Väike küsimus?Golf 2
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Väike küsimus?Golf 2
Autoks sis golf 2 gti 1989.a 79kw cat.
Kuna autol õlirõhk vahel jaurab, sis selline küsimu, et kus asub sellel isendil reduktsiooni klapp?
Ise kll otsisin, aga ei jäänd silma kuskilt.
Kuna autol õlirõhk vahel jaurab, sis selline küsimu, et kus asub sellel isendil reduktsiooni klapp?
Ise kll otsisin, aga ei jäänd silma kuskilt.
-
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 19:51
- Auto: gII 1,8 GTi, gIII 1,8 CL
- Asukoht: Haapsalu, Pärnumaa
- Kontakt:
Re: Väike küsimus?Golf 2
vastuküsimus, mis on reduktsiooni klapp???
kes teeb see jõuab
künnan, külvan, äestan, väetan ;)
künnan, külvan, äestan, väetan ;)
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 28 Dets 2008, 14:55
- Telefon: 58080016
- Auto: golf2(ralikas) audi a6,mb 560sec
- Asukoht: tallinn laagri
Re: Väike küsimus?Golf 2
kui ma saan oieti aru mis asi on reduktsioni klap sis see peaks asuma oli pumba kuljes
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Väike küsimus?Golf 2
Mis mõttes õlirõhk jaurab? Kui armatuuri all prääksub see signaali moodi asi ja õlirõhu pirni samal ajal vilgutab vms, siis tasuks enne igasugu lammutamist rõhk mehhaanilise kellaga üle mõõta.algaja kirjutas:Autoks sis golf 2 gti 1989.a 79kw cat.
Kuna autol õlirõhk vahel jaurab, sis selline küsimu, et kus asub sellel isendil reduktsiooni klapp?
Ise kll otsisin, aga ei jäänd silma kuskilt.
Ainuke klapp sel süsteemil on pumbas ja see suure tõenäosusega(mitte võimatu muidugi) kas töötab või ei tööta, mitte nn vahel jaurab.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Väike küsimus?Golf 2
Tekitatakse kaks iseseisvat teemat. Õige jutt mootori saalede kohapealt on selline ,et vaheta saaled esimesel võimalusel´´´´pinin salongis pole ilmaaegugu kõrvade kolistamiseks.
Re: Väike küsimus?Golf 2
Õlirõhk jaurab sellesmõttes, et vahel soojalt tuuri andes hakkab õlituli põlema, vahel mitte, vahel peale töölepanemist, kas on kohe alguses klapiklõbin, või see tuleb mingi ajapärast 2min vahel ei mingit jama. Ma küsisin ka tuttava mehhaaniku käest, kes arvas, et reduktsiooni kalpp tuleks ära pesta, sest kui ma selle mootori klapikambrikaane maha keerasin, sis kaane siseküljed oli tahma/seisnud tõrva/p*ska täis, mis sealt hästi ära ei tahtnud tulla, kui ma õli vahetasin, sis seal olid ka klimbid sees. Ja kuna ma panin uue õli+filtri, sis ta arvas, et see tõmbas selle si** mingilmääral lahti ja see si** sattus reduktsiooni klapi vahele(vedru vahele), mis sis enam korralikult ei sulgu.Õli viga ka olla ei tohiks, kuna seal oli ka ennem 10w 40. Me otsisime ka ise, ta ütles, et see peaks kuskil õlifiltrijuures olema, aga me ei leidnud, ja sellepärast mõtlesin küsida foorumist, kuna siin igasugused spetsialistid koos, kes ennemgi täpsemalt asjaga tegelend.
Reduktsiooni klapp reguleerib õlirõhku,ehk kui rõhk liiga suureks läeb, sis rõhk lükab klapi lahti ja see õli suunatakse kartrisse tagasi.
Selline jama tekkis u 50 km pärast õlivahetust. Ja kui keegi teab kus see klapp asub, sis ehk saaks keegi õelda, kuidas saaks selle kõige lihtsamini kas ära vahetada, või kuidas selle lihtsalt saaks kätte.
Reduktsiooni klapp reguleerib õlirõhku,ehk kui rõhk liiga suureks läeb, sis rõhk lükab klapi lahti ja see õli suunatakse kartrisse tagasi.
Selline jama tekkis u 50 km pärast õlivahetust. Ja kui keegi teab kus see klapp asub, sis ehk saaks keegi õelda, kuidas saaks selle kõige lihtsamini kas ära vahetada, või kuidas selle lihtsalt saaks kätte.
Re: Väike küsimus?Golf 2
Ma arvan, et saaled peaks sis kohe vahetama, kui mingi saaleklõbin mootorisse peaks ilmuma, ennem kll tähtsust ei peaks olema. Aga mida sis see kuiv töötamine max(1-2sek) peaks nii väga hullu tegema?
Re: Väike küsimus?Golf 2
Tundub sedasi,et sina ei saa auto mootori ÕLI SURVE probleemist aru. Kaua võib armatuuris möla kesta?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Väike küsimus?Golf 2
Kui seal süsteemis selline solk, siis jääb üle tõesti pöialt hoida, et saaled korras.algaja kirjutas:Õlirõhk jaurab sellesmõttes, et vahel soojalt tuuri andes hakkab õlituli põlema, vahel mitte, vahel peale töölepanemist, kas on kohe alguses klapiklõbin, või see tuleb mingi ajapärast 2min vahel ei mingit jama. Ma küsisin ka tuttava mehhaaniku käest, kes arvas, et reduktsiooni kalpp tuleks ära pesta, sest kui ma selle mootori klapikambrikaane maha keerasin, sis kaane siseküljed oli tahma/seisnud tõrva/p*ska täis, mis sealt hästi ära ei tahtnud tulla, kui ma õli vahetasin, sis seal olid ka klimbid sees. Ja kuna ma panin uue õli+filtri, sis ta arvas, et see tõmbas selle si** mingilmääral lahti ja see si** sattus reduktsiooni klapi vahele(vedru vahele), mis sis enam korralikult ei sulgu.Õli viga ka olla ei tohiks, kuna seal oli ka ennem 10w 40. Me otsisime ka ise, ta ütles, et see peaks kuskil õlifiltrijuures olema, aga me ei leidnud, ja sellepärast mõtlesin küsida foorumist, kuna siin igasugused spetsialistid koos, kes ennemgi täpsemalt asjaga tegelend.
Reduktsiooni klapp reguleerib õlirõhku,ehk kui rõhk liiga suureks läeb, sis rõhk lükab klapi lahti ja see õli suunatakse kartrisse tagasi.
Selline jama tekkis u 50 km pärast õlivahetust. Ja kui keegi teab kus see klapp asub, sis ehk saaks keegi õelda, kuidas saaks selle kõige lihtsamini kas ära vahetada, või kuidas selle lihtsalt saaks kätte.
Kui nende klimpide üle mõelda, mis seal väidetavalt hulkuda võivad, siis sellised asjad on võimelised ka õlivõtturi sõela ummistama jms.
Kõige kindlam vast ongi antud olukorras karteripõhi alt keerata, õlipump alt ära võtta ja seesamune klapp ja õlivõttur puhtaks pesta.
Saaledele võib ka kindluse mõttes otsa vaadata, kui mootor korra alt lahti ja õlirõhuga probleeme esinenud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Väike küsimus?Golf 2
Enne saalede ründamist nende pininate puhul kasulik igal juhul õlirõhk üle mõõta, eriti kui muid madala rõhu sümptomeid ei ole märgata. Siin foorumis teemasid küll, kus pinina põhjus vigases anduris või armatuuris.T6nis2 kirjutas:Tekitatakse kaks iseseisvat teemat. Õige jutt mootori saalede kohapealt on selline ,et vaheta saaled esimesel võimalusel´´´´pinin salongis pole ilmaaegugu kõrvade kolistamiseks.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Väike küsimus?Golf 2
Aga sis selline küs, et millise kellaga seda mõõta ja mis on normaalne õlirõhk, aga mis liiga vähe?
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 05 Apr 2007, 09:55
- Telefon: +37256674921
- Auto: Volvo V70 D5 AWD
- Asukoht: Tartu
Re: Väike küsimus?Golf 2
soovitatavalt mehaanilise õlirõhukellaga, sest to käige täpsem..rõhk peax olema tyhikäigul sooja mootoriga kuskil 1,5-2bar aga tuuri andes viskab sinna 5-7 barini.
Re: Väike küsimus?Golf 2
Siin kll jutuks, et õlituli ja õlituli, aga mis seletab, sis vahetevahel tekkiva klapiklõbina. Ja ma arvan, et seda teema läheb edasi pikema aja pärast kuna autol mootor jukerdab, ehk käima läheb -10 sek töötab puterdab umpselt(nagu ei saaks kätte) ja sis jääb seisma ja kui mootor natuke seisab, sis hakkab uuest tööle ja teeb samamoodi, arvan, et sinine temp. andur jokk, aga näeb, või mis te arvate?
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Väike küsimus?Golf 2
Autodata järgi peab olema õlisurve 2 bari 2000 pöörde juures.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Väike küsimus?Golf 2
Kuna autol on hüdro tõukurid,on nemad sõltuvuses õli survest. Madal surve(pinin hakkab ca. 0,8 at.) tekitabki klapi klõbina.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 05 Apr 2007, 09:55
- Telefon: +37256674921
- Auto: Volvo V70 D5 AWD
- Asukoht: Tartu
Re: Väike küsimus?Golf 2
Mul oli samasugune puterdamis jama autol ja veaks oli vigane süütepool, ja see klapi klõbin tuleb tänu sellele sul et kui rõhk madal siis ta jätab plokikaane osa kuivale ning hydrokad ei saa piisavalt õli, et toimida normaalselt.
Re: Väike küsimus?Golf 2
Suured tänud abi eest, ja nüüd ma kaalun hoopis seda, et mootor mahavõtta, vahetada kõik tihendid+saald,rõngad ja kõik korralikult läikima lüüa, või mis te arvate, et kas sellel oleks mõtet? Või tuleb lihtsalt pump ja klapp pesta ja ongi korras?
Re: Väike küsimus?Golf 2
Enne kõrvalda probleemide põhjus ja siis tegele tagajärgedega. Ehk enne vaata õlipump ja reduktsiooni klapp üle. Saad neid saalesid vahetada küll ja küll.