K:sharan 1,9tdi 81kw 97a LUKKU
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K:sharan 1,9tdi 81kw 97a LUKKU
selline jama et millegi pärast võtab kütet kuskil 9-10l sajale?
muidu mootor töötab ilusti mingeid vigu obd 2 ka ei näita!
milles võib asi olla kas pumbas et pole paigas äkki?
ja külmalt läheb ilusti aga soojalt tahab käiamist!
muidu mootor töötab ilusti mingeid vigu obd 2 ka ei näita!
milles võib asi olla kas pumbas et pole paigas äkki?
ja külmalt läheb ilusti aga soojalt tahab käiamist!
Viimati muutis rem8_3, 10 Mär 2010, 22:53, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
Süüde tasub üle kontrollida küll diagnostikas (VAG-COM programmi liides on selline asi nagi TDI timing cheker mis näitab graafikul ära kuidas pumba ajastusega lood on). Kui on paigas siis saab selle vea elimineerida vähemalt.
Leierdatud küsimus aga kas elementaarne hoole on tehtud- filtrid, õlid, rehvid õige rõhuga, pidurid ja rattalaagrid ei poo jne.
Leierdatud küsimus aga kas elementaarne hoole on tehtud- filtrid, õlid, rehvid õige rõhuga, pidurid ja rattalaagrid ei poo jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
kas selline jama oli ka ennem või hakkas see soojalt käivitumise jama pihta hiljuti?
aga teine asi, kui filtrid vahetatud ja õli pole kah üle 15 tkm sõitunud, siis see et TDI võtab rohkem kütet, võib olla kas turbo mitte õigesti toimimine(kas on sul olnud jõud kadumist vms, agu turbo kaob ära? või siis lihtsalt on jõudu vähemaks jäänud kui ennemalt?), ummistunud sisselaske kollektor/EGR klapp/EGR cooler, cat on umbes või siis pihustid. Endal muidu sama teema et võtab hetkel rohkem kui ennemalt, ja hakkas võtma sisuliselt üle öö. Ise tean et minul see geomeetria juhtimine ei toimi õigesti ja sellisel juhul võib olla nii, et kui näiteks turbs puhub kerget ülerõhku kui tavaliselt ka madalatel koormustel, hakkab rohkem võtma. Samuti endal võin veel kahlustada pihusteid, sest isegi kui väljas ainult -2 siis veidi turtsub ja põlemata kütuse suits ja hais, et mõni pihusti umbes vms. Samuti ei tea millal ja kas üldse sel masinal sisselaske kollet puhastatud ja teen selle ise mingi aeg kui nüüd väljas kannatab olla ilma et näpud ära ei külmu, puhtaks. Aga sinul soovitan alustada süüte ajastust, kuigi minul oli nii et külmalt oli ennemalt raske käivitamine, -10 juures vedas motot ikka ennam 3 korda ringi ennem kui läks, nüüd paugupill...süüde oli siis hiline ja panin paika ja nüüd veidi varajane kuid normides, kuid küttekulu vähenemist küll ei märganud mina, healjuhul 0,2 l, kuid olen tähele pannud et kui moto soe, siis nagu isegi veidi võtab vähem, kuid siiski.
Aga tobimarg, ise pole kuskilt küll konkreetset teemat leidnud selle kohta, aga kas on võimalik, et kui näiteks temperatuuri andur annab madalamat näitu kui tegelikult on, keerab aju kütte peale andmist rohkem juurde?
aga teine asi, kui filtrid vahetatud ja õli pole kah üle 15 tkm sõitunud, siis see et TDI võtab rohkem kütet, võib olla kas turbo mitte õigesti toimimine(kas on sul olnud jõud kadumist vms, agu turbo kaob ära? või siis lihtsalt on jõudu vähemaks jäänud kui ennemalt?), ummistunud sisselaske kollektor/EGR klapp/EGR cooler, cat on umbes või siis pihustid. Endal muidu sama teema et võtab hetkel rohkem kui ennemalt, ja hakkas võtma sisuliselt üle öö. Ise tean et minul see geomeetria juhtimine ei toimi õigesti ja sellisel juhul võib olla nii, et kui näiteks turbs puhub kerget ülerõhku kui tavaliselt ka madalatel koormustel, hakkab rohkem võtma. Samuti endal võin veel kahlustada pihusteid, sest isegi kui väljas ainult -2 siis veidi turtsub ja põlemata kütuse suits ja hais, et mõni pihusti umbes vms. Samuti ei tea millal ja kas üldse sel masinal sisselaske kollet puhastatud ja teen selle ise mingi aeg kui nüüd väljas kannatab olla ilma et näpud ära ei külmu, puhtaks. Aga sinul soovitan alustada süüte ajastust, kuigi minul oli nii et külmalt oli ennemalt raske käivitamine, -10 juures vedas motot ikka ennam 3 korda ringi ennem kui läks, nüüd paugupill...süüde oli siis hiline ja panin paika ja nüüd veidi varajane kuid normides, kuid küttekulu vähenemist küll ei märganud mina, healjuhul 0,2 l, kuid olen tähele pannud et kui moto soe, siis nagu isegi veidi võtab vähem, kuid siiski.
Aga tobimarg, ise pole kuskilt küll konkreetset teemat leidnud selle kohta, aga kas on võimalik, et kui näiteks temperatuuri andur annab madalamat näitu kui tegelikult on, keerab aju kütte peale andmist rohkem juurde?
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2010, 10:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
Tõenäoliselt võib küll vigane temperatuuriandur mõjutada pihustatava kütuse kogust. Vaata arvutiga üle mis ta töösooja mootoriga näitab.
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
selle vaatan üle,aga ei usu eriti
proovin ka diagnosti juhtmega seda pumba ajastust vaadata kui näitab!
kütte filter alles vahetatud ja õli kuskil kuni 10 000km sõitnud,pidurid asjad kõik korras ei poo ega midagi.
oskab keegi anda mingit nõu kuidas ise pumpa paika keerata!
proovin ka diagnosti juhtmega seda pumba ajastust vaadata kui näitab!
kütte filter alles vahetatud ja õli kuskil kuni 10 000km sõitnud,pidurid asjad kõik korras ei poo ega midagi.
oskab keegi anda mingit nõu kuidas ise pumpa paika keerata!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
kui võtad ülemise hammasrihma katte maha, paistab sulle kätte pumba küljes olev rihmaratas, mis on siis fixeeritud kolme 13mm poldiga, need keerad lahti ja nüüd keskelt keerad 22mm(kui ei eksi) võtmega enda poole ehk siis sõidu suunas kui tahad saada varajasemaks, kui tahad hilisemaks, siis keerad salongi poole ehk tagurpidi sõidu suunas. Kuid ole ettevaatlik: minul oli süüde veidi varajane(veidi väljaspool lubatud normi ehk siis tdi timingi graafikul vaadates punasest joonest veidi allpool, keerasin siis enda poole ehk edaspidi sõidu suunas nii 1mm, ja sain süüte veidi varajaseks(alguses vist isegi veidi rohkem ja läks liiga varajaseks et graafikust üldse väljas ja armatuuris hakkas ESP tuli põlema ja moto alla andis ka mingi veateate, kuid oli siis hea tagasi keerata), kuid normide piiridesse ehk siis rohelise ja sinise joone keskele umbes). et jäta meelde või märgi ära mis asendis ennem oli et kui hiljem vaja tagasi keerata, tead kuhu(endal oli hea vaatada siis seibide jäetud heledama pinna järgi), aga keerulist ei ole midagi.rem8_3 kirjutas:selle vaatan üle,aga ei usu eriti
proovin ka diagnosti juhtmega seda pumba ajastust vaadata kui näitab!
kütte filter alles vahetatud ja õli kuskil kuni 10 000km sõitnud,pidurid asjad kõik korras ei poo ega midagi.
oskab keegi anda mingit nõu kuidas ise pumpa paika keerata!
kusjuures eelmine aasta suve hakul sai tobimargiga vaadataud seda süüte ajastust ja oli korras, ajapikku siis hilisemaks läinud, kuid eks see ole normaalne kui rihm veidi venib ja pingutusrullid kah vaikselt ju kuluvad ja annavad järgi.
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2010, 14:54, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
vaatama jah mis ta töösooja motoga näitab. samuti mis temperatuure näitab, ennem kui olen moto käima pannud, kas ikka näitab õigeid numbreid. et peaks vast ikka näitama seda mis väljas(muidugi juhul kui on olnud stabiilselt üks temp öö läbi healjuhul mõne kraadise kõikumisega. samuti et oleksid nii kütte temp kui kui muud temperatuurid ennem moto käivitamist enamvähem ühed, olen lugenud kuskilt.Muidugi mul vist termostaat kah kutu, eile -2 ja ei saanud kordagi päris 90c , veidi jääb puudu, et vahetan selle ära, siis peaks kiiremini soojaks kah minema ja ehk langeb see kulu, kuigi ei usu eriti, külma motoga pole kah kunagi nii palju võtnud kui preagu isegi -2 puhul, kui oli -15 oli kulu ikka väiksem kui püsikaga tasasel ja puhtal teel sõita 50km/h, kuid nüüd 1-1,5 l suurem, 90km/h kulu vahe vähemalt 2 litra isegi kui moto poolsoe, ennemalt näitas alla 5L sajale, nüüd püsib 6 kandis, vahest sutsu allpool vahast sutsu ülevalpool. muidu see Injection quantity vms IQ lühidalt, oli mul soojalt norm, 7 kandis(mis jääb piididesse ja moto tööd pole nagu seganud,võib olla kuni 9 kui ei eksi), pigem peale süüte paika saamist minek tunduvalt parem, aga keerasin selle kütte ette andmise siis kaabli abil nii väikseks kui lubas adaptionit salvestada, ennem oli 4 koma midagi, ehk siis on see etteandmine vähenenud sooja motoga kui ennem, kuid ikkagi kulu liialt kõrge.tobimarg kirjutas:Tõenäoliselt võib küll vigane temperatuuriandur mõjutada pihustatava kütuse kogust. Vaata arvutiga üle mis ta töösooja mootoriga näitab.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
Kuidas selle obd-ga sinna tdi tabelisse saan et näha seda graafikat ja kuidas need jooned täpselt peavad olema ja kuidas pumpa keerata(kas süüde sees ja kaabel autol järgi ja graafika ees????)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.htmlrem8_3 kirjutas:Kuidas selle obd-ga sinna tdi tabelisse saan et näha seda graafikat ja kuidas need jooned täpselt peavad olema ja kuidas pumpa keerata(kas süüde sees ja kaabel autol järgi ja graafika ees????)
minul siis vag com versioon 311, versiooniga 409 ei pidavat töötama, olen kuskilt lugenud, aga ei ole kindel. igatahes peavad olema siis sinise ja rohelise vahel, hea oleks kui võimalikult rohelise ligidal, kuid mitte sellest ülevalpool, sinisest allpool pole kah hea. kui hakkad pumba pealt kruttima juba, siis ikka süüde väljas, kui oled veidi keeranud nii nagu eelnevalt seletasin, siis need 3 polti kinni ja uuesti süüde sisse ja moto tööle ning lähed uuesti nii nagu lingil õpetatud. sel ajal kui graafikut vaatad ära gaasi vajuta, sest siis pead uuesti avama selle graafiku ehk alates selest kus pead valima measureing blocks kui ei eksi. Kuid kui ei ole kindel, et suudad ise keerata paika süüte ajastuse, siis vb oleks parem see kellelgil lasta ära teha.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a LUKKU
pealkirjas et lukku panna, mis siis lahenduseks oli?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K:sharan 1,9tdi 81kw 97a
Kus juures pumba nurk oli selle graafiku järgi õige
aga soojana tahab ikkagi pikemalt käivitamist~!
kui selle asja saab korda siis oleks nagu tip top!
aga soojana tahab ikkagi pikemalt käivitamist~!
kui selle asja saab korda siis oleks nagu tip top!