Jahutuse probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
maniac
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29 Okt 2009, 16:18
Asukoht: Tartu

Jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas maniac »

Niisiis, probleem järgmine: maanteel sõites nii 80-90km/h on kõik korras, sõites kuskil 100km/h on mootori töötemp. kuskil 95C. Jõudes linna vahele sõitma liigub aga temp. seier aina edasi. Kohati kuni 110 kraadini. Lappasin läbi siin hunniku teemasid selle probleemi kohta kuid targemaks ei saanud, proovisin õhutada, vahetasin paisupaagi korgi, radika küljes oleva temp. anduri kuid ikka jamab. Lõdvikud lähevad ühtlaselt kuumaks, radikas niisamuti. temp. seier näitab mulle kuskil 105 kraadi kuid tosool ei kee ?! Vent läheb tööle seieri järgi kuskil 105 kraadi juures, kuid seda ka mõnekümneks sekundiks ja siis on vähemalt 3-4 minutit pausi enne kui uuesti hakkab tööle aga seier kakub juba ise 110 kraadi juurde. Tosooli kuskile ei kao, ei vahuta ka seega ei saa vast õliga segamini olla seega tihendit/kaant väga ei kahtlustaks. Kõige rohkem paneb imestama, et selle nö 110 kraadi juures tosool ei kee, siit ka küsimus, kas see temp. sier ise ei pruugi vigast panna ? Igaljuhul keegi targem võiks sõna võtta, vastik sõita nii kui pilk koguaeg seieril ja hirm sees. Soojenedes lõdvikud nö ''kõvaks'' ka ei lähe.
Viimati muutis maniac, 02 Juun 2010, 13:34, muudetud 1 kord kokku.
Who the fu*k is DeepsouL ?!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui sul 2-kiirusega ventikas siis vahest puudub 1. kiirus ventikal ja käima läheb alles viimane kõrgel temp-il? 110 kraadi juures ei lähe süsteem seepärast keema et see on surve all - lihtne füüsika. Kontrolli kas ventikal on mõlemad kiirused ikka töökorras - pane otse klemmidele vool akult peale, üks peab olema aeglasem ja teine kiirem, saad ka võrrelda mis kiirusega sul vent käima läheb kui läheb.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

maniac
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29 Okt 2009, 16:18
Asukoht: Tartu

Re: Jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas maniac »

Tundub küll, et on vaid 1 kiirus ja see läheb akult tööle ilusti. Muid kiiruseid nagu ei märkanud.
Who the fu*k is DeepsouL ?!

HullMäger
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 12 Mai 2010, 23:02
Auto: Passat 95a 1.8 variant
Asukoht: Eesti Tartu maakond

Re: Jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas HullMäger »

andur võib ka vigast panna, samas võivad süüdlased olla ka termostaatklapp,veepump (plastlabadege versioonil lööb nuutidest üle) Ja muidugi vendikas võib töötada halvast.

maniac
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29 Okt 2009, 16:18
Asukoht: Tartu

Re: Jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas maniac »

On ka mõni moodus kuidas ma selle vea saaksin nende pakkumiste seast välja selgitada ? Omal närv nii must ja mõte enam ei tööta.
Who the fu*k is DeepsouL ?!

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Re: Jahutuse probleem

Lugemata postitus Postitas sprintt »

Kontrolli, radikast paisupaaki minevast voolikust paisupaaki vedelikku jookseb. Mootori töötades ja võibolla ka natukene gaasi andes. Kui ei, siis kas veepump p***s või see toru/voolik umbes.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

Vasta

Mine “Mootor”