K:mootorite erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K:mootorite erinevus
Aidake targad golfimehed. Nimelt kas 1,6(55kw) ; 1,8 (66kw) ja 1,8 (82kw) on kapotialt vaadates täpselt ühesugused? Või kuidas üldse eristada neid mootoreid?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: K:mootorite erinevus
1,6(55kw) - karpamootor (tähis EZ)
1,8 (66kw) - karpa(GU), monopritse (RP) või K(E)-Jetronic (GX)
1,8 (82kw) - K-Jetronic (EV, GZ) või Digifant (PB; el. pritse ilma katita, suht vähelevinud)
Suht lihtsalt saab lihtsalt peale vaadates segi ajada omavahel karpaga või siis meh. pritsega mootoreid.
1,8 (66kw) - karpa(GU), monopritse (RP) või K(E)-Jetronic (GX)
1,8 (82kw) - K-Jetronic (EV, GZ) või Digifant (PB; el. pritse ilma katita, suht vähelevinud)
Suht lihtsalt saab lihtsalt peale vaadates segi ajada omavahel karpaga või siis meh. pritsega mootoreid.
Re: K:mootorite erinevus
Mehhaaniliselt avanevate pihustitega isendid on ikka karburaatorist üsna erinevad.(survevoolikud õhupuhasti juurest kande jne)
või ma ei saa hästi aru mida austet pppp meh pritse all silmas peab. mehhaaniliselt avanevat keskpihustit (monopritse) pole mulle silma jäänud. Küll aga elektrooniliselt avanev keskpihusti. (nt ABS mootor Golf III samuti 1.8-66kw hetkel minu murelapseks) see elukas võib eemalt küll karburaatori mulje jätta.
aga äkki teema autor valgustab vähe tausta miks see erinevus teda huvitab? soetatud varuoasd ei sobi vms?
või ma ei saa hästi aru mida austet pppp meh pritse all silmas peab. mehhaaniliselt avanevat keskpihustit (monopritse) pole mulle silma jäänud. Küll aga elektrooniliselt avanev keskpihusti. (nt ABS mootor Golf III samuti 1.8-66kw hetkel minu murelapseks) see elukas võib eemalt küll karburaatori mulje jätta.
aga äkki teema autor valgustab vähe tausta miks see erinevus teda huvitab? soetatud varuoasd ei sobi vms?
Re: K:mootorite erinevus
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html" onclick="window.open(this.href);return false;
siin on ka 1,6 mootoriga golf ja peale on pritse ju?
Mind lihtsal huvitas see, et kas kõik 1,6 golf 2-d on karpaga ja kõik 1,8 8V on pritsega. Kas plokid ja kaaned on väliselt samasugused?
siin on ka 1,6 mootoriga golf ja peale on pritse ju?
Mind lihtsal huvitas see, et kas kõik 1,6 golf 2-d on karpaga ja kõik 1,8 8V on pritsega. Kas plokid ja kaaned on väliselt samasugused?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: K:mootorite erinevus
No see on lihtsalt 1,6 mootor millele on pritse peale pandud.
Tuleb lugeda ka kuulutuse sisu.
Muu varustus
Vastab rahvaralli/rahvasprindi tehnilistele tingimustele, kuni 1600 cm3 klass. Koni amordid, põhjakate, Recaro istmed(originaal Golf II), täississepritse, GTI käigukast ja hooratas+sidur, 256 mm. esipidurid, tagumised ketaspidurid, 1595 cm3.
Tuleb lugeda ka kuulutuse sisu.
Muu varustus
Vastab rahvaralli/rahvasprindi tehnilistele tingimustele, kuni 1600 cm3 klass. Koni amordid, põhjakate, Recaro istmed(originaal Golf II), täississepritse, GTI käigukast ja hooratas+sidur, 256 mm. esipidurid, tagumised ketaspidurid, 1595 cm3.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Re: K:mootorite erinevus
mul plaan teha sama asi oma autoga, aga oskab keegi komenteerida selle lubatust rahvarallis?
2.7 Toitesüsteem (kütusesüsteem) 2.7.1 Kütusesüsteem (kõik komponendid alates kütusepaagi korgist kuni plokikaaneni) peab olema algne ja automudelile tootja poolt ette nähtud. 2.7.2 Keelatud on kasutada täiendavat kütuserõhuregulaatorit ning muuta muul viisil tootja poolt ette nähtud kütuserõhku.
2.7 Toitesüsteem (kütusesüsteem) 2.7.1 Kütusesüsteem (kõik komponendid alates kütusepaagi korgist kuni plokikaaneni) peab olema algne ja automudelile tootja poolt ette nähtud. 2.7.2 Keelatud on kasutada täiendavat kütuserõhuregulaatorit ning muuta muul viisil tootja poolt ette nähtud kütuserõhku.
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: K:mootorite erinevus
Mõeldud oli eespool nimetatud karpamootorite ja meh. pritsega mootorite omavahel segiajamist (st. 1,6-liitrise ja 1,8-liitrise karpamootori segiajamist ning 66kW ja 82kW meh. pritsega mootorite segiajamist).Md-Dog kirjutas:Mehhaaniliselt avanevate pihustitega isendid on ikka karburaatorist üsna erinevad.(survevoolikud õhupuhasti juurest kande jne)