Müra pööretel ja urisev Golf

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
august
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25 Mär 2010, 20:44
Auto: Golf III
Asukoht:

Müra pööretel ja urisev Golf

Lugemata postitus Postitas august »

Probleem selline, et külma mootori käivitamisel mootor turtsub ja jätab vahele umbes 10-15 sekundit.
Kas viga võiks olla eelsüüteküünaldes?
ette tänades
August
ps auto siis 92a Golf III d
Viimati muutis august, 27 Dets 2010, 15:45, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

viga võib olla eelsüüteküünaldes ja ka pihusti otstes mis ei pihusta vaid k...vad joana ja siis ei toimu õiget plahvatus s.t et mõni silinder ei hakka tööle ja jääb lonkama järgi. Samas kui kompressioonid on paigas , ei tohiks veel -5 kraadi juures käimaminemisega probleemi olla kui eelsüüteküünlad ära on. Lase pihusteid kontrollida.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

jäi ka ütlemata, et kontrolli ka kütte tagasilangemist pumbast paaki s.t , et tõmbab pumpa õhu sisse ja seepärast ei taha ka kohe käima minna. Pumpa sissetulek ja pumbast tagasivool paaki tuleks sul läbipaistvad voolikud panna ja siis näed kas peale käivitamist hakkab õhumulle ohtrasti voolikiutes liikuma.

august
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25 Mär 2010, 20:44
Auto: Golf III
Asukoht:

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas august »

tänud vastamast.
käima läks ka -14 juures, kuid igal temperatuuril turtsub 15 sekundit ja siis töötab ilusti. kui pihustid nö ku...d, siis peaks ju probleem jääma? Ehk peaks ka küünlad üle kontrollima?

august
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25 Mär 2010, 20:44
Auto: Golf III
Asukoht:

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas august »

oskab keegi soovitada, kus oleks hea lasta pihusteid kontrollida?

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

arvan, et sul on probleem kütte tagasivooluga paaki ja sul on pumbas õhk sees. Sellepärast ta kohe käima ei kipugi minema. Kontrolli kõigepealt küünlad ära, siis vaata kütuse probleem üle ja kõige viimasena pihusti otsad. Muidugi võid paagist tuleva voolikule enne pumpa klapi ette panna, et selle kaudu küte paaki tagasi ei vaju. Kus kandi mees oled?

orion
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Mär 2010, 22:40
Asukoht:

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas orion »

Poodides on müügil universaalseid tagasivooluklappe, mis vooliku vahele käivad, mingi 150- maksis.
Vectra 1,7d mõjus ilusti.

Automp3
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Apr 2004, 22:05
Asukoht:
Kontakt:

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas Automp3 »

Küte saab sul paaki vajuda ainult siis, kui sul on õhuleke. Igasuguste tagasivoolu klappide asemel oleks mõistlik see õhuleke ära likvideerida.

Nagu teisedki on soovitanud, kontrolli eelsüüteküünlad ära.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

sellepärast tasubki ajutiselt see klapp vahele panna ja siis saad teada kas see küte vajub paaki tagasi või ei. Samuti pannakse läbipaistvad voolikud filtrisse minek ja filtrist paaki mineku vahele ja siis näed samuti ära kas õhk on sees .

kristjän
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 24 Jaan 2010, 12:31
Auto: G4 TDI 110 HaiLain
Asukoht: Tartu

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas kristjän »

Ja mida siis edasi teha kui voolikutes ongi õhumullid ehk mis osa vahetamist/remonti tahab?

Automp3
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 12 Apr 2004, 22:05
Asukoht:
Kontakt:

Re: Turtsuv Gof

Lugemata postitus Postitas Automp3 »

Räägin oma kogemuse põhjal.

Seda, kas pealevoolust imeb õhku vahele, saad kontrollida nii, et ühendad tagasivoolu lahti ja lased sealt joosta mõne anuma sisse, kust on näha, kas tuleb mulle või mitte. Kui tuleb, siis ilmselt saab õhku peale pealevoolu ahelast.

Teine koht, kust seisva mootori puhul võib õhku vahele imeda ja seetõttu paaki vajuda, võivad olla lekkivad tagasivoolu voolikud pihustitel. Samuti ka viimase pihusti peal olev otsanippel.

august
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25 Mär 2010, 20:44
Auto: Golf III
Asukoht:

Re: Turtsuv Golf

Lugemata postitus Postitas august »

Peale viimast postitust tulid soojad ilmad ja probleem kadus. Nüüd, enne uusi külmasid vahetasin küünlad ja probleem kadunud. Auto käivitub ilusti.
Olen nüüd aga avastanud, et sõites üle 90 km/h urisema, nagu družba saag või pigem ikka nagu singeri õmblusmasin. Uriseb ka väiksematel kiirustel kõrgete pööretega. Ei tahaks uskuda, et see normaalne. Kas süüde vale? Iseenesest käivitud ilusti ja kütusekulu linnas umbes 5,7. Maanteel ei teagi, kuna linnast väljas sõidan harva. Nüüd siis on mul turtsuva Golfi asemel urisev Golf.

Pakuti, et ehk on saaled läbi või sisselaskes probleem.
Ehk siinsed targad oskavad kommenteerida
Ette tänades
August
Viimati muutis august, 17 Nov 2010, 13:15, muudetud 2 korda kokku.

august
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 25 Mär 2010, 20:44
Auto: Golf III
Asukoht:

Re: Urisev Golf

Lugemata postitus Postitas august »

Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi müraga kõrgetel pööretel? Mida targemad arvavad õhufiltri korpuse katmisest porolooniga, et vähendada resonantsi?

Vasta

Mine “Diislid”