Müra pööretel ja urisev Golf
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Müra pööretel ja urisev Golf
Probleem selline, et külma mootori käivitamisel mootor turtsub ja jätab vahele umbes 10-15 sekundit.
Kas viga võiks olla eelsüüteküünaldes?
ette tänades
August
ps auto siis 92a Golf III d
Kas viga võiks olla eelsüüteküünaldes?
ette tänades
August
ps auto siis 92a Golf III d
Viimati muutis august, 27 Dets 2010, 15:45, muudetud 3 korda kokku.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Turtsuv Gof
viga võib olla eelsüüteküünaldes ja ka pihusti otstes mis ei pihusta vaid k...vad joana ja siis ei toimu õiget plahvatus s.t et mõni silinder ei hakka tööle ja jääb lonkama järgi. Samas kui kompressioonid on paigas , ei tohiks veel -5 kraadi juures käimaminemisega probleemi olla kui eelsüüteküünlad ära on. Lase pihusteid kontrollida.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Turtsuv Gof
jäi ka ütlemata, et kontrolli ka kütte tagasilangemist pumbast paaki s.t , et tõmbab pumpa õhu sisse ja seepärast ei taha ka kohe käima minna. Pumpa sissetulek ja pumbast tagasivool paaki tuleks sul läbipaistvad voolikud panna ja siis näed kas peale käivitamist hakkab õhumulle ohtrasti voolikiutes liikuma.
Re: Turtsuv Gof
tänud vastamast.
käima läks ka -14 juures, kuid igal temperatuuril turtsub 15 sekundit ja siis töötab ilusti. kui pihustid nö ku...d, siis peaks ju probleem jääma? Ehk peaks ka küünlad üle kontrollima?
käima läks ka -14 juures, kuid igal temperatuuril turtsub 15 sekundit ja siis töötab ilusti. kui pihustid nö ku...d, siis peaks ju probleem jääma? Ehk peaks ka küünlad üle kontrollima?
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Turtsuv Gof
arvan, et sul on probleem kütte tagasivooluga paaki ja sul on pumbas õhk sees. Sellepärast ta kohe käima ei kipugi minema. Kontrolli kõigepealt küünlad ära, siis vaata kütuse probleem üle ja kõige viimasena pihusti otsad. Muidugi võid paagist tuleva voolikule enne pumpa klapi ette panna, et selle kaudu küte paaki tagasi ei vaju. Kus kandi mees oled?
Re: Turtsuv Gof
Poodides on müügil universaalseid tagasivooluklappe, mis vooliku vahele käivad, mingi 150- maksis.
Vectra 1,7d mõjus ilusti.
Vectra 1,7d mõjus ilusti.
Re: Turtsuv Gof
Küte saab sul paaki vajuda ainult siis, kui sul on õhuleke. Igasuguste tagasivoolu klappide asemel oleks mõistlik see õhuleke ära likvideerida.
Nagu teisedki on soovitanud, kontrolli eelsüüteküünlad ära.
Nagu teisedki on soovitanud, kontrolli eelsüüteküünlad ära.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Turtsuv Gof
sellepärast tasubki ajutiselt see klapp vahele panna ja siis saad teada kas see küte vajub paaki tagasi või ei. Samuti pannakse läbipaistvad voolikud filtrisse minek ja filtrist paaki mineku vahele ja siis näed samuti ära kas õhk on sees .
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 24 Jaan 2010, 12:31
- Auto: G4 TDI 110 HaiLain
- Asukoht: Tartu
Re: Turtsuv Gof
Ja mida siis edasi teha kui voolikutes ongi õhumullid ehk mis osa vahetamist/remonti tahab?
Re: Turtsuv Gof
Räägin oma kogemuse põhjal.
Seda, kas pealevoolust imeb õhku vahele, saad kontrollida nii, et ühendad tagasivoolu lahti ja lased sealt joosta mõne anuma sisse, kust on näha, kas tuleb mulle või mitte. Kui tuleb, siis ilmselt saab õhku peale pealevoolu ahelast.
Teine koht, kust seisva mootori puhul võib õhku vahele imeda ja seetõttu paaki vajuda, võivad olla lekkivad tagasivoolu voolikud pihustitel. Samuti ka viimase pihusti peal olev otsanippel.
Seda, kas pealevoolust imeb õhku vahele, saad kontrollida nii, et ühendad tagasivoolu lahti ja lased sealt joosta mõne anuma sisse, kust on näha, kas tuleb mulle või mitte. Kui tuleb, siis ilmselt saab õhku peale pealevoolu ahelast.
Teine koht, kust seisva mootori puhul võib õhku vahele imeda ja seetõttu paaki vajuda, võivad olla lekkivad tagasivoolu voolikud pihustitel. Samuti ka viimase pihusti peal olev otsanippel.
Re: Turtsuv Golf
Peale viimast postitust tulid soojad ilmad ja probleem kadus. Nüüd, enne uusi külmasid vahetasin küünlad ja probleem kadunud. Auto käivitub ilusti.
Olen nüüd aga avastanud, et sõites üle 90 km/h urisema, nagu družba saag või pigem ikka nagu singeri õmblusmasin. Uriseb ka väiksematel kiirustel kõrgete pööretega. Ei tahaks uskuda, et see normaalne. Kas süüde vale? Iseenesest käivitud ilusti ja kütusekulu linnas umbes 5,7. Maanteel ei teagi, kuna linnast väljas sõidan harva. Nüüd siis on mul turtsuva Golfi asemel urisev Golf.
Pakuti, et ehk on saaled läbi või sisselaskes probleem.
Ehk siinsed targad oskavad kommenteerida
Ette tänades
August
Olen nüüd aga avastanud, et sõites üle 90 km/h urisema, nagu družba saag või pigem ikka nagu singeri õmblusmasin. Uriseb ka väiksematel kiirustel kõrgete pööretega. Ei tahaks uskuda, et see normaalne. Kas süüde vale? Iseenesest käivitud ilusti ja kütusekulu linnas umbes 5,7. Maanteel ei teagi, kuna linnast väljas sõidan harva. Nüüd siis on mul turtsuva Golfi asemel urisev Golf.
Pakuti, et ehk on saaled läbi või sisselaskes probleem.
Ehk siinsed targad oskavad kommenteerida
Ette tänades
August
Viimati muutis august, 17 Nov 2010, 13:15, muudetud 2 korda kokku.
Re: Urisev Golf
Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi müraga kõrgetel pööretel? Mida targemad arvavad õhufiltri korpuse katmisest porolooniga, et vähendada resonantsi?