Mul tagarattaid siis lihtne kontrollida, mersu ju tagavedaja

. See selleks, see tungi variant kontrollimiseks on küll suht imelik, kui laager juba ilma koormuseta häält teeb, huvitav mis häält ta siis sõites teeb ? Seda enam, et reduktor suunab kogu veo ühele rattale, ja uskuge, hääletult ta seda ei tee. Isegi kui mootori seisma jätad ja lased rattal vaba hooga seisma jääda, ikka kostub päris korralik undamine, kastist ja reduktorist. Ja need helid kanduvad mööda pooltelge ka rattalaagrini, et kindlaks teha rattalaagri helid, peab ta ikka väga surnud juba olema.
Aga muidu ikka sõites, loksutades, käega ringi ajades ja kuulates on kõige kindlam laagri seisukorda hinnata.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.