Niisiis hakkame pihta.
Vajalikud t??riistad

Lisaks veel tungrauad, tugipukk, haamer.
Vajalikud uued jubinad

T??k?ik
1. Lammuta auto polstrid niipalju lahti, et p??selsid mutriteni, mis on amordi varda otsades.
2.T?sta ?les auto tagumine ots.
3.V?ta alt ?ra rattad. N??d p??sed olukorda uurima. Soovitavalt lase mingisugust ?li poltidele, millega on amordid silla k?ljes kinni, sest pooleks ei tasu neid kindlasti keerata.
4.Vabasta amordivarda ?lemised mutrid.

Kui mutrid ei taha lahti tulla siis amordi varrast saab ?levalt otsast kinni hoida tangidrga, v?i m?nede amortide puhul sisekuuskantv?tmega jne.
5.Vabasta amordip?stmiku alumine polt

Tasub olla ettevaatlik, kuna need poldid v?ivad olla v?ga roostes.
Igatahes n??d on terve vedrustuse p?stmik lahti. P?stmiku rattakoopast k?tte saamiseks palu s?bral astuda silla otsa peale, nii saab amordi koos vedruga kere ja silla vahelt k?tte. Kasutades t?stukit saab teha mingisest rihmast suure silmuse ning selle silla ?mber panna. N??d saad oma keharaskusega silla alla vajutada ja samal ajal vedrustuse v?lja man??verdada.
Vana p?stmik k?es.

6.Vanalt p?stmikult peaks n??d eemaldama k?ik detailid, mida saab uuesti kasutada. Nendeks on v?ike toru, mis l?heb puksi sisse, siis plaat, mille peale puks toetub ja siis stopperseib mis k?ike neid amordivarda peal alla ei lase vajuda. K?ik need vidinad tulevad v?hekese haamriga k?pitsemise peale varda pealt maha.

7.Eemalda vanad(vb alles j??nud) p?hjal??gileevendi ja tolmukaitse ja viska minema, nendega ei ole mitte midagi teha, sest uuesti kasutada ei ole neid m?tet
8.T?sta vedru amordi pealt maha
9. N??d eemalda amordilt vedrutaldrik

Taldriku eemaldamiseks on hea kasutada mingisugust toru, mis mahub amordi ?mber. Haamriga l??es tuleb see amordi pealt maha.
10.Puhasta vana taldrik ja v?rvi uuesti ?le(seda ei pea tegema kui ei taha)



Samamoodi tasub puhastada ja v?rvida ka ?lej??nud detailid, mis l?hevad uuesti kasutusele. V?rvimiseks kasutasin musta kivikaitset.
11.Pane vedrutaldrik uue amordi otsa, v?ib j?llegi vaja m?ningast toru ja haamri abi. Taldrik peab minema kuni randini, millele ta toetub.
12.N??d saab uue vedru taldrikule toetada ja paigaldada uus,tolumkaitse ja p?hjal??gileevendi.

N??d saab ka tagasi panna stopperseibi, sinna peale k?iva plaadi, toru ja uue kummipuksi.
13.Mine tagasi auto juurde, man??verda uus p?stmik kere ja silla vahele tagasi. Kindlasti peab antud verustuse t??bi pukul kontrollima, et vedru ?lemine ots l?heks t?pselt temale m?eldud pessa.
14.Kinnaita polt mis hoiab amorti silla k?ljes.
15. T?stes silda alt poolt tungrauaga saad kokku suruda vedru ja amordivarda ots ulatab n??d salongi sisse.
16. Vaheta ka ?lemine vedrustuse puks, pane tagasi puksi seib ja kinnita amordivarda ?lemised mutrid.
Ja ongi valmis

N??d k?ik t?pselt samamoodi ka teisel pool.
Igatahes, ehk on sellest kellegile abi, asjalikud parandused, k?simused on ka alati oodatud.
Kui aega saan ja huvi on siis teen esimese otsa jaoks ka samasuguse ?petuse.
J?udu!;)