1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Kas keegi oskab lühidalt ja kindlalt vastata küsimusele - kas 1.8 66kw monopritse mootoril peavad pöörded tõusma üle 2000 kui maha võtta sinise temperatuurianduri pistik?
Viimati muutis spool, 20 Apr 2010, 14:09, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

spool kirjutas:Kas keegi oskab lühidalt ja kindlalt vastata küsimusele - kas 1.8 66kw monopritse mootoril peavad pöörded tõusma üle 2000 kui maha võtta sinise temperatuurianduri pistik?


Jah peaks tõusma tõesti, kui pistik maha võtta lööb pöörded ülesse. Aga kas just seda, et 2000 seda ei tea. Igatahes tavalisest kõrgemaks lööb. Kuna sinist värvi andur annab infot ajule. Must aga spidomeetrile.
Niiet kõik ok:) MIlleks üldse maha võtsid?:D

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Huvi pärast, kütusekulu on ebanormaalne, 12l/100km ja kolmanda-neljanda käiguga tõmbab kiirendades hingest kinni. Kahtlustan lambda andurit. Olen kuulnud ka, et see termoandur teeb pahandust ja aju lükkab segu rikkaks.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Olenemata sellest, et siin klubis on vähemalt 50 aktiivset liiget, kellel on maja ees sama mootoriga auto ja kontrollimine ei võta isegi viite minutit, ei suvatseta solidaarsuse põhimõtet järgida ja kaasklubilist aidata.

mürr
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 09 Juul 2006, 00:03
Auto: VW PASSAT B5.5 1.8T
Asukoht: Tartu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas mürr »

kõige lihtsam on et vaheta ära.see tühi ei maksa väga palju.lambda [VW Bot: "Keel korda!"] viga võib olla aga arvesta et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] hakkab tööle alles sooja mootoriga.et kui külmalt vigurdab siis viga mujal.pöörete kõrgus võib olla seotud ka tühikäigumootoriga, aga selle riknemine ei tõsta küttekulu 12-ni kohe kindlasti mitte.
Kett maas, kumm katki!

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
Viimati muutis MrAnre, 14 Apr 2010, 12:55, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
See on jahutusradika andur, ehk see ei peagi midagi tegema, kui ära võtad pistiku;)

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Mul on küll 1.6 mootor, aga ka monopritse ja kui see pistik lahti ühendada, siis ei muutu miskit.
P.S mul keskmine kulu 15/100km

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

--keit-- kirjutas:
MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
See on jahutusradika andur, ehk see ei peagi midagi tegema, kui ära võtad pistiku;)
A milline see sinine andur siis seal on ? :D Ma olen võhik selle kohapealt

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

MrAnre kirjutas:
--keit-- kirjutas:
MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
See on jahutusradika andur, ehk see ei peagi midagi tegema, kui ära võtad pistiku;)
A milline see sinine andur siis seal on ? :D Ma olen võhik selle kohapealt
http://www.upload.ee/image/517725/Mootor.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Umb samade kohtade peal(punaselt pildil) on sul ka:) Ehk sama plastik flantsi küljes:)
Viimati muutis --keit--, 14 Apr 2010, 20:51, muudetud 1 kord kokku.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas ounou »

spool kirjutas:Olenemata sellest, et siin klubis on vähemalt 50 aktiivset liiget, kellel on maja ees sama mootoriga auto ja kontrollimine ei võta isegi viite minutit, ei suvatseta solidaarsuse põhimõtet järgida ja kaasklubilist aidata.
juhtme eemaldamisel tekkis minu omal kiirendusel kerge klõbin (süüde muutus valeks), mingit pöörete tõusu ei olnud

EDIT:kirjavead
Viimati muutis ounou, 15 Apr 2010, 09:57, muudetud 1 kord kokku.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Ei tea kas selle sinise anduri olukord võib kütusekulu niimoodi mõjutada ka? Ideeliselt peaks see ju külma mootoriga töötamisele kaasa aitama, aga kas ta soojalt ka midagi muudab?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

võta tester kätte ja mõõda see andur ära - külma mootoriga on ta takistus suurusjärgus 3...4 kiloomi, töösooja mootoriga ca. 150...200 oomi (jutt siis suurusjärkudest).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

--keit-- kirjutas:
MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
http://www.upload.ee/image/517725/Mootor.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Umb samade kohtade peal(punaselt pildil) on sul ka:) Ehk sama plastik flantsi küljes:)
[/quote]
Selge, minul seal üks pesa tühi ja teine on temp. andur, mis annab infot edasi spidoblokki. Ja kui ära võtta, siis ei muutu miskit kui siis ainult see, et spidokal enam temp. ei näita. ;)

mürakas
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 20 Sept 2009, 15:34
Asukoht:

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas mürakas »

mul oli endal sama jama kunagi,tühik2igul pöörded kõikusid ja küttekulu oli kõvasti üle 10 liitri 100le.see sinine andur annab tõesti ajule infot kas jahutusvedelik on soe või külm,kui andur jamab ei saa aju korralikku infot.sai endal andur vahetatud ja asi paigas

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Lähtudes AutoData etteantud tabeli andmetest
Pilt


Siis töötab mu andur nagu kord ja kohus. Sellega on mul ühtlasi mõistus otsas kuna selle kütusekuluga on nüüd kuidas kunagi, paar viimast päeva on normis olnud.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Kõrge kütusekulu probleem säilib endiselt...

Mõõdetud/testitud - temp. andur, lambda, katalüsaator, küünlad. ÜV öeldi samuti, et heitgaasid on OK :roll:
Vahetatud välja monopritse, jagaja kaas

Kõik tundub korras, kuid 125.- (7.1liitrit) saan sõita ikka mingi 60km ja seier nullis jälle.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas ounou »

aga kuidas sa kütusekulu mõõdad?

r0cknrollkid
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 21 Apr 2010, 13:16
Telefon: 56460475
Auto: VW Jetta GT
Asukoht: Jõhvi

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas r0cknrollkid »

kusjuures endal on ka selline probleem,et pöörded on üle 2000de ja kütusekulu on meeletu u 10-11/100le ja endal ka juba juhe koos,eks homme saab täpsemalt hakata tegema siis saab näha,äkki saab jagu kuidagi
VW Jetta!

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas spool »

ounou kirjutas:aga kuidas sa kütusekulu mõõdad?

Paak tühjaks, kindel summa sisse ja sõidan kuni paak tühi jälle. Edasi juba arvutan.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas ounou »

spool kirjutas:
ounou kirjutas:aga kuidas sa kütusekulu mõõdad?

Paak tühjaks, kindel summa sisse ja sõidan kuni paak tühi jälle. Edasi juba arvutan.
Sa ikka tead, et paagi tühjaks sõitmine ei ole kasulik?

Palju targem on mõõta nn paak täis meetodil.

1.tangi paak ääreni täis, nulli odokas
2. sõida oma sõidud mille keskmist tahad teada
3. tanklas jälle paak ääreni täis (ei pea tilgatumaks sõitma) - saad teada mitu liitrit kulus ja vaatad juurde odokalt näidu
4. teed lihtsa matemaatilise tehte - liitrid/kilomeetrid*100=mitu liitrit 100-le keskmiselt

Toon ka lihtsa näite.

Saad näiteks teada, et 456 km läbides oli kütust kulunud 37 liitrit. Tehe järgmine: 37/456*100=8,11l/100km

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas spool »

50km läbimiseks kulub ikkagi 6-7l kütust. Enam ei oskagi nagu midagi ette võtta :cry:
Viimati muutis spool, 28 Apr 2010, 16:17, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Aga proovi, võta lambda pistik küljest ja sõida nii, vaata mis saab :)
Endal ka kõik oli tip-top kuni hakkas ka võtma kütust jne üle 10l maanteel ka sajale. Proovisin igasugu asju. Lõpuks oli poh ja võtsin lambda pistiku ära ja nii oligi, praegu keskmine kulu 7 l sajale. Ise ka ei usu. Linnas saab ka palju sõidetud aga keskmine ikka hea :)
Et proovi. Ise vist peab nüüd uue lambda ostma.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas spool »

Uskumatu tõesti - lambda anduri signaali puudumisel läheb aju ju n.ö. avariireziimi ja lükkab segu tavapärasest rikkamaks "igaks juhuks". Peab ilmselt proovima.
Millalgi plaanis lambda anduri täppismõõtmine ka teostada.

hassek
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Nov 2009, 21:08
Asukoht:

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas hassek »

aitas lambda pistiku tagantvõtmine v??

Vasta

Mine “Mootor”