2.0 mootori tuunimine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas 333 »

Kas sult saab 4wd torukollesid ka sellise hinnaga?[/quote]

Saab kollesid ja tervet väljalaset ka.

joristaja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
Auto: volkswagen passat 4wd
Asukoht: tartu

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas joristaja »

Boxerdaja kirjutas:Kui teemaalgatajal on käed õigest otsast välja kasvanud ja on huvi asja vastu, siis anna aga minna! Väga lihtne on osta võimsama auto, mis sellest, et see tundub loogilisem ja odavam. :smilegrin:
tead ega mul on olnud igasugu liikureid aga olen täheldanud seda, et mida rohkem kw-tte autol on seda kulukam ta on :D
siinkohal ei pea ma silmas kindlustust vaid üldse, nii hooldus kui auto enda maksumust.
volksude hooldus on üldiselt odav aga ega nad samas väga püssid ka pole. samas 2,9L mootorit pole veel proovida saanud.
ah enivei, hetkel tundub, et kui nüüd tegema hakkan siis tuuning asjadest läheb külge sport nukkvõll ja ehk ka ship.
muus osas tavaline kap.rem ja plokikaane lasen vast asjatundjal ära teha (suuremaid klappe ei pane) lihtsalt lihv ja klappide sooveldus ja igasugu valujääkide eemaldus jne. head sidurikomplekti võite ka soovitada. 4wd puhul kipub sidur ruttu väsima ja kui originaalist pisut kobedamat kuskilt leiaks siis võtaks kohe ligi 8)

kratt6
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26 Veebr 2008, 22:10
Asukoht: tallinn

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas kratt6 »

joristaja kirjutas:
Boxerdaja kirjutas:Kui teemaalgatajal on käed õigest otsast välja kasvanud ja on huvi asja vastu, siis anna aga minna! Väga lihtne on osta võimsama auto, mis sellest, et see tundub loogilisem ja odavam. :smilegrin:
tead ega mul on olnud igasugu liikureid aga olen täheldanud seda, et mida rohkem kw-tte autol on seda kulukam ta on :D
siinkohal ei pea ma silmas kindlustust vaid üldse, nii hooldus kui auto enda maksumust.
volksude hooldus on üldiselt odav aga ega nad samas väga püssid ka pole. samas 2,9L mootorit pole veel proovida saanud.
ah enivei, hetkel tundub, et kui nüüd tegema hakkan siis tuuning asjadest läheb külge sport nukkvõll ja ehk ka ship.
muus osas tavaline kap.rem ja plokikaane lasen vast asjatundjal ära teha (suuremaid klappe ei pane) lihtsalt lihv ja klappide sooveldus ja igasugu valujääkide eemaldus jne. head sidurikomplekti võite ka soovitada. 4wd puhul kipub sidur ruttu väsima ja kui originaalist pisut kobedamat kuskilt leiaks siis võtaks kohe ligi 8)
Mul on sulle pakkuda just see mootor,mida plaanid ehitada 2.0l porditud kanalitega kaas,teised klapid vahetatud ja tugev vända süsteem,kaasa saad G60 kollektorid ja muuvajaliku,et tööle saada.endal vaja sul osta nukkvõll ja Acl saaled. Huvi korral ps.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kõige lihtsam: plokikaanel korralik remont, reguleeritav nukaratas, uus-veidi kurjem nukkvõll ja ajus chipi vahetus. Korraliku töö juures võimalik saada kuni +20kw.

Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

joristaja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
Auto: volkswagen passat 4wd
Asukoht: tartu

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas joristaja »

nii, raua osas on pakkumisi palju. nüüd vaja veel leida, kes chipi ära teeks 8)

sink123
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Juun 2009, 21:05
Asukoht: Kuressaare/Tartu

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas sink123 »

Oleneb mida Sa täpsemalt soovid ;)

snaiper111
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Mär 2009, 18:57
Asukoht:

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas snaiper111 »

Jurmola kirjutas:
333 kirjutas:
joristaja kirjutas:tere!
kas keegi teab rääkida kuidas 2.0L bensu mootorist rohkem kui 85kw kätte saada?
1. surveastet veidi tõsta 300.-
2. suuremad klapid 2500.-
3. plokikaane kanalid ja klapipesad muuta 5000.-
4. "sport" nukkvõll 2000.-
5. torukollektor 3500.-
6. chip 1500.-

hinnad on ligikaudsed
nukkvõlle ja kollektoreid saab minult kui huvi on.
joristaja kirjutas:nii. häid ja huvitavaid ettepanekuid on tulnud nüüd kuhjaga.
nüüd on rehkenduste aeg. on ilmselge, et teatud summast alates oleks mõtekas juba audi s4 või s6 võtta
aga kui nii umbes 10-ne kilo rahaga sõidu lõbusamaks saaks siis see summa oleks okey.
üldiselt päris tõsist kiirenduspilli ma sellest autost ehitada ei looda, lihtsalt hetkel on nii, et kui auto rahvast täis
siis näit 90-ne pealt kiirendus on ikka väga vilets ja ei ole erilist vahet kas on neljas või viies käik. esimese-teisega veel enam-vähem. turbo masinate juures ei meeldi mulle see turbo lag. tänavasõidus käib see tõsiselt närvidele.
siis veel see, et kui mootorist kõvad kw-d välja pigistada siis hakkavad teised detailid järgi andma jne.
ühesõnaga max on +50kw ja rahul oleksin ka +20-25kw-iga. lisan veel, et tegu on 4wd volksuga.
Kas sult saab 4wd torukollesid ka sellise hinnaga?

kust saab torukollektorit ja kui palju see juurde anab tahaks ka panna torukollektori aga ei tea kust saada

333
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Juul 2003, 11:06
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas 333 »

snaiper111 kirjutas:
kust saab torukollektorit ja kui palju see juurde anab tahaks ka panna torukollektori aga ei tea kust saada

Meilt saab , helista 56506878

joristaja
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
Auto: volkswagen passat 4wd
Asukoht: tartu

Re: 2.0 mootori tuunimine

Lugemata postitus Postitas joristaja »

nii tuunimine jätkub 8)
chip-i vast saan kasutajalt sink123 :roll:
rõhud praegu:
1. silindrites võrdselt 14 bar-i ja kui silindrisse pisut õli lasta siis 16 bar-i
2. penarõhu regulaator on standart ja hoiab rõhku 2-2,5 bar-i

ise arvan, et pisut võiks tõsta ütleme 2,5-3 võiks äkki olla :roll:
või mõni reguleeritav regulaator :roll: vaatab-mõtleb :roll:
kas muidu keegi teab kust selliseid bensu regulaatoreid omale saada :?:

nii vahepeal lugesin hulga materjali läbi seoses nukkvõlliga ja selgus, et minu ootus oli ikkagi pisut teine.
nimelt nagu ma aru sain siis sportnukk väga üldiselt tähendavat seda, et jõudu tuleb juurde kõrgemal pöördel
ja väiksemal pöördel võib vähemakski jääda :|
ehk sain ka valesti aru aga minu soov oli just, et mootor hakkaks just varem jõuliselt tirima mitte alles kõrgemal pöördel.
kui ma mingi suur pöörde fänn oleksin siis sõidaksin turbo mootoriga aga ma pole, 6000 on minu jaoks piisav ja kohalt
võttes mitte üle 3000 pöörde. võib-olla ehk mõni kord kui auto testimise mõttes aega sõita siis ehk 4000.
isegi kui sidur ja käikar seda valu kannataksid ka siis oleks suht nõme igal ristil või mujalt sedasi startida.

nii, chiptuuning sedapuhku ei õnnestunud, kuna mu autol pole mäluchip vahetatav (või siis peab juba kive maha ja peale jootma hakkama) :evil:
Viimati muutis joristaja, 09 Apr 2010, 19:19, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Mootor”