Mure vw bora 1,9tdi.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure vw bora 1,9tdi.
Mootoriks siis 1,9tdi 85kw vw bora 99a. mure siis järgmine algul hakkas turbo nöökima on taga ei ole mingi aeg hiljem lendas turbo ültse laiali. nüütseks uus turbo peal aga uimane on esimesega terav teisega juba uimasem ja turbo kaob ikka tagant ära.loodan et saite aru .
Viimati muutis intz18, 07 Mär 2010, 08:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
kas panti ka uus VNT actuator, ehk siis see mis geomeetriat juhib? eeldan et peaks olema muutuva geomeetriaga turbo, sellisel juhul kas see varras mis geomeetriat liigutab, on ikka õigesti reguleeritud? iseenesest, aitaks siinkohal diagnostika, kui kaob tagant ära, kas siis tuleb tagasi, kui korra süüde välja lülitada ja siis uuesti moto käima? kui nn limp modeiga tegu, siis peaks veakood ka mällu salvestama ja selle saaks diagnostikaga järgi vaadata. Kus muidu asud, profiilis Tallinna muidu.vb mõni foorumi tegelane nõus paari õlle eest kokku saama ja kaabli järgi lükkama, endal kaabel olemas, kuid kahjuks ei ole läpakat endal, teen tavaliselt enda masinale diagnosti kui maale lähen ja saan õe läpakat kasutada. Muidu hoiaksid veidi raha kokku, kuskil teeninduses minimum 200 või 250 kulli kaabli taha panemine ja vekoodide vaatamine, enamustes ikk rohkem küsitakse.intz18 kirjutas:Mootoriks siis 1,9tdi 85kw vw bora 99a. mure siis järgmine algul hakkas turbo nöökima on taga ei ole mingi aeg hiljem lendas turbo ültse laiali. nüütseks uus turbo peal aga uimane on esimesega terav teisega juba uimasem ja turbo kaob ikka tagant ära.loodan et saite aru .
Kui sul just endal läpakat olemas pole?
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2010, 09:25, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
saan aru, kui sa korra süüte välja lükkad, siis ta tuleb jah mingite pöörete pealt tagasi, ehk kas siis turbo toodab ülerõhku või alarõhku, lihtsalt et kas tegu on limp modeiga, see on oluline, et edasi mõelda ja nuputada, milles võib asi olla, kuid ei saanud ikkagi vastust, kas vajetati välja ka see VNT actuator?intz18 kirjutas:Veakood 01282 ja tuleb tagasi sõidupealt ka süüte keeramisest kasu pole.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
ja oskad ehk ka öelda selle veakoodi selgitust mis seal juures oli, ross tech wikist ei leidnud selle koodi põhjal midagi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
ok, leidsin selle veakoodi kohta veidi, tegu siis suretusklapi veakoodiga, mis ei põhjusta limp modei ja ei tohiks põhjustada ka uimasust või jõu kadusmist, lihtsalt näiteks väljasuretamisel ei pruugi moto seiskuda sujuvalt, vaid võib teha tugevama jõnksatuse vms, kuid selgitus oleks siiski hea. antud veakood oli mäletamist mööda ka minul, vähemalt veakoodi põhjus oli sama. lihtsalt sellest klapist tulev juhe oli ühest kohast katki ja andis lühist(pidi tüüpiline viga olema)
01282
Variable intake manifold flap change-over valve -N239-Open circuit/short to earth
This fault message is stored if the engine control unit does not activate the changeover valve and there is no voltage at the control unit input
Open circuit in wiring
Change-over valve defective
millal tiagnosti tegid?kui see jama sul veakoodi ei anna, siis tuleks teha üks testisõit ja vaadata mis MAF näitab ja samuti MAP anduri näidud. samuti saaks vag com kaabli abil ära kontrollida ka selle, kas see geomeetria juhtimine toimib ja kui ei toimi, siis arvatavasti kas N75 klapp või vaakumvoolikus viga(juhul kui nii turbo kui ka see VNT actuator uus), kui see actuator vana siis võib see kah õhtal olla kuigi ei usu, võimalus et valesti reguleeritud.
01282
Variable intake manifold flap change-over valve -N239-Open circuit/short to earth
This fault message is stored if the engine control unit does not activate the changeover valve and there is no voltage at the control unit input
Open circuit in wiring
Change-over valve defective
millal tiagnosti tegid?kui see jama sul veakoodi ei anna, siis tuleks teha üks testisõit ja vaadata mis MAF näitab ja samuti MAP anduri näidud. samuti saaks vag com kaabli abil ära kontrollida ka selle, kas see geomeetria juhtimine toimib ja kui ei toimi, siis arvatavasti kas N75 klapp või vaakumvoolikus viga(juhul kui nii turbo kui ka see VNT actuator uus), kui see actuator vana siis võib see kah õhtal olla kuigi ei usu, võimalus et valesti reguleeritud.
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2010, 13:14, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
Jep suretusklapil on pime ees
kuna see mõtetult kallis ja laguneb pidevalt ja turbo keomeetria liigub ilusti pigem tekib ülerõhk.

Viimati muutis intz18, 07 Mär 2010, 15:02, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
ei pruugi olla, samuti võib viga olla selles vaakumvoolikus, mis VNT actuatorisse näheb või siis selles actuatoris ise, või on kuskil lõdvikust rõhu leke. Mina tegin seda vag com kaabli abil, et kui ta ikkagi seda geomeetria juhtvarrast liigutab, siis peaks ka N75 olema korras, kui ei liiguta üldse, siis võib olla jah see solenoid läbi või leke voolikus mis läheb selle juhtvardani, ja kui ei eksi siis ka solenoidi mujalt sisse tulevates voolikutes. Aga kas vahetati välja ka see junn, mis siis seda geomeetriat juhib(töötab vaakumi peal), kui ei siis võib see ise olla läbi. Eeldan et kui päris uus turbs siis see ise puhas.intz18 kirjutas:N75 klapp kõige tõenolisem ja minumeelest tekib ülerõhk kuidas seda klappi kontrollida saab ?Ja keomeetria klapp töötab ilusti see viga oli juba enne turbo laiali lendamist siis küll harvemini mida aeg edasi läks seda tihedamini kadus turbo ära.
samuti olen lugenud et saab seda teha kui ära vahetada see solneoid EGR solenoidiga, kui siis töötab siis peals olema korras, seda siis kõige parem testida vag com kaabli abil, testid ennem vahetust ja siis kui paned EGR solenoidiga vahetusse.
ennem muidugi kontrolli üle siis sellesse solenoidi tulevad juhtmed/ühendused kah üle.
muidu paar linki kah sulle:
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... odetdi.htm
http://pics.tdiclub.com/data/517/N75_Pi ... repair.pdf
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
aga kas sa MAF andurit ehk õhulugejat oled kontrollinud? kui ei siis võta lihtsalt pistik tagant ära(võib lüüa armatuuris põlema check engine tuli, kuid ära pööra sellele tähelepanu). Kui peale pistikust lahti ühendamist on jõudu rohkem või jääb samaks, siis võib see andur õhtal olla, kui aga jõudu jääb märgatavalt vähemaks, siis andur korras. Kõige parem teha muidugi vag com kaabli abil sooja motoga testisõit ja vaadata mis õhu koguseid MAF välja loeb.
Siin muidu step by step kuidas diagnoosida nn limp modei
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 7&t=179589
kuigi jah, MAF ei tohiks põhjustada limp modei, kuid nagu aru saan pole sul juba algusest peale jõudu, ei enne turbsi vahetust(kui veel turbs toimis) kui ka nüüd.
aga siis pidevast jõuetusest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... werfix.htm
Siin muidu step by step kuidas diagnoosida nn limp modei
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 7&t=179589
kuigi jah, MAF ei tohiks põhjustada limp modei, kuid nagu aru saan pole sul juba algusest peale jõudu, ei enne turbsi vahetust(kui veel turbs toimis) kui ka nüüd.
aga siis pidevast jõuetusest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... werfix.htm
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2010, 16:25, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
ja millal sul see jõuetuse jama pihta hakkas? muidu kui see klapp kinni või peaaegu kinni, võib samuti põhjustada jõuetustintz18 kirjutas:Jep suretusklapil on pime eeskuna see mõtetult kallis ja laguneb pidevalt ja turbo keomeetria liigub ilusti pigem tekib ülerõhk.
Anti shudder valve shut or almost shut (does not apply to mk3 TDI, more for mk4 TDI) - there is a spring loaded valve right before the intake manifold. Newer TDI use an electronic valve and are not as susceptible to sticking. If there is excess carbon buildup, it could shut in a partially closed position.
ei tea kuidas ta pidevalt laguneb? ja mismoodi katki? seal võib olla tühine juhtmeviga kui ennem kui sinna kuskile pimeda ette panid ja sama veakoodi andis? aga kui limp mode oleks, siis ei tuleks sul see jõud mitte kuskilt otsast sõidu pealt tagasi, selleks vaja süüde välja ja sisse, et ECU avariireziim ära nullida, ja kui toodab ülerõhku või isegi alarõhku, siis peaks üldjuhul limp modei minema. Kui geomeetria liigutamine toimib, siis ei saa viga N75 es olla, sest siis ei liiguks see juhtvarras mis labasid liigutabki. veidi arusaamatu ikkagi see, et kas pidev jõuetus või siis mingitel pööretel kaoks nagu järsku jõud ära ja ennem tagasi ei tule kui süüte välja lükkad? kui sõidu ajal kaob ja tuleb tagasi nagu siis peaks vb MAF anduri üle vaatama ja kõige parema ülevaate saab ikkagi vag com abil, samuti kohe MAP anduri näidud, saab kohe näha mis rõhku ta sul seal puhub! Kui turbo uus siis loomulik et labad PEAKSID LIIKUMA, aga iseasi, kas nende liigutamine toimib ja kas see actuatori varda pikkus õigesti reguleeritud kui actuator uus pandud. Samuti kas vaakumvoolikutega kõik ok. Arvan, et kui mõistad mis räägin ja antud linkidelt inglise keelt samuti mõistad lugeda, siis ei tohiks raske olla selgeks teha, milles probleem. Ühe asjana mis unustasin mainida, et kui sul see turbs lendas, siis sealt kindlasti seda õli jama sisselaskesse korralikult sattus? aitas vb kaasa ummistumisele veidi, et kui sisselase samuti p*ska täis, siis võib olla nii ja naa, et kas jõuetus või võib minna ka põhjustada. Et siis kas sisselase samuti puhas mitte ei ole ummistunud(eriti kui pole seda teab mis ajast puhastatud või kas üldse? ja enne kui sul see turbs pillid kotti pani, palju õli sõi?
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2010, 18:47, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
Umbes liiter õli 15000 km kohta ja õhulugejat ma proovisin ära võtta muutus veel uimasemaks aga homme proovin muid asiu ka ja torustik on korralikult läbi pestud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
liiter 15 000 kohta ei ole hull, eriti kui moto juba omajagu sõitnud kah, kui sisselaskekolle ja muud(cooler, lõdvikud) puhtad siis jah jääb üle siis N75 või siis kas see varras õigesti regullitud kui see kah uus, kuigi kui asi oli juba ennem siis võimalus et kui on vana siis võib selles viga olla, aga egr solenoidiga vahetusse ja saad teada kas N75.intz18 kirjutas:Umbes liiter õli 15000 km kohta ja õhulugejat ma proovisin ära võtta muutus veel uimasemaks aga homme proovin muid asiu ka ja torustik on korralikult läbi pestud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
uus error nüüd 17552ja hetkel turbo taga aga nõrgalt .enne turbo vahetust aitas süüte keeramine nüüd enam mitte.
Viimati muutis intz18, 08 Mär 2010, 19:20, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
intz18 kirjutas:uus error nüüd 17552ja hetkel turbo taga aga nõrgalt .enne turbo vahetust aitas süüte keeramine nüüd enam mitte.
niih, nagu aru olen saanud, testisid sa kas MAF korras? kui jah, siis võib olla sellest see veakood, sest nii palju ma selle veakoodi kohta igatahes leidsin:
17552 P1144 Mass or Volume Air Flow Circ Open/Short to Ground
aga et siis küsin, kas testisid MAF i? kui jah siis kas ühendasid ikka korralikult külge tagasi? mis juhtus jõuga, kui lahti ühendasid pistiku anduri küljest? proovi nüüd kui ei ole proovinud? kui ei ole proovinud siis vaata üle juhtmed/ühendused MAF andurist ja kui korras siis proovi mis teeb kui võtad pistiku tagant ära. võimalik et andur peetis või juhtmeühenduse viga et see veakood.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
Anduri tagant ära võttad siis natuke uimasem ja juhtmed üle kontrollitud ja turbo puhub peale korralikult kadu oli hoopis egr klapis mis lasi rõhu väljalaskesse otse sellega nüüd korras ma ise arvan ka et andur peetis sest kütus annab liiga palju peale sealt ka tõenäoliselt jõu puudus .Siit ka siis uus küsimus kas õhulugejat saab kuidagi testriga ka kontrollida?
Viimati muutis intz18, 09 Mär 2010, 15:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
kas sul on vag com võimalus? kui jah siis anab teha sooja motoga sõites teatud koormust motole andes kontrollida, kas ta ikka loeb välja neid õhukoguseid, mida mootor ootab ehk võrrelda specified ja actual näitu. kui ikka üle 480 mg/H ei loe siis see tähendabki seda, et ECU näeb(kuigi tegelt ei ole nii) et motole ei anta õhku piisavalt ja et vältida nn kütuse liigset ette andmist ja sellest tulenevat musta suitsu(ilma piisava õhuta ju osa kütet ei põle ära ja väljub tagant tahma londina, samuti oleks sellisel juhul kadunud ka diisli ekonoomia), vähendab kütuse peale andmist märgatavalt ja ong minek läinud.intz18 kirjutas:Anduri tagant ära võttad siis natuke uimasem ja juhtmed üle kontrollitud ja turbo puhub peale korralikult kadu oli hoopis egr klapis mis lasi rõhu väljalaskesse otse sellega nüüd korras ma ise arvan ka et andur peetis sest kütus annab liiga palju peale sealt ka tõenäoliselt jõu puudus .Siit ka siis uus küsimus kas õhulugejat saab kuidagi testriga ka kontrollida?
täpsemalt ja puust ning punasest ette siin:
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... werfix.htm
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2010, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
no hetkel rüüpab 18 - 19 sajale ja sai proovitud teist õhulugejat minek nagu enne ja kaabli võimalus täitsa olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
siis tee selle kaabli abil kindlaks, mis näite MAF ECU le edastab, millised on turbo rõhud kui annad koormust motole, kas geomeetria varras liigub või mitte kõige pealt. Kas sa tead muidu kuidas saab kaabli abil testida kas N75 liigutab geomeetria varrast? ja kas oled proovinud N75 ja EGR solenoidi omavahel vahetusse panna ja vaadata kuidas siis minek on?intz18 kirjutas:no hetkel rüüpab 18 - 19 sajale ja sai proovitud teist õhulugejat minek nagu enne ja kaabli võimalus täitsa olemas.
ja sa ennist ütlesid, et torustik puhas, et kas peale lõdvikute ja cooleri ka sisselaske kollektor tahmast puhtaks tehtud? ja kui need kõik korras ja ka N75 ja rõhulekkeid pole ning geomeetria juhtimine kah toimib ja selle juhtvarras õigesti reguleeritud, siis jääb veel kas EGR cooler või cat umbes.
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2010, 23:01, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
et siis parem? või sitem või sama? kui parem, siis selge see et õhulugeja tahab välja vahetamistintz18 kirjutas:sellesmõttes peale õhulugeja proovimist minek nagu ennem kui laiali lendas
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure vw bora 1,9tdi.
intz18 kirjutas:parem kõvasti parem kohe.
no kui on parem ja limp modei ei teki, st et teatud pööretel koormuse all nagu turbot ära ei kao, siis on asi lahendatud...ostad uue õhulugeja ja naudid uue turboga muretut sõitu, mis siin ikka rohkem heietada

Diesel Power KEEPS ME GOING