Peale rihmavahetust mootoris vilin

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
breakable1
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
Asukoht:

Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas breakable1 »

Nimelt sai eelmine nädal lastud rihmad vahetada, ning sõites avastasin et mootorisse tekkinud vilin mida kiirendades on salongist kuulda et tuleb kapoti alt. Süüde oli nii hiline et kohati vajas pikalt ketramist et käima läheks, panin selle paika, käivitus läks paremaks, aga vilin ära ei kadunud. Kas rihm võib olla ühe hamba võrra vale? Autoks siis Golf 4 tdi 66kw 2000a

kristo_92
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Jaan 2008, 20:56
Auto: golf 1.9 55kw;toyota corolla;Mitsubishi eclipse.
Asukoht: Rakvere

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas kristo_92 »

Rihm liiga pingul.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

ei tea kus sa selle rihma vahetada lasid, tundub et tehtud suht kobakäppade käes et ei pannud peale rihma vahetust süüdetki paika.
Diesel Power KEEPS ME GOING

breakable1
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
Asukoht:

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas breakable1 »

copilot kirjutas:ei tea kus sa selle rihma vahetada lasid, tundub et tehtud suht kobakäppade käes et ei pannud peale rihma vahetust süüdetki paika.
audihooldus.ee

breakable1
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
Asukoht:

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas breakable1 »

kristo_92 kirjutas:Rihm liiga pingul.
kas seal ei ole siis rihmapinguti, mis ise regullib ennast?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

breakable1 kirjutas:
kristo_92 kirjutas:Rihm liiga pingul.
kas seal ei ole siis rihmapinguti, mis ise regullib ennast?
jah seda küll, aga süüde võib vabalt paigast ära minna peale seda kui uue rihma peale saab, näiteks minul oli niiviisi et eelmine aasta suve alguses oli süüde ok, nüüd kuu poolteist tagasi vaatasin oli hiliseks läinud(rihma pole vahetanud) ja panin paika(pumba küljest keerasin seda ratast mida hammasrihm ringi veab väga vähe, alla milli, st siis et hammba võrra ei saanud paigast ära olla ja käivitusprobleemid ei tekkinud ka üleöö vaid ikka vaikselt läks asi halvemaks), see loomulik sest ikka rullid kuluvad ja rihm kah veidi venib ning soovitatakse aega ajalt seda süüdet kontrollida. nüüd kui pandi uus rihm siis normaalne et võib veidi paigast ära olla(eriti kui enne seda on süüdet reguleeritud) ja soovitatakse peale igat rihma vahetust see süüde ka üle vaadata. et ei tea miks nad seal seda ei teinud. kuigi olen kuulnud et peaks olema korralik koht kus lasta oma autot putitada.
Viimati muutis copilot, 31 Mär 2010, 07:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas Kermo »

breakable1 kirjutas:
copilot kirjutas:ei tea kus sa selle rihma vahetada lasid, tundub et tehtud suht kobakäppade käes et ei pannud peale rihma vahetust süüdetki paika.
audihooldus.ee
Mine siis sinna tagasi ja kurda muret! Mingi garantii ju peab asjal olema.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kermo kirjutas: Mine siis sinna tagasi ja kurda muret! Mingi garantii ju peab asjal olema.

arvan sama, ei ole selline asi normaalne et vilistab ja süüde jäeti üle kontrollimata ja vajadusel paika panemata.
Diesel Power KEEPS ME GOING

breakable1
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
Asukoht:

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas breakable1 »

copilot kirjutas:
Kermo kirjutas: Mine siis sinna tagasi ja kurda muret! Mingi garantii ju peab asjal olema.

arvan sama, ei ole selline asi normaalne et vilistab ja süüde jäeti üle kontrollimata ja vajadusel paika panemata.
Olin selle ettevõtte kohta kuulnud positiivseid sõnu, sellepärast sinna viisingi, mis sest, et natuke kallim teistest kohtadest kust pakkumise võtsin. Aga juba käisin seal uuesti , rääkisin oma mure neile ära, ning ütlesin sümptomid; pikk käivitus, küttekulu on suurenenud ja autol minekut pole, et arvatavasti on süüde hiline palun kontrollige seda, ning lubasid üle vaadata , pärast järgi minnes aga ütlesid et auto mootor läheb limp mode st. turbos tekib ülerõhk ja läheb avariiziimi. Rääkisin et see viga mul juba 2 aastat, ning pole siiamaani veel minekut mõjutanud, . Arvatavasti MAP sensor peksab segast, kuna kõik muud on korras( voolikud, wastgate liigub, N75, õhulugeja vahetatud) Ja kuidas saab selline asi mõjutada auto käivitamist :S Enne rihmavahetust oli kõik normaalne, nii küttekulu kui kiirendus, vag com-iga süütenurka vaadades oli täpselt paigas, aga peale rihmavahetust näitas graafikul alla alumise joone. Selles suhtes, et ei viitsi enam selle vahet joosta ja autot on kah pidevalt vaja, kui Nad ei suuda põhjust tuvastada kuigi ma olen sellele vihjanud. Pettunud küll natuke selles ettevõttes.
Viimati muutis breakable1, 31 Mär 2010, 11:25, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

breakable1 kirjutas:
copilot kirjutas:
Kermo kirjutas: Mine siis sinna tagasi ja kurda muret! Mingi garantii ju peab asjal olema.

arvan sama, ei ole selline asi normaalne et vilistab ja süüde jäeti üle kontrollimata ja vajadusel paika panemata.
Olin selle ettevõtte kohta kuulnud positiivseid sõnu, sellepärast sinna viisingi, mis sest, et natuke kallim teistest kohtadest kust pakkumise võtsin. Aga juba käisin seal uuesti , rääkisin oma mure neile ära, ning ütlesin sümptomid; pikk käivitus, küttekulu on suurenenud ja autol minekut pole, et arvatavasti on süüde hiline palun kontrollige seda, ning lubasid üle vaadata , pärast järgi minnes aga ütlesid et auto mootor läheb limp mode st. turbos tekib ülerõhk ja läheb avariiziimi. Rääkisin et see viga mul juba 2 aastat, ning pole siiamaani veel minekut mõjutanud, . Arvatavasti MAP sensor peksab segast, kuna kõik muud on korras( voolikud, wastgate liigub, N75, õhulugeja vahetatud) Ja kuidas saab selline asi mõjutada auto käivitamist :S Enne rihmavahetust oli kõik normaalne, nii küttekulu kui kiirendus, vag com-iga süütenurka vaadades oli täpselt paigas, aga peale rihmavahetust näitas graafikul alla alumise joone. Selles suhtes, et ei viitsi enam selle vahet joosta ja autot on kah pidevalt vaja, kui Nad ei suuda põhjust tuvastada kuigi ma olen sellele vihjanud. Pettunud küll natuke selles ettevõttes.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
see küll ikka lolluse tipp mis juttu nad sulle ajavad, minul auto aega ajalt juba pool aastat limp modei läinud kuid kulu pole tõusnud, jah käivitamine oli raske aga see oli sellest et süüte nurk samuti alla alumise joone(punane joon) aga peale süüte paika saamist nagu paugupill. MAP i saab VAG com kaabli abil testida, endal testisin, samuti MAF i.
Tundub et tegu ettevõttega kes soovitab ennem teab mis ime asju ära vahetada kui veale jälile jõutakse ehk siis soovivad raha välja pumbata muud midagi või on seal need remondi mehed puru lollid kes oskavad healjuhul vana šiguli käima putitada.
selle jutu peale mina küll ei julge sinna oma jalga tõsta kuigi mõtlesin et laseks seal ehk turbsi geomeetria ära puhastada ja ka AIRBAGI jama kord teha aga nüüd hakkan küll muud ettevõtet otsima, muidu otsitakse kah airbagi puhul viga vb pool päeva taga ja siis soovitatakse teab mida ära vahetada.
aga Süüte said muidu paika?
või siis on nad sul midagi muud seal kapoti all p*rse keeranud.
Viimati muutis copilot, 31 Mär 2010, 12:36, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

ja unustasin mainida, et peale seda kui süüde paika sai oli tagumikuga tunda kah et minek muutus paremaks ja läheb ergsamalt pöördesse moto.
Diesel Power KEEPS ME GOING

breakable1
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Nov 2008, 21:42
Asukoht:

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas breakable1 »

copilot kirjutas:ja unustasin mainida, et peale seda kui süüde paika sai oli tagumikuga tunda kah et minek muutus paremaks ja läheb ergsamalt pöördesse moto.
Lasin süüte paika panna, nüüd on täpselt selle keskmise joone peal, autol minek paranes ja küttekulu vähenes, aga väike vilin või undamine on ikka kuulda salongis gaasi andes.Äkki oleks teil Copilot aega korra näitada seda Map anduri testimist, ei tea neid väärtusi mis vahel peab olema. Ise asun rakveres, ja üsna tihti ka Tallinnas. 56564857 Hannes

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas VWM »

breakable1 kirjutas: Golf 4 tdi 66kw 2000a
mul ka lappi andes on vilin sees....a see arvatavasti kuskilt turbo kandist...vähemalt arvan nii.
aga kui teemat lugesin siis, meenutasin et kunagi akkas sinist välja ajama ja siis igasugu targat ytlesid, kyll et klapsisääretihendid läbi jne. siis said need vahetatud aga teema sama. siis jõuti välja lõpuks et turbo läbi. peale seda oli syyde ka ära paigast aetud, klapsisääretihendite vahetusest vast. sai syyde paika aetud ja asi lõpuks korras. Aga vilin sees. 2500 pöörde juures kuskil või nii on kuulda. äkki mul kah sama teema. :)
kuigi on öeldud et see normaalne...
Viimati muutis VWM, 31 Mär 2010, 14:54, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

breakable1 kirjutas:
copilot kirjutas:ja unustasin mainida, et peale seda kui süüde paika sai oli tagumikuga tunda kah et minek muutus paremaks ja läheb ergsamalt pöördesse moto.
Lasin süüte paika panna, nüüd on täpselt selle keskmise joone peal, autol minek paranes ja küttekulu vähenes, aga väike vilin või undamine on ikka kuulda salongis gaasi andes.Äkki oleks teil Copilot aega korra näitada seda Map anduri testimist, ei tea neid väärtusi mis vahel peab olema. Ise asun rakveres, ja üsna tihti ka Tallinnas. 56564857 Hannes

inglise keelt lugeda muidu oskad? selleks pmt vaja siis teha väike proovisõit sooja motoga ja anda natuke koormust ja siis pärast mis need näidud olid, st kas tegelik on ligilähedane ette antuga(specified oli vist inglise keeles).
muidu nagu aru saan sul kaabel ja läppar olemas? Muidu ise asun Tallinna kandis enamuse ajast.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

VWM kirjutas:
breakable1 kirjutas: Golf 4 tdi 66kw 2000a
mul ka lappi andes on vilin sees....a see arvatavasti kuskilt turbo kandist...vähemalt arvan nii.
aga kui teemat lugesin siis, meenutasin et kunagi akkas sinist välja ajama ja siis igasugu targat ytlesid, kyll et klapsisääretihendid läbi jne. siis said need vahetatud aga teema sama. siis jõuti välja lõpuks et turbo läbi. peale seda oli syyde ka ära paigast aetud, klapsisääretihendite vahetusest vast. sai syyde paika aetud ja asi lõpuks korras. Aga vilin sees. 2500 pöörde juures kuskil või nii on kuulda. äkki mul kah sama teema. :)
kuigi on öeldud et see normaalne...

olen ise kah nüüd täheldanud sinna 2000 kandist või veidi ennem mingit vilinat, kuid see võib olla ka mõnest rõhulekkest või siis see et lastakse turbo ülerõhku välja. Endal pakun et mingi rõhu leke kuskilt sest ennem egr klapi küljest võtmist ei täheldanud säärast vilinat. vb see O-tihend ei ole kõige parem sest ei vahetanud seda seekord vaid siis kui võtan sisselaske kah maha ja puhtaks teen. aga see selleks. Kasutaja Corbel oli kah mingi vilina teema ja tuli välja lõpuks et see plastikust toru/lõdvik mis intercoolerist tuli, selles oli silmaga nähtamatu pragu või auk ja sealt leke ja vilin.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas VWM »

copilot kirjutas:
VWM kirjutas:
breakable1 kirjutas: Golf 4 tdi 66kw 2000a
mul ka lappi andes on vilin sees....a see arvatavasti kuskilt turbo kandist...vähemalt arvan nii.
aga kui teemat lugesin siis, meenutasin et kunagi akkas sinist välja ajama ja siis igasugu targat ytlesid, kyll et klapsisääretihendid läbi jne. siis said need vahetatud aga teema sama. siis jõuti välja lõpuks et turbo läbi. peale seda oli syyde ka ära paigast aetud, klapsisääretihendite vahetusest vast. sai syyde paika aetud ja asi lõpuks korras. Aga vilin sees. 2500 pöörde juures kuskil või nii on kuulda. äkki mul kah sama teema. :)
kuigi on öeldud et see normaalne...

olen ise kah nüüd täheldanud sinna 2000 kandist või veidi ennem mingit vilinat, kuid see võib olla ka mõnest rõhulekkest või siis see et lastakse turbo ülerõhku välja. Endal pakun et mingi rõhu leke kuskilt sest ennem egr klapi küljest võtmist ei täheldanud säärast vilinat. vb see O-tihend ei ole kõige parem sest ei vahetanud seda seekord vaid siis kui võtan sisselaske kah maha ja puhtaks teen. aga see selleks. Kasutaja Corbel oli kah mingi vilina teema ja tuli välja lõpuks et see plastikust toru/lõdvik mis intercoolerist tuli, selles oli silmaga nähtamatu pragu või auk ja sealt leke ja vilin.
ma arvan et mul sama teema ..kuskilt lekib ...pean yle kontrollima...
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Peale rihmavahetust mootoris vilin

Lugemata postitus Postitas copilot »

VWM kirjutas:
ma arvan et mul sama teema ..kuskilt lekib ...pean yle kontrollima...
kusjuures täna töölt tulles ei pannud tähele seda vilinat, vb olenab kui terav kõrv on et vb siiski tegu selle turbo enda vilinaga mis normaalne(mõnus kuulata suvel aken lahti sõites) :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”