pppp kirjutas:
Originaalis käis kütteta lambda VW-del kollektori küljes. Kui huvi peaks olema, siis mul üks selline kollektor vedeleb.
Minu mootori küljes selline kolle olemas, aga keegi on enne mind nii kangesti seda lambda pesa korki sealt eraldada püüdnud, et kork on korralikult seest tühjaks keeratud ja meisligagi aidata püütud. Selle kättesaamine tundub suht lootusetu üritus.
pppp kirjutas:
Oleneb sellest, kes selle universaalse lambda tootnud on.
[/quote]
Oleks vihjete eest, mida võtta, mida jätta, tänulik. Ja kumba varianti eelistada, kas püüda kütteta lambda kollesse saada(kollet vahetamatta ja seoses sellega ka eeldatavalt kaant maha võtmatta suht võimatu) või sättida kõhu alla küttega(nõuab küll mõne lisajuhtme vedamist, aga see pole kindlasti mitte probleem) lambda?
Mootor ja pritse tunduvad muidu toimima- mittekäivitumise põhjus isearetatud immo(loe;porr ruudus) eemaldatud, mootor Jettal, pumbad-torustikud kohal ja asi sõidab...

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...