2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemused?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
kps
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Apr 2010, 09:17
Auto: 5x4x4
Asukoht: Tartu

2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemused?

Lugemata postitus Postitas kps »

Sooviks infot, kas pealkirjas mainitud tegevusega on keegi kokku puutunud siit foorumist (ei huvita eesti välised neti lingid). Hetkel pole vahet millise põlvkonna 24V vr6'ga tegemist. Huvitaks just kes/kus/kuna tegi, mida veel sama toimingu käigus ära tehti ja hinnang tehtud tööle hilisemal masina kasutamisel. Nii palju kui ise maad uurinud tegijatelt ei vaimustu keegi eriti sellest mootoritüübist pärit vända/hooratta tasakaalustamisest, otseselt ei taha nagu keegi väga öelda kah mis selles mootoris siis nii jubedat on :).

Kasutaja avatar
kps
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Apr 2010, 09:17
Auto: 5x4x4
Asukoht: Tartu

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas kps »

Kuna liikur on silmapiiril ja ka pakkumine võetud, siis olen vahepeal ka suhteliselt adekvaatsed numbrid juba saanud kogu tööle ja tegijatele. Tundub, et asjaga kursis olevad kodanikud pole seda teemad siin foorumis silmanud :).

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas daff »

Kui muud ei leia, siis võta ühendust TTÜ õppejõuga, kelle nimi on Leo Teder. See mees on tasakaalustamisele spetsialiseerunud.

Kasutaja avatar
kps
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Apr 2010, 09:17
Auto: 5x4x4
Asukoht: Tartu

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas kps »

Minu jaoks teema lõpp. Müüja ei tahtnud kuuldagi sellest, et masinal võib selline viga küljes olla ja otsib ostjat edasi. Eks ma teen talle aasta pärast uue pakkumise.
Viimati muutis kps, 14 Mai 2010, 09:12, muudetud 1 kord kokku.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas Kermo »

kps kirjutas: Müüja ei tahtnud kuuldagi sellest, et masinal võib selline viga küljes olla ja otsib ostjat edasi. Eks ma teen talle aasta pärast uue pakkumise.
Ma nüüd ei saa aru. Kuidas see väntvõll veel kõveraks läks? Saan aru kui sellist asja tehakse võistlus masinatele et suuremat pööret taluks.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Kasutaja avatar
kps
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Apr 2010, 09:17
Auto: 5x4x4
Asukoht: Tartu

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas kps »

Kermo kirjutas:
kps kirjutas: Müüja ei tahtnud kuuldagi sellest, et masinal võib selline viga küljes olla ja otsib ostjat edasi. Eks ma teen talle aasta pärast uue pakkumise.
Ma nüüd ei saa aru. Kuidas see väntvõll veel kõveraks läks? Saan aru kui sellist asja tehakse võistlus masinatele et suuremat pööret taluks.
Kas Ma olen midagi sellist väitnud, et midagi kõver on?

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2223
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 117 korda

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

kps kirjutas: Kas Ma olen midagi sellist väitnud, et midagi kõver on?
Ei ole väitnud. Kuid jääb mulje nagu see oleks selliste masinate puhul kaasasündinud viga.

Kasutaja avatar
kps
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Apr 2010, 09:17
Auto: 5x4x4
Asukoht: Tartu

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas kps »

alkeemik kirjutas:
kps kirjutas: Kas Ma olen midagi sellist väitnud, et midagi kõver on?
Ei ole väitnud. Kuid jääb mulje nagu see oleks selliste masinate puhul kaasasündinud viga.
Konkreetsel isendil oligi, aga mina sellest koheselt statistikat ja tervet selle tüübi mootoritoodangut "praagiks tembeldama" küll ei hakkaks. See, et mõni remondimees oli võibolla paar sellist motot juba elu jooksul teinud ja oigas "tehtavuse" üle, ei tähendanud minu jaoks suhtkoht midagi :roll:. Kui liikuri hind saab sobivaks, ostan ma selle veaga isendi niikuinii ära, teen korda ja sõidan rahus.

Tegelikult kisub see teema offtopicuks ja kel vähegi fantaasiat ja keeleoskust saab ka google vahendusel sellelaadseid juhtumeid küllalt lugeda, loetust midagi järeldada ja vajadusel iseendale statistikat padja alla teha. Mina sel teemal siin rohkem sõna ei võta.

Neile infoks, kel vaja sellelaadse murega kokku puutuda. Mina jõudsin otsingutega ikkagi oma tuttavate tegijate juurde ringiga tagasi ja sealt saate Teiegi kindlasti abi LINK.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Millest järeldasid et väntvõll just kõver? Käis pingist läbi? Kui aus olla siis hakkas juba huvitama kuidas see väntvõll kõveraks sai, olen näinud olukordi kus on väntvõlli pooleks löönud aga mitte kõveraks.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: 2,8 24V VR6 väntvõlli/hooratta tasakaalustamine - kogemu

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kermo kirjutas:Millest järeldasid et väntvõll just kõver? Käis pingist läbi? Kui aus olla siis hakkas juba huvitama kuidas see väntvõll kõveraks sai, olen näinud olukordi kus on väntvõlli pooleks löönud aga mitte kõveraks.
VR6 on olnud juhuseid kui vesi käib mootorist läbi, kepsud lähevad kõveraks ja seeläbi saab vänt kannatada. Avaldub see selles et saalesid hakkab minema nagu leiba. Mootori töös mingeid anomaaliaid kusjuures ei avaldu. Vänta plokis keerutades on see tunda näiteks selles et vända poob ühes asendis kinni. Kontrolliks pannakse vänt prismade peale ja mõõdetakse kellaga kaelad üle. Endalgi üks selline alumine osa käe vahelt läbi käinud. Sama teema ka tegelikult R4 mootorite puhul. Tasakaalustamisega/-matusega siin midagi pistmist ei tohiks olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”