probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kui kompressioon oleks madal siis läheks mootoris õli kohe mustaks kuna Gaasid pääseksid lihtsalt karterisse(läbi kulunud hülsi-kolvi grupi), nüüd peale 2000 km läbimist on minu automootorisõli nagu bensukal läbipaistev.
Seega eeldan ikka et viga pihustis!
Seega eeldan ikka et viga pihustis!
Viimati muutis veljo_v, 16 Mär 2010, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
eks see kui kiiresti õli diisli motos musta värvi läheb erinev ja ei saa väita et hõre moto, siis peaks ikka päris kohvi olema, mis tähendaks üsna suurt õli kulu jne arvan mina, minul näiteks nüüd veidi peale 1000 km läbimist õli nagu enamustel diislitel ikka läheb suht ruttu musta värvi, samas -10 juures pmt paugupill ja vahetan õli 13 000 kuni 15 000 km tagant. läbisõit 269 000km. ja pihustite näidud normpiirides. õli läheb välba jooksul liitri jagu, mis on TDI de puhul normaalne veel(välismaistes foorumites paljud õlikuluks sellist numbrit väitnud ning ka vw tehas ise ütleb et kuni liiter täiesti normaalne, kaob enamus arvatavasti karterituulutuse kaudu, klapikambrikaane tihend kah veidi lekib. õlijahuti tihend sai kuu aega tagasi vahetatud,kuid see selleks.veljo_v kirjutas:Kui kompressioon oleks madal siis läheks mootoris õli kohe mustaks kuna Gaasid pääseksid lihtsalt karterisse(läbi kulunud hülsi-kolvi grupi), nüüd peale 2000 km läbimist on minu automootorisõli nagu bensukal läbipaistev.
Seega eeldan ikka et viga pihustis!
et siis vb tasub lasta ära puhastada, minu arust tegelevad selle tööga mitmed töökojad, ennem vb siis nõu küsida et kas tasub puhastada(kuid muidugi neile kasulikum tellida nende kaudu uus pihusti ja võivad väita et pole mõtet). samas kui ainult külmalt jama ja soojalt ok siis aitab ehk ka puhastamine.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Jamad jah ainult külmaga!
Ehk kellgi kogemusi selle puhastamisega võtaks ise ette!
Ehk kellgi kogemusi selle puhastamisega võtaks ise ette!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
veljo_v kirjutas:Jamad jah ainult külmaga!
Ehk kellgi kogemusi selle puhastamisega võtaks ise ette!
noh, sellist asja vast ise ei puhasta, sest esiteks peab selle jaoks olema teadmisi pluss vajalikud tööriistad, miskit detaili liigselt kriimustad ja võid kohe uue pihusti osta, samuti on vaja hiljem see pihusti kalibreerida kui ei eksi, milleks samuti vaja spetsiaalseid töövahendeid ja teadmisi ning veel parem kogemusi. pigem maksta 800 üritamaks lasta see kellelgil kogemustega inimesel korda teha kui riskida sellega et läbu võib maksma minna 7-8k pluss paigaldus.
helista diislitega tegelevad töökojad läbi:
ise olen head kuulnud diislimeistrite kohta, kuid veel diislikeskus olemas, samuti testrem ja audihooldus(kuigi see minu mäletamist mööda pumpihustitega ei tegele, nii vähemalt mulle ühes e maili vastati kui küsisin enda mehaaniliste pihustite kohta ja arvasid et mul PD)
Viimati muutis copilot, 16 Mär 2010, 22:55, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Helistasin siis Karla Autosse ja rääkisin oma murest, et käivitamisel viskab 1 pihusti +2,99 mg/h ja 2-3 minutiga käib teiste näitajatega ühte takti. Seal arvati, et üks vigadest võib olla pihusti tihendites, mille tagajärel tõmbab õhu sisse. Samas on see tihendite komplekt 400 krooni kandis ühele pihustile mille vahetamist tasub igal juhul proovida kõige enne kui hakata uut pihustit panema. Kas kellegil on kogemusi sellise juhtumiga. Karla Autos öeldi, et sellise tunnuse puhul on aidanud tihendite vahetamine.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Sai siis tehtud loomkatseid oma masinaga tangitud 30l diislit ja sinna hulka pandud 1L kahetakti õli.
Küte otsa sõidetud ja siis tangitud silmini ja pandud 60l hulka 1l kahetakti õli-siiani pole probleemi enam
Hommikune käivitus ilus ja enam ei jäta vahele ja pole ka veakoodi mälus
Ehk aitas!
Aga vaatme mis tulevik toob!
Küte otsa sõidetud ja siis tangitud silmini ja pandud 60l hulka 1l kahetakti õli-siiani pole probleemi enam

Hommikune käivitus ilus ja enam ei jäta vahele ja pole ka veakoodi mälus

Ehk aitas!
Aga vaatme mis tulevik toob!
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Sellese jutuse mis Karla autos räägiti eriti usku pole!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
veljo_v kirjutas:Sai siis tehtud loomkatseid oma masinaga tangitud 30l diislit ja sinna hulka pandud 1L kahetakti õli.
Küte otsa sõidetud ja siis tangitud silmini ja pandud 60l hulka 1l kahetakti õli-siiani pole probleemi enam![]()
Hommikune käivitus ilus ja enam ei jäta vahele ja pole ka veakoodi mälus![]()
Ehk aitas!
Aga vaatme mis tulevik toob!
30 liitri hulka 1l õli veits palju ei ole? aga nuh, kui aitas siis hea. piaks kah mingi tilga järgmise tankimise korral hulka panema(minul siis mehaanilised). vaatama kas jätab kah vahele hommikul. preaguste külmadega nagu paar korda turtsub. kuigi see kütte lisand mis panin tundub et tegi asja veidi paremaks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
MA tean et palju sellepärast kirjutasingi et tegin loomseid katseid!
See saigi meelega tehtud niii et võimalikult palju määrida!
Muidu panen kuskil 60l kohta 0,3-0,5 l õli!
See saigi meelega tehtud niii et võimalikult palju määrida!
Muidu panen kuskil 60l kohta 0,3-0,5 l õli!
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Veljo-v: arvesta ka sellega, et praegu olid ilmad suht soojad ja minu auto läks samuti ilusti käima kuid külmaga on mul käivitamisel väikesed raskused s.t et see pihusti mis mul sinna +2,9 kanti külmaga käivitamisel läheb, soojade ilmadega käivitub hästi. Võibolla tõesti et sul hakkas kõik ilusti tööle praegu( kahtlen et sellest 2 taktilise õlist), kuid eks see ole näha külmaga mis ta teeb sul. Mina kavatsen lähiajal omal 1 pihusti tihendid vahetada ja eks siis annan märku tulemustest. Muideks see probleem mul juba teist talve ja suvel oli käivitamine ideaalne ning ei osanud arvata, et probleem järgmisel talvel uuesti kordub.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Minul oli see viga juba -kraadide juures ja õues oli -5 kui käivitasin aga eks näeb!
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Huvitav on see, et minul ei ole olnud mingit probleemi külmkäivitusega kuigi ka üks pihusti on probleemne.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Marx0 kirjutas:Huvitav on see, et minul ei ole olnud mingit probleemi külmkäivitusega kuigi ka üks pihusti on probleemne.
Käivitamisega polnudki probleeme , lihtsalt käima läks nagu oleks üks pott tagant ära!
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
sain siis enne sooja ilmade algust oma Passatil 1,9 TDI 2002.a. 96 kw 1-sel pihustil tihendid vahetatud( originaal komplekt 400 krooni) ja külmalt käivitades ei olnud enam mingeid probleeme. Vaatasin pihusti tihendeid mis enne peal olid ja võimalik, et küttekanali tihend (suurem punane silikoonrõngas) lekkis, s.t. võis tõmmata õhku küll sisse kui terve öö oli sõiduk seisnud.Käisin siis peale tihendite vahetust Tartus ringteel diisel toitesüsteeme müüvas kaupluses STIKKE ja seal oli pumpdüüs pihustitele terve komplekt ( 4 -le pihustile) tihendeid kokku 400 krooni ja seal olid sees ka vaskseibid. Kuid tehase komplektis on küttekanali tihendid punast värvi ja veidi peenem ja STIKKES olid need rohelist värvi tihendid. Kas rohelised tihendid on ikka õiged. On kellegil kogemusi nende rohelistega!? Küsin sest äkki on sügisel vaja ka teised tihendid ära vahetada!
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kas nendest samadest tihenditest võib küte ka mootoriõli sisse joosta/lekkida või kust selline leke üldse tulla võib? Kuulsin, et sagedasti esinev viga sellisel PD mootoril.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Võib küll , sest pihusti on asetatud nii, et see läheb läbi horisontaalselt asuva küttekanali( 4 pihustit ühes kanalis) ja seda kanalit tihendavad 2 tihendit mis minu sõidukil on nüüd ja olid enne ka punast värvi( silikoontihendid). Pealmine tihend on suurem ja selle peal asub must tihend (tavaline tihend-õlikindel)mis peaks siis ära hoidma õli sattumise alla poole s.t. küttekanali tihendi poole. Kui võtad google otsingust PD pihusti pildi lahti siis saad selge ettekujutuse.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kuna see teema on nagunii pihustite peale üle läinud siis jagaks oma kogemust.
Lahenduseks oligi loomulikult pihusti vahetus ja vahetuse ajal avastasini seda mida poleks iial arvanud.
Pildid selgitavad kõik.
http://img512.imageshack.us/i/pildid007.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img217.imageshack.us/i/pildid006.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img15.imageshack.us/i/pildid001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lahenduseks oligi loomulikult pihusti vahetus ja vahetuse ajal avastasini seda mida poleks iial arvanud.
Pildid selgitavad kõik.
http://img512.imageshack.us/i/pildid007.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img217.imageshack.us/i/pildid006.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img15.imageshack.us/i/pildid001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Marx0, 12 Apr 2010, 17:35, muudetud 2 korda kokku.
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Kas see andis sul kuidagi tunda (väljendus)?
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Tekkis käivitamisel veakood(misfire), arvuti näitas ühe pihusti koguseks koguaeg +2,99, kerge vibratsioon mootoris, mootori hääl oli ka natuke imelik nagu üks silinder ei töötaks õieti ja kütusekulu oli ka ca. 1,5 l sajale rohkem.
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 28 Mai 2012, 19:59
- Telefon: 5040740
- Auto: VW Passat Variant B7 1,4 TSI/CNG
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
copilot kirjutas:kõlab küll loogiliselt, selles suhtes et see number +2,99 tähendab bochi sõnul siis kas madalat kompressiooni või ummistunud pihustit, antud juhul siis see nõel ei liigu ja pihusti ei pihusta nii palju kui peaks. mehaaniliste pihustite puhul on piirid -2 kuni +2veljo_v kirjutas:Eelsüüteküünlad on vahetatud just, ja kontrollitud vanad ka (vanad olid ka korras)!
Googlist otsisin aga ei suutnud leida.
Kts andis solenoidi viga,ehk siis äkki on nii et pihusti nõel (solenoidi juures) on kinni jäänud mingisse asendisse, ta peaks liikuma külmast peast kuna siis tahetakse anda silindrise rohkem kütet, aga ta ei liigu ja tekitatakse veakood, Vag-tester tõlgendab seda ehk Misfire alla kuna kütuse kogus on väga väike võrreldes sellega mida ta peaks andma.
Ma ei tea kas see kõlab loogiliselt, aga muud tõlgendust ma ei oska välja mõelda
Vahetasin just plokikaane. PD panin uued tihendid ka. Kuid kui käivitasin nüüd mootorit siis auto väriseb ja mootor ei käi korralikult. Panime kaabli taha ja tulemus on selline. Kuidas teada saada kas viga pihustis või kompressioonis?

Viimati muutis Topper, 02 Nov 2013, 15:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Tõsta see teine pihusti ümber mõne teise pihustiga, ja vaata, kas viga kolib edasi v jääb sama silindri alla. Ja kopressiooni test ei võta vist väga kaua aega. Lisaks sellele, võib mingi jama olla ka selle pihusti pistikuga.
EDIT! Lisaks vaata mis on torsion value/syncro angle töösooja motoga.
EDIT! Lisaks vaata mis on torsion value/syncro angle töösooja motoga.
Viimati muutis copilot, 02 Nov 2013, 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 28 Mai 2012, 19:59
- Telefon: 5040740
- Auto: VW Passat Variant B7 1,4 TSI/CNG
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
copilot kirjutas:Tõsta see teine pihusti ümber mõne teise pihustiga, ja vaata, kas viga kolib edasi v jääb sama silindri alla. Ja kopressiooni test ei võta vist väga kaua aega. Lisaks sellele, võib mingi jama olla ka selle pihusti pistikuga.
EDIT! Lisaks vaata mis on torsion value/syncro angle töösooja motoga.
Tere
Pihustid tõstsin ringi. Näit +2,99 läks pihustiga kaasa.
Küsimus: Kust ma peaksin vaatama torsion value/syncro angle töösooja motoga?
T.
Viimati muutis Topper, 06 Nov 2013, 16:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
Siis peaks olema pihustiga selge st pihusti ise omadega õhtal. Ma ei tea kas eestis keegi neid remondib, kui võimalik, ja kui kaua sellisel juhul need remonditud kestavad. Uus maksab suht palju, aga ebay kaudu saad suht OK hinnaga. Muidu, nagu aru saanud, kui pihusteid maha võtta, läheb vaja ka miskeid uusi polte vms sinna, et kui oled pihusti saanud, siis viimase kokkupanemisega uued poldid ikka



Diesel Power KEEPS ME GOING
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: probleem VW Passat 1,9 TDI 2002.a. 96 kw käivitamisega
uus tasub osta, taastatakse ka, aga pihusti korpust ju välja ei vahetata, nii et suht pointless teha. Taastamine maksab pea samapalju, kui ebays pihusti, nii et väga vahet pole. Igaljuhul osta uus on minu soovitus.