Passati plokikaas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati plokikaas
Küsimus siis selline, et kas keegi oskaks öelda, kuidas pingutada 91' 1.8 passati plokikaane polte, palju peab rakendama jõudu jnejne, kuulsin, et peab olema njuutonmeetriga võti, ja et tuleb pingutada seestpoolt väljapoole ja üle ühe, kuid päris kindel pole, seega pöördun volksuklubi targemate liikmete poole. Palju siis peab rakendama jõudu poltidele, kas on oluline, mis järjekorras neid pingutada(kui jah, siis millises) jnejne.
PS! Paluks mitte vastata postitusega a la "loll oled vä, mis teed kui ei oska" jnejne.
PS! Paluks mitte vastata postitusega a la "loll oled vä, mis teed kui ei oska" jnejne.
Pakun odavalt tõlketöid, Eesti-Inglise, Inglise-Eesti! Ühendust võtta PS teel.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Passati plokikaas
Järjekord on küll oluline. hetkel ei viitsi üles laadida pilte kusagile, aga soovitan sul autodata nimeline programm tõmmata ja sealt saad kogu info kätte.
Re: Passati plokikaas
Kui viitsid kunagi lähiajal, siis oleks tore, kui viskaksid üles pildid kuskile, mul nett piisavalt aeglane, et saada see autodata 3 päeva pärast:Ddaff kirjutas:Järjekord on küll oluline. hetkel ei viitsi üles laadida pilte kusagile, aga soovitan sul autodata nimeline programm tõmmata ja sealt saad kogu info kätte.
Pakun odavalt tõlketöid, Eesti-Inglise, Inglise-Eesti! Ühendust võtta PS teel.
-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 19 Aug 2009, 13:23
- Telefon: 56497234
- Auto: corrado
- Asukoht: Järvamaa
Re: Passati plokikaas
Viimati muutis -mk-, 06 Apr 2010, 22:33, muudetud 1 kord kokku.
madis 56497234
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Passati plokikaas
Pilti ikka ei viitsinud hästi tekitada, aga üritan kirjateel skeemi teha siin:
mootori käigukasti poolne ots on vasakul
10. 4. 2. 6. 8.
7. 5. 1. 3. 9. mootori rihma poolne ots on paremal
Plokikaas siis pealtvaates.
Ja Kihlevere numbrid olid kõik õiged ja see tähendab, et keerad kõik 40, siis samas järjekorras otsast peale 60 ja siis samamoodi 2 korda 90 kraadi läbi.
mootori käigukasti poolne ots on vasakul
10. 4. 2. 6. 8.
7. 5. 1. 3. 9. mootori rihma poolne ots on paremal
Plokikaas siis pealtvaates.
Ja Kihlevere numbrid olid kõik õiged ja see tähendab, et keerad kõik 40, siis samas järjekorras otsast peale 60 ja siis samamoodi 2 korda 90 kraadi läbi.
Viimati muutis daff, 06 Apr 2010, 22:50, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passati plokikaas
Selge, tänud kõigile, kes viitsisid aidata.
Pakun odavalt tõlketöid, Eesti-Inglise, Inglise-Eesti! Ühendust võtta PS teel.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passati plokikaas
Ja kindlasti kasutada uusi plokikaane polte ülaltoodud numbrite puhul.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Passati plokikaas
Küsin,mis teoorja puhul peaks kasutama ilmtingimatta uusi plokikaane polte? Pole kuulnud et teistkortsel kasutuses lähevad poldid,polt puruks või annab ühelhetkel järgi venimise teel. Ma siiski ainult küsin.
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Passati plokikaas
T6nis2 ei targuta vaid küsib, midagi uut. OK, sorry!
Plokikaane poldid peab välja vahetama selleks, et kuna iga kord kui silindris plahvatus toimub, siis plokikaas kerkib natukese ploki suhtes, mis on loomulik protsess ja peabki nii olema. Kui poldid sisse keerata ühe korra ette antud jõuga, siis poldid venivad natukese ning plokikaanele jääb mängimiseks täpselt õige ja vajalik mängimisruum plahvatuste ajaks. Kui samad poldid uuesti sisse keerata, siis need on eelmisest sisse keeramisest juba veninud ja vajalikku venimis- ja mängimisruumi plahvatuse ajaks enam ei jää.
Minu üllatuseks Autodata andmetel VW Passati 1.8 mootoritel plokikaane poltide vahetust ette ei näe.
Plokikaane poldid peab välja vahetama selleks, et kuna iga kord kui silindris plahvatus toimub, siis plokikaas kerkib natukese ploki suhtes, mis on loomulik protsess ja peabki nii olema. Kui poldid sisse keerata ühe korra ette antud jõuga, siis poldid venivad natukese ning plokikaanele jääb mängimiseks täpselt õige ja vajalik mängimisruum plahvatuste ajaks. Kui samad poldid uuesti sisse keerata, siis need on eelmisest sisse keeramisest juba veninud ja vajalikku venimis- ja mängimisruumi plahvatuse ajaks enam ei jää.
Minu üllatuseks Autodata andmetel VW Passati 1.8 mootoritel plokikaane poltide vahetust ette ei näe.
Re: Passati plokikaas
Sinna minagi jõuan,et nendele mootoritele millel olen vähemalt plokikaane eemaldanud ja tagasi said vanad,kasutatud poldid pole kunagi poldist tulenevat probleemi olnud. Poldi vahetuse mõttekuse teooria lihtsalt huvitas. Samas,ega komplekt üld remondi(mootori,kas või ainult plokikaas)korral midagi märkimisväärset ka maksa.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passati plokikaas
Tegu pole vast poltides vaid selles et poldiava keere plokis mitmekordsel kinni-lahtikeeramisel ikka kulub (tegu kergsulam plokiga) ja et viia minimaalseks võimalus et kulunud polt kulunud ploki keermes võiks üle visata seepärast nähaksegi ette uued poldid. Praktikas on ikka pandud vanu polte aga siis ei soovita etteantud pingutusmomente kinnisilmi uskuda, rohkem kogemuste järgi (või jätta viimane nõks keeramata).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Passati plokikaas
iba... malm on ikka eriline kergsulam.GTI kirjutas:Tegu pole vast poltides vaid selles et poldiava keere plokis mitmekordsel kinni-lahtikeeramisel ikka kulub (tegu kergsulam plokiga) ja et viia minimaalseks võimalus et kulunud polt kulunud ploki keermes võiks üle visata seepärast nähaksegi ette uued poldid. Praktikas on ikka pandud vanu polte aga siis ei soovita etteantud pingutusmomente kinnisilmi uskuda, rohkem kogemuste järgi (või jätta viimane nõks keeramata).
Poltidel on olemas norm, palju nad võivad välja venida. Kui pole liialt veninud, võib vanu kasutada, kui on- osta uued. Poltide komplekt maksab alla 100 krooni, loll sääst, kui mõni polt peaks ära murduma pärast.