1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

hassek
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Nov 2009, 21:08
Asukoht:

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas hassek »

kas lamba lahti ühendamisest oli kasu??

marcc
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 23 Nov 2005, 16:35
Asukoht: Tallinn

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas marcc »

Mul G4 2,0 85kw, ka kütusekulu suurenes, diagnostika näitas, et lambda vigane.Ühendasin lahti ja sõitsin mõnda aega nii, kütusekulu langes kohe tunduvalt.No võrreldes korras lambdaga oli kulu max. 1L/100km peale suurem.Vigase ühendatud lambdaga oli kütusekulu suurem.Nüüd uus lanbda olemas ja kütusekulu normaalne jälle.
Mida sul temp.näidik näitab sõidu ajal?Kui pikki otsi korraga sõidad selle 50km jooksul?

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas spool »

See 50km saab sõidetud linnas mõninga päeva jooksul (mõned külmad käivitused sealhulgas)
Tundub, et kütusekulu on nüüdseks langenud - aitas sinise anduri vahetamine. Lambda lahtiühendamisel ei täheldanud mingeid olulisi muutusi.

Md-Dog
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Sept 2006, 11:46
Asukoht: Viljandi

Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure

Lugemata postitus Postitas Md-Dog »

üheks võimalikuks häire kohaks on ka lambda? mass (passat 91 RP mono-motronic)
kuigi andur ise on 1 juhtmega liitub anduri juhe üsna tulemüüri juures ühe varjestusega juhtme signaalliiniga.
Sama juhtme varjestus tuleb aga mööda teist juhet klapikambri kaanele massi. Ja sealapunktis kus lambda juhe muutub signaaliks on tänu vibrale ning paindumisele võimalik, et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] signaal ja maandatud varjestus saavad kokku. Minu käulal vähemalt nii oli. Selle tulemusena käitus masin ikka väga kummaliselt. Tõmblemised, räme kütusekulu jõukadu külma mootoriga madalalt pöördelt pedalit vajutades jne. Täielik kompott kõikvõimaliku elektroonika koolemise sümptomitest.
Vea avastasin juhuslikult kui läksin kontrollima mootoriruumi massjuhtmeid/ühendusi.
Eelnevalt sai testriga ära mõõdetud nii lambda, ecu temp andur, potekas, pihusti, tühikäigumootor. need numbrida mida autodata näitas tulid välja ja mõte käis juba mahpõlenud ecu suunas. viimase ideena siis otsustasin üle kontrollida massid.
Pärast selle lmda signaali massijooksmise kõrvaldamist ei ole enam selliseid jamasid täheldanud.
Muud massid olid muidu OK peale kellaploki temp näidiku oma.
Viimati muutis Md-Dog, 28 Mai 2010, 10:42, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”