Mono-Jetronicu lambda teemal mõned küsimused.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Mono-Jetronicu lambda teemal mõned küsimused.

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Küsimused tekkinud seoses Jetta karpamootori asemele Seatilt pärit monopritse paigaldamisega.
Esiteks- vana (igal juhul tuksis) lambda ühe juhtmega, samas paikneb alles auto kõhu all :? On see loogiline? Kui sinna panna, siis kas ei peaks olema siiski küttega lambda?
Kütteta lambdat annaks panna ainult väljalasketorustikku(pükstesse) kohe peale kollektorit? Kahe toruga püksid(lambda siis ühte) selleks ei sobi?
Teiseks- Kas universaal lambdale on mõtet panustada?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Mono-Jetronicu lambda teemal mõned küsimused.

Lugemata postitus Postitas pppp »

100avant kirjutas: Esiteks- vana (igal juhul tuksis) lambda ühe juhtmega, samas paikneb alles auto kõhu all :? On see loogiline?
Ei ole.
100avant kirjutas:Kütteta lambdat annaks panna ainult väljalasketorustikku(pükstesse) kohe peale kollektorit?
Originaalis käis kütteta lambda VW-del kollektori küljes. Kui huvi peaks olema, siis mul üks selline kollektor vedeleb.
100avant kirjutas:Kas universaal lambdale on mõtet panustada?
Oleneb sellest, kes selle universaalse lambda tootnud on.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Mono-Jetronicu lambda teemal mõned küsimused.

Lugemata postitus Postitas 100avant »

pppp kirjutas: Originaalis käis kütteta lambda VW-del kollektori küljes. Kui huvi peaks olema, siis mul üks selline kollektor vedeleb.
Minu mootori küljes selline kolle olemas, aga keegi on enne mind nii kangesti seda lambda pesa korki sealt eraldada püüdnud, et kork on korralikult seest tühjaks keeratud ja meisligagi aidata püütud. Selle kättesaamine tundub suht lootusetu üritus.
pppp kirjutas: Oleneb sellest, kes selle universaalse lambda tootnud on.
[/quote]
Oleks vihjete eest, mida võtta, mida jätta, tänulik. Ja kumba varianti eelistada, kas püüda kütteta lambda kollesse saada(kollet vahetamatta ja seoses sellega ka eeldatavalt kaant maha võtmatta suht võimatu) või sättida kõhu alla küttega(nõuab küll mõne lisajuhtme vedamist, aga see pole kindlasti mitte probleem) lambda?
Mootor ja pritse tunduvad muidu toimima- mittekäivitumise põhjus isearetatud immo(loe;porr ruudus) eemaldatud, mootor Jettal, pumbad-torustikud kohal ja asi sõidab... :D
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Mono-Jetronicu lambda teemal mõned küsimused.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Julgeks nimetada selliseid nimesid nagu Bosch ja NTK. Boschil olid vanasti teistega võrreldes väga soodsa hinnaga Ladale mõeldud küttega lambdad, sinna pisteti teine pistik otsa ja oligi olemas.

Vasta

Mine “Mootor”