeomadustega
• Hoiab kütuse sissepritsesüsteemi puhta
• Kaitseb kütusesüsteemi korrosiooni eest
• Seob kütusesüsteemis oleva vee
• Lahustab kütuses oleva parafiini ja jääkained
• Alandab kütuse hangumistäppi kuni -30°C
• Metüülhüdraadi vaba - ei riku pihusteid
• Soovitav lisada igale paagitäiele
Kasutamine:
• Kalla lisand kütusepaaki
• Pudeli sisu on arvestatud 3000 L diiselkütusele
Pilti kahjuks ei ole kohe panna.
• Hoiab kütuse sissepritsesüsteemi puhta
• Kaitseb kütusesüsteemi korrosiooni eest
• Seob kütusesüsteemis oleva vee
• Lahustab kütuses oleva parafiini ja jääkained
• Alandab kütuse hangumistäppi kuni -30°C
• Metüülhüdraadi vaba - ei riku pihusteid
• Soovitav lisada igale paagitäiele
Kasutamine:
• Kalla lisand kütusepaaki
• Pudeli sisu on arvestatud 3000 L diiselkütusele
Pilti kahjuks ei ole kohe panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
aga kas sa muidu oled kontrollinud eelsüüteküünlaid, et vb see üks küünal läbi põlenud. ühes välismaises foorumis oli üks teema, kus küll tavaliste pihustitega, kui pandi testiks taha eelsüüteküünal ühel silindril, siis see number langes veidi, kui võeti tagant ära, tõusis veidi, muidugi seal teemas 0,0x koha võrra, kuid siiski. ise pole veel enda küünlaid uuesti üle vaadanud....muidu teatavasti rakenduvad küünlad ka moto töötamise ajal mingiks ajaks taha kui mootor külm. samuti see misffire detected upper value limit exeeded pd motodel veateate puhul on mitmes teemas soovitatud eelsüütekad üle vaadata.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
eks see teks ole seal peal enamvähem sama paljulubav kõigil, kuid kui nüüd hakata meenutama, siis näiteks -10 c juures käivitades nagu oleks see aeg kaua ta puterab minu moto puhul, vähenenud küll ja pea poole võrra. vb siiski aitab kuigi palju.erki1974 kirjutas:olen kuulnud et USA kütuselisand KLEEN-FLO 1,92L- 3000L küttele ( maksab tanklas 346 krooni) läbipaistvas kanistris pidi aitama. Ja juures on selline jutt:• Määrdeomadustega
• Hoiab kütuse sissepritsesüsteemi puhta
• Kaitseb kütusesüsteemi korrosiooni eest
• Seob kütusesüsteemis oleva vee
• Lahustab kütuses oleva parafiini ja jääkained
• Alandab kütuse hangumistäppi kuni -30°C
• Metüülhüdraadi vaba - ei riku pihusteid
• Soovitav lisada igale paagitäiele
Kasutamine:
• Kalla lisand kütusepaaki
• Pudeli sisu on arvestatud 3000 L diiselkütusele
Pilti kahjuks ei ole kohe panna.
iseasi et ei keeraks sinul neid teisi kah peeti, pumppihustid selliste asjade suhtes tundlikumad kõvasti.
Viimati muutis copilot, 16 Mär 2010, 18:10, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Eelsüüteküünlad on vahetatud just, ja kontrollitud vanad ka (vanad olid ka korras)!
Googlist otsisin aga ei suutnud leida.
Kts andis solenoidi viga,ehk siis äkki on nii et pihusti nõel (solenoidi juures) on kinni jäänud mingisse asendisse, ta peaks liikuma külmast peast kuna siis tahetakse anda silindrise rohkem kütet, aga ta ei liigu ja tekitatakse veakood, Vag-tester tõlgendab seda ehk Misfire alla kuna kütuse kogus on väga väike võrreldes sellega mida ta peaks andma.
Ma ei tea kas see kõlab loogiliselt, aga muud tõlgendust ma ei oska välja mõelda
Googlist otsisin aga ei suutnud leida.
Kts andis solenoidi viga,ehk siis äkki on nii et pihusti nõel (solenoidi juures) on kinni jäänud mingisse asendisse, ta peaks liikuma külmast peast kuna siis tahetakse anda silindrise rohkem kütet, aga ta ei liigu ja tekitatakse veakood, Vag-tester tõlgendab seda ehk Misfire alla kuna kütuse kogus on väga väike võrreldes sellega mida ta peaks andma.
Ma ei tea kas see kõlab loogiliselt, aga muud tõlgendust ma ei oska välja mõelda

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
kõlab küll loogiliselt, selles suhtes et see number +2,99 tähendab bochi sõnul siis kas madalat kompressiooni või ummistunud pihustit, antud juhul siis see nõel ei liigu ja pihusti ei pihusta nii palju kui peaks. mehaaniliste pihustite puhul on piirid -2 kuni +2veljo_v kirjutas:Eelsüüteküünlad on vahetatud just, ja kontrollitud vanad ka (vanad olid ka korras)!
Googlist otsisin aga ei suutnud leida.
Kts andis solenoidi viga,ehk siis äkki on nii et pihusti nõel (solenoidi juures) on kinni jäänud mingisse asendisse, ta peaks liikuma külmast peast kuna siis tahetakse anda silindrise rohkem kütet, aga ta ei liigu ja tekitatakse veakood, Vag-tester tõlgendab seda ehk Misfire alla kuna kütuse kogus on väga väike võrreldes sellega mida ta peaks andma.
Ma ei tea kas see kõlab loogiliselt, aga muud tõlgendust ma ei oska välja mõelda
Diesel Power KEEPS ME GOING