1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
Mul G4 2,0 85kw, ka kütusekulu suurenes, diagnostika näitas, et lambda vigane.Ühendasin lahti ja sõitsin mõnda aega nii, kütusekulu langes kohe tunduvalt.No võrreldes korras lambdaga oli kulu max. 1L/100km peale suurem.Vigase ühendatud lambdaga oli kütusekulu suurem.Nüüd uus lanbda olemas ja kütusekulu normaalne jälle.
Mida sul temp.näidik näitab sõidu ajal?Kui pikki otsi korraga sõidad selle 50km jooksul?
Mida sul temp.näidik näitab sõidu ajal?Kui pikki otsi korraga sõidad selle 50km jooksul?
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
See 50km saab sõidetud linnas mõninga päeva jooksul (mõned külmad käivitused sealhulgas)
Tundub, et kütusekulu on nüüdseks langenud - aitas sinise anduri vahetamine. Lambda lahtiühendamisel ei täheldanud mingeid olulisi muutusi.
Tundub, et kütusekulu on nüüdseks langenud - aitas sinise anduri vahetamine. Lambda lahtiühendamisel ei täheldanud mingeid olulisi muutusi.
Re: 1.8 66kw mootori temp. anduri/kütusekulu mure
üheks võimalikuks häire kohaks on ka lambda? mass (passat 91 RP mono-motronic)
kuigi andur ise on 1 juhtmega liitub anduri juhe üsna tulemüüri juures ühe varjestusega juhtme signaalliiniga.
Sama juhtme varjestus tuleb aga mööda teist juhet klapikambri kaanele massi. Ja sealapunktis kus lambda juhe muutub signaaliks on tänu vibrale ning paindumisele võimalik, et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] signaal ja maandatud varjestus saavad kokku. Minu käulal vähemalt nii oli. Selle tulemusena käitus masin ikka väga kummaliselt. Tõmblemised, räme kütusekulu jõukadu külma mootoriga madalalt pöördelt pedalit vajutades jne. Täielik kompott kõikvõimaliku elektroonika koolemise sümptomitest.
Vea avastasin juhuslikult kui läksin kontrollima mootoriruumi massjuhtmeid/ühendusi.
Eelnevalt sai testriga ära mõõdetud nii lambda, ecu temp andur, potekas, pihusti, tühikäigumootor. need numbrida mida autodata näitas tulid välja ja mõte käis juba mahpõlenud ecu suunas. viimase ideena siis otsustasin üle kontrollida massid.
Pärast selle lmda signaali massijooksmise kõrvaldamist ei ole enam selliseid jamasid täheldanud.
Muud massid olid muidu OK peale kellaploki temp näidiku oma.
kuigi andur ise on 1 juhtmega liitub anduri juhe üsna tulemüüri juures ühe varjestusega juhtme signaalliiniga.
Sama juhtme varjestus tuleb aga mööda teist juhet klapikambri kaanele massi. Ja sealapunktis kus lambda juhe muutub signaaliks on tänu vibrale ning paindumisele võimalik, et lambda [VW Bot: "Keel korda!"] signaal ja maandatud varjestus saavad kokku. Minu käulal vähemalt nii oli. Selle tulemusena käitus masin ikka väga kummaliselt. Tõmblemised, räme kütusekulu jõukadu külma mootoriga madalalt pöördelt pedalit vajutades jne. Täielik kompott kõikvõimaliku elektroonika koolemise sümptomitest.
Vea avastasin juhuslikult kui läksin kontrollima mootoriruumi massjuhtmeid/ühendusi.
Eelnevalt sai testriga ära mõõdetud nii lambda, ecu temp andur, potekas, pihusti, tühikäigumootor. need numbrida mida autodata näitas tulid välja ja mõte käis juba mahpõlenud ecu suunas. viimase ideena siis otsustasin üle kontrollida massid.
Pärast selle lmda signaali massijooksmise kõrvaldamist ei ole enam selliseid jamasid täheldanud.
Muud massid olid muidu OK peale kellaploki temp näidiku oma.
Viimati muutis Md-Dog, 28 Mai 2010, 10:42, muudetud 1 kord kokku.