Probleem Passati mootoriga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:

Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Passat92 »

Tere!
Asi siis järgmine. Maanteel sõites, sooja mootoriga võtab hingest kinni. Kui gaas põhja vajutada siis hakkab normaalselt jälle tööle. Sellist asja teeb ta paar korda pikema sõidu jooksul (umbes 100 km) ja eriti pele uut kiirendamist (asulast välja või nii), aga mitte kogu aeg. Teine probleem on madalate pööretega kohapeal. Kui seistes natuke gaasi anda, paarsada pööret juurde, siis hakkab mootor hüppama nagu jäteks vahele või oleks detonatsioon. Kõrgetel pööretel üle 3000, töötab nagu kellavärk. Mainiks ära, et autoks on VW Passat 1992 2.0 85kw ja autol on plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] porditud ning sport nukaratas (millimeetri täpsusega reguleeritav).
Kas viga võib olla kütuserõhu regulaatoris, sest seda ei ole vist kunagi vahetatud? Või tuleb nukka hilisemaks panna, sest praegu on reguleeritud nii, et minekut oleks madalatel kui ka kõrgetel pööretel?

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Passat92 »

Küsiks siin teemas siis juba sellise asja ka ära, et kui auto ajab tagant valget tossu ja tosool kaob pidevalt, kas siis on reaalselt plokikaane tihend läbi? Auru ajab külma mootoriga, soojalt enam ei. Mootori Temperatuur tõuseb soojalt 100-ni ning siis langeb uuesti 90 peale ning siis jälle 100-ni ning kõigub kogu aeg nii umbes 10 minutilise intervalliga. Niipalju kui foorumis ringi olen vaadanud, siis viitavad need tundemärgis plokikaane tihendile. Kas tosooli sattumine põlemiskambrisse võib olla põhjuseks, et auto maanteel kakkuma hakkab ja tühikäigul ebaühtlaselt töötab?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vastan 25 apr. vastusele. Nimelt,kui auru tuleb sumpsist ja tosool kaob pidevalt,kuid sooja mootoriga seda ei ole on mõra plokikaanes mingi silindri sisselaske kanalis. Muidugi ,mida aeg edasi seda hullemaks asi läheb. Miks välistan plokikaane tihendit- sest siis oleks surve jahutussüsteemis ja mootori temperatuur tõuseks mega kiiresti ca.100c peale,radiaatori vent. ainult töötabki.Edasist ei kommenteeri. Kõik eelnev on minu arvamus(ei mingeid vihjeid läbitud koolitustele).

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Minu Golf 3-l,2.0 85kw, hakkasin märkama, et surve lõdvikutes hakkas suurenema. Esialgu ma ei teinud sellest eriti väljagi, kuigi auto töötas täiesti normaalselt. Tosooli oli sel autol kogu aeg alates ostust kadunud, umbes 200ml nädalas läks ära. Ja siis ükspäev ma tegin 10 km otsa Peipsi äärde, kus oli veel jää ja märkasin, et auto sõidab nagu auruvedur. Kohapeal tühikäigul käies ei saanud kapoti all eriti midagi aru, aga kui liikusin aina auto taha poole kuulsin, kuidas müdistamine käib. Kõrgematel pööretel 2500+ oleks olnud nagu kõik nagu normaalne. Sõites koju, märkasin, kuidas temperatuurinäidik sattus kriitilisse olukorda, kuid õnneks jõudsin selleks ajaks koju. Vaatasin, et paisupaagis pole tosooli üldse. Keerasin maha küünlad, ja 2 neist olid valge peaga. Lsaks tuli summutist sellist vänget nagu piirituse lõhna. Ja siis jõudis mulle lõpuks kohale, et plokikaanetihend läbi. PS! Ja mul oli veel nii, et maanteel sõites kippus keema minema, aga kruusapeal u 60km/h sõites toimis kõik hästi. Lammarist sai vaadatud uus plokikaas, mis läks ka lihvimisse ja uus tihend ja mootor nagu uus. Äkki oli sellest jutust abi :)

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Passat92 »

Kui eile Pärnus käisin siis tõusis temperatuur alguses korra 100 peale ja sealt edasi püsis 90 peal, ka linnas sõites. Pärast Pärnut, kui auto oli kodus umbes pool tundi seisnud, siis läksin sõitma ja juhtus selline asi, et temperatuur tõusis 110 peale. Jätsin auto seisma ja lasin natuke jahtuda ning siis sõitsin edasi ja jälle läks 110 peale. Sõidu peal proovisin, mis temperatuuriga salongi puhuv õhk on, kuna mootor oli väga tuline siis peaks tulema ka sooja õhku, aga sooja põhja keerates tuli ainult külma. Peale 10 kildist sõitu seisis auto maksimaalselt 20 minutit ning tagasi koju sõites püsis temperatuur 90 ja 100 vahepeal. Lasin auto tuttaval mehhaanikul üle vaadata, kes soovitas igaks juhuks ära vahetada termostaadi ja ploki küljes oleva temperatuuri anduri ning siis vaadata mis edasi saab. Siit ka küsimus, palju läheb Passati jahutussüsteemi vedelikku? Kuna tuttav ütles et surve lõdvikutes ei ole tõseti normaalne, aga väga hull ka ei, siis äkki on paisupaagi kork läbi, mis ei lase korralikult rõhku maha? Täna hommikul valasin veel liitri jagu jahutusvedelikku sisse, sest eelmine päev sai seda katsetuste teel välja lastud ning sõitma minnes töötas kõik normaalselt, kohapeal seistes läks temperatuur 95 kanti ja hakkas ka ventikas tööle. Peale selle soovitati ära vahetada küünlad ja juhtmed ning kütusefilter, mis võivad tekitada mootori ebaühtlast töötamist ja maanteel hingest kinni võtmist.

See aur tekkis äkki sellest, et külma hommikuga auto tööle panin, sest siis kui mootor soe enam ei olnud auru. Soojemate päevadega olen vaadanud, et auru enam ei paista tulevat, ainult esimestel minutitel ja seda ka väga vähe.
Viimati muutis Passat92, 27 Apr 2010, 14:09, muudetud 2 korda kokku.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Passat92 kirjutas:Kui eile Pärnus käisin siis tõusis temperatuur alguses korra 100 peale ja sealt edasi püsis 90 peal, ka linnas sõites. Pärast Pärnut, kui auto oli kodus umbes pool tundi seisnud, siis läksin sõitma ja juhtus selline asi, et temperatuur tõusis 110 peale. Jätsin auto seisma ja lasin natuke jahtuda ning siis sõitsin edasi ja jälle läks 110 peale. Sõidu peal proovisin, mis temperatuuriga salongi puhuv õhk on, kuna mootor oli väga tuline siis peaks tulema ka sooja õhku, aga sooja põhja keerates tuli ainult külma. Peale 10 kildist sõitu seisis auto maksimaalselt 20 minutit ning tagasi koju sõites püsis temperatuur 90 ja 100 vahepeal. Lasin auto tuttaval mehhaanikul üle vaadata, kes soovitas igaks juhuks ära vahetada termostaadi ja ploki küljes oleva temperatuuri anduri ning siis vaadata mis edasi saab. Siit ka küsimus, palju läheb Passati jahutussüsteemi vedelikku? Kuna tuttav ütles et surve lõdvikutes ei ole tõseti normaalne, aga väga hull ka ei, siis äkki on paisupaagi kork läbi, mis ei lase korralikult rõhku maha? Täna hommikul valasin veel liitri jagu jahutusvedelikku sisse, sest eelmine päev sai seda katsetuste teel välja lastud ning sõitma minnes töötas kõik normaalselt, kohapeal seistes läks temperatuur 95 kanti ja hakkas ka ventikas tööle. Peale selle soovitati ära vahetada küünlad ja juhtmed ning kütusefilter, mis võivad tekitada mootori ebaühtlast töötamist ja maanteel hingest kinni võtmist.

See aur tekkis äkki sellest, et külma hommikuga auto tööle panin, sest siis kui mootor soe enam ei olnud auru. Soojemate päevadega olen vaadanud, et auru enam ei paista tulevat, ainult esimestel minutitel ja seda ka väga vähe.
Põhimõtteliselt peaksid meie auto mootorid ühtima. Mul oli selline tants auto ümber. Minu meelest ei ole selle paisupaagi ülesandeks lasta õhku välja, kuna liigset survet ei tohiks lihtsalt tekkida. Või kui siis ainult kriitilise piiri juures koos veega (Omad kogemused). Aga kes seda teab, pead ei anna. :D Mina panustaks ikka plokikaanetihendile. Ja jahutussüsteemi peakski minema ca 5l. :)

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas pppp »

Jahutusvedelikku läheb Passatil ca 6l.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

pppp kirjutas:Jahutusvedelikku läheb Passatil ca 6l.
Umbes sinna kanti ja :D

rannom
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 27 Apr 2010, 17:06
Telefon: 53771620
Auto: vw golf 3
Asukoht:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas rannom »

mul oli umbes taoline mootor golf 3-ga ajas valget tossu välja ja kakkus sõber arvas ka et tosool jookseb mootorisse tegelt oli jagaja kaane all kondents või ebatõenäolisemalt on kontaktid põlenud vb. mul oli ka nii et kui gaasi andsid siis ei kakkund

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Passat92 »

Sai siis täna termostaat ära vahetatud ja sama jama kestab edasi. Kui mootori temperatuur juba 100 kraadi oli, siis alumine lõdvik mis läheb termostaadi juurest radikasse oli täiesti külm, mis viitab sellele, et termostaat ei avane. Väga kahtlane oli see, et kui mootor juba tuline oli, siis salongi ei puhunud üldse sooja. Mehhaanikud kaldusid arvama, et ennem termostaati on õhumull, mis ei lase jahutusvedelikku ligi ja sellepärast termostaat ei avanegi ning suur ringlus ei saa toimuda. Peale selle oli täna sooja mootoriga ka tagant valge aur väljas ja homme arvatavasti läheb plokikaane tihend vahetusse, sest katkine tihend võib tekitada jahutussüsteemi lisa surve ning õhu, mis ei lase ka termostaadil avaneda.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Passat92 kirjutas:Sai siis täna termostaat ära vahetatud ja sama jama kestab edasi. Kui mootori temperatuur juba 100 kraadi oli, siis alumine lõdvik mis läheb termostaadi juurest radikasse oli täiesti külm, mis viitab sellele, et termostaat ei avane. Väga kahtlane oli see, et kui mootor juba tuline oli, siis salongi ei puhunud üldse sooja. Mehhaanikud kaldusid arvama, et ennem termostaati on õhumull, mis ei lase jahutusvedelikku ligi ja sellepärast termostaat ei avanegi ning suur ringlus ei saa toimuda. Peale selle oli täna sooja mootoriga ka tagant valge aur väljas ja homme arvatavasti läheb plokikaane tihend vahetusse, sest katkine tihend võib tekitada jahutussüsteemi lisa surve ning õhu, mis ei lase ka termostaadil avaneda.
Täpselt. Vahetasin samamoodi oma autol termostaadi ära. Tulemust oli paariks päevaks. Edasi kestis sama jama, sai vahetatud plokikaanetihend ja plokk. siiamaani pole muresid olnud

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

ka minu g3 vaevleb selliste murede käes praegu. Vahetatud on termostaat, kuid ka enamasti kui kella järgi vaadates peaks olema termostaat avanenud, on alumine lõdvik ikka külm, tosool kaob ka tasapisi ja külmadega oli nagu auruvedur. Kui hästi läeb siis järgmine nädal plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maha ja lihvimisse ning uus tihend vahele

kermps45
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:05
Asukoht: Kuressaare

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas kermps45 »

Väga hea et selline teema tehti !

Mure siis põhimõtteliselt sama aga võib-olla isegi hullem. Nimelt peale mõningast töötamist seisma pannes surub paisupaagist tosooli välja, ülemine lõdvik pidevalt kuival ja aurab ka oma jagu.
Arvatavasti plokikaane tihendi vahetus? Või võib olla isegi midagi hullemat ?

Lauripoiss
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
Auto: VW Passat 1.8T 02.a
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Lauripoiss »

Kas läheb ka keema vms? Kunagi mäletan ühel autol oli sama mure siis kas oli mõra kuskil plokkikaanes või oli plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kõver ... ühesõnaga lööb surve veekanalitesse. Aga pead ei anna!
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

kermps45 kirjutas:Väga hea et selline teema tehti !

Mure siis põhimõtteliselt sama aga võib-olla isegi hullem. Nimelt peale mõningast töötamist seisma pannes surub paisupaagist tosooli välja, ülemine lõdvik pidevalt kuival ja aurab ka oma jagu.
Arvatavasti plokikaane tihendi vahetus? Või võib olla isegi midagi hullemat ?
Minul oli enne nii, et pärast maanteel sõitmist, tõusis temp 110 kanti. Jättnud auto seisma ja kapoti alla vaadates nägin, et põhimõtteliselt kees ainult see pisike voolik, mis jookseb paisupaagi ja flantsi vahet. Alumine vooliks mis termostaati jooksis oli külm. Samuti surus paisupaagist vett välja. Ja pärasdt jahtumist ülemine suur voolik tühi. Mina soovitaks omast kogemusest plokikaanetihend ära vahetada+ igaksjuhuks plokk lihvida lasta.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

bradley0073 kirjutas:ka minu g3 vaevleb selliste murede käes praegu. Vahetatud on termostaat, kuid ka enamasti kui kella järgi vaadates peaks olema termostaat avanenud, on alumine lõdvik ikka külm, tosool kaob ka tasapisi ja külmadega oli nagu auruvedur. Kui hästi läeb siis järgmine nädal plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maha ja lihvimisse ning uus tihend vahele
Õiged kavatsused sul :wink: Surve lõdvikutes sees muidu?

bradley0073
Huviline
Postitusi: 160
Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
Asukoht: Kuressaare

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas bradley0073 »

Eks see surve on aja möödudes suuremaks läinud jah, kuid tundub et peab palgapäeva ära ootama ja siis lammutama hakkama

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Passat92 »

Eile ja täna oli siis auto paranduses. Plokikaane tihend vahetati ära, plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] ise oli sirge. Kui kaant maha hakati keerama, siis tulid poldid õige kergelt välja, sest plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] oligi vist natuke lahti. Nüüd on auto korras ja nagu uus, ei puterda ja töötab ühtlaselt ja küünlad vahetati ka, sest need olid juba natuke läbi.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Passat92 kirjutas:Eile ja täna oli siis auto paranduses. Plokikaane tihend vahetati ära, plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] ise oli sirge. Kui kaant maha hakati keerama, siis tulid poldid õige kergelt välja, sest plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] oligi vist natuke lahti. Nüüd on auto korras ja nagu uus, ei puterda ja töötab ühtlaselt ja küünlad vahetati ka, sest need olid juba natuke läbi.
:) arvaingi, et selles viga, palju kogu kupatus maksma läks ?

Passat92
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 16 Okt 2009, 16:04
Asukoht:

Re: Probleem Passati mootoriga

Lugemata postitus Postitas Passat92 »

Kogu kupatus läks maksma 1850 krooni. See sisaldas siis endas: tööraha, plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend, jahutus lõdvikute flantside tihendid(need mis lähevad plokikaane külge), väljalaskekollektori tihend, terve jahutussüsteemi jagu jahutusvedelikku ja 4 küünalt.

Vasta

Mine “Mootor”