1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Kas keegi oskab lühidalt ja kindlalt vastata küsimusele - kas 1.8 66kw monopritse mootoril peavad pöörded tõusma üle 2000 kui maha võtta sinise temperatuurianduri pistik?
Viimati muutis spool, 20 Apr 2010, 14:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
spool kirjutas:Kas keegi oskab lühidalt ja kindlalt vastata küsimusele - kas 1.8 66kw monopritse mootoril peavad pöörded tõusma üle 2000 kui maha võtta sinise temperatuurianduri pistik?
Jah peaks tõusma tõesti, kui pistik maha võtta lööb pöörded ülesse. Aga kas just seda, et 2000 seda ei tea. Igatahes tavalisest kõrgemaks lööb. Kuna sinist värvi andur annab infot ajule. Must aga spidomeetrile.
Niiet kõik ok:) MIlleks üldse maha võtsid?:D
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Huvi pärast, kütusekulu on ebanormaalne, 12l/100km ja kolmanda-neljanda käiguga tõmbab kiirendades hingest kinni. Kahtlustan lambda andurit. Olen kuulnud ka, et see termoandur teeb pahandust ja aju lükkab segu rikkaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Olenemata sellest, et siin klubis on vähemalt 50 aktiivset liiget, kellel on maja ees sama mootoriga auto ja kontrollimine ei võta isegi viite minutit, ei suvatseta solidaarsuse põhimõtet järgida ja kaasklubilist aidata.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
kõige lihtsam on et vaheta ära.see tühi ei maksa väga palju.lambda [VW Bot: "Keel korda!"] viga võib olla aga arvesta et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] hakkab tööle alles sooja mootoriga.et kui külmalt vigurdab siis viga mujal.pöörete kõrgus võib olla seotud ka tühikäigumootoriga, aga selle riknemine ei tõsta küttekulu 12-ni kohe kindlasti mitte.
Kett maas, kumm katki!
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
Viimati muutis MrAnre, 14 Apr 2010, 12:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
See on jahutusradika andur, ehk see ei peagi midagi tegema, kui ära võtad pistiku;)MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
- Telefon: 58149456
- Auto: Escort Tournier ´95
- Asukoht: Laagri
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Mul on küll 1.6 mootor, aga ka monopritse ja kui see pistik lahti ühendada, siis ei muutu miskit.
P.S mul keskmine kulu 15/100km
P.S mul keskmine kulu 15/100km
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
A milline see sinine andur siis seal on ?--keit-- kirjutas:See on jahutusradika andur, ehk see ei peagi midagi tegema, kui ära võtad pistiku;)MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
http://www.upload.ee/image/517725/Mootor.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;MrAnre kirjutas:A milline see sinine andur siis seal on ?--keit-- kirjutas:See on jahutusradika andur, ehk see ei peagi midagi tegema, kui ära võtad pistiku;)MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.Ma olen võhik selle kohapealt
Umb samade kohtade peal(punaselt pildil) on sul ka:) Ehk sama plastik flantsi küljes:)
Viimati muutis --keit--, 14 Apr 2010, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
juhtme eemaldamisel tekkis minu omal kiirendusel kerge klõbin (süüde muutus valeks), mingit pöörete tõusu ei olnudspool kirjutas:Olenemata sellest, et siin klubis on vähemalt 50 aktiivset liiget, kellel on maja ees sama mootoriga auto ja kontrollimine ei võta isegi viite minutit, ei suvatseta solidaarsuse põhimõtet järgida ja kaasklubilist aidata.
EDIT:kirjavead
Viimati muutis ounou, 15 Apr 2010, 09:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Ei tea kas selle sinise anduri olukord võib kütusekulu niimoodi mõjutada ka? Ideeliselt peaks see ju külma mootoriga töötamisele kaasa aitama, aga kas ta soojalt ka midagi muudab?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
võta tester kätte ja mõõda see andur ära - külma mootoriga on ta takistus suurusjärgus 3...4 kiloomi, töösooja mootoriga ca. 150...200 oomi (jutt siis suurusjärkudest).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
[/quote]--keit-- kirjutas:http://www.upload.ee/image/517725/Mootor.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;MrAnre kirjutas:Kas sinine andur on see, mis ventika küljes kinni on? Igatahes, kui see sama on, siis mul ei löö pöördeid ülesse, kui pistik järelt ära võtta, korra teeb nagu jõnksu mootoris, aga pöörded ei muutu. Sama mootor ka. Ja kütusekulu on sul tõesti suur, ma saan hetkel 6.7 l hakkama, linnas ehk 8ga isegi.
Umb samade kohtade peal(punaselt pildil) on sul ka:) Ehk sama plastik flantsi küljes:)
Selge, minul seal üks pesa tühi ja teine on temp. andur, mis annab infot edasi spidoblokki. Ja kui ära võtta, siis ei muutu miskit kui siis ainult see, et spidokal enam temp. ei näita.

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
mul oli endal sama jama kunagi,tühik2igul pöörded kõikusid ja küttekulu oli kõvasti üle 10 liitri 100le.see sinine andur annab tõesti ajule infot kas jahutusvedelik on soe või külm,kui andur jamab ei saa aju korralikku infot.sai endal andur vahetatud ja asi paigas
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Lähtudes AutoData etteantud tabeli andmetest

Siis töötab mu andur nagu kord ja kohus. Sellega on mul ühtlasi mõistus otsas kuna selle kütusekuluga on nüüd kuidas kunagi, paar viimast päeva on normis olnud.

Siis töötab mu andur nagu kord ja kohus. Sellega on mul ühtlasi mõistus otsas kuna selle kütusekuluga on nüüd kuidas kunagi, paar viimast päeva on normis olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri mure
Kõrge kütusekulu probleem säilib endiselt...
Mõõdetud/testitud - temp. andur, lambda, katalüsaator, küünlad. ÜV öeldi samuti, et heitgaasid on OK
Vahetatud välja monopritse, jagaja kaas
Kõik tundub korras, kuid 125.- (7.1liitrit) saan sõita ikka mingi 60km ja seier nullis jälle.
Mõõdetud/testitud - temp. andur, lambda, katalüsaator, küünlad. ÜV öeldi samuti, et heitgaasid on OK

Vahetatud välja monopritse, jagaja kaas
Kõik tundub korras, kuid 125.- (7.1liitrit) saan sõita ikka mingi 60km ja seier nullis jälle.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 21 Apr 2010, 13:16
- Telefon: 56460475
- Auto: VW Jetta GT
- Asukoht: Jõhvi
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
kusjuures endal on ka selline probleem,et pöörded on üle 2000de ja kütusekulu on meeletu u 10-11/100le ja endal ka juba juhe koos,eks homme saab täpsemalt hakata tegema siis saab näha,äkki saab jagu kuidagi
VW Jetta!
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
ounou kirjutas:aga kuidas sa kütusekulu mõõdad?
Paak tühjaks, kindel summa sisse ja sõidan kuni paak tühi jälle. Edasi juba arvutan.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Sa ikka tead, et paagi tühjaks sõitmine ei ole kasulik?spool kirjutas:ounou kirjutas:aga kuidas sa kütusekulu mõõdad?
Paak tühjaks, kindel summa sisse ja sõidan kuni paak tühi jälle. Edasi juba arvutan.
Palju targem on mõõta nn paak täis meetodil.
1.tangi paak ääreni täis, nulli odokas
2. sõida oma sõidud mille keskmist tahad teada
3. tanklas jälle paak ääreni täis (ei pea tilgatumaks sõitma) - saad teada mitu liitrit kulus ja vaatad juurde odokalt näidu
4. teed lihtsa matemaatilise tehte - liitrid/kilomeetrid*100=mitu liitrit 100-le keskmiselt
Toon ka lihtsa näite.
Saad näiteks teada, et 456 km läbides oli kütust kulunud 37 liitrit. Tehe järgmine: 37/456*100=8,11l/100km
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
50km läbimiseks kulub ikkagi 6-7l kütust. Enam ei oskagi nagu midagi ette võtta 

Viimati muutis spool, 28 Apr 2010, 16:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Aga proovi, võta lambda pistik küljest ja sõida nii, vaata mis saab 
Endal ka kõik oli tip-top kuni hakkas ka võtma kütust jne üle 10l maanteel ka sajale. Proovisin igasugu asju. Lõpuks oli poh ja võtsin lambda pistiku ära ja nii oligi, praegu keskmine kulu 7 l sajale. Ise ka ei usu. Linnas saab ka palju sõidetud aga keskmine ikka hea
Et proovi. Ise vist peab nüüd uue lambda ostma.

Endal ka kõik oli tip-top kuni hakkas ka võtma kütust jne üle 10l maanteel ka sajale. Proovisin igasugu asju. Lõpuks oli poh ja võtsin lambda pistiku ära ja nii oligi, praegu keskmine kulu 7 l sajale. Ise ka ei usu. Linnas saab ka palju sõidetud aga keskmine ikka hea

Et proovi. Ise vist peab nüüd uue lambda ostma.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Uskumatu tõesti - lambda anduri signaali puudumisel läheb aju ju n.ö. avariireziimi ja lükkab segu tavapärasest rikkamaks "igaks juhuks". Peab ilmselt proovima.
Millalgi plaanis lambda anduri täppismõõtmine ka teostada.
Millalgi plaanis lambda anduri täppismõõtmine ka teostada.