2.0 mootori tuunimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 2.0 mootori tuunimine
Kas sult saab 4wd torukollesid ka sellise hinnaga?[/quote]
Saab kollesid ja tervet väljalaset ka.
Saab kollesid ja tervet väljalaset ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
tead ega mul on olnud igasugu liikureid aga olen täheldanud seda, et mida rohkem kw-tte autol on seda kulukam ta onBoxerdaja kirjutas:Kui teemaalgatajal on käed õigest otsast välja kasvanud ja on huvi asja vastu, siis anna aga minna! Väga lihtne on osta võimsama auto, mis sellest, et see tundub loogilisem ja odavam.

siinkohal ei pea ma silmas kindlustust vaid üldse, nii hooldus kui auto enda maksumust.
volksude hooldus on üldiselt odav aga ega nad samas väga püssid ka pole. samas 2,9L mootorit pole veel proovida saanud.
ah enivei, hetkel tundub, et kui nüüd tegema hakkan siis tuuning asjadest läheb külge sport nukkvõll ja ehk ka ship.
muus osas tavaline kap.rem ja plokikaane lasen vast asjatundjal ära teha (suuremaid klappe ei pane) lihtsalt lihv ja klappide sooveldus ja igasugu valujääkide eemaldus jne. head sidurikomplekti võite ka soovitada. 4wd puhul kipub sidur ruttu väsima ja kui originaalist pisut kobedamat kuskilt leiaks siis võtaks kohe ligi

Re: 2.0 mootori tuunimine
Mul on sulle pakkuda just see mootor,mida plaanid ehitada 2.0l porditud kanalitega kaas,teised klapid vahetatud ja tugev vända süsteem,kaasa saad G60 kollektorid ja muuvajaliku,et tööle saada.endal vaja sul osta nukkvõll ja Acl saaled. Huvi korral ps.joristaja kirjutas:tead ega mul on olnud igasugu liikureid aga olen täheldanud seda, et mida rohkem kw-tte autol on seda kulukam ta onBoxerdaja kirjutas:Kui teemaalgatajal on käed õigest otsast välja kasvanud ja on huvi asja vastu, siis anna aga minna! Väga lihtne on osta võimsama auto, mis sellest, et see tundub loogilisem ja odavam.![]()
siinkohal ei pea ma silmas kindlustust vaid üldse, nii hooldus kui auto enda maksumust.
volksude hooldus on üldiselt odav aga ega nad samas väga püssid ka pole. samas 2,9L mootorit pole veel proovida saanud.
ah enivei, hetkel tundub, et kui nüüd tegema hakkan siis tuuning asjadest läheb külge sport nukkvõll ja ehk ka ship.
muus osas tavaline kap.rem ja plokikaane lasen vast asjatundjal ära teha (suuremaid klappe ei pane) lihtsalt lihv ja klappide sooveldus ja igasugu valujääkide eemaldus jne. head sidurikomplekti võite ka soovitada. 4wd puhul kipub sidur ruttu väsima ja kui originaalist pisut kobedamat kuskilt leiaks siis võtaks kohe ligi
Re: 2.0 mootori tuunimine
Kõige lihtsam: plokikaanel korralik remont, reguleeritav nukaratas, uus-veidi kurjem nukkvõll ja ajus chipi vahetus. Korraliku töö juures võimalik saada kuni +20kw.
Edu
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
nii, raua osas on pakkumisi palju. nüüd vaja veel leida, kes chipi ära teeks 

-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 01 Mär 2009, 18:57
- Asukoht:
Re: 2.0 mootori tuunimine
Jurmola kirjutas:333 kirjutas:1. surveastet veidi tõsta 300.-joristaja kirjutas:tere!
kas keegi teab rääkida kuidas 2.0L bensu mootorist rohkem kui 85kw kätte saada?
2. suuremad klapid 2500.-
3. plokikaane kanalid ja klapipesad muuta 5000.-
4. "sport" nukkvõll 2000.-
5. torukollektor 3500.-
6. chip 1500.-
hinnad on ligikaudsed
nukkvõlle ja kollektoreid saab minult kui huvi on.Kas sult saab 4wd torukollesid ka sellise hinnaga?joristaja kirjutas:nii. häid ja huvitavaid ettepanekuid on tulnud nüüd kuhjaga.
nüüd on rehkenduste aeg. on ilmselge, et teatud summast alates oleks mõtekas juba audi s4 või s6 võtta
aga kui nii umbes 10-ne kilo rahaga sõidu lõbusamaks saaks siis see summa oleks okey.
üldiselt päris tõsist kiirenduspilli ma sellest autost ehitada ei looda, lihtsalt hetkel on nii, et kui auto rahvast täis
siis näit 90-ne pealt kiirendus on ikka väga vilets ja ei ole erilist vahet kas on neljas või viies käik. esimese-teisega veel enam-vähem. turbo masinate juures ei meeldi mulle see turbo lag. tänavasõidus käib see tõsiselt närvidele.
siis veel see, et kui mootorist kõvad kw-d välja pigistada siis hakkavad teised detailid järgi andma jne.
ühesõnaga max on +50kw ja rahul oleksin ka +20-25kw-iga. lisan veel, et tegu on 4wd volksuga.
kust saab torukollektorit ja kui palju see juurde anab tahaks ka panna torukollektori aga ei tea kust saada
Re: 2.0 mootori tuunimine
snaiper111 kirjutas:
kust saab torukollektorit ja kui palju see juurde anab tahaks ka panna torukollektori aga ei tea kust saada
Meilt saab , helista 56506878
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: 2.0 mootori tuunimine
nii tuunimine jätkub
chip-i vast saan kasutajalt sink123
rõhud praegu:
1. silindrites võrdselt 14 bar-i ja kui silindrisse pisut õli lasta siis 16 bar-i
2. penarõhu regulaator on standart ja hoiab rõhku 2-2,5 bar-i
ise arvan, et pisut võiks tõsta ütleme 2,5-3 võiks äkki olla
või mõni reguleeritav regulaator
vaatab-mõtleb
kas muidu keegi teab kust selliseid bensu regulaatoreid omale saada
nii vahepeal lugesin hulga materjali läbi seoses nukkvõlliga ja selgus, et minu ootus oli ikkagi pisut teine.
nimelt nagu ma aru sain siis sportnukk väga üldiselt tähendavat seda, et jõudu tuleb juurde kõrgemal pöördel
ja väiksemal pöördel võib vähemakski jääda
ehk sain ka valesti aru aga minu soov oli just, et mootor hakkaks just varem jõuliselt tirima mitte alles kõrgemal pöördel.
kui ma mingi suur pöörde fänn oleksin siis sõidaksin turbo mootoriga aga ma pole, 6000 on minu jaoks piisav ja kohalt
võttes mitte üle 3000 pöörde. võib-olla ehk mõni kord kui auto testimise mõttes aega sõita siis ehk 4000.
isegi kui sidur ja käikar seda valu kannataksid ka siis oleks suht nõme igal ristil või mujalt sedasi startida.
nii, chiptuuning sedapuhku ei õnnestunud, kuna mu autol pole mäluchip vahetatav (või siis peab juba kive maha ja peale jootma hakkama)

chip-i vast saan kasutajalt sink123

rõhud praegu:
1. silindrites võrdselt 14 bar-i ja kui silindrisse pisut õli lasta siis 16 bar-i
2. penarõhu regulaator on standart ja hoiab rõhku 2-2,5 bar-i
ise arvan, et pisut võiks tõsta ütleme 2,5-3 võiks äkki olla

või mõni reguleeritav regulaator


kas muidu keegi teab kust selliseid bensu regulaatoreid omale saada

nii vahepeal lugesin hulga materjali läbi seoses nukkvõlliga ja selgus, et minu ootus oli ikkagi pisut teine.
nimelt nagu ma aru sain siis sportnukk väga üldiselt tähendavat seda, et jõudu tuleb juurde kõrgemal pöördel
ja väiksemal pöördel võib vähemakski jääda

ehk sain ka valesti aru aga minu soov oli just, et mootor hakkaks just varem jõuliselt tirima mitte alles kõrgemal pöördel.
kui ma mingi suur pöörde fänn oleksin siis sõidaksin turbo mootoriga aga ma pole, 6000 on minu jaoks piisav ja kohalt
võttes mitte üle 3000 pöörde. võib-olla ehk mõni kord kui auto testimise mõttes aega sõita siis ehk 4000.
isegi kui sidur ja käikar seda valu kannataksid ka siis oleks suht nõme igal ristil või mujalt sedasi startida.
nii, chiptuuning sedapuhku ei õnnestunud, kuna mu autol pole mäluchip vahetatav (või siis peab juba kive maha ja peale jootma hakkama)

Viimati muutis joristaja, 09 Apr 2010, 19:19, muudetud 2 korda kokku.