Vana lati sain põhja alt välja ja uue asemele, aga ei suuda roolilati nuudi otsa roolist tulevat jublakat suruda. Kas seal on mingi eriline nõks? Kangutasin kruvikeerajaga seda nuudi otsa käivat asja suuremaks (ei ole kindel kas üldse läks), aga ei mingit abi. Ülevalt poolt vaevu jõuab käega sinna kohale, aga midagi tegema küll ei mahu.
B3 1992 passatist käib jutt, võimuga latt, kui see midagi loeb
roolilati vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: roolilati vahetus
vaata, et sa õigenurgaalt surud, ja kui sis ka minna ei taha, sis aseta õieti nuutideotsa ja sis koputa kuskilt kapotialt pika raudesemega. Mina sain g2-hel vähemalt nii, jaurasin u. 2 tundi enne kui selle esimest korda sinna otsa sain, aga pärast läks juba libedamalt, sa vaata, et latiküljes olev poldi lohk ja selle salongist tuleva asjanduse küljes olev poldikoht ühtiksid.
Re: roolilati vahetus
Jebisin eile terve päeva aga asja ei midagi. Täna selgus, et ei saagi minna kuna erinevad latid on. Muidu näevad suht identsed välja, aga nuut on teise suurusega ja hambumus ka teine. Ilmselt vahe selles, et uus latt on diislilt, mul bensukas. Nüüd peab hakkama järjest ülespoole juppe välja vahetama kuni asja kokku saab.
Vana latt: 357 422 055 D
Uus latt: 357 422 055
Vana latt: 357 422 055 D
Uus latt: 357 422 055
Viimati muutis riaak, 03 Juul 2010, 11:37, muudetud 3 korda kokku.
Foori taga näeme, raisk!
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: roolilati vahetus
Ei ole mitte diisli ja bensuka oma, vaid vanem ja uuem. Uuem oli rohkemate nuutide arvuga (mäletamist mööda 36; vanal 22). Vahetad roolikardaani õige vastu ja ongi kõik.