mootori kõrge töö tempratuur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
mootori kõrge töö tempratuur
Tsjauki, selline narr mure, et peala veepumba rihma purunemist, mida muidugi enne ei märganud kui tuli põlema läks ei saa mootori ülekuumenemisest lahti. Tegmist Passat B3ga millel jahutus niigi kehv tehase poolt tehtud, läbi alumise spoileri veab õhku läbi radika . Peale seda kui kuuma sai kütab vee temperatuuri kogu aeg 110 peale, samas õli jääb normi piiresse 90 kanti. vahetasin juba ventika termo lüliti ei midagi. Termostaat tundub et töötab,kas viga võib olla plokikaane tuhendis, et nagu liiga saanud või mis. Veepump ju eisaa olla, siis lekiks kuskilt või jahuks soendusradikas ära kui vent töötab. Äkki oskate nõu anda kuhu suunas asjaga liikuda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: mootori kõrge töö tempratuur
õhk sees ei ole süsteemis?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: mootori kõrge töö tempratuur
Ei tohiks olla, omadest kogemustest tean, et sel juhul on esimeseks tunnuseks see,et soendusradikas jääb külmaks. Jahutus vedelik lihtsalt ei trügi sealt läbi vaid ringleb lihtsamat teed pidi. Täitmisel lasin aga soenduse lõdvikutest jahutusvedeliku tulema,tükk tegemist oli,et ringlus kätte saada.
Re: mootori kõrge töö tempratuur
Kõik oleks nagu OK, kõige huvitavam on see,et asi tekkis peale eel mainitud Rihma purunemist. Eelmisel päeval sai 600 km maha aetud ja ei olnud mingit probleemi. Enne seda oli esimene spoiler küljest ära ja sai avastatud selle vajadus, sellega, et mootor läks kuumaks, nii jahutus kui ka õli. Nüüd aga õli Ok ja jahutus 110 ja trügib aga kõrgemale isegi siis kui salongi soendus uhab nii, et seda nägu. Olen kuulnud, et kui tihend liiga saanud võib jahutust üleliia kütta, Kas ei või ja tulingi rahva käest uurima, või võib mingi muu viga olla. Ei tahaks nagu ehku peale kohe plokikaane tihendit ka vahetama tormata, äkki on mõni lihtsam viga. Kõik pakkumised ja arutelud on teretulnud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: mootori kõrge töö tempratuur
kas mootori veepump käib lamerihmaga ringi - mis mootoriga auto üldse on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: mootori kõrge töö tempratuur
Termostaat korras või ?kama kirjutas: Kõik pakkumised ja arutelud on teretulnud.
Ventilaatori kaitse ja kontaktid / juhtmed kontrolli üle .Kas vetikas üldse töötab ? Äkki on termo andur valetab või mootrol lähebki keema ?
Re: mootori kõrge töö tempratuur
Asi korras, osutus banaalseks anduri veaks. Hakkas juba minut peale mootori käivitamist näitama töötempetatuuriks 110. Nii saigi viga väikese vaeva ja rahaga korda aetud, kõigest 139 krooniga. Tänud neile kes kaasa mõtlesid.