1,9 tdi pd mootori küttekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 15 Veebr 2010, 11:48
- Auto: Golf III 1.9 td AAZ, Passat B4 1.9 td AAZ
- Asukoht: Tartu
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
1.9 TDI 77 kW pumpdüüs Tourani aiste vahel (manuaalne käigukast) ja maanteel ca 100 km/h talvel sõites arvuti näit umbes 5,6 sajale, linnas 5,9. Üle selle on raske saada isegi äkiliste möödasõitudega. Reaalne küttekulu tanklas arvutades on ca 6 sajale.
Viimati muutis vares, 16 Mär 2010, 09:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Ütleks nii, et manuaal vs. tiptronic on juba ca' +1L. Kui sul kliima ka kogu aeg taga on ja "2kW tümps" autos, siis on maanteel 6,8 normaalne. Aga rohkem ei tohiks ka olla.veljo_v kirjutas:Nii ma arvan et selle teema võib lõppenuks lugeda, sai nädalavahetusel kaks korda Haapsalu-Tallinna vahelt sõidetud ja keskmine oli kokku 6,8 ehk siis peaks normaalne olema ma arvan!
Re: 1,9 tdi pd mootori kütte kulu
Kliima on ju koguaeg sees, või eksin? (või mõtled sa seda et kliimakompressor on rakendatud)Garfield kirjutas:Ütleks nii, et manuaal vs. tiptronic on juba ca' +1L. Kui sul kliima ka kogu aeg taga on ja "2kW tümps" autos, siis on maanteel 6,8 normaalne. Aga rohkem ei tohiks ka olla.veljo_v kirjutas:Nii ma arvan et selle teema võib lõppenuks lugeda, sai nädalavahetusel kaks korda Haapsalu-Tallinna vahelt sõidetud ja keskmine oli kokku 6,8 ehk siis peaks normaalne olema ma arvan!
Ühesõnaga peaks veel väiksem olema või?
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Soetasin hiljuti 2001a Passat univ. 1,9 96kw aut. ja see võtab maanteel ca 6,7L linna sõidul on mingi müstika, sest linnas võtab oma 12-14L. Linnas on muidu sõitmine külma mootoriga, tööle ca 7km ja õhtul tagasi, aga kulu on minu meelest ikkagi väga suur.
Kas keegi on analoogse probleemiga kokku puutunud?
Õhulugejat kontrollisin ise, ühendasin lahti jne see toimib.
Kas on veel asju mida enne dignostika tegemist võiks proovida?
Temperatuuriandur töötab momendil nii nagu heaks arvab, kas see võib ka anda mingi signaali, mis omakorda tõstab kütuse kulu? Uus andur muidu olemas, aga pole jõudnud süveneda, kus see mootoril asub ja seega on jäänud ka vahetamata. Nüüd on ilmad soojemad, seega plaanis on see õige pea ära vahetada.
Kas keegi on analoogse probleemiga kokku puutunud?
Õhulugejat kontrollisin ise, ühendasin lahti jne see toimib.
Kas on veel asju mida enne dignostika tegemist võiks proovida?
Temperatuuriandur töötab momendil nii nagu heaks arvab, kas see võib ka anda mingi signaali, mis omakorda tõstab kütuse kulu? Uus andur muidu olemas, aga pole jõudnud süveneda, kus see mootoril asub ja seega on jäänud ka vahetamata. Nüüd on ilmad soojemad, seega plaanis on see õige pea ära vahetada.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Kas pidurid ei ole peal ? Millal viimati hooldus tehti minu audil sama mootoriga tõuseb enne hoolduse tulekut küttekulu peris palju. Mis olukorras on õhufilter. Lase ka pihusteid kontrollida.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Pidureid pole jälginud, kuid teen seda!
Hooldus - rihmad, õlid, filtrid (õhu, kütuse, õli, salongi) oma vahetatud sept/okt 09. Hammasrihma vahetus oli veebruaris 2010.
Ootan veel mõne vastuse ja siis otsustan, millises järjekorras tegutsema hakkan.
Tänu igal juhul kaasamõtlemise eest!
Hooldus - rihmad, õlid, filtrid (õhu, kütuse, õli, salongi) oma vahetatud sept/okt 09. Hammasrihma vahetus oli veebruaris 2010.
Ootan veel mõne vastuse ja siis otsustan, millises järjekorras tegutsema hakkan.
Tänu igal juhul kaasamõtlemise eest!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
kirjutasid post tagasi et temp andur peksab segast, temp andur võib küll sul seda kütte kulu mõjutada kuigi palju, külma motoga ju kulu suurem ja kui nüüd sul see temp andur annab madalamaid näite siis miks mitte et mõjutab.
aga millal sul see jama pihta hakkas? pmt üle öö? kas hakkas paele rihma vahetust?
kui mõni pidur peal siis peaks olema velg üsna soe/kuum et nii palju mõjuks. minul oli tagumise vasakuga probleeme kus oli veidi peal a käega katsudes oli velg teistest tunduvalt soojem aga kütte kulule küll ei mõjunud erilist. vähemast liitrit või rohkem saja kohta otsa küll ei pane selline õrnalt peal olemine.
aga millal sul see jama pihta hakkas? pmt üle öö? kas hakkas paele rihma vahetust?
kui mõni pidur peal siis peaks olema velg üsna soe/kuum et nii palju mõjuks. minul oli tagumise vasakuga probleeme kus oli veidi peal a käega katsudes oli velg teistest tunduvalt soojem aga kütte kulule küll ei mõjunud erilist. vähemast liitrit või rohkem saja kohta otsa küll ei pane selline õrnalt peal olemine.
Viimati muutis copilot, 30 Mär 2010, 13:58, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Kas rihma vahetasid asjatundjad? Temperatuuri andurit väga ei kahtlustaks, venna autol (ka 96KW TDI) ka temperatuuri seier näitab aiateibaid, aga kütusekulu on mõistlik (6-7l/100km). Kas jama hakkas peale rihmavahetust või võttis enne sama palju kütet?
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Teperatuuri andur on nelja otsaga , st et kaks otsa on armatuuri jaoks ja kaks otsa mootori aju jaoks.
Kui armatuuris seier teibaid näitab ei tähenda veel et ajusse õige signaal ei jõuaks.
Kui armatuuris seier teibaid näitab ei tähenda veel et ajusse õige signaal ei jõuaks.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Nii vahepel saanud paak tühjaks ja uuesti täis tangitud arvutuste kohaselt küttekulu 8,1 l/100 km sama mis ka kompu näitab
Puhastasin ka sisselaske ära ei olnud nii väga hullult must.
kas selline kulu peabki olema, mis edasi pumppihustite kallale?
Reguleering Saksaautos 1200 eeku, kas kogemusi on teistel kas aitab, kuigi profilaktika mõttes võiks lasta regullida.

Puhastasin ka sisselaske ära ei olnud nii väga hullult must.
kas selline kulu peabki olema, mis edasi pumppihustite kallale?
Reguleering Saksaautos 1200 eeku, kas kogemusi on teistel kas aitab, kuigi profilaktika mõttes võiks lasta regullida.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Peobleem oli ka enne rihmavahetust, minu jaoks on probleem algusest peale olnud. Seega rihma vahetust ma eriti ei kahtlustaks, kui siis seda, et rihm oli ka enne valesti peal, mis on veidi ebatõenäoline, kuid mingi võimalus siiski jääb.tobimarg kirjutas:Kas rihma vahetasid asjatundjad? Temperatuuri andurit väga ei kahtlustaks, venna autol (ka 96KW TDI) ka temperatuuri seier näitab aiateibaid, aga kütusekulu on mõistlik (6-7l/100km). Kas jama hakkas peale rihmavahetust või võttis enne sama palju kütet?
Samas on see temperatuuri andur ka algusest peale töötand nagu ise tahab.
Kui keeruline on selle anduri vahetus, kus see täpsemalt asub, kas eest poolt vaadates vasakul salongi pool? Vahetaks kõigepealt selle anduri ära ja siis hakkaks edasi vaatama, kas vaja diagnosti minna...
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Õhulugeja ikka arvutiga ära kontrollida. See pistiku lahti ühendamine ikka selleks puhuks kui õhulugeja täitsa peetis on. Ja kui juba arvuti taga siis hea süüdet ka kontrollida.jooakim kirjutas:Soetasin hiljuti 2001a Passat univ. 1,9 96kw aut. ja see võtab maanteel ca 6,7L linna sõidul on mingi müstika, sest linnas võtab oma 12-14L. Linnas on muidu sõitmine külma mootoriga, tööle ca 7km ja õhtul tagasi, aga kulu on minu meelest ikkagi väga suur.
Kas keegi on analoogse probleemiga kokku puutunud?
Õhulugejat kontrollisin ise, ühendasin lahti jne see toimib.
Kas on veel asju mida enne dignostika tegemist võiks proovida?
Temperatuuriandur töötab momendil nii nagu heaks arvab, kas see võib ka anda mingi signaali, mis omakorda tõstab kütuse kulu? Uus andur muidu olemas, aga pole jõudnud süveneda, kus see mootoril asub ja seega on jäänud ka vahetamata. Nüüd on ilmad soojemad, seega plaanis on see õige pea ära vahetada.
Onu Sharanil 85kW mootor ning manuaal ja keskmine kulu on 6,2 mille peale ise ka imestasin.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
vag com kaabli abil ei saa minu teada PD motodel seda süüdet kontrollida, st see TDI graph ei tomi PD de puhul.Marx0 kirjutas:Õhulugeja ikka arvutiga ära kontrollida. See pistiku lahti ühendamine ikka selleks puhuks kui õhulugeja täitsa peetis on. Ja kui juba arvuti taga siis hea süüdet ka kontrollida.jooakim kirjutas:Soetasin hiljuti 2001a Passat univ. 1,9 96kw aut. ja see võtab maanteel ca 6,7L linna sõidul on mingi müstika, sest linnas võtab oma 12-14L. Linnas on muidu sõitmine külma mootoriga, tööle ca 7km ja õhtul tagasi, aga kulu on minu meelest ikkagi väga suur.
Kas keegi on analoogse probleemiga kokku puutunud?
Õhulugejat kontrollisin ise, ühendasin lahti jne see toimib.
Kas on veel asju mida enne dignostika tegemist võiks proovida?
Temperatuuriandur töötab momendil nii nagu heaks arvab, kas see võib ka anda mingi signaali, mis omakorda tõstab kütuse kulu? Uus andur muidu olemas, aga pole jõudnud süveneda, kus see mootoril asub ja seega on jäänud ka vahetamata. Nüüd on ilmad soojemad, seega plaanis on see õige pea ära vahetada.
Onu Sharanil 85kW mootor ning manuaal ja keskmine kulu on 6,2 mille peale ise ka imestasin.
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
Note to 1.9 PD (pumpe duese aka unit injectors) and CR (common rail) owners: The timing in PD and CR engines is determined electronically by the ECU. There is neither a need nor an ability to check timing on the PD or CR engines using VAG-COM.. There are no graphs published for the simple reason that the timing is set using a dedicated VAG locking tool when changing the timing belt

Viimati muutis copilot, 31 Mär 2010, 07:40, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Tegelikult on ka PD mootoril "timing" ehk pritse ajastus oluline. Seda ei kontrollita küll jah selliselt nagu kõrgsurvepumbaga mootoril (kuvades graaafiku), kuid on siiski VAG-COM'iga nähtav.
Siin väga asjalik teema selle kohta kuidas kontrollida ja kuidas ajastus õigeks panna:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=215202" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin väga asjalik teema selle kohta kuidas kontrollida ja kuidas ajastus õigeks panna:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=215202" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
tobimarg kirjutas:Tegelikult on ka PD mootoril "timing" ehk pritse ajastus oluline. Seda ei kontrollita küll jah selliselt nagu kõrgsurvepumbaga mootoril (kuvades graaafiku), kuid on siiski VAG-COM'iga nähtav.
Siin väga asjalik teema selle kohta kuidas kontrollida ja kuidas ajastus õigeks panna:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=215202" onclick="window.open(this.href);return false;
väga Pro teema


Viimati muutis copilot, 31 Mär 2010, 08:41, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Nagu lubatud, et vahetan selle temperatuurianduri ja vaatan, mis siis toimuma hakkab.jooakim kirjutas:Soetasin hiljuti 2001a Passat univ. 1,9 96kw aut. ja see võtab maanteel ca 6,7L linna sõidul on mingi müstika, sest linnas võtab oma 12-14L. Linnas on muidu sõitmine külma mootoriga, tööle ca 7km ja õhtul tagasi, aga kulu on minu meelest ikkagi väga suur.
Õhulugejat kontrollisin ise, ühendasin lahti jne see toimib.
Kas on veel asju mida enne dignostika tegemist võiks proovida?
Temperatuuriandur töötab momendil nii nagu heaks arvab, kas see võib ka anda mingi signaali, mis omakorda tõstab kütuse kulu? .
Peale anduri vahetamist on esialgsetel andmetel kütuse kulud järgmised: linnas 8,5L ja maanteel 6L (auto oli rahvast täis).
Seega minu puhul oligi vist viga anduris, oleks pidanud kohe selle ära vahetama

Viimati muutis jooakim, 12 Apr 2010, 15:05, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Okt 2009, 08:16
- Auto: vw bora 1.9tdi PD
- Asukoht: lõuna-eesti
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Mootoriks 1.9 tdi pd. 85kw 6 käiku manuaal. Manteel saab 4-5liitriga hakkama linnas neelab kuskil 6-7 kanti.
-
- Huviline
- Postitusi: 59
- Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
- Auto: Golf6 TSI DSG 2012
- Asukoht: Põlva - Tartu
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
1.9 Tdi 77kW 5k man. keskmine 4,5-5,0. üldiselt kulub kõik ära mis sisse kallan.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08 Jaan 2010, 19:05
- Auto: VW Passat 1.9 TDI 66kw ATM 1998
- Asukoht: Tallinn
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
1,9 TDI 66kw aut. Külmaga oli linn 8 ja maanteel 5,5 Nüüd sooemate ilmadega siis 7 ja 5.Kompuuter üllatavalt täpne,paagitäie pealt eksimus 0,1 siia-sinna.Korduvalt kontrollitud.
I have only one fault: I am not perfect...
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Tere.
Mul ka 2003 96kW Tiptronic.
Linna kulu ka ikka yle 10 (11-12), kui pikemalt s6ita siis v6ibolla saab 10 v6i alla.
Maanteel pikematel otstel tavaline 6.5, vahest olen saanud ka 6.2
kas peaks muretsema ja midagi kontrollida laskma?
Olen t2heldanud ka et kylmalt laseb esimesed k2igud suht peeneks, kas peaks k2igukasti laskma diagnoosida?
Mul ka 2003 96kW Tiptronic.
Linna kulu ka ikka yle 10 (11-12), kui pikemalt s6ita siis v6ibolla saab 10 v6i alla.
Maanteel pikematel otstel tavaline 6.5, vahest olen saanud ka 6.2
kas peaks muretsema ja midagi kontrollida laskma?
Olen t2heldanud ka et kylmalt laseb esimesed k2igud suht peeneks, kas peaks k2igukasti laskma diagnoosida?
Viimati muutis AXX, 14 Mai 2010, 01:52, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
1.9pd tdi Audi A4 manuaal 96kw(orig), nüüd pool aastat tagasi softitud ~117kw peale + egr kinni - Tln/mnt 5.7l/100km raske jalaga (aasta keskmine).
Ei kujuta mingit 7l/100km ettegi.
Ei kujuta mingit 7l/100km ettegi.

Viimati muutis Big, 22 Juul 2010, 01:12, muudetud 2 korda kokku.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi A4 b6 1.9TDI + kümneid muid autosid...
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Noh, võttes eelmise postitaja sõnasabast kinni, siis mul hetkel 7 tuh km keskmiseks kütusekuluks 6,9 l/100km.
Mootoriks 1,9 110kw 4motion tehasest, nüüdseks peaks olema a la 132 kw.
Muideks eile kui naise rooli lasin ja koju sõitis sai tema keskmiseks kuluks 5,6...
Aga mul on ka raskem jalg, ta alles alustab
Jõuab teda veel õpetada 
Edit: praegu siis räägin üldjoones linnasõidust, kus on ka vähe maanteed.
Maantee keskmine jääb ikka sinna 5,x kanti
Mootoriks 1,9 110kw 4motion tehasest, nüüdseks peaks olema a la 132 kw.
Muideks eile kui naise rooli lasin ja koju sõitis sai tema keskmiseks kuluks 5,6...

Aga mul on ka raskem jalg, ta alles alustab


Edit: praegu siis räägin üldjoones linnasõidust, kus on ka vähe maanteed.
Maantee keskmine jääb ikka sinna 5,x kanti

Viimati muutis corbe, 22 Juul 2010, 16:14, muudetud 2 korda kokku.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Mis tln/mnt?Big kirjutas:1.9pd tdi Audi A4 manuaal 96kw(orig), nüüd pool aastat tagasi softitud ~117kw peale + egr kinni - Tln/mnt 5.7l/100km raske jalaga (aasta keskmine).
Ei kujuta mingit 7l/100km ettegi.
Re: 1,9 tdi pd mootori küttekulu
Lühendid tekitasid raskuseid? Kui nii, siis Tallinn/mnt ja suhteks 50/50.
Sai piisavalt arusaadavalt?
Sai piisavalt arusaadavalt?
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi A4 b6 1.9TDI + kümneid muid autosid...