Väike küsimus?Golf 2

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Autoks sis golf 2 gti 1989.a 79kw cat.
Kuna autol õlirõhk vahel jaurab, sis selline küsimu, et kus asub sellel isendil reduktsiooni klapp?
Ise kll otsisin, aga ei jäänd silma kuskilt.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Kas keegi tõesti ei tea kus asub golf 2-he reduktsiooni klapp?

RedFox
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
Kontakt:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas RedFox »

vastuküsimus, mis on reduktsiooni klapp???
kes teeb see jõuab

künnan, külvan, äestan, väetan ;)

SeMpRoM
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 28 Dets 2008, 14:55
Telefon: 58080016
Auto: golf2(ralikas) audi a6,mb 560sec
Asukoht: tallinn laagri

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas SeMpRoM »

kui ma saan oieti aru mis asi on reduktsioni klap sis see peaks asuma oli pumba kuljes

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas 100avant »

algaja kirjutas:Autoks sis golf 2 gti 1989.a 79kw cat.
Kuna autol õlirõhk vahel jaurab, sis selline küsimu, et kus asub sellel isendil reduktsiooni klapp?
Ise kll otsisin, aga ei jäänd silma kuskilt.
Mis mõttes õlirõhk jaurab? Kui armatuuri all prääksub see signaali moodi asi ja õlirõhu pirni samal ajal vilgutab vms, siis tasuks enne igasugu lammutamist rõhk mehhaanilise kellaga üle mõõta.
Ainuke klapp sel süsteemil on pumbas ja see suure tõenäosusega(mitte võimatu muidugi) kas töötab või ei tööta, mitte nn vahel jaurab.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tekitatakse kaks iseseisvat teemat. Õige jutt mootori saalede kohapealt on selline ,et vaheta saaled esimesel võimalusel´´´´pinin salongis pole ilmaaegugu kõrvade kolistamiseks.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Õlirõhk jaurab sellesmõttes, et vahel soojalt tuuri andes hakkab õlituli põlema, vahel mitte, vahel peale töölepanemist, kas on kohe alguses klapiklõbin, või see tuleb mingi ajapärast 2min vahel ei mingit jama. Ma küsisin ka tuttava mehhaaniku käest, kes arvas, et reduktsiooni kalpp tuleks ära pesta, sest kui ma selle mootori klapikambrikaane maha keerasin, sis kaane siseküljed oli tahma/seisnud tõrva/p*ska täis, mis sealt hästi ära ei tahtnud tulla, kui ma õli vahetasin, sis seal olid ka klimbid sees. Ja kuna ma panin uue õli+filtri, sis ta arvas, et see tõmbas selle si** mingilmääral lahti ja see si** sattus reduktsiooni klapi vahele(vedru vahele), mis sis enam korralikult ei sulgu.Õli viga ka olla ei tohiks, kuna seal oli ka ennem 10w 40. Me otsisime ka ise, ta ütles, et see peaks kuskil õlifiltrijuures olema, aga me ei leidnud, ja sellepärast mõtlesin küsida foorumist, kuna siin igasugused spetsialistid koos, kes ennemgi täpsemalt asjaga tegelend.
Reduktsiooni klapp reguleerib õlirõhku,ehk kui rõhk liiga suureks läeb, sis rõhk lükab klapi lahti ja see õli suunatakse kartrisse tagasi.
Selline jama tekkis u 50 km pärast õlivahetust. Ja kui keegi teab kus see klapp asub, sis ehk saaks keegi õelda, kuidas saaks selle kõige lihtsamini kas ära vahetada, või kuidas selle lihtsalt saaks kätte.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Ma arvan, et saaled peaks sis kohe vahetama, kui mingi saaleklõbin mootorisse peaks ilmuma, ennem kll tähtsust ei peaks olema. Aga mida sis see kuiv töötamine max(1-2sek) peaks nii väga hullu tegema?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tundub sedasi,et sina ei saa auto mootori ÕLI SURVE probleemist aru. Kaua võib armatuuris möla kesta?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas 100avant »

algaja kirjutas:Õlirõhk jaurab sellesmõttes, et vahel soojalt tuuri andes hakkab õlituli põlema, vahel mitte, vahel peale töölepanemist, kas on kohe alguses klapiklõbin, või see tuleb mingi ajapärast 2min vahel ei mingit jama. Ma küsisin ka tuttava mehhaaniku käest, kes arvas, et reduktsiooni kalpp tuleks ära pesta, sest kui ma selle mootori klapikambrikaane maha keerasin, sis kaane siseküljed oli tahma/seisnud tõrva/p*ska täis, mis sealt hästi ära ei tahtnud tulla, kui ma õli vahetasin, sis seal olid ka klimbid sees. Ja kuna ma panin uue õli+filtri, sis ta arvas, et see tõmbas selle si** mingilmääral lahti ja see si** sattus reduktsiooni klapi vahele(vedru vahele), mis sis enam korralikult ei sulgu.Õli viga ka olla ei tohiks, kuna seal oli ka ennem 10w 40. Me otsisime ka ise, ta ütles, et see peaks kuskil õlifiltrijuures olema, aga me ei leidnud, ja sellepärast mõtlesin küsida foorumist, kuna siin igasugused spetsialistid koos, kes ennemgi täpsemalt asjaga tegelend.
Reduktsiooni klapp reguleerib õlirõhku,ehk kui rõhk liiga suureks läeb, sis rõhk lükab klapi lahti ja see õli suunatakse kartrisse tagasi.
Selline jama tekkis u 50 km pärast õlivahetust. Ja kui keegi teab kus see klapp asub, sis ehk saaks keegi õelda, kuidas saaks selle kõige lihtsamini kas ära vahetada, või kuidas selle lihtsalt saaks kätte.
Kui seal süsteemis selline solk, siis jääb üle tõesti pöialt hoida, et saaled korras.
Kui nende klimpide üle mõelda, mis seal väidetavalt hulkuda võivad, siis sellised asjad on võimelised ka õlivõtturi sõela ummistama jms.
Kõige kindlam vast ongi antud olukorras karteripõhi alt keerata, õlipump alt ära võtta ja seesamune klapp ja õlivõttur puhtaks pesta.
Saaledele võib ka kindluse mõttes otsa vaadata, kui mootor korra alt lahti ja õlirõhuga probleeme esinenud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas 100avant »

T6nis2 kirjutas:Tekitatakse kaks iseseisvat teemat. Õige jutt mootori saalede kohapealt on selline ,et vaheta saaled esimesel võimalusel´´´´pinin salongis pole ilmaaegugu kõrvade kolistamiseks.
Enne saalede ründamist nende pininate puhul kasulik igal juhul õlirõhk üle mõõta, eriti kui muid madala rõhu sümptomeid ei ole märgata. Siin foorumis teemasid küll, kus pinina põhjus vigases anduris või armatuuris.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Aga sis selline küs, et millise kellaga seda mõõta ja mis on normaalne õlirõhk, aga mis liiga vähe?

lintz
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 05 Apr 2007, 09:55
Telefon: +37256674921
Auto: Volvo V70 D5 AWD
Asukoht: Tartu

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas lintz »

soovitatavalt mehaanilise õlirõhukellaga, sest to käige täpsem..rõhk peax olema tyhikäigul sooja mootoriga kuskil 1,5-2bar aga tuuri andes viskab sinna 5-7 barini.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Siin kll jutuks, et õlituli ja õlituli, aga mis seletab, sis vahetevahel tekkiva klapiklõbina. Ja ma arvan, et seda teema läheb edasi pikema aja pärast kuna autol mootor jukerdab, ehk käima läheb -10 sek töötab puterdab umpselt(nagu ei saaks kätte) ja sis jääb seisma ja kui mootor natuke seisab, sis hakkab uuest tööle ja teeb samamoodi, arvan, et sinine temp. andur jokk, aga näeb, või mis te arvate?

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Autodata järgi peab olema õlisurve 2 bari 2000 pöörde juures.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kuna autol on hüdro tõukurid,on nemad sõltuvuses õli survest. Madal surve(pinin hakkab ca. 0,8 at.) tekitabki klapi klõbina.

lintz
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 05 Apr 2007, 09:55
Telefon: +37256674921
Auto: Volvo V70 D5 AWD
Asukoht: Tartu

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas lintz »

Mul oli samasugune puterdamis jama autol ja veaks oli vigane süütepool, ja see klapi klõbin tuleb tänu sellele sul et kui rõhk madal siis ta jätab plokikaane osa kuivale ning hydrokad ei saa piisavalt õli, et toimida normaalselt.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas algaja »

Suured tänud abi eest, ja nüüd ma kaalun hoopis seda, et mootor mahavõtta, vahetada kõik tihendid+saald,rõngad ja kõik korralikult läikima lüüa, või mis te arvate, et kas sellel oleks mõtet? Või tuleb lihtsalt pump ja klapp pesta ja ongi korras?

ergoh
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 17 Veebr 2007, 20:58
Telefon: 53302119
Asukoht: Tartu

Re: Väike küsimus?Golf 2

Lugemata postitus Postitas ergoh »

Enne kõrvalda probleemide põhjus ja siis tegele tagajärgedega. Ehk enne vaata õlipump ja reduktsiooni klapp üle. Saad neid saalesid vahetada küll ja küll.

Vasta

Mine “Mootor”