Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Tere!
Mootoriks siis 2,5TDi V6 110kW ja nüüd siis mõni aeg maadeldud sellise probleemiga, et auto algkiirendus kaob kohati ära ja ka mootori hääl kuidagi "kinnine" ja seda eriti kohapealt äraminekul. Ka kütusekulu on tavalisel kiirendamisel vähemalt 50-60L/100km kompuutri järgi. Varasemast mäletan, et kulu ei ületanud normaalsel kiirendamisel 25 liitrit. Kusjuures kui lihtsalt sõidupealt kiirendada siis on minek enamvähem niikui peab (kui suur kütusekulu välja arvata). See probleem esineb veel kõigetipuks vahelduva eduga, ehk siis kohati on kõik peaaegu ok ja järgmine kord jälle kohapealt liikumahakkamisel pole mingit minekut.
Kahtlustasin siis järjekordselt kurikuulsat õhulugejat, mida olen ka puhastanud aga seekord siis võtsin kontrolliks pistikust lahti õhulugeja juhtme. Ja üllatus küll aga autol tekkis kohapealt äraminekul ikka väga järsk kiirendus. Arvasin siis et õhulugeja ikkagi "küpse" ja tuleb uus hankida. Käik Forssi ja uus originaal õhulugeja peale ja tulemus - mittemidagi. Ehk siis niikui uue õhulugeja kaabel külge ühendada nii kaob algkiirendus koheselt ja mootor oleks niikui väljavahetatud.
Mida siis sellise huvitava probleemi korral oskaksite soovitada, et mida veel võiks kontrollida? Kas on veel mingeid muid andureid, mis võiks sellist jama tekitada?
Mootoriks siis 2,5TDi V6 110kW ja nüüd siis mõni aeg maadeldud sellise probleemiga, et auto algkiirendus kaob kohati ära ja ka mootori hääl kuidagi "kinnine" ja seda eriti kohapealt äraminekul. Ka kütusekulu on tavalisel kiirendamisel vähemalt 50-60L/100km kompuutri järgi. Varasemast mäletan, et kulu ei ületanud normaalsel kiirendamisel 25 liitrit. Kusjuures kui lihtsalt sõidupealt kiirendada siis on minek enamvähem niikui peab (kui suur kütusekulu välja arvata). See probleem esineb veel kõigetipuks vahelduva eduga, ehk siis kohati on kõik peaaegu ok ja järgmine kord jälle kohapealt liikumahakkamisel pole mingit minekut.
Kahtlustasin siis järjekordselt kurikuulsat õhulugejat, mida olen ka puhastanud aga seekord siis võtsin kontrolliks pistikust lahti õhulugeja juhtme. Ja üllatus küll aga autol tekkis kohapealt äraminekul ikka väga järsk kiirendus. Arvasin siis et õhulugeja ikkagi "küpse" ja tuleb uus hankida. Käik Forssi ja uus originaal õhulugeja peale ja tulemus - mittemidagi. Ehk siis niikui uue õhulugeja kaabel külge ühendada nii kaob algkiirendus koheselt ja mootor oleks niikui väljavahetatud.
Mida siis sellise huvitava probleemi korral oskaksite soovitada, et mida veel võiks kontrollida? Kas on veel mingeid muid andureid, mis võiks sellist jama tekitada?
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:01, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
kui sa nüüd sellelt uuelt õhulugejalt juhtme tagant ära võtad tuleb samuti jõud ja minek tagasi? vb tuleks siis viga otsida sellest kaablist või pistikust mis lugeja külge läheb ütleb minu loogika.HawkHill kirjutas:Tere!
Mootoriks siis 2,5TDi V6 110kW ja nüüd siis mõni aeg maadeldud sellise probleemiga, et auto algkiirendus kaob kohati ära ja ka mootori hääl kuidagi "kinnine" ja seda eriti kohapealt äraminekul. Ka kütusekulu on tavalisel kiirendamisel vähemalt 50-60L/100km kompuutri järgi. Varasemast mäletan, et kulu ei ületanud normaalsel kiirendamisel 25 liitrit. Kusjuures kui lihtsalt sõidupealt kiirendada siis on minek enamvähem niikui peab (kui suur kütusekulu välja arvata). See probleem esineb veel kõigetipuks vahelduva eduga, ehk siis kohati on kõik peaaegu ok ja järgmine kord jälle kohapealt liikumahakkamisel pole mingit minekut.
Kahtlustasin siis järjekordselt kurikuulsat õhulugejat, mida olen ka puhastanud aga seekord siis võtsin kontrolliks pistikust lahti õhulugeja juhtme. Ja üllatus küll aga autol tekkis kohapealt äraminekul ikka väga järsk kiirendus. Arvasin siis et õhulugeja ikkagi "küpse" ja tuleb uus hankida. Käik Forssi ja uus originaal õhulugeja peale ja tulemus - mittemidagi. Ehk siis niikui uue õhulugeja kaabel külge ühendada nii kaob algkiirendus koheselt ja mootor oleks niikui väljavahetatud.
Mida siis sellise huvitava probleemi korral oskaksite soovitada, et mida veel võiks kontrollida? Kas on veel mingeid muid andureid, mis võiks sellist jama tekitada?

Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Tänud kaasamõtlemast copilot!
Täpselt nii ongi, et kui ka uuelt õhulugejalt kaabel tagant võtta siis auto kohapealt kiirendus paraneb oluliselt (sama oli ka vana õhulugejaga). Kaabli olen enamvähem üle vaadanud ja ei tundu küll ei oksüdeerunud ega ka räbal olema. Imelik on selle asja juures ka see, et see viga kord kaob ja siis jälle tagasi. Samast on aga kütusekulu koguaeg natuke suurevõitu. Siiani olen ma kuulnud, et kui korras õhulugejalt kaabel ära võtta siis minek peaks halvenema? Igaksjuhuks uurin siiski veel korra hoolega seda pistikut homme...
Äkki oskab keegi veel midagi pakkuda, mis võiks seda jama põhjustada, et minek ilma korras õhulugejata parem kui õhulugejaga?
Täpselt nii ongi, et kui ka uuelt õhulugejalt kaabel tagant võtta siis auto kohapealt kiirendus paraneb oluliselt (sama oli ka vana õhulugejaga). Kaabli olen enamvähem üle vaadanud ja ei tundu küll ei oksüdeerunud ega ka räbal olema. Imelik on selle asja juures ka see, et see viga kord kaob ja siis jälle tagasi. Samast on aga kütusekulu koguaeg natuke suurevõitu. Siiani olen ma kuulnud, et kui korras õhulugejalt kaabel ära võtta siis minek peaks halvenema? Igaksjuhuks uurin siiski veel korra hoolega seda pistikut homme...
Äkki oskab keegi veel midagi pakkuda, mis võiks seda jama põhjustada, et minek ilma korras õhulugejata parem kui õhulugejaga?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
aga on ka võimalus et kuskil selles juhtmestikus kuhu see välja jookseb, mingi viga, nagu mul oli selle ESP jamaga, et oli pistiku küljest küll täiesti läbi mädanenud aga aega ajalt andis ikkagi ühendust. vb siis ecu poolses otsas mingi jama või kuskil vahepeal mingil ime kombel.HawkHill kirjutas:Tänud kaasamõtlemast copilot!
Täpselt nii ongi, et kui ka uuelt õhulugejalt kaabel tagant võtta siis auto kohapealt kiirendus paraneb oluliselt (sama oli ka vana õhulugejaga). Kaabli olen enamvähem üle vaadanud ja ei tundu küll ei oksüdeerunud ega ka räbal olema. Imelik on selle asja juures ka see, et see viga kord kaob ja siis jälle tagasi. Samast on aga kütusekulu koguaeg natuke suurevõitu. Siiani olen ma kuulnud, et kui korras õhulugejalt kaabel ära võtta siis minek peaks halvenema? Igaksjuhuks uurin siiski veel korra hoolega seda pistikut homme...
Äkki oskab keegi veel midagi pakkuda, mis võiks seda jama põhjustada, et minek ilma korras õhulugejata parem kui õhulugejaga?
selle õhulugeja tagant ära ühendamisega selline asi et jah kui lugeja peetis ehk näitab väiksemaid kulu numbreid siis tagant ära võttes paneb ECU näitudeks nn stock näidud mis siis vigase lugeja omadest suuremad ja seega antakse ka rohkem kütet peale ning minek parem. muidu selle tagant ühendamisega jah selline asi et kui jõudu rohkem või jääb samaks siis MAF peetis, kui aga peale ühendamist tunduvalt vähem siis korras või veel enamvähem ehk sinu puhul siis vb kuskil kaob signaal kuskil ära kui pistik taga.
teine test mida saab teha on sooja motoga muidugi vabakäigul anna lappi ja lase peaaegu punaseni välja, kui MAF korras siis ta läheb sinna välja, kui ei lähe siis samuti peetis.
Muidugi kõige parem viis ikkagi vag com kaabel ja üks testisõit et näha mida ta teeb ja mis näite ta annab ja kuidas need numbrid seal muutuvad ehk kas toimub mingisuguseid järske langusi keset kiirendust jne.
Viimati muutis copilot, 26 Apr 2010, 23:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
muidugi üks asi mis mulle veel pähe lõi on ehk võimalus et õhku imetakse lisaks kuskilt peale õhulugejat ja seega ka õhuvoll läbi õhulugeja väiksem...vähemalt minu jaoks tundub see loogiline, et paha vist ei teeks kui kontrollida üle voolikud/torud õhufiltrist kuni turbsini et ega ei ole kuskil mingit pragu auku, muidugi mis pruugi vb palja silmaga nii väga hästi nähagi olla.
aga ka teised diislihundid kel ehk kogemusi/teadmisi andke soovitusi
mina hetkel ei näe igatahes küll et viga võiks kuksil mujal olla kui sisselaske leke või viga õhulugeja juhtmestikus.
aga HawkHill, sul kaabel olemas? ehk peaksid mõne klubilisega kokku saama ja väike MAF i testisõit.
aga ka teised diislihundid kel ehk kogemusi/teadmisi andke soovitusi

mina hetkel ei näe igatahes küll et viga võiks kuksil mujal olla kui sisselaske leke või viga õhulugeja juhtmestikus.
aga HawkHill, sul kaabel olemas? ehk peaksid mõne klubilisega kokku saama ja väike MAF i testisõit.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Seda lisaõhu imemise asja olen ka ise kahtlustanud natuke. Kuigi samast kui vaadata kütusekulu näitu siis peaks pigem küttesegu liiga rikas olema. Aga võimalik, et äkki suur kulu ongi just sellepärast, et tuleb tallata tugevamalt auto liikuma hakkamiseks.copilot kirjutas:muidugi üks asi mis mulle veel pähe lõi on ehk võimalus et õhku imetakse lisaks kuskilt peale õhulugejat ja seega ka õhuvoll läbi õhulugeja väiksem...vähemalt minu jaoks tundub see loogiline, et paha vist ei teeks kui kontrollida üle voolikud/torud õhufiltrist kuni turbsini et ega ei ole kuskil mingit pragu auku, muidugi mis pruugi vb palja silmaga nii väga hästi nähagi olla.
aga ka teised diislihundid kel ehk kogemusi/teadmisi andke soovitusi![]()
mina hetkel ei näe igatahes küll et viga võiks kuksil mujal olla kui sisselaske leke või viga õhulugeja juhtmestikus.
aga HawkHill, sul kaabel olemas? ehk peaksid mõne klubilisega kokku saama ja väike MAF i testisõit.
Kaablit omal pole ja aina selgemaks on saanud selle omamise vajadus aga kahjuks tuleb kõigepealt veel läpakas osta.
Katsun siis homme kellegi rooli kupatada ja kohapeal gaasi lasta anda, et näha mis voolikutega toimub. Eks siis saab edasi mõelda...
Tänud veelkord copilot!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Pole tänu väärt
muidu niisama ajaviiteks uurisin veel seda asja, et kui saad ära tehtud väikse MAF i testisõidu kellegagi kellel nii läppad kui ka kaabel(endal kahjuks ainult kaabel) ja näitab liiga madalaid näite kuigi andur korras ja ühenduse probleeme pole ja samuti kui ei ole kuskil sisselaskes õhulekkeid(ka neid mida vb silmaga ei näe ja gaasi andes ei kuule siis võimalus et cat kinni. Su masinal muidu lambda kah on(uutematel disladel vist peaks olema juba
?) et mis näite too näitab.
ja see kui MAF saadab valesid näite normaalne et kulu suurem sest ECU kompenseerib õhu puudujääki minu mäletamist mööda siis veidi suuremaks ja üleüldse ei ole kütuse-õhu suhe optimaalne enam ökonoomsuse koha pealt.
Muidu mingit suitsu ei ole täheldanud?
aga veelkord MAF anduri juhtmestik üle vaadata mitte ainult pistik ise, kuskilt vb ongi mingi ühenduse viga et aega ajalt ok siis jälle mitte nagu sa mainisid et kord on nagu ok siis lambist jõudu pole. Muidu kuidas siis kütte kulu on kui tundub nagu kõik korras ja ka siis kui jõudu pole ja oled pistiku lahti ühendanud?

muidu niisama ajaviiteks uurisin veel seda asja, et kui saad ära tehtud väikse MAF i testisõidu kellegagi kellel nii läppad kui ka kaabel(endal kahjuks ainult kaabel) ja näitab liiga madalaid näite kuigi andur korras ja ühenduse probleeme pole ja samuti kui ei ole kuskil sisselaskes õhulekkeid(ka neid mida vb silmaga ei näe ja gaasi andes ei kuule siis võimalus et cat kinni. Su masinal muidu lambda kah on(uutematel disladel vist peaks olema juba

ja see kui MAF saadab valesid näite normaalne et kulu suurem sest ECU kompenseerib õhu puudujääki minu mäletamist mööda siis veidi suuremaks ja üleüldse ei ole kütuse-õhu suhe optimaalne enam ökonoomsuse koha pealt.
Muidu mingit suitsu ei ole täheldanud?
aga veelkord MAF anduri juhtmestik üle vaadata mitte ainult pistik ise, kuskilt vb ongi mingi ühenduse viga et aega ajalt ok siis jälle mitte nagu sa mainisid et kord on nagu ok siis lambist jõudu pole. Muidu kuidas siis kütte kulu on kui tundub nagu kõik korras ja ka siis kui jõudu pole ja oled pistiku lahti ühendanud?
Viimati muutis copilot, 27 Apr 2010, 07:37, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
No tegelikult ikka mingi kerge must suits on taga kiirendamisel aga arvan, et see ongi pigem rikkast küttesegust. Nädalavahetusel on loodetavasti aega rohkem ja ka koht parem, kus saan natuke vaakumi ja juhtmestikku uurida ning vaadata küttekulu tulemusi anduriga ja ilma sõites. Eks siis annan teada ka tulemustest...
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Nii mõniaeg tagasi sai siis natuke aega voolikuid uurida ja tegin avastuse, et kui kohapeal järsult gaasi anda siis läbipaistvas voolikus kütusefiltri juures on näha õhumulle liikumas. See pole normaalne vist? Igatahes käisin juba klambreid ostmas vooliku ühenduste pingutamiseks...
Küsiks veel teadjatelt, et kas mingit kavalat meetodit ka on, kuidas saaks üksi kapoti alt gaasi anda, et voolikuid kontrollida?
Küsiks veel teadjatelt, et kas mingit kavalat meetodit ka on, kuidas saaks üksi kapoti alt gaasi anda, et voolikuid kontrollida?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Vana küsimus siis veelkord sel aastal. 
Kas diisel mootoril kütusefiltri juures olevas läbipaistavas voolikus on normaalne, et gaasi andes on näha natuke õhumulle? Või näitab kasvõi minimaalnegi mullide esinemine voolikute ebatihedust ja õhu pealesaamist kusagilt kust poleks vaja?
Keegi oskab asja kommenteerida ehk?

Kas diisel mootoril kütusefiltri juures olevas läbipaistavas voolikus on normaalne, et gaasi andes on näha natuke õhumulle? Või näitab kasvõi minimaalnegi mullide esinemine voolikute ebatihedust ja õhu pealesaamist kusagilt kust poleks vaja?
Keegi oskab asja kommenteerida ehk?
Viimati muutis HawkHill, 25 Mär 2011, 23:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
- Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
- Asukoht:
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
minu autol need õhumullid ei teinud küll midagi. Õigemini üks mull liikus edasi-tagasi. Auto VW Golf 1,9 TDI.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Tundub, et hakkan vist vahetevahel toimuva kiirendus jama põhjusele jälile jõudma. Nimelt kui kütusefiltri ja kõrgsurvepumba vahelise kummi vooliku ülemineku kohtal läbipaistvale torule, näpuga pressida, siis ilmub pealevoolu torusse õhumulle lausa hulgi. Ilmselt toimub sama ka järsul kiirendamisel vahetevahel. Peale vaadates ei saa aru ka täpselt mismoodi see kummi ja läbipaistva toru ühendus tehtud on, et see õhukindel oleks. Sinna on mingi metalltoru-klamber peale pressitud. Ja kogu selle 2 kütuse torujupi eest (peale ja tagasivool) küsitakse 106 EUR. Keegi on kokku puutunud sihukese toru jamaga kunagi ja kuidas seda saaks ehk tihendada?
Panen pildi ka, kus paistab see kollane läbipaistev kütusetoru peale filtrit.

Selline küsimus ka, et kas keegi teab kust võtab pardaarvuti kütusenäidu? Kas see võib ka valeks osutuda kui õhk kütusevoolikust jõuab pumpa?
Panen pildi ka, kus paistab see kollane läbipaistev kütusetoru peale filtrit.

Selline küsimus ka, et kas keegi teab kust võtab pardaarvuti kütusenäidu? Kas see võib ka valeks osutuda kui õhk kütusevoolikust jõuab pumpa?
Viimati muutis HawkHill, 27 Apr 2011, 00:50, muudetud 2 korda kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 28 Nov 2011, 19:33
- Telefon: 56775030
- Auto: Vw passat 2.5 TDI 4motion, 2003a 132kw
- Asukoht: Valgamaa
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
► Näita Spoilerit
Viimati muutis HawkHill, 13 Mär 2013, 01:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: spoiler
Põhjus: spoiler
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Endal taolist asja olnud, et jube uimane minekul ja natukese aja peale tõmbab pöörded ülesse tagasi.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 28 Nov 2011, 19:33
- Telefon: 56775030
- Auto: Vw passat 2.5 TDI 4motion, 2003a 132kw
- Asukoht: Valgamaa
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Maadlesin kaua maadlesin aga lahendatud ma selle sain, minu probleem kiirendusega oli tingitud ikkagi turbo ja vaakumiga, nimelt mootoripadja küljest oli vaakumvoolik katki ja aju sai informatsiooni et mootoripadi läbi, ehk siis ei lasnud turbot hooga järgi vaid tasapisi, nii räägiti mulle Pärnu Audi esinduses, nüüd käib auto edasi nii nagu peab! Hääl ikka vahest liialt lärmakas ja teinekord ei saagi aru et diisel oleks, millest see küll tingitud võib olla? Olen kontrollinud karteri tuulutust ja kõike mis võiks seostada madala õlisurvega aga kõik OK ja isegi esinduses ei öeldud midagi muud kui et auto korras!
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Varem mingeid veakoode ka seoses selgunud veaga oli?Wandelle kirjutas:Maadlesin kaua maadlesin aga lahendatud ma selle sain, minu probleem kiirendusega oli tingitud ikkagi turbo ja vaakumiga, nimelt mootoripadja küljest oli vaakumvoolik katki ja aju sai informatsiooni et mootoripadi läbi, ehk siis ei lasnud turbot hooga järgi vaid tasapisi, nii räägiti mulle Pärnu Audi esinduses, nüüd käib auto edasi nii nagu peab! Hääl ikka vahest liialt lärmakas ja teinekord ei saagi aru et diisel oleks, millest see küll tingitud võib olla? Olen kontrollinud karteri tuulutust ja kõike mis võiks seostada madala õlisurvega aga kõik OK ja isegi esinduses ei öeldud midagi muud kui et auto korras!
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 28 Nov 2011, 19:33
- Telefon: 56775030
- Auto: Vw passat 2.5 TDI 4motion, 2003a 132kw
- Asukoht: Valgamaa
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
See oligi kõige kahtlasem et diagnostika ei näidanud midagi, ja mul oli ka sama mure vahelduva eduga, et vahest töötas, vahest mitte!HawkHill kirjutas:Varem mingeid veakoode ka seoses selgunud veaga oli?Wandelle kirjutas:Maadlesin kaua maadlesin aga lahendatud ma selle sain, minu probleem kiirendusega oli tingitud ikkagi turbo ja vaakumiga, nimelt mootoripadja küljest oli vaakumvoolik katki ja aju sai informatsiooni et mootoripadi läbi, ehk siis ei lasnud turbot hooga järgi vaid tasapisi, nii räägiti mulle Pärnu Audi esinduses, nüüd käib auto edasi nii nagu peab! Hääl ikka vahest liialt lärmakas ja teinekord ei saagi aru et diisel oleks, millest see küll tingitud võib olla? Olen kontrollinud karteri tuulutust ja kõike mis võiks seostada madala õlisurvega aga kõik OK ja isegi esinduses ei öeldud midagi muud kui et auto korras!
Algul kui helistasin seal töötavale tuttavale siis ta arvas et voolikud võivad vanad ja mõranenud olla, lasevad mingil määral läbi ja sellest ka viivitus kiirendamisel!
Viimati muutis Wandelle, 22 Apr 2012, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
mootoripadi ja vaakumvoolik ja aju saab aru et mootoripadi läbi???Millal autod nii targaks said?Wandelle kirjutas:See oligi kõige kahtlasem et diagnostika ei näidanud midagi, ja mul oli ka sama mure vahelduva eduga, et vahest töötas, vahest mitte!HawkHill kirjutas:Varem mingeid veakoode ka seoses selgunud veaga oli?Wandelle kirjutas:Maadlesin kaua maadlesin aga lahendatud ma selle sain, minu probleem kiirendusega oli tingitud ikkagi turbo ja vaakumiga, nimelt mootoripadja küljest oli vaakumvoolik katki ja aju sai informatsiooni et mootoripadi läbi, ehk siis ei lasnud turbot hooga järgi vaid tasapisi, nii räägiti mulle Pärnu Audi esinduses, nüüd käib auto edasi nii nagu peab! Hääl ikka vahest liialt lärmakas ja teinekord ei saagi aru et diisel oleks, millest see küll tingitud võib olla? Olen kontrollinud karteri tuulutust ja kõike mis võiks seostada madala õlisurvega aga kõik OK ja isegi esinduses ei öeldud midagi muud kui et auto korras!
Algul kui helistasin seal töötavale tuttavale siis ta arvas et voolikud võivad vanad ja mõranenud olla, lasevad mingil määral läbi ja sellest ka viivitus kiirendamisel!


See audiesinduse jutt ikka jube koom peaks mainima.kui vaakumvoolik on selle VNT küljest katki ja vaakum klapis puudub siis ei olegi võimalik üldse turbot kuidagi pöördesse ajada, kui mingi väike leke aga geomeetriat mingil määral juhitakse sutsuke siis samuti ei lähe geomeetria labad sellisesse asendisse et kohalt minnes turbo ent kiiresti üles spooliks ja tegelt kui labad asendis kuhu nad vaakumi kadudes lähevad ei saavutagi turbo eriliselt suuri pöördeid et saada kätte soovitud ülerõhku.
Nüüd liigub masin ikkagi nii nagu peab st palju paremini kui ennem seal esinduses remondis käimist? st kas isegi siis kui pöörded üles võttis ja nn liikuma hakkas polnud see minek selline nagu nüüd?
Viimati muutis copilot, 23 Apr 2012, 00:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Vähemalt mina pole veel seda müsteeriumi lahendanud. Kohati on asi nii , et vajutan gaasi põhja ja masin kiirendab kuni 70 km/h. Edasi vajuta või kickdowni aga edasi ei lähe ja langeb nii kiirus kui kütuse näit. Kui pedaal tagasi lasta ja kiirus aeglaselt üle 100 kogub siis mingil hetkel hakkab masin liikuma niikui kellavärk. Kui see moment kätte jõuab siis kiirendab auto jõuliselt ja järsult edasi, niiet pole vahet, kas kiirus on 60 ja vaja 100 või 140. Kõik toimib hetkega kuni järgmise korrani, kui auto jälle on seisnud. Kusjuures võib juhtuda ka, et järgmine kord on üldse kõik kohe normis.thutmoses kirjutas:kas veale oled jälile jõudnud?
Igasugune loogika sellel jamal puudub minu jaoks. N75 on vahetatud, vaakumvoolikud ka enamus ja turbo vaakumklapp liigub kui logistada näpitsatega.
Millagi, kui aega rohkem, loodan minna Diislimeistri juurde Lennujaam teel. Ehk need jagavad, milles asi...
Viimati muutis HawkHill, 30 Aug 2012, 07:45, muudetud 2 korda kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 28 Nov 2011, 19:33
- Telefon: 56775030
- Auto: Vw passat 2.5 TDI 4motion, 2003a 132kw
- Asukoht: Valgamaa
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Mul siis ka suht sarnane probleem, kohati käib auto nagu kell ja ei saagi aru et diisliga sõidaks, mootor käib nii vaikselt, kohati jälle nagu pooled KW kadunud ja mootori hääl kuidagi valju, olen tähele pannud seda, et kui linnasõidul hoiad pöördeid 2000 või natuke rohkema peal mõnda aega, tuleb mootorisse kuidagi kõva hääl, nagu ei saaks õlitust vms, kuid siis järsult kiirendades käib jälle mootor nii nagu peab! Käisin vw esinduses rääkimas probleemist ja tehti ka kontroll aga nemad midagi ei leidnud, kõige hullem on see et ei oska seda probleemi nagu kuidagi sõnastada ka! Igatahes loodan et saame koos klubiliste abiga probleemi lahendatud! Endal mul plaanis minna Tallinnas ühe diagnostiku juurde kes saanud mitu kõrgharidust just vw tegelemise alal, töötanud ka saksamaal vw tehases, kuid tema juurde aja saamisega raskusi! Kirjutan kindlasti kui järgmine samm tehtud!
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Rihmarattad / süütenurk?
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Kuidas sa seda ette kujutad, et rihmarataste asend või süütenurk muutuvad iga natukese aja tagant?Riho72 kirjutas:Rihmarattad / süütenurk?
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
Pidi olema võimalus et vända rihmaratas tuleb lahti kui on võetud lahti ning kinnitatud vana poldiga.
Samas kui kiil annab järgi või kiilu pesa.
Lihtsalt pakkusin varjandi.
Kas kontrollid või ei on enda otsustada.
Loodan et jõuad veale jälile.
Samas kui kiil annab järgi või kiilu pesa.
Lihtsalt pakkusin varjandi.
Kas kontrollid või ei on enda otsustada.
Loodan et jõuad veale jälile.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisli kiirendusprobleem ja kütusekulu
mis sa arvad et siis auto käivituks korralikult(eriti külmalt) ja käiks muidu 99% ajast korralikult???mitte ei usu! kui antud nimetatud asjad oleks paigast/lahti siis oleks sada muud häda, usu mind. ennem ikka tutvu ja sööbi sellesse kuidas diiselmootor töötab, siis tule midagi mõistliku pakkumaRiho72 kirjutas:Pidi olema võimalus et vända rihmaratas tuleb lahti kui on võetud lahti ning kinnitatud vana poldiga.
Samas kui kiil annab järgi või kiilu pesa.
Lihtsalt pakkusin varjandi.
Kas kontrollid või ei on enda otsustada.
Loodan et jõuad veale jälile.

Diesel Power KEEPS ME GOING