G4 tagapidurid - kettad roostes
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
G4 tagapidurid - kettad roostes
Küsimus teistele G4 omanikele. Kui tihti vahetate tagumisi pidurkettaid?
Minu auto ajalugu. Uus auto SA-st ostetud 2003. aastal.
2007. aasta kevadel vahetasin kõik pidurikettad ära, esimestel polnud tegelikult midagi viga, tagumised olid roostes ja töö(pidurdus)pinnalt tükid väljas. Uued kettad (kõik 4) olid Zimmermanni Z-Sport toodang ja klotsid Ferodo DS Performance.
2010. Tagumised kettad jälle samamoodi roostes, klotsid ka läbikulunud. Eesmised on tipp-topp korras.
Ma saan aru, et rooste lähevad tagakettad seepärast, et need pidurdavad vähem. Kuid 3-4 aasta tagant vahetada - pole ka nagu normaalne?
Minu auto ajalugu. Uus auto SA-st ostetud 2003. aastal.
2007. aasta kevadel vahetasin kõik pidurikettad ära, esimestel polnud tegelikult midagi viga, tagumised olid roostes ja töö(pidurdus)pinnalt tükid väljas. Uued kettad (kõik 4) olid Zimmermanni Z-Sport toodang ja klotsid Ferodo DS Performance.
2010. Tagumised kettad jälle samamoodi roostes, klotsid ka läbikulunud. Eesmised on tipp-topp korras.
Ma saan aru, et rooste lähevad tagakettad seepärast, et need pidurdavad vähem. Kuid 3-4 aasta tagant vahetada - pole ka nagu normaalne?
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
3-4 aastat on minu meelest väga hea tulemus, pead leppima sellega ,et meil igast sodi talviti maha pannakse + elad mere ääresGarfield kirjutas:Küsimus teistele G4 omanikele. Kui tihti vahetate tagumisi pidurkettaid?
Minu auto ajalugu. Uus auto SA-st ostetud 2003. aastal.
2007. aasta kevadel vahetasin kõik pidurikettad ära, esimestel polnud tegelikult midagi viga, tagumised olid roostes ja töö(pidurdus)pinnalt tükid väljas. Uued kettad (kõik 4) olid Zimmermanni Z-Sport toodang ja klotsid Ferodo DS Performance.
2010. Tagumised kettad jälle samamoodi roostes, klotsid ka läbikulunud. Eesmised on tipp-topp korras.
Ma saan aru, et rooste lähevad tagakettad seepärast, et need pidurdavad vähem. Kuid 3-4 aasta tagant vahetada - pole ka nagu normaalne?


Viimati muutis Anonymous, 15 Mär 2010, 09:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
Olen märganud, et Ferodo klotsid kulutavad ja kuluvad kiiremini. Pidurdavad ka paremini. Ja 3-4a jah suht normaalne aeg.
Võid vaadata üle piduri supportid, liugurid. Klotsid jäävad pihta vms äkki ja siis saavad kettad kuuma jne.
Võid vaadata üle piduri supportid, liugurid. Klotsid jäävad pihta vms äkki ja siis saavad kettad kuuma jne.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
Ei tea, kas sõidate soolvees või milles asi.
Auto aastast 2002 ja mina kolmas omanik, kettaid olen vahetanud ainult mina.
Eelmise aasta maikuus sai vahetatud kõik 4 ketast ja ka klotsiring, tagumised kettad ei olnud roostes, vaid vahetasin lihtsalt koos klotsidega ära. Seda ka sellepärast, et tagumised klotsid said otsa ja treisid ühe õhtu jagu kettast, sellest ka ketta vahetus.
Enda soovitus oleks nagu ka kasutaja xpr´i soovitus, et vaata kõik liikumis teed üle supordil ja ka kelguraamil, vajadusel võta laiali ja puhasta/ määri. Jutt siis tagumistest piduritest. Endal olid eelmine aasta klotsid kelguraamil kinni, see põhjustas ka küttekulu.
Ja nendele, kes püüavad siin kohe hakkata mulle vett peale tõmbama ketaste elueaga, siis teile teadmiseks, et esimene omanik on tuttav inimene ja auto käinud hoolduses ainult esinduses. Ümber vahetati auto garantiiaja lõpus, teine omanik oli minu eelmine tööandja, kellelt mina ka liisingu üle võtsin. Tema sõitis selle autoga ainult 24000 km.
Sellest ka siis vastulause, et kui te peate 3-4 aastat kettaste elueaks, siis mismoodi said minu autol tagumised kettad kesta 7 aastat ja läbisõitu 170000km??? Tagumised klotsid olid vahetatud millalgi 80000 km kandis, kettaid ei vahetatud, kuna ei peetud vajalikuks.
Esimesi kettaid on sama esindus korra juba vahetanud, 90000km peal, üks esimene ketas oli kõver, peale lombist läbi sõitmist.
Auto aastast 2002 ja mina kolmas omanik, kettaid olen vahetanud ainult mina.
Eelmise aasta maikuus sai vahetatud kõik 4 ketast ja ka klotsiring, tagumised kettad ei olnud roostes, vaid vahetasin lihtsalt koos klotsidega ära. Seda ka sellepärast, et tagumised klotsid said otsa ja treisid ühe õhtu jagu kettast, sellest ka ketta vahetus.
Enda soovitus oleks nagu ka kasutaja xpr´i soovitus, et vaata kõik liikumis teed üle supordil ja ka kelguraamil, vajadusel võta laiali ja puhasta/ määri. Jutt siis tagumistest piduritest. Endal olid eelmine aasta klotsid kelguraamil kinni, see põhjustas ka küttekulu.
Ja nendele, kes püüavad siin kohe hakkata mulle vett peale tõmbama ketaste elueaga, siis teile teadmiseks, et esimene omanik on tuttav inimene ja auto käinud hoolduses ainult esinduses. Ümber vahetati auto garantiiaja lõpus, teine omanik oli minu eelmine tööandja, kellelt mina ka liisingu üle võtsin. Tema sõitis selle autoga ainult 24000 km.
Sellest ka siis vastulause, et kui te peate 3-4 aastat kettaste elueaks, siis mismoodi said minu autol tagumised kettad kesta 7 aastat ja läbisõitu 170000km??? Tagumised klotsid olid vahetatud millalgi 80000 km kandis, kettaid ei vahetatud, kuna ei peetud vajalikuks.
Esimesi kettaid on sama esindus korra juba vahetanud, 90000km peal, üks esimene ketas oli kõver, peale lombist läbi sõitmist.
Viimati muutis woody, 15 Mär 2010, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
Pikk jutt a klotsil ja klotsil on vahe. Kui võrrelda kõrvuti tootja x klotsi ( federal mogul kargab pähe esimesena ) ferodoga siis silmaga on nähtav kattematerjali kvaliteet. On klots mis koosneb 99% tuhast ja on klots milles on 50 % metalli tuhas. Ja sealt tuleb ka kulumine. Klots mis peab paremini kulutab ka ketast rohkem . Aga pidurite a ja o on hooldus ja puhastamine loomulikult ka
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
Tallinna tänavate lume & vee löga on küll võrreldav soolveega. Aga mulle tundub rohkem niimoodi, et tagapiduritele on liiga vähe pidurdusvõimsust antud. Võibolla on Boral teine tagapiduri regulaator (?). Küsisin esindusest, kas seda regulaatorit reguleerida ei saa, et "default" asendis oleks taga rohkem pidurdusjõudu. Ei osatud öelda. Piduristend näitab, et kõik on korras (normide piires). Võibolla on asi selles, et minu rahuliku sõidustiili juures on 99% pidurdustest rahulikud ja kerged ja siis tagaots ei tööta üldse. Peaks äkki rohkem rapsimawoody kirjutas:Ei tea, kas sõidate soolvees või milles asi.

Aga tänud vastuste eest!
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
Olen omanud autot 2,5 aastat (2000 aasta väljalase). Ketaste visuaalse vaatluse põhjal arvan, et pole küll varem vahetatud, küll aga klotsid tundusid suhteliselt uued kui auto sain (Saksast toodud, võtsin ise arvele).
Tagumised kettad isegi käiksid natuke veel kui üle treida aga kuna samuti parem tagumine välimine klots on juba pehmelt öeldes otsas (kuigi teisi klotse veel jaguks vb aastakese/pool) pean ära vahetama. Ilmselt on liugur kinni vms nagu eelmisel autol, millel sama nähtus esines.
Samas tagumiste pidurite roostetamise probleem oli mu sõbranna emal (G4 1.4l mootoriga), kes vist polndki kunagi nii kõvasti pidurit vajutanud, et tagumised rakenduks:P Niiet kaldun samuti arvama, et teinekord tasuks järsemalt pidurdada:)
Tagumised kettad isegi käiksid natuke veel kui üle treida aga kuna samuti parem tagumine välimine klots on juba pehmelt öeldes otsas (kuigi teisi klotse veel jaguks vb aastakese/pool) pean ära vahetama. Ilmselt on liugur kinni vms nagu eelmisel autol, millel sama nähtus esines.
Samas tagumiste pidurite roostetamise probleem oli mu sõbranna emal (G4 1.4l mootoriga), kes vist polndki kunagi nii kõvasti pidurit vajutanud, et tagumised rakenduks:P Niiet kaldun samuti arvama, et teinekord tasuks järsemalt pidurdada:)
psiiaaaooooo
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
ise soovita kah liugurid üle vaadata, vajadusel puhastada, määrida ja uued kaitsekummid, piisab väiksest august ja lähevadki rooste ning ei liigu, endal oli selline juhus kus ühel hetkel oli kuulda et raud rauaga, ja oli siis viga ühes liguris mis jäi kinni(muidugi kolb ei tahtnud kah korralikult maha joosta) ja sõi sisemise klotsi ära, välimine oli tip top. nüüd töötab normaalselt, kuid kui kogu aeg ökotada ja vaikselt pidurdada siis kipuvad jah rooste minema....sai siin nv natuke paaru antud teatavatel põhjustel maal olles ning mitmed korrad 90 pealt plokki(abs ragistas nii mis kole) aga pärast olid ka tagumised kettad puhtamaks roostest löönud ja läikisid kah tunduvalt rohkem kui eelmised. ja see kui ikka neid piduriosi aega ajalt korralkult töösse rakendada aitab kindlasti kaasa nende eluea pikendamisele...st liugurid ei jää nii kergelt kinni jms. lisaks sellele ajab kettad talvel soojaks ja sulatab suporti ümber oleva lume ja jää kui seda on(oli eile juhus, kus ühel töökaaslasel oli tagumine vasak pidur kinni jäänud selle ajaga kui parklas seisis...plokki lausa, ja ratast alt võttes oli näha et suport oli pmt lume kamakas...klotsil polnud nimelt ruumigi kuskile tagasi liikuda, sai sooja veega üles sulatatud ja asi toimib.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: G4 tagapidurid - kettad roostes
No eks neil tagumistel ketastel on ju minimaalne mõõt ka antud kui see saavutatud pole siis ei ole ju mõtet neid ka vahetada. Mingi kas 3 või 4 aastat on u suhteline kõik sõidavad ju erinevalt seega ikkagi tuleks uurida palju on ette nähtum MIN mõõt !