imelik probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
imelik probleem
Mul 2001 aasta golf tdi 66 kw.Kui üle 120-ne lased kaob jõud ära.Olen lasknud diagnostikat teha ja on öeldud egr-klapp must,õhulugeja jamab või
mootori pöörete andur jne.Nüüdseks kõik need asjad ära proovitud aga kasu pole.Kui 120 peale lased kaob jõud ja peale mootori seisma jätmist ja uuesti
käivitamist on jõud jälle olemas.Kas keegi oskab nõu anda mida veel vaadata või kas kuskil on koht kus viga täpselt kindlaks teha,et ei peaks niisama
tühja lammutama.
mootori pöörete andur jne.Nüüdseks kõik need asjad ära proovitud aga kasu pole.Kui 120 peale lased kaob jõud ja peale mootori seisma jätmist ja uuesti
käivitamist on jõud jälle olemas.Kas keegi oskab nõu anda mida veel vaadata või kas kuskil on koht kus viga täpselt kindlaks teha,et ei peaks niisama
tühja lammutama.
Viimati muutis kalha, 14 Mär 2010, 23:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
kalha kirjutas:Mul 2001 aasta golf tdi 66 kw.Kui üle 120-ne lased kaob jõud ära.Olen lasknud diagnostikat teha ja on öeldud egr-klapp must,õhulugeja jamab või
mootori pöörete andur jne.Nüüdseks kõik need asjad ära proovitud aga kasu pole.Kui 120 peale lased kaob jõud ja peale mootori seisma jätmist ja uuesti
käivitamist on jõud jälle olemas.Kas keegi oskab nõu anda mida veel vaadata või kas kuskil on koht kus viga täpselt kindlaks teha,et ei peaks niisama
tühja lammutama.
irw, on ikka diagnostikud, tegu siis nn limp mode iga. Inglise keelt oskad lugeda? võin anda ühe lingi, kus limp modei st juttu, ja veakood annab suht täpse suuna, mida kontrollima hakata. et veakoodi tead? hea oleks kui saaks vag com kaabli abil järgi vaadata täpselt mis ta annab ja siis edasi mõelda, sest põhjuseid võib olla erinevaid. antud turbo vist on ilma muutuva geomeetriata kui ei eksi, või siiski?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
ja enamlevinud põhjustest ainult üks ära mainitud, ehk siis õhulugeja, kui see on korras nagu aru sain siis seotud pigem turbo rõhkudega või selle reguleerimise toimimises. aga veakood, kaabli võimalus olemas?kus kandis toimetad muidu?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: imelik probleem
Ei veakoodi ma ei tea.Muidu kaabel on järgi käinud ja sealt neid vigu nt.õhulugeja näitab.Viimati sai proovitud sügisel välja tulnud programmiga (nii öeldi muud ei tea).Kui oled üle 120 lasnud siis näitab et turborõhk madal.Pärast mootori restarti korras jälle.Kusjuures kui oled üle 120 lasnud jääb üks solenoid klõbistama(peale restarti jälle ok).Seda ta ka mul kontrollis,aga pidi korras olema.Kas peab kindlasti saama veakoodi?Mu meelest seal arvutis tal ütles kohe mis viga võib olla.Arvamus oli et egr tahmane ja õhulugeja must.Kui need olin ära puhastand,siis et sisselaske kollektor ka tahmane äkki.Võtsin maha ja puhastasin seda-ikka sama seis.Siis oli see et cooleri radikas pidi õlist umbne olema.Seda ma maha ei võtnud sest tundus et stange peab maha võtma aga aega jäi napiks ja mõtlesingi et tuleks ikka välja uurida mis viga mitte tühja lammmutada.Cooleri toru võtsin lahti ja see oli seest natuke õline,aga radikast käis õhk ise puhudes ilusti läbi.Sai ka filtrid vahetatud.Kas 6,5 on norm. küttekulu sellel autol?Diislihaisu tuleb ka nagu mu meelest palju tagant välja.Enne oli mul polo sdi,see niipalju ei haisend.Tahma tuleb ka polost rohkem kui gaasi panna kohapeal.Limp mode-ist pole kuulnud.Limp vist lonkama vä?On see sama mis avariirežiim?Hiiumaal toimetan muidu.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: imelik probleem
Õhulugejat ainult puhastasid, vahetada pole proovinud?kalha kirjutas:Arvamus oli et egr tahmane ja õhulugeja must.Kui need olin ära puhastand,siis et sisselaske kollektor ka tahmane äkki.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Re: imelik probleem
Ja sellist värki teeb ta ka et kui on külm ilm siis hommikul käivtades mingi 10 sek puterdab natuke.
Re: imelik probleem
Proovisin vahetada ka.Passati pealt võtsin.Samasugune oli ja tal vähemalt 140 läheb välja ja sellist pulli ei tee.Ise korra mõtlesin küll et äkki see oli ka vigane.
Saab seda kontrollida?
Saab seda kontrollida?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: imelik probleem
Turborõhu anduri rike toob samasugused sümtomid esile.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
jussike kirjutas:Turborõhu anduri rike toob samasugused sümtomid esile.
see peab ikka väga harv juhus olema, üldjuhul tegu ikkagi turbo rõhkude enda probleemidega, a la westgate klapp, lõdvikud, N75 jms. muutuva geomeetria puhul muud asjad mida antud masinal vist ei ole. ja veakood annab suht täpselt suuna kätte. see kas toodab ülerõhku, alarõhku või tegu siis rõhu reguleerimise veaga viitavad kõik veidi erinevatele asjadele, osad veakoodid muidugi kattuvad, st põhjused, kuid siiski, veakoodi olemasolul on palju kindlam hakata asja õigest kohast nokkima, mitte nagu teeninduses kus proovitakse vahetada teab mis uipo asju, et veale jälile jõuda.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: imelik probleem
siiski ei tasu turborõhu andurit tähelepanuta jätta , sest kahel korral omast kogemusest on viga seal olnud. selle võiks välja võtta ja vaadata kas mustust täis ei ole auk, korra on isegi puhastamisest abi olnud
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
limp mode siis jah maakeeli avariireziim. aga diagnostika ei pruugi päris kohe täpselt ära näidata mis viga, vaid annab aimu, kust viga otsima hakata. Õhulugeja vekoodi jätab mällu ka siis kui oled tagant ära võtnud ja sõitnud sellega ja siis uuesti juhtme taha pannud, mul igatahes jättis kui proovisin selle meetodiga kas korras. kuid nagu aru sain siis veakoode veel?
hea oleks veel korra kaabel taha panna ja teada saada veakoodid koos selle veakoodi numbri taga oleva kirjeldusega.
see 6,5 l /100km kohta vb norm, selles suhtes oleneb raske jalg ja kui lühikesed otsad, endal muidugi 81 kw bora sedaan ja pool pmt linna ja tuli ka suurte külmadega 5,7 sajale. nii et arvan kui mõitslikult sõita ja pöördeid mitte kogu aeg sinna 3000 juurde viia siis veits palju jah. muidugi eeldan et tegu reaalse näiduga, st ise välja arvestatud mitte see mida kompu näitab(võib vabalt valetada).
iseenesest niiviisi raske huupi pakkuda, võimalusi, miks sul moto avariireziimi läheb, on palju...selleks veakoodid ongi, et siis kuskilt pihta hakata, mitte mitu päeva motot lammutada ja kokkuvõttes viga leidmata või selle peale hulga raha kulutada. Maf i annab vag com kaabli abil testida(ise teinud), MAP i näite jälginud. kui see map oleks must siis ta loeks tegelikust madalamaid rõhkusid, on mul õigus alts20, kui seda loed? kui ikkagi ülerõhk mingist hetkest ehk teatud koormusest alates või koormuse all, siis võib tegu olla näiteks westgate klapiga ehk siis ülerõhu klapp või siis N75 mis seda juhib või siis rõhu voolikutes mis nendega ühendatud. aga jah, jutt läheks pikaks, kui hakata rääkima erinevatest põhjustest, juhe sappa ja siis edasi vaadata. Minul igatahes oli veakoodist selge pilt kust viga otsima hakata, muidu ennem mõtle ja mölla asjatult seal kapoti all. oleks läpakas(kaabel on) ja oleksid tallinna vend või siit ligidalt oleks nõus sportlikust huvist TDI de vastu aitama ja vaatama mis vag com näitaks.
hea oleks veel korra kaabel taha panna ja teada saada veakoodid koos selle veakoodi numbri taga oleva kirjeldusega.
see 6,5 l /100km kohta vb norm, selles suhtes oleneb raske jalg ja kui lühikesed otsad, endal muidugi 81 kw bora sedaan ja pool pmt linna ja tuli ka suurte külmadega 5,7 sajale. nii et arvan kui mõitslikult sõita ja pöördeid mitte kogu aeg sinna 3000 juurde viia siis veits palju jah. muidugi eeldan et tegu reaalse näiduga, st ise välja arvestatud mitte see mida kompu näitab(võib vabalt valetada).
iseenesest niiviisi raske huupi pakkuda, võimalusi, miks sul moto avariireziimi läheb, on palju...selleks veakoodid ongi, et siis kuskilt pihta hakata, mitte mitu päeva motot lammutada ja kokkuvõttes viga leidmata või selle peale hulga raha kulutada. Maf i annab vag com kaabli abil testida(ise teinud), MAP i näite jälginud. kui see map oleks must siis ta loeks tegelikust madalamaid rõhkusid, on mul õigus alts20, kui seda loed? kui ikkagi ülerõhk mingist hetkest ehk teatud koormusest alates või koormuse all, siis võib tegu olla näiteks westgate klapiga ehk siis ülerõhu klapp või siis N75 mis seda juhib või siis rõhu voolikutes mis nendega ühendatud. aga jah, jutt läheks pikaks, kui hakata rääkima erinevatest põhjustest, juhe sappa ja siis edasi vaadata. Minul igatahes oli veakoodist selge pilt kust viga otsima hakata, muidu ennem mõtle ja mölla asjatult seal kapoti all. oleks läpakas(kaabel on) ja oleksid tallinna vend või siit ligidalt oleks nõus sportlikust huvist TDI de vastu aitama ja vaatama mis vag com näitaks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: imelik probleem
Su jutt kõik õige ja igati nõus aga kui teema algataja veakoodi ei tea siis me ei tea ka kas on ülerõhk või alarõhk mis põhjustab sellise olukorra ja sellest tulenevalt toetasin ka Jussikese pakutud varianti.copilot kirjutas:limp mode siis jah maakeeli avariireziim. aga diagnostika ei pruugi päris kohe täpselt ära näidata mis viga, vaid annab aimu, kust viga otsima hakata. Õhulugeja vekoodi jätab mällu ka siis kui oled tagant ära võtnud ja sõitnud sellega ja siis uuesti juhtme taha pannud, mul igatahes jättis kui proovisin selle meetodiga kas korras. kuid nagu aru sain siis veakoode veel?
hea oleks veel korra kaabel taha panna ja teada saada veakoodid koos selle veakoodi numbri taga oleva kirjeldusega.
see 6,5 l /100km kohta vb norm, selles suhtes oleneb raske jalg ja kui lühikesed otsad, endal muidugi 81 kw bora sedaan ja pool pmt linna ja tuli ka suurte külmadega 5,7 sajale. nii et arvan kui mõitslikult sõita ja pöördeid mitte kogu aeg sinna 3000 juurde viia siis veits palju jah. muidugi eeldan et tegu reaalse näiduga, st ise välja arvestatud mitte see mida kompu näitab(võib vabalt valetada).
iseenesest niiviisi raske huupi pakkuda, võimalusi, miks sul moto avariireziimi läheb, on palju...selleks veakoodid ongi, et siis kuskilt pihta hakata, mitte mitu päeva motot lammutada ja kokkuvõttes viga leidmata või selle peale hulga raha kulutada. Maf i annab vag com kaabli abil testida(ise teinud), MAP i näite jälginud. kui see map oleks must siis ta loeks tegelikust madalamaid rõhkusid, on mul õigus alts20, kui seda loed? kui ikkagi ülerõhk mingist hetkest ehk teatud koormusest alates või koormuse all, siis võib tegu olla näiteks westgate klapiga ehk siis ülerõhu klapp või siis N75 mis seda juhib või siis rõhu voolikutes mis nendega ühendatud. aga jah, jutt läheks pikaks, kui hakata rääkima erinevatest põhjustest, juhe sappa ja siis edasi vaadata. Minul igatahes oli veakoodist selge pilt kust viga otsima hakata, muidu ennem mõtle ja mölla asjatult seal kapoti all. oleks läpakas(kaabel on) ja oleksid tallinna vend või siit ligidalt oleks nõus sportlikust huvist TDI de vastu aitama ja vaatama mis vag com näitaks.
Kui nüüd lugeda selle postituse esimesi ridu siis on üsnagi võimalik, et kotermann just seal peitub.kalha kirjutas:Ei veakoodi ma ei tea.Muidu kaabel on järgi käinud ja sealt neid vigu nt.õhulugeja näitab.Viimati sai proovitud sügisel välja tulnud programmiga (nii öeldi muud ei tea).Kui oled üle 120 lasnud siis näitab et turborõhk madal.Pärast mootori restarti korras jälle.Kusjuures kui oled üle 120 lasnud jääb üks solenoid klõbistama(peale restarti jälle ok).Seda ta ka mul kontrollis,aga pidi korras olema.Kas peab kindlasti saama veakoodi?Mu meelest seal arvutis tal ütles kohe mis viga võib olla.Arvamus oli et egr tahmane ja õhulugeja must.Kui need olin ära puhastand,siis et sisselaske kollektor ka tahmane äkki.Võtsin maha ja puhastasin seda-ikka sama seis.Siis oli see et cooleri radikas pidi õlist umbne olema.Seda ma maha ei võtnud sest tundus et stange peab maha võtma aga aega jäi napiks ja mõtlesingi et tuleks ikka välja uurida mis viga mitte tühja lammmutada.Cooleri toru võtsin lahti ja see oli seest natuke õline,aga radikast käis õhk ise puhudes ilusti läbi.Sai ka filtrid vahetatud.Kas 6,5 on norm. küttekulu sellel autol?Diislihaisu tuleb ka nagu mu meelest palju tagant välja.Enne oli mul polo sdi,see niipalju ei haisend.Tahma tuleb ka polost rohkem kui gaasi panna kohapeal.Limp mode-ist pole kuulnud.Limp vist lonkama vä?On see sama mis avariirežiim?Hiiumaal toimetan muidu.
Proovi vahetada mõne sõbra auto pealt (jälgi tootekoodi) , kuigi see on väga erinevatel mootoritel Vag puhul sama. Käib 2 poldikesega lahti ja on väga kiirelt vahetatav
Viimati muutis alts20, 16 Mär 2010, 23:18, muudetud 3 korda kokku.
Re: imelik probleem
Kas alts mõtleb rõhuandurit?Selleks pean stange ja cooleri maha võtma,sest poldid on nii kinni et tuleb puurida.Kas on siis kindlasti seda veakoodi vaja kui arvuti vea niisama ära näitab?Kui avariireziimis pole siis rõhk ok ja kui on reziimis siis madal.Mis see N75,maf, map ja vag com on? Ma olen maakas,ei saa aru!
Viimati muutis kalha, 17 Mär 2010, 09:35, muudetud 5 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
N75 on siis solenoidklapp, mis sinu moto puhul peaks avama/sulgema ülerõhu- ehk westgate klappi, mis siis omakord reguleerib seda rõhku mida turbs sisselaskesse puhub. MAF=mass airflow ehk siis õhulugeja, MAP=manifold absolute pressure ehk siis turbo rõhu andur ja vag com on windows süsteemil töötav diagnostika programm välja töötatud nende poolt.kalha kirjutas:Kas alts mõtleb rõhuandurit?Selleks pean stange ja cooleri maha võtma,sest poldid on nii kinni et tuleb puurida.Kas on siis kindlasti seda veakoodi vaja kui arvuti vea niisama ära näitab?Kui avariireziimis pole siis rõhk ok ja kui on reziimis siis madal.Mis see N75,maf, map ja vag com on? Ma olen maakas,ei saa aru!
aga et proovida kas viga selles N75 es vaheta nad EGR solenoidklapiga ajutiselt omavahel ära. ja sa mainisid et kaabel näitas vigu mitte ainult õhulugeja viga, on mul õigus? arvuti niisama ei saa iga kord ära näidata kus see viga on, vaid annab aimu kust alustada kontrollimist. ja see solenoidklapp mis klõbistama jääb, võimalik et siis ikkagi N75 mis peetis. ja turbo rõhk peabki olema madal kui sul moto avariireziimis on st läheb sinul kui saavutad kiiruse 120 teatud koormuse all....avariireziimi mõte ongi see et turbs ei puhuks liialt kõrget rõhku su motosse ja seda õhtale ei saadaks.
Viimati muutis copilot, 17 Mär 2010, 11:53, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: imelik probleem
Oh käisin jälle diagnostikas.Seekord oli see et turbo solenoid ajab villast.See pidi neid labasi liigutama seal turbo sees.Hoob muidu liikus ilusti .ingel [VW Bot: "Keel korda!"] poes on see klapp mingi 730 eeku.Kas keegi teab kas 81 kw-se oma ka sobib?Või 66kw 2000 aasta passati oma?Mõtlesin et prooviks enne kui uue ostan.(mul 2001 golf 66 kw)Ma ei oska sinna egr-i klapi külge neid otsi panna.Ei tea mis kuhu läheb.
Viimati muutis kalha, 17 Mär 2010, 19:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
võimalik et ka selle aasta masin 66kw võib olla juba muutuva geomeetriaga, a la G3 edel võib olla jah veel westgate klapiga. Sest ALH koodiga TDI d samuti 66 kw ja neil muutuva geomeetriaga minu mäletamist mööda.hunt54 kirjutas:no 66kw peaks ju olema tavaline turbo mitte muutuva labaga.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
kalha kirjutas:Oh käisin jälle diagnostikas.Seekord oli see et turbo solenoid ajab villast.See pidi neid labasi liigutama seal turbo sees.Hoob muidu liikus ilusti .ingel poes on see klapp mingi 730 eeku.Kas keegi teab kas 81 kw-se oma ka sobib?Või 66kw 2000 aasta passati oma?Mõtlesin et prooviks enne kui uue ostan.(mul 2001 golf 66 kw)Ma ei oska sinna egr-i klapi külge neid otsi panna.Ei tea mis kuhu läheb.
ei oska öelda niiviisi kas sama, kuid see 730 on minu arust ju enamvähem normaalne hind, ei ole kallis minu arust. nuh nad peaksid olema pmt samasugused et lihtsalt omavahel vahetusse.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
- Telefon: 58149456
- Auto: Escort Tournier ´95
- Asukoht: Laagri
Re: imelik probleem
Kuna siin juba päris palju juttu westgatest, siis mainiks, et õige kirjapilt oleks wastegate.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
Raitsraisk kirjutas:Kuna siin juba päris palju juttu westgatest, siis mainiks, et õige kirjapilt oleks wastegate.
tänud parandamast...

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: imelik probleem
[quote="kalha"]Oh käisin jälle diagnostikas.Seekord oli see et turbo solenoid ajab villast.See pidi neid labasi liigutama seal turbo sees.Hoob muidu liikus ilusti .ingel poes on see klapp mingi 730 eeku.
oskab keegi õelda kui palju see hoob peab üles alla liikuma ?
oskab keegi õelda kui palju see hoob peab üles alla liikuma ?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: imelik probleem
klõnk kirjutas:kalha kirjutas:Oh käisin jälle diagnostikas.Seekord oli see et turbo solenoid ajab villast.See pidi neid labasi liigutama seal turbo sees.Hoob muidu liikus ilusti .ingel poes on see klapp mingi 730 eeku.
oskab keegi õelda kui palju see hoob peab üles alla liikuma ?
umbes 1 cm jagu ja nii et ei jääks kuskile vahepeal kinni vms.
Diesel Power KEEPS ME GOING