1,9 tdi pd mootori küttekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9 tdi pd mootori küttekulu
Kui suur on teistel küttekulu, minul automaat kastiga 1,9 tdi pd mootoril (85Kw) küttekulu trassil 7,0 ja sai nädalavahetusel kaks tallinn rapla otsa tehtud ja keskmine kulu kompuutri järgi 7,8l/100!
Kui paak uuesti tühkajs saab siis panen täis ja näeb kui suur on reaalne kulu.
Kui suur on teistel sarnaste masinat ekasutajatle küttekulu?
Kui paak uuesti tühkajs saab siis panen täis ja näeb kui suur on reaalne kulu.
Kui suur on teistel sarnaste masinat ekasutajatle küttekulu?
Viimati muutis veljo_v, 16 Mär 2010, 10:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Minul siis 96 kw tdi ning olen tähedand, et mida lähemale hooldusele seda suuremaks kütusekulu muutub. parim üld keskmine mis olen saad on 6,8 L sajale. Kuid ma olen suht koht raske jalaga ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Golf IV 2003, 6-k manuaal, 120kW (MTM chip, originaalis 96kW), 6-aasta keskmine 5,77 L/100km.veljo_v kirjutas:Kui suur on teistel sarnaste masinat ekasutajatle küttekulu?
Viimati muutis Garfield, 08 Mär 2010, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] siis on ikka minu masina küttekulu väga suur
Peab hakkama vaatama mis toimub!

Peab hakkama vaatama mis toimub!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Ka PD mootoril võiks peale rihmavahetust VAG-COM'iga (või mõne muu diagnostikarelvaga) nö süüdet kontrollida. Süüte ajastamine on PD-l küll teistel põhimõtetel kui kõrgsurvepumbaga mootoril, PD sätib süüdet ise elektrooniliselt, aga kui nukkvõll on paigast ära siis rüüpab mootor oluliselt rohkem kui peaks. Ühel klubilisel oli kogemus Passatiga mis enne võttis 8-11l/100km, peale nukkvõlli paika panemist võttis nii nagu TDI võtma peab (5-7l/100km). Kütusekulu kargas lakke just peale rihmavahetust.
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Ok endal võimalust kasutada vag-testrit pole aga kas Boschi kats-iga oleks see võimalik kontrollida?
Või lihtsalt lihtsam oleks kontrollida märke!(kas on ikka paigas)
Või lihtsalt lihtsam oleks kontrollida märke!(kas on ikka paigas)
Viimati muutis veljo_v, 08 Mär 2010, 13:59, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
- Telefon: 555 3 444 3
- Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
- Asukoht: Raplamaa
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
veljo_v kirjutas:Kui suur on teistel küttekulu, minul automaat kastiga 1,9 tdi pd mootoril (85Kw) küttekulu trassil 7,0 ja sai nädalavahetusel kaks tallinn rapla otsa tehtud ja keskmine kulu kompuutri järgi 7,8l/100!
Kui paak uuesti tühkajs saab siis panen täis ja näeb kui suur on reaalne kulu.
Kui suur on teistel sarnaste masinat ekasutajatle küttekulu?
mul oli sama mootori ja aut kastiga passat. ei saanud mitte kuidagi moodi kulu üle 7 liitri sajale.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Pumpdüüs mootori märkide osas ei oska sõna võtta, kuna seal ju pumpa kui sellist ei ole, aga nukkvõll peab iseenesestmõistetavalt paigas olema. Nuka seadistamisest juttu alltoodud lingil kui inglise keelt oskad. Ja protseduuriks ikkagi vajalik VAG-COM olemasolu, et enne üldse kindlaks teha kas ja kuhu poole nukka vaja liigutada on ja pärast tööd ka asi üle kontrollida:
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... =pd+timing" onclick="window.open(this.href);return false;
Kus asud muidu?
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... =pd+timing" onclick="window.open(this.href);return false;
Kus asud muidu?
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Nii sai siis märgid üle kontrollitud, kõik korras (vag testrit järgi muidugi ei pannud, kuna pole seda kuskilt võtta)
Ainuke imelik asi oli siis see et automaatkastis oli viga- koormus signaal puudulik mootrori ajust)
Vahetasin siis õhulugeja ära, kuna minuteada peaks koormussignaali andma ju õhulugeja!
Sõidab mõnipäev eks siis näeb mis teeb!
Ainuke imelik asi oli siis see et automaatkastis oli viga- koormus signaal puudulik mootrori ajust)
Vahetasin siis õhulugeja ära, kuna minuteada peaks koormussignaali andma ju õhulugeja!
Sõidab mõnipäev eks siis näeb mis teeb!
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
veljo_v kirjutas:Nii sai siis märgid üle kontrollitud, kõik korras (vag testrit järgi muidugi ei pannud, kuna pole seda kuskilt võtta)
Ainuke imelik asi oli siis see et automaatkastis oli viga- koormus signaal puudulik mootrori ajust)
Vahetasin siis õhulugeja ära, kuna minuteada peaks koormussignaali andma ju õhulugeja!
Sõidab mõnipäev eks siis näeb mis teeb!
MIllega sa neid asju kontrollisid, eriti just automaatkasti ?
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Märke sai kontrollitud füüsiliselt ehk väntvõll paika ja nukkvõlli pealt vaadatud ka kasa märgid jooksid kokku, leitsime tagant ka hooratta pealt märgi, mida enam ei tohiks olla!
Kastil andis vea Boschi Kts !
Ei taha küll veel hõisata aga peale tänast õhulugeja vahetust ja peale 80 km läbimist näitab keskmist 6,6 l/100km
Ehk oli ikkagi viga lugejas aga eks sõidab natuke veel siis saab näha!
Kastil andis vea Boschi Kts !
Ei taha küll veel hõisata aga peale tänast õhulugeja vahetust ja peale 80 km läbimist näitab keskmist 6,6 l/100km


Ehk oli ikkagi viga lugejas aga eks sõidab natuke veel siis saab näha!
Viimati muutis veljo_v, 10 Mär 2010, 23:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
veljo_v kirjutas:Märke sai kontrollitud füüsiliselt ehk väntvõll paika ja nukkvõlli pealt vaadatud ka kasa märgid jooksid kokku, leitsime tagant ka hooratta pealt märgi, mida enam ei tohiks olla!
Kastil andis vea Boschi Kts !
Ei taha küll veel hõisata aga peale tänast õhulugeja vahetust ja peale 80 km läbimist näitab keskmist 6,6 l/100km![]()
![]()
Ehk oli ikkagi viga lugejas aga eks sõidab natuke veel siis saab näha!
see täitsa võimalik, et vana õhulugeja edastas ecule valesid näitusid, st siis näitas suuremaid õhukoguseid kui tegelt ja seega anti ka rohkem kütet peale, kuid sellisel juhul peaks jõud olemas olema vastupidiselt nn enamasti lugeja peeti minekutega, kus just näitab väiksemaid õhukoguseid kui tegelikult. Et sul jõu kadumisega või selle puudumisega mingit probleemi ei olnud...tagant rohkem musta välja ei ajanud ennem vahetust?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Mul linnas 9,5 L manteel 6,2L. Suvel oli 8.5 Linn. Jala kohta ei oska midagi öelda aga arvan, et päris normaalne pole arvuti viga ei näita ja õhulugeja vahetasi eelmine aasta sakas autos. Auto 4wd.
Viimati muutis samzik, 11 Mär 2010, 07:55, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
samzik kirjutas:Mul linnas 9,5 L manteel 6,2L. Suvel oli 8.5 Linn. Jala kohta ei oska midagi öelda aga arvan, et päris normaalne pole arvuti viga ei näita ja õhulugeja vahetasi eelmine aasta sakas autos. Auto 4wd.
natuke arusaamatu see lausa, aga 4wd pluss mitu kw moto sul? jala raskuse mõiste muidugi jah suhteline. Aga arvuti näitab õhulugeja edastatavaid andmeid ecule, kui teha testisõit ja anda natuke teatud pööretel kolmada käiguga koormust. peab siis välja lugema õiged õhukogused, kui näiteks specified on koormuse all 800 või rohkem, siis vb maf loeb välja ainult 500 või vähemgi, sellisel juhul ju kütet antakse vähem ja jõudu polegi. kaabli abil annab kindlaks teha ka natuke peetis MAF anduri, kuid mis veel enamvähem. aga muidu ikka päris palju rüüpab jah. Teine asi, sisselaske kolle vb tahaks puhastamist, kui seda pole tehtud, mis ei pruugi viga näidata ennem kui asi ikka päris hull on. Ja see kulu näit sul siis ikkagi reaalne mitte see mida kompu näitab?
Viimati muutis copilot, 11 Mär 2010, 08:50, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Jõu kadumise kohta ei oska komenteerida kuna eelmised 3 aotot on olnud Baierlaste toodangus ja v8 bensiini mootoriga, siis ei oska öelda kuidas see 1,9 tdi edasi minema peaks, tossu taga ei täheldanud!copilot kirjutas:veljo_v kirjutas:Märke sai kontrollitud füüsiliselt ehk väntvõll paika ja nukkvõlli pealt vaadatud ka kasa märgid jooksid kokku, leitsime tagant ka hooratta pealt märgi, mida enam ei tohiks olla!
Kastil andis vea Boschi Kts !
Ei taha küll veel hõisata aga peale tänast õhulugeja vahetust ja peale 80 km läbimist näitab keskmist 6,6 l/100km![]()
![]()
Ehk oli ikkagi viga lugejas aga eks sõidab natuke veel siis saab näha!
see täitsa võimalik, et vana õhulugeja edastas ecule valesid näitusid, st siis näitas suuremaid õhukoguseid kui tegelt ja seega anti ka rohkem kütet peale, kuid sellisel juhul peaks jõud olemas olema vastupidiselt nn enamasti lugeja peeti minekutega, kus just näitab väiksemaid õhukoguseid kui tegelikult. Et sul jõu kadumisega või selle puudumisega mingit probleemi ei olnud...tagant rohkem musta välja ei ajanud ennem vahetust?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
noh, et kui sa auto ostsid ja isegi kui lasid ise chipi peale panna, et kuidas on mineku vahe preagusega ja sellega kui neid jamasid ei olnud? teine asi et teatud püüretest ei pruugi edasi minna, olen lugenud et a la 3000 rpmi juurest kõrgemale kõik, enam edasi ei liigu või siis vääga vääga vaevaliselt.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
aga oled reaalse kulu kah välja arvestanud? pidi seda tegema nagu aru sain, kuid meile saadud andmeid öelnud küll pole, kui oled reaalse kätte saanud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Veel pole paak tühjaks saanud, kui tuli põlema hakkab siis panen paagi täis ja saab reaalse küttekulu ka!copilot kirjutas:aga oled reaalse kulu kah välja arvestanud? pidi seda tegema nagu aru sain, kuid meile saadud andmeid öelnud küll pole, kui oled reaalse kätte saanud.
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Terecopilot kirjutas:noh, et kui sa auto ostsid ja isegi kui lasid ise chipi peale panna, et kuidas on mineku vahe preagusega ja sellega kui neid jamasid ei olnud? teine asi et teatud püüretest ei pruugi edasi minna, olen lugenud et a la 3000 rpmi juurest kõrgemale kõik, enam edasi ei liigu või siis vääga vääga vaevaliselt.
Natuke segane post.
Chipi, millele?
Mina ei poolda neid chippe kui tahad võimsamat siis miks osta siis lahjat mootorit?
V8 hakkab elama alles peale 3000 rpm-i aga diislil jätkub tõmmet ka peale 3000-et.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
veljo_v kirjutas:Terecopilot kirjutas:noh, et kui sa auto ostsid ja isegi kui lasid ise chipi peale panna, et kuidas on mineku vahe preagusega ja sellega kui neid jamasid ei olnud? teine asi et teatud püüretest ei pruugi edasi minna, olen lugenud et a la 3000 rpmi juurest kõrgemale kõik, enam edasi ei liigu või siis vääga vääga vaevaliselt.
Natuke segane post.
Chipi, millele?
Mina ei poolda neid chippe kui tahad võimsamat siis miks osta siis lahjat mootorit?
V8 hakkab elama alles peale 3000 rpm-i aga diislil jätkub tõmmet ka peale 3000-et.
sry, ajasin ühe teise postiga segamini

jagan sinu mõtet selle chippimise koha pealt, TDI d annab muude asjadega kah nn chippida, kasvõi näiteks panna teised pihustiotsad, ilma et ajaks tagant tahma lonti välja. ja neid võimalusi veel.
Viimati muutis copilot, 11 Mär 2010, 10:04, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Nii ma arvan et selle teema võib lõppenuks lugeda, sai nädalavahetusel kaks korda Haapsalu-Tallinna vahelt sõidetud ja keskmine oli kokku 6,8 ehk siis peaks normaalne olema ma arvan! 

Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
mul sama mootoriga passat ja aasta 2000 ning küttekulu on umbes samasugune maanteel 7 ja linnas talvel 9 ringis aga suvel 8 linnas ja maanteel kuskil 6 natuke peale.usun,et mul võtab auto tavalisest rohkem kuna on pigimatte täis pandud,et muusika välja ei kostuks see teeb auto tunduvalt raskemaks.mis aasta auto sul on ja kui palju sul see õhuligeja maksis?mul auto ka 85 kw 19 tdi pd tiptronik.
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Teremallor kirjutas:mul sama mootoriga passat ja aasta 2000 ning küttekulu on umbes samasugune maanteel 7 ja linnas talvel 9 ringis aga suvel 8 linnas ja maanteel kuskil 6 natuke peale.usun,et mul võtab auto tavalisest rohkem kuna on pigimatte täis pandud,et muusika välja ei kostuks see teeb auto tunduvalt raskemaks.mis aasta auto sul on ja kui palju sul see õhuligeja maksis?mul auto ka 85 kw 19 tdi pd tiptronik.
Mul 2000 aasta universaalkerega 1,9tdi 85kw ja tiptronic.
Õhulugeja ostsin Bakt kaubandusest(Bosch-ist) ja vahetuskomponendina, see tähendab et annad oma vana tagasi ja saad tehase poolt remonditud vastu ja 2 aastase garantiiga.
Letihind oli sinna 1400 kanti. (sain oma hinnaga)
Niisama pole mõtet vist seda vahetama hakata kui pole mingit probleemi.
Esialgu soovitaks ikka kõik torid ära puhastada sellest õlist ja muus jamast mis sinna kogunenud on ja õhulugeja ka puhtaks!