Golf 3 säde kadunud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Golf 3 säde kadunud
Tere, asi siis selles et ükspäev auto töötas kuid järgmine päev oli küünlast säde kadunud, kuid sain teada kuidas kommutaatori seisukorda kontrollida, võtsin jagaja küljest lahti kolme otsaga pistiku, keerasin süüte siis ning andsin pistiku keskmist klemmi massi ning seejärel oli olemas säde kõrgepinge juhtmes mis läheb kommutaatorist jagajasse, usun et see vastab tõele sest seda soovitas vanem diagnstika mees.
Milles võiks siis viga olla?, on sellisel juhul veel mujalt peale jagaja viga otsida?
Milles võiks siis viga olla?, on sellisel juhul veel mujalt peale jagaja viga otsida?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Golf 3 säde kadunud
seesama asi ongi läbi mis seal jagajas sees on kuhu see 3otsaga pistik jookseb. ehk siis halliandur andis saba
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
OK tänud arvasin ise samuti halliandurit , kuid kas muud vead on siis kindlasti välistatud`?
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
- Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Golf 3 säde kadunud
Miski pole välistatud, kuid halliandur on neist muudest variantidest kõige reaalsem.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
mida siis tuleks veel kontrollida? et ei tahaks päris niisama ka seda jagajat sinna osta, või on rakvere kandis kellegil prooviks anda
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
oskab keegi öelda kuidas seda halliandurit kontrollida või on muud vead välistatud, oskab keegi veel öelda midagi kontrollida
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
Pole siis targemaid inimesi kes teaks kus viga otsida?, panin uue jagaja peale vahepeal on säde vahepeal mitte, aga ei luba ka et käima läheks, kuigi auto oli sõidukorras
Re: Golf 3 säde kadunud
Halliandur otsas omadega, mis seal ikka. Tuleb uus osta, see suht tüüpiline asi mis kipub otsa saama.helitehnik kirjutas:Pole siis targemaid inimesi kes teaks kus viga otsida?, panin uue jagaja peale vahepeal on säde vahepeal mitte, aga ei luba ka et käima läheks, kuigi auto oli sõidukorras
Pead kahjuks rahakotti tühjendama, ega ta eriti odav pole, aga siis vähemalt rahu majas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 säde kadunud
Vaata kas Halli andurile tuleb pinge peale juhtmestikust - sisselülitatud süütega peab anduri 1. ja 3. klemmi vahel olema akupinge. Siis kontrolli kas Halli andur annab signaali - ühenda 2. ja 3. klemmi vahele kontroll-lamp ja anna starterit, kontroll-lamp peab vilkuma korras anduri puhul.helitehnik kirjutas:oskab keegi öelda kuidas seda halliandurit kontrollida või on muud vead välistatud, oskab keegi veel öelda midagi kontrollida
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
HAlliandur ise ei saa otsas olla kuna jagaja mis hetkel peal, on võetud töötava auto pealt. Küsimus veel kas selle 2 ja 3 klemmi ühendan juhtmepoolsele pistikule? või panen pistiku külge ja seejärel ühendan lambi 2 ja 3dale klemmile või kolmas variant [VW Bot: "Keel korda!"] ühendan pistiku lahti ning ühendan lambi jagaja külge sinna kus andurisse klemmid lähevad? ning kuidas üldse kinlaks teha milline on 1 2 ja 3 klemm
Viimati muutis helitehnik, 20 Mai 2010, 17:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
OK pinget mõõdan kui pistik on lahti pistiku otstest, aga seda vilkumist ju peaks mõõtma kui pistik on ikka küljes ju? ja skeemi peal on kirjas et tuleb seda vilkumist kontrollida 1 ja 2 klemmi vahelt kumb cariant see õige siis on
Re: Golf 3 säde kadunud
Pildi järgi on ju juhe ühendatud anduriga ehk siis oleks mõistlik nii proovidahelitehnik kirjutas: aga seda vilkumist ju peaks mõõtma kui pistik on ikka küljes ju?

-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Re: Golf 3 säde kadunud
nii proovisin ühendada pirni 1 ja 3nda klemmiga ei midagi, proovisin ka muid klemme et starterit andes vilguksa ei midagi, seejärel panin süüte sisse andsin aku pealt voolu 1sele ja 3dale klemmile ikka sädet pole ei tea mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kamm selle asjaga on. kommutaator igaljuhul korras kuna seda saab kontrollida sedasi et lühistad süüde sees olles keskmist klemmi massiga
Re: Golf 3 säde kadunud
1 ja 3-nda klemmi vahelt saad pinget mõõta(aku pinge). Süvenedes uuesti joonisesse, siis tuleb LED 1 ja 2 klemmi külge panna.helitehnik kirjutas:nii proovisin ühendada pirni 1 ja 3nda klemmiga ei midagi, proovisin ka muid klemme et starterit andes vilguksa ei midagi, seejärel panin süüte sisse andsin aku pealt voolu 1sele ja 3dale klemmile ikka sädet pole ei tea mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kamm selle asjaga on. kommutaator igaljuhul korras kuna seda saab kontrollida sedasi et lühistad süüde sees olles keskmist klemmi massiga
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Golf 3 säde kadunud
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui isegi selget teksti ei oska lugeda kuhu me siis edasi jõuame.
1. tester pihku
2. süüde sisse
3. testri otsad juhme otstele 1 ja 3
4. kui on olemas pinge.(akuga võrdne) ühendad juhtme tagasi.ja lähed punkti juurde 5 kui ei jõua sinna pinge lähed otsid voolu ülesse
5. teed omale kontroll lambi
6. lambi üks juhe ühenda keskmisesse juhtmesse teine massi.
7. käivita autot kui tuli hakkab vilkuma siis hallikas toimetab.
8. kui toimetab lähed süütepooli kallale,aga kuna sa oma esimese postis kirjeldasid kuidas sa ise mängisid süütepoolile töötavat halliandurit siis ei kahtlustaks pooli vaid siiski ära mädand halikat.
minu surnud halli andurit testides oli ka nii et testeriga 1ja 3 klemmivahel takistust mõõtes oli tervel takistus vigasel aga mitte.
1. tester pihku
2. süüde sisse
3. testri otsad juhme otstele 1 ja 3
4. kui on olemas pinge.(akuga võrdne) ühendad juhtme tagasi.ja lähed punkti juurde 5 kui ei jõua sinna pinge lähed otsid voolu ülesse
5. teed omale kontroll lambi
6. lambi üks juhe ühenda keskmisesse juhtmesse teine massi.
7. käivita autot kui tuli hakkab vilkuma siis hallikas toimetab.
8. kui toimetab lähed süütepooli kallale,aga kuna sa oma esimese postis kirjeldasid kuidas sa ise mängisid süütepoolile töötavat halliandurit siis ei kahtlustaks pooli vaid siiski ära mädand halikat.
minu surnud halli andurit testides oli ka nii et testeriga 1ja 3 klemmivahel takistust mõõtes oli tervel takistus vigasel aga mitte.
viljandi mölamies
Re: Golf 3 säde kadunud
endal oli midagi taolist kolme otsaga pistikust panin ühe otsa massi süütepoolist säde tuli . keerasin küünlad maha säde oli kohe väga hea . kiskusin kõik lahti panin mootori rihma kõik uuesti peale süüde õige säde on aga käima ei läind .ainuke asi oli igakord kui aku hakkas tühjaks saama lubas ja läks korra käima . lõpptulemus ikka oli läbi ...süütepoolkommutaator... vahetasin ära ja käis...