2.0 mootori tuunimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
2.0 mootori tuunimine
tere!
kas keegi teab rääkida kuidas 2.0L bensu mootorist rohkem kui 85kw kätte saada?
kas keegi teab rääkida kuidas 2.0L bensu mootorist rohkem kui 85kw kätte saada?
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
kas sa arvad, et ma pole sellele mõelnud?VWM kirjutas:Sebi turbo peale..
paraku ei piisa ainult turbiinist vaja on ka paljut muud ja see siis
kuskil dynos korralikult käima ajada. st. pmtl. seda, et see üritus pole just
eriti mõtekas

aga ka see tuleb kardetavalt põhjendamatult kulukas.
endal on peas 2 plaani:
1. vahetada mootor mõne võimsama vastu (eeldusel, et ta sinna ilma suurte ümber ehitusteta istub)
2. suurenada pisut töömahtu, võimalusel tõsta pisut surveastet, kohendada sisse-ja väljalaset ja ehk
veel miskit

küsimus ongi selles, et kas keegi ( või kellegi tuttav) on juba midagit proovind ja teab rääkida kuis välja kukkus

-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
- Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
- Asukoht: tallinn
Re: 2.0 mootori tuunimine
tuttaval oli plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maha lihvitud,tublisti käis edasi.
mõnusmees
Re: 2.0 mootori tuunimine
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... imine.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 mootori tuunimine
Võimalus on minna üle 16v peale. Vahetad kaane ära ning kolvid ka, samas ilmselt ka juhtmestik ja kindlasti aju. Ja ongi nagu niuhti 25 kw juures. Sealt edasi tellid usast uued nukad ning tuleb jälle numbreid juurde. Samas, vanakoolimehed tõstaksid benarõhku kindlasti kõvasti peale ja saaksid sealt "minekut" juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
tead sellest benarõhust täpsemalt rääkida? vahetad rõhuregulaatori ära või?Jurmola kirjutas: Samas, vanakoolimehed tõstaksid benarõhku kindlasti kõvasti peale ja saaksid sealt "minekut" juurde.
muidu rõõm näha, et asjalikke poste tuleb nagu robin

aga kui veel häid mõtteid siis tulistage aina!

-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: 2.0 mootori tuunimine
Kui mul oleks ca 15000.- eelarve ja kõik vahendid ja oskused endal olemas siis:
veendun, et alumine ots on korralik(surved head, õli ei võtta)
prooviks kaant portida, lihviks klappid
torukolle
korralik koonusfilter
chip
aga mootori tuunimist tuleb ikka alustada kap. remondiga. Vana, 200-300 tuhat mootor ona tavaliselt ca 10% jõust kaotanud ja selle"tuunimise" käigus saab healjuhul tehasevõimsuse vaid kätte.
veendun, et alumine ots on korralik(surved head, õli ei võtta)
prooviks kaant portida, lihviks klappid
torukolle
korralik koonusfilter
chip
aga mootori tuunimist tuleb ikka alustada kap. remondiga. Vana, 200-300 tuhat mootor ona tavaliselt ca 10% jõust kaotanud ja selle"tuunimise" käigus saab healjuhul tehasevõimsuse vaid kätte.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
mootor jah u. 300 tuhhi sõitnud ja kuigi õli ei söö ja kõik tuttavad kiidavad mootori head seisukorda, olen suht kindel, etBoxerdaja kirjutas: aga mootori tuunimist tuleb ikka alustada kap. remondiga. Vana, 200-300 tuhat mootor ona tavaliselt ca 10% jõust kaotanud ja selle"tuunimise" käigus saab healjuhul tehasevõimsuse vaid kätte.
rem. kolvid rõngastega ja kaane-klappide ära tegemine tuleks vaid kasuks. ja mõte ongi selline,et selle väikse noorenduskuuri käigus teha veel nipet-näpet, et tulemus saaks veel parem. see shipi värk mul vist suurt tulemust ei anna kuna gaas trossiga ja mootor ka vabalthingav

-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: 2.0 mootori tuunimine
Olgu gaas või kangidega ja hingamine ei loe üldse, mootorit juhib aju ehk elektroonika. Seal vahetad kivi ära ja aju hakkab suurema võimsuse peale tööle. See on piltlikult öeldes sama kui paned arvutile võimsama videokaardi
.

Re: 2.0 mootori tuunimine
1. surveastet veidi tõsta 300.-joristaja kirjutas:tere!
kas keegi teab rääkida kuidas 2.0L bensu mootorist rohkem kui 85kw kätte saada?
2. suuremad klapid 2500.-
3. plokikaane kanalid ja klapipesad muuta 5000.-
4. "sport" nukkvõll 2000.-
5. torukollektor 3500.-
6. chip 1500.-
hinnad on ligikaudsed
nukkvõlle ja kollektoreid saab minult kui huvi on.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: 2.0 mootori tuunimine
joristaja, nagu hinnapoliitikast näha, pole mõtet tuunida. Lihtsam leida 110kw abf mootor või hoopistükkis vr6. 2.0 85kw isendi puhul esimene tuuning oleks minu poolt 02A käigukast, originaal 020 ei kannata lisavõimsust niikuinii.
Kui on muidugi suur tahtmine käsi määrida, osta endale tuunimiseks teine kone, neid saab 1000.- tükk, võtad kätte minifreesi või millegi ja lähed vaikselt pea kallale jnejne.
Kui on muidugi suur tahtmine käsi määrida, osta endale tuunimiseks teine kone, neid saab 1000.- tükk, võtad kätte minifreesi või millegi ja lähed vaikselt pea kallale jnejne.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 16 Nov 2005, 11:47
- Auto: Golf Cabrio 20vT Quattro; Audi S3 2007
- Asukoht: Tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
Ma võin oma praegust turbomootorit pakkuda.
Variant osta mootoriblokk ( G60 koos Audi S2 kepsu ja Kolviga) Mootoris sees uued kuluosad ( kolvirõngad, saaled jne)
Variant osta blokk koos turboga ( Evo 8 turbo, kuni 350hp)
Peale tõstad 16v (9a) mootori kaane ja saad sõita.
Senise 16v kapremonditud kaane jätaks enda mootori tarbeks, kuid usun, et umbes 500- 1000.- eest saaksid endalegi uue 16v kaane.
Mootori alumise osa annaks soodsalt ära.
Kui huvi, siis postkast abiks
Variant osta mootoriblokk ( G60 koos Audi S2 kepsu ja Kolviga) Mootoris sees uued kuluosad ( kolvirõngad, saaled jne)
Variant osta blokk koos turboga ( Evo 8 turbo, kuni 350hp)
Peale tõstad 16v (9a) mootori kaane ja saad sõita.
Senise 16v kapremonditud kaane jätaks enda mootori tarbeks, kuid usun, et umbes 500- 1000.- eest saaksid endalegi uue 16v kaane.
Mootori alumise osa annaks soodsalt ära.
Kui huvi, siis postkast abiks
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
nii. häid ja huvitavaid ettepanekuid on tulnud nüüd kuhjaga.
nüüd on rehkenduste aeg. on ilmselge, et teatud summast alates oleks mõtekas juba audi s4 või s6 võtta
aga kui nii umbes 10-ne kilo rahaga sõidu lõbusamaks saaks siis see summa oleks okey.
üldiselt päris tõsist kiirenduspilli ma sellest autost ehitada ei looda, lihtsalt hetkel on nii, et kui auto rahvast täis
siis näit 90-ne pealt kiirendus on ikka väga vilets ja ei ole erilist vahet kas on neljas või viies käik. esimese-teisega veel enam-vähem. turbo masinate juures ei meeldi mulle see turbo lag. tänavasõidus käib see tõsiselt närvidele.
siis veel see, et kui mootorist kõvad kw-d välja pigistada siis hakkavad teised detailid järgi andma jne.
ühesõnaga max on +50kw ja rahul oleksin ka +20-25kw-iga. lisan veel, et tegu on 4wd volksuga.
nüüd on rehkenduste aeg. on ilmselge, et teatud summast alates oleks mõtekas juba audi s4 või s6 võtta
aga kui nii umbes 10-ne kilo rahaga sõidu lõbusamaks saaks siis see summa oleks okey.
üldiselt päris tõsist kiirenduspilli ma sellest autost ehitada ei looda, lihtsalt hetkel on nii, et kui auto rahvast täis
siis näit 90-ne pealt kiirendus on ikka väga vilets ja ei ole erilist vahet kas on neljas või viies käik. esimese-teisega veel enam-vähem. turbo masinate juures ei meeldi mulle see turbo lag. tänavasõidus käib see tõsiselt närvidele.
siis veel see, et kui mootorist kõvad kw-d välja pigistada siis hakkavad teised detailid järgi andma jne.
ühesõnaga max on +50kw ja rahul oleksin ka +20-25kw-iga. lisan veel, et tegu on 4wd volksuga.
Re: 2.0 mootori tuunimine
Kui soovid saada umb 25 kw juurde, siis kõige parem ikkagi 2.0 16v mootor peale panna ja vsjo:)joristaja kirjutas:nii. häid ja huvitavaid ettepanekuid on tulnud nüüd kuhjaga.
nüüd on rehkenduste aeg. on ilmselge, et teatud summast alates oleks mõtekas juba audi s4 või s6 võtta
aga kui nii umbes 10-ne kilo rahaga sõidu lõbusamaks saaks siis see summa oleks okey.
üldiselt päris tõsist kiirenduspilli ma sellest autost ehitada ei looda, lihtsalt hetkel on nii, et kui auto rahvast täis
siis näit 90-ne pealt kiirendus on ikka väga vilets ja ei ole erilist vahet kas on neljas või viies käik. esimese-teisega veel enam-vähem. turbo masinate juures ei meeldi mulle see turbo lag. tänavasõidus käib see tõsiselt närvidele.
siis veel see, et kui mootorist kõvad kw-d välja pigistada siis hakkavad teised detailid järgi andma jne.
ühesõnaga max on +50kw ja rahul oleksin ka +20-25kw-iga. lisan veel, et tegu on 4wd volksuga.
Muidugi chip on ka see mis võib teha, aitaks ka kindlasti juurde. Vabalt hingavale kyll mitte nii palju, kui turbiiniga masinale. Kuid siiski abiks. Tähtis muidugi, et chip korralikus kohas peale pandud:)
Re: 2.0 mootori tuunimine
See ei ole nii lihtne,et võtad freesi ja uuristad kanaleid suuremaks.Ma olen mitmeid kaani portinud ja kuuland tundide kaupa Pööbli loenguid sellel teemal ja võin öelda,et kui asjast ei tea midagi,keerad ta lihtsalt pekki.Seal tuleb paljude asjadega arvestada.Ja osad plokikaaned on sündinud surnult st.ei hakka nad üldse korralikult tööle(kanalid on vale kujuga).JAWAmees kirjutas:joristaja, nagu hinnapoliitikast näha, pole mõtet tuunida. Lihtsam leida 110kw abf mootor või hoopistükkis vr6. 2.0 85kw isendi puhul esimene tuuning oleks minu poolt 02A käigukast, originaal 020 ei kannata lisavõimsust niikuinii.
Kui on muidugi suur tahtmine käsi määrida, osta endale tuunimiseks teine kone, neid saab 1000.- tükk, võtad kätte minifreesi või millegi ja lähed vaikselt pea kallale jnejne.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 mootori tuunimine
Lisaks siia, et 10k eest võiks kõvasti pidu panna, et enesetunne paraneks. Mitte see autosse matta, sest selle raha eest saaks uued tihendid ja pisut juurde! Aga sellest sul veel märgatavat liikumist autole juurde ei teki. Osta kergem ja võimsam auto, usun, et see on ainuke variant [VW Bot: "Keel korda!"] sinul käes oleva rahaga midagi teha auto kallal. Mehed kellel on käed küljes, õiges kohas, kes keevitavad lõikavad ja panevad ise mootoreid kokku, kulutavad 80t supsti oma auto peale ja selle raha eest pole isegi veel midagi väga karmi tehtud.
Kunagi Lembit ütles sama asja, ma ei uskunud teda. Lihtsalt tavaliselt vanal autol on väga palju asju vaja teha, et ta üldse normaalsesse olukorda saada, kui kuhugi käe külge paned avastad kohe mitu asja mis peaks korda tegema. Jne Jne ....
Kunagi Lembit ütles sama asja, ma ei uskunud teda. Lihtsalt tavaliselt vanal autol on väga palju asju vaja teha, et ta üldse normaalsesse olukorda saada, kui kuhugi käe külge paned avastad kohe mitu asja mis peaks korda tegema. Jne Jne ....
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
to samzik
üldjoontes on sul õigus, eriti siis kui ma sooviks oma volksust mingit träägi pilli ehitama hakata.
aga kuna passatist ei ole mingit mõtet kiirenduspilli ehitada seepärast ei ehita ka.
sest nagu siin eespool juba juttu oli, et kui jõud taha tuleb siis annab käikar järgi ja ei tea mis veel.
seega mõistlik nii rahaliselt kui kw-tiliselt on jääda kuhugi +25kw, sest siis poloeks veel vajadust kõvema
käikari, siduri ja pagan teab veel mille järgi.
sest enne kui näit. 80 kilo tuuningu peale huugama panna peaks kindlasti kaaluma juba võimalust, et oma pann turgu
+siis see 80 kilo ja 195kw audi s4 juba osta ja siis kui veel vähe siis shiptuuning ja kui just võistlema ei hakka siis peaks piisama. aga kui võistlemise mõtted siis juba üldse näit. audi s2 või midagi sellist omale sebida
üldjoontes on sul õigus, eriti siis kui ma sooviks oma volksust mingit träägi pilli ehitama hakata.
aga kuna passatist ei ole mingit mõtet kiirenduspilli ehitada seepärast ei ehita ka.
sest nagu siin eespool juba juttu oli, et kui jõud taha tuleb siis annab käikar järgi ja ei tea mis veel.
seega mõistlik nii rahaliselt kui kw-tiliselt on jääda kuhugi +25kw, sest siis poloeks veel vajadust kõvema
käikari, siduri ja pagan teab veel mille järgi.
sest enne kui näit. 80 kilo tuuningu peale huugama panna peaks kindlasti kaaluma juba võimalust, et oma pann turgu
+siis see 80 kilo ja 195kw audi s4 juba osta ja siis kui veel vähe siis shiptuuning ja kui just võistlema ei hakka siis peaks piisama. aga kui võistlemise mõtted siis juba üldse näit. audi s2 või midagi sellist omale sebida

-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 mootori tuunimine
Kui selle auto puhul midagi teha tänasel päeval võtaks mina ette 1.8t istutamise. Kõik muu on veel kulukam ja tulemus alati kaheldav. 1.8t puhul saab chippida jaigasugu vigureid edaspidi teha. Avestama peab, et mootorid mida müüakse on suht kulunud ja randiga. Minu kogemus ütleb, et 250t km läbinud vw mootori hülss on mõõdust välja kulunud (lubatud kulumine 0.08mm) ja saale on viimase piiri peal. Kindlasti kehtib see turbo mootoorite puhul, kuid ka valdavalt vabalthingavatega seis sama, võibolla peab mingi 50-100t rohkem..
Vaata RKSilver ehitas strokeri uuri palju tal maksma läks see 2l ehitus. Võibolla suudada 2l turbo sellest kompotist välja meelitada oma 10k eest aga kahtlen. Usun et mootori korda tegemine neelab sul juba suure osa sellest rahast. Ploki kaane korralik korda tegemine tiidu juures on ilmselt alates 1500.-.
Ja mis aasta passatist jutt käib! 85kw hakati tootma 86A r5 - 88 ja r4 toodeti kuni vähemalt 2005.
Vaata RKSilver ehitas strokeri uuri palju tal maksma läks see 2l ehitus. Võibolla suudada 2l turbo sellest kompotist välja meelitada oma 10k eest aga kahtlen. Usun et mootori korda tegemine neelab sul juba suure osa sellest rahast. Ploki kaane korralik korda tegemine tiidu juures on ilmselt alates 1500.-.
Ja mis aasta passatist jutt käib! 85kw hakati tootma 86A r5 - 88 ja r4 toodeti kuni vähemalt 2005.
Viimati muutis samzik, 25 Mär 2010, 08:17, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
aasta on 95
nii. 1.8t mootor on väga hea aga kuidas ARK-is sellepeale vaadatakse? ei tahaks pidevalt musta üv. sebida
ja siis veel kalkulatsioon. mul pole aimugi mis hinnaga need mootorid liiguvad
sest sobiliku projektika saaks juba 35 kilogakätte http://www.auto24.ee/used/700921" onclick="window.open(this.href);return false;
sinna kap.rem. ja ship tuuning ja hetkesoovid oleks rahuldatud.
deem suvi ründab juba täiega ja suvised 110 km/h liiklusmärgid on maanteeametil vast juba talvekorterist välja otsitud
seega viimane aeg veel midagi ehitama hakata, et auto asvaldil ka ikka edasi astuks 

nii. 1.8t mootor on väga hea aga kuidas ARK-is sellepeale vaadatakse? ei tahaks pidevalt musta üv. sebida

ja siis veel kalkulatsioon. mul pole aimugi mis hinnaga need mootorid liiguvad

sest sobiliku projektika saaks juba 35 kilogakätte http://www.auto24.ee/used/700921" onclick="window.open(this.href);return false;
sinna kap.rem. ja ship tuuning ja hetkesoovid oleks rahuldatud.
deem suvi ründab juba täiega ja suvised 110 km/h liiklusmärgid on maanteeametil vast juba talvekorterist välja otsitud


Viimati muutis joristaja, 25 Mär 2010, 09:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2304
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: 2.0 mootori tuunimine
no kuule, kui sa selle audi mootori sinn passati vahele suudaks tõsta ja elektroonika pulli, koos mootori remondi ja igasugu ootamatute asjadega, nagu summuti süsteemi ehitus, samas ka sisselaske ja väljalaske kolle ei sobi, kuna piki mootor audil, kast ei sobi, immo probleem tekib kohe, siis veel uus soft, kui võimu juurde tahad jne..(suurusjärk 100 kilo) ei ole sul hetkel mingit pilti kui palju hakkab kuluma raha.. müü oma passat maha ja otsi sama 16v või vr6 passat kui veel volkariga liikuda tahad, või osta omale audi s4, s6- arvestades auto remondikulusi kolm korda rohkem kui hetkel passatile kulutad ja saad ka sõitu tehes näe naerule, aga millise hinnaga!!
.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 496
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 mootori tuunimine
võib olla kõige mõistlikum oleks hetkel antud mootorile paigaldada vähe käredam nukkvõll ja väljalaske torukolle külge pookida, ja siis mingi chipi teema peale. saad ehk paarkümmend NM väänet juurde, kuid lennukiks see veel ei tee.
teine variant on ostad endale väga mõtetu mootoriga auto ja sõidad sellega nädala ja siis istud passatisse ümber ja ta liigub jälle....
teine variant on ostad endale väga mõtetu mootoriga auto ja sõidad sellega nädala ja siis istud passatisse ümber ja ta liigub jälle....

Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
ei suur ringiehitus jääb kindlalt ära.
pigem mootori kap.rem. sport nukk, ship, kerge kaane lihv (98 benaga sõidan nagunii) ja ehk ka torukolle
või variant [VW Bot: "Keel korda!"] 2 vahetada auto mõne kiirema vastu
aa ja see mõtetu mootoriga auto teemaga on see lugu, et üle kümne aasta pole ma alla 100 kw-tiste autodega sõitnud
ja kardetavasti just sel põhjusel tundubki praegune passat nii lahja
aga ma tahtsin 4wd-d ja mõtlesin veel, et säästuaeg
ja proovin ilma liisinguta läbi ajada jne. aga eks näis mis suvi toob
pigem mootori kap.rem. sport nukk, ship, kerge kaane lihv (98 benaga sõidan nagunii) ja ehk ka torukolle

või variant [VW Bot: "Keel korda!"] 2 vahetada auto mõne kiirema vastu

aa ja see mõtetu mootoriga auto teemaga on see lugu, et üle kümne aasta pole ma alla 100 kw-tiste autodega sõitnud
ja kardetavasti just sel põhjusel tundubki praegune passat nii lahja

ja proovin ilma liisinguta läbi ajada jne. aga eks näis mis suvi toob

-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 mootori tuunimine
333 kirjutas:1. surveastet veidi tõsta 300.-joristaja kirjutas:tere!
kas keegi teab rääkida kuidas 2.0L bensu mootorist rohkem kui 85kw kätte saada?
2. suuremad klapid 2500.-
3. plokikaane kanalid ja klapipesad muuta 5000.-
4. "sport" nukkvõll 2000.-
5. torukollektor 3500.-
6. chip 1500.-
hinnad on ligikaudsed
nukkvõlle ja kollektoreid saab minult kui huvi on.
Kas sult saab 4wd torukollesid ka sellise hinnaga?joristaja kirjutas:nii. häid ja huvitavaid ettepanekuid on tulnud nüüd kuhjaga.
nüüd on rehkenduste aeg. on ilmselge, et teatud summast alates oleks mõtekas juba audi s4 või s6 võtta
aga kui nii umbes 10-ne kilo rahaga sõidu lõbusamaks saaks siis see summa oleks okey.
üldiselt päris tõsist kiirenduspilli ma sellest autost ehitada ei looda, lihtsalt hetkel on nii, et kui auto rahvast täis
siis näit 90-ne pealt kiirendus on ikka väga vilets ja ei ole erilist vahet kas on neljas või viies käik. esimese-teisega veel enam-vähem. turbo masinate juures ei meeldi mulle see turbo lag. tänavasõidus käib see tõsiselt närvidele.
siis veel see, et kui mootorist kõvad kw-d välja pigistada siis hakkavad teised detailid järgi andma jne.
ühesõnaga max on +50kw ja rahul oleksin ka +20-25kw-iga. lisan veel, et tegu on 4wd volksuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: 2.0 mootori tuunimine
Kui teemaalgatajal on käed õigest otsast välja kasvanud ja on huvi asja vastu, siis anna aga minna! Väga lihtne on osta võimsama auto, mis sellest, et see tundub loogilisem ja odavam. 
