Olemas vw passat (81-88) mootor koodiga CR JK 1,6d 40kw (mootori koodi järgi netist Audi80 1986 - 1989 1.6 Diesel).
Kas tegu on käigukasti kinnituste poolest sama volkari JP ME 1,6d 40kw mootoriga?
Millised golfi 5k käigukastid sellele külge sobivad, vaja ühele esiveolisele projektile diisel vahele aretada, kas sobib standard 020 käigukast?
ehk on kellelgi kohe ka pakkuda normaalse hinnaga kasti, eriti hea kui saaks veel sisemised veovõlli otsad + poolteljed. soov tallinnas või selle lähistel.
võiks olla diisli kast, bensukatel on peaülekanded liiga kiired..
tänud vastuste eest ette.
passati CR JK 1,6d mootorile golfi milline kast?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
passati CR JK 1,6d mootorile golfi milline kast?
Viimati muutis olaaf, 25 Mär 2010, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: passati CR JK 1,6d mootorile golfi milline kast?
Piki- ja ristiasetusega mootoritel on erinev karteripõhi, õlivõttur, mootorikinnitused, hooratas ja veel mõned väiksemad detailid. Plokk ja seega ka käigukasti poldiavad on samad.
5-käigulistest 020-tüüpi käigukastidest kasutati 40kW vabalthingava diisli otsas põhiliselt kasti tähisega 4S. Sama kasti kasutati päris palju ka 1,6-liitristel bensiinimootoritel
5-käigulistest 020-tüüpi käigukastidest kasutati 40kW vabalthingava diisli otsas põhiliselt kasti tähisega 4S. Sama kasti kasutati päris palju ka 1,6-liitristel bensiinimootoritel

-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 20 Juun 2010, 14:04
- Telefon: 56791673
- Auto: Volksvagen Passat 1.9D 1991a.
- Asukoht:
Re: passati CR JK 1,6d mootorile golfi milline kast?
Aga kui jääb karteripõhi vahetamata? Oma masinale 1.6d mootori võtsin 88a b2 passati pealt (pikki mootor) ja panin peale 91a b3 passatile (risti mootor).pppp kirjutas:Piki- ja ristiasetusega mootoritel on erinev karteripõhi, õlivõttur, mootorikinnitused, hooratas ja veel mõned väiksemad detailid. Plokk ja seega ka käigukasti poldiavad on samad.
5-käigulistest 020-tüüpi käigukastidest kasutati 40kW vabalthingava diisli otsas põhiliselt kasti tähisega 4S. Sama kasti kasutati päris palju ka 1,6-liitristel bensiinimootoritel