VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
Tere!
Probleemseks autoks siis VW Vento GT 2.0 85kW.
Esimene häda ning ka suurim häda on mootoripöörded. Tühikäigul auto ei taha käia hästi, on 2 varianti mida teeb : hoiab pöördeid üleval (nii 2000-2100 juures) või siis alla normi, kusagil 500-700 vahel kõigutab neid ning auto hüppab taguotsa all nagu tahaks välja surra. Vaatasin siin foorumis otsingust mõningaid postitusi , kuid ma ei leidnud nagu seda mida otsisin (äkki otsisin kehvalt, ei tea) . Igaljuhul sõita on OK, nii kui foori all seisma jään ja käigu välja tõmban, nii need pöörded lakke kerkivad või allpool normi kõikuma asuvad. Testisin siis ise tühikäigumootorit, proovisin teist töökorras olevat tühikäigumootorit külge ja ikka sama jama. Siis testisin õhulugejat ja ikka sama jama. Kas äkki võib asi olla lambdas ? Või siis mõningaid variante veel ? Kütusekulu küll suurem pole minu arust, ma pole muidugi väga tihedalt sõitnud ka nüüd selle autoga, oli remondis vahepeal ja niisama seisis. Lambda-anduri mittekorrasoleku puhul ju vist on suurenenud kütusekulu ka üheks sümptomiks ? Lambdat ma kusagil ise testida ei saa, puuduvad vajalikud vahendid ja ka kogemus , kuid kas diagnostika näitab ka sellist viga ? Seda eelnevat küsimust puudutades kas sellel Ventol on üldse diagnosti jaoks kusagil olemas pistiku koht? (Vento andmed uuesti : 2.0 85kW 1992a) Teatavasti osadel on tuhatoosi taga kusagil , aga kui ma sinna piilusin, siis seal küll seda pole.
Probleemseks autoks siis VW Vento GT 2.0 85kW.
Esimene häda ning ka suurim häda on mootoripöörded. Tühikäigul auto ei taha käia hästi, on 2 varianti mida teeb : hoiab pöördeid üleval (nii 2000-2100 juures) või siis alla normi, kusagil 500-700 vahel kõigutab neid ning auto hüppab taguotsa all nagu tahaks välja surra. Vaatasin siin foorumis otsingust mõningaid postitusi , kuid ma ei leidnud nagu seda mida otsisin (äkki otsisin kehvalt, ei tea) . Igaljuhul sõita on OK, nii kui foori all seisma jään ja käigu välja tõmban, nii need pöörded lakke kerkivad või allpool normi kõikuma asuvad. Testisin siis ise tühikäigumootorit, proovisin teist töökorras olevat tühikäigumootorit külge ja ikka sama jama. Siis testisin õhulugejat ja ikka sama jama. Kas äkki võib asi olla lambdas ? Või siis mõningaid variante veel ? Kütusekulu küll suurem pole minu arust, ma pole muidugi väga tihedalt sõitnud ka nüüd selle autoga, oli remondis vahepeal ja niisama seisis. Lambda-anduri mittekorrasoleku puhul ju vist on suurenenud kütusekulu ka üheks sümptomiks ? Lambdat ma kusagil ise testida ei saa, puuduvad vajalikud vahendid ja ka kogemus , kuid kas diagnostika näitab ka sellist viga ? Seda eelnevat küsimust puudutades kas sellel Ventol on üldse diagnosti jaoks kusagil olemas pistiku koht? (Vento andmed uuesti : 2.0 85kW 1992a) Teatavasti osadel on tuhatoosi taga kusagil , aga kui ma sinna piilusin, siis seal küll seda pole.
vrõnn vrõnn...
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 496
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
vaata sellises kohas peab olema, ja elektroonika kontrollist peaks ikka alustama..


Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
Re: VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
Kui muidu sõiduajal jõudu jätkub ja ei katku ning tühikäigumootorit oled vahetanud siis peavad olema õhulekked, kas õhuvõtus või siis vaakumsüsteemis! Mõnikord harva võivad süüteküünlad ka nalja teha aga siis peaks ka katendlik kiirendamine olema. Lambda tühikäiku küll ei mõjuta kui ainult, et võib tõsta need veidi kõrgemaks kuna segu on rikkam.
Diagnostika peaks ühtteist näitama...
Diagnostika peaks ühtteist näitama...
Viimati muutis qoolager, 05 Apr 2010, 11:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
Aitähh Teile mõlemale, kes vastasid mu postitusele. Hetkel tundub olevat probleem juba peaaegu lahendatud. Sai siis arvuti täna külge pandud (muide diagnosti pistikud olidki eelnevalt näidatud pildil) ja näitas, et Intake Air Temp Sensor on vigane ja Oxygen (lambda) Sensor ... Huvitavalt näitas nii, et lambda kohta oli "no signal" üleüldse. Käisin siis juba Forss-is ja uurisin hindu , aga õhtul autot koristades mõtlesin, et vaataks veel kapoti alla. Ja siis avastasin , et mingi kummist voolik mis kusagil tühikäigumootori ja õhulugeja vahel enamvähem, on auguga. Panin kiirelt teipi väheke peale ajutiselt, et näha mis juhtub. Uskumatu, ime sündis ja auto hakkas normaalselt tööle
. Varem polnud märganud seda, kuna see auk oli tagapool ja eemalt vaadatuna ei paistnudki silma. Igaljuhul ma lõin mingi seose endale, mis ei pruugi õige olla, AGA ...kui varem testisin teist õhulugejat ja ikka midagi ei muutunud, siis ehk seda kõike selle sama vooliku(toru?) pärast ning diagnost võis näidata ka ju viga selle lekkiva vooliku tõttu ?!
Selge on see, et homme tuleb sammud seada Forss-i poole uuesti ning korralik voolikujupp sinna asemele panna, ehk jääb kõik normi. Muidugi üle tasuks mõõta ja vaadata kindlasti see lambda, kuna huvitav oli see, et ta oxygen sensori kohta näitas üleüldse "no signal".
Aga veelkord tänu, usun, et olen selle probleemi lahendusele suure sammu lähemal ning kui tekib küsimusi, postitan juurde

Selge on see, et homme tuleb sammud seada Forss-i poole uuesti ning korralik voolikujupp sinna asemele panna, ehk jääb kõik normi. Muidugi üle tasuks mõõta ja vaadata kindlasti see lambda, kuna huvitav oli see, et ta oxygen sensori kohta näitas üleüldse "no signal".
Aga veelkord tänu, usun, et olen selle probleemi lahendusele suure sammu lähemal ning kui tekib küsimusi, postitan juurde

vrõnn vrõnn...
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Mär 2010, 22:18
- Auto: volkswagen passat 4wd
- Asukoht: tartu
Re: VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
suurima vea oled leidnud aga kui kompuuter näitas "no signal" siis kuskilt on juhe lahti.
mul oli sedasi lamdaga. lolli peaga ostsin alguses kohe uue lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ja alles paigaldamisel
märkasime, et juhe pistiku küljest lahti oksudeerunud
aga kohe ei taibanud ka otsi
sikutada ja niisama vaadates oli nagu kõik õiges kohas ja nagu tip-top
seega uuri pistikud ja juhtmed ka korralikult üle
lihtsalt siis on endal ka kindlam tunne 
mul oli sedasi lamdaga. lolli peaga ostsin alguses kohe uue lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ja alles paigaldamisel
märkasime, et juhe pistiku küljest lahti oksudeerunud

sikutada ja niisama vaadates oli nagu kõik õiges kohas ja nagu tip-top

seega uuri pistikud ja juhtmed ka korralikult üle


Re: VW Vento 2.0 85kW mootoripöörded ja muud hädad
"No signal" on jah arvatavasti asi pistikus või juhtmetes, vaata ka et lambdale tuleks "küttevool" peale!