Suht sama mure Golf 5'ga, aind et seekord parem ratas ja ülevalt väljas ehk siis +42 minutit (spetsifikatsioon peaks vist olema -1kraadi kuni 0), kokkujooksud said paika, kuid esisillal külgkallet regullida ei saanud (pakuti varianti et õõtsa augud üle puurida ja nii paika ajada). Samas rattalaager teeb häält (undab), kas külgkallet võib ka see laager mõjutada? Mis on lootus, et peale rattalaagri vahetamist läheb asi paika?
jussike kirjutas:Kui B5-st käib jutt, siis sellel tõesti ühte ratast eraldi ei saa regullida. Küll aga saab sillatala liigutamisega ühtlustada rataste kaldeid omavahel. Kui ei õnnestu heaks saada tuleb nähtavasti käändtelje vahetus ette võtta + siis rattalaager ja tavaliselt ka ABS andur.
Kuidas ABS andur külgallet mõjutab? Sillapink käskis ka ESP andurit kontrollida, kuid ei oskand küll leida mingit loogilist põhjendust sellele, miks ja kuidas see võib mõjutada?!